son yazılmış entrylər:

mr.tambourine man Bir bob dylan şahəsəri.1964də qələmə alınıb bəstələnib.işin qəribə tərəfi the byrdsbob dylandan əvvəl səsləndirib.byrds versiyası da pis deyil.amma öz dilindən dinləməyin hissiyyat olaraq ayrı bir ləzzəti var.

Hər bir mahnıya qulaq asarkən bir xəyali aləm qurur insan(ya da ən azından mən elə edirəm)və hekayə orada baş verir.bu sözlərin hekayəsi isə şəhərin küçələrində yazılır xəyalımda.dinlədiyimdə bob dylanı gecə küçədə gəzərkən təsəvvür edirəm.zamanı və insanın fizioloji tələblərini rədd etməyə çalışır,yorğunluğu onu təəccübləndirir və səhərin açılmasını istəmir.bu mahnını yazabiləcək qədər dərin duyğular içərisindədir.mahnının sözlərini keçirir ağlından dəyişir qəlibləndirir.istədiyi kimi alınmır və özünə bir ilham mənbəyi axtarır.şəhərə baxır binalara qədim tikililərə və bunların xəyal qurmaq üçün çox ölü olduğunu düşünür.və tam da bu an "tambourine man"ə rastlayır.burada "tambourine man"in kim və yaxud da nə olduğunun heç bir əhəmiyyəti yoxdur.o bir drug dealer də ola bilər əsl qaval ifaçısı da.hələ də təsirini göstərməyən lsd'dir bəlkə də.bəlkə də bunlardan tamamilə fərqli bir şey.mənim təsəvvürümdə isə qanına qarışmaqda olan lsd dir bu.belə düşündükdə sözlər daha anlaşılan olur bütün daşlar yerinə oturur sanki.
beynindən onu bir səyahətə çıxarmasını istəyir sehirli bir gəmidə.yorğundur amma istənilən yerə getməyə ya da məhv olmağa hazırdır.lsd yavaş yavaş təsirini göstərir səyahət başlayır və geri qalan sözlər yazılır.gördüyü günəş də, səma da eşitdiyi səslər də küçənin ortasındakı dəniz də və həmin klon da o küləkli sahil və oradakı ağaclar da sadəcə halüsinasiyadır artıq.və o beyninin onun üçün yaratdığı bu dünyanın içində sıxışıb qalmaq istəyir əbədiyyən zamanın ağrılarından real həyatdan çox uzaqda.ən azından bir günlük sabaha qədər bu günü unutmaq istəyir.
sözlük yazarlarının xəyalındakı sevgili tipi öz labaratoriyamda özümün özüm üçün yaradacağım tipdir. üz cizgilərinə, yaşlılığına istədiyim kimi manipuliyasiya edə bilirəm. dnk-sını da elə kodlamışam ki qoxumdan, səsimdən mənə xüsusi doğmalıq duyur - ananın övladına duyduğu sevgi kimi. bunun üçün xəyanət zad ehtimalını yox etmişəm. ayrı bir fərd deyil mənim xaricdəki bir orqan kimi üzvümdür amma insan kimidir. bunun üçün təməl egosu məni təmin etməkdir. çünki belə olanda həm də orqazm ya da xoşbəxt olur. sci-fi filmi oldu lap amma həqiqətən də belə etmək istəyirəm. təbii insan sevgili tapmaq ehtimalını artıq yox sayıram, ümidim də yoxdur buna. onun üçün süni olaraq özümə sevgili yarada bilərəm. ən azından cəhd edərəm blət.
kino tarixinin unuldumaz ölüm səhnələri michael scolfieldin 4.sezon finalında ölümü. bax: Spiritualized - Lay It Down Slow musiqisiyle az qala ağlamağıma sebeb olacaq final. Neyse ki ölmedi 5.sezonda qayıtdı mellim )
intihar edəcək adama məsləhətlər "heç nə deməzdim, sadəcə onları dinlərdim, heç kimin etmədiyi kimi"
marlyin manson'u sevmirəm və dinləmirəm amma columbine hadisələrini törədən uşaqlar haqqında belə demişdi dokumental filmdə onlara nə deyərdiniz deyə soruşulanda.
azərbaycana və ya azərbaycanlılara xas xüsusiyyətlər toy kasetinə baxıb qız seçmək. ay allah, bu nə axmaqlıqdı. anasını boş verdik, bəs bu oğlan nə düşünür axı, ömrünün axırına qədər birlikdə olacağın qadını belə seçməkmi olar?!
hər şey əvvəlcədən planlanıb amma qızlarını bəzəyib toyda podyuma çıxardan da oğullarına kasetdən qız seçən də analardır. arada həyatları məhv olan isə övladlardı.
mr.tambourine man Əfsanənin üzərində ən çox sual işarəsi buraxmış mahnılarının başında gəlir. (bax: Bob Dylan) dinləyən biri onun heç bir mahnısının boşa yazılmadığını bilir. Mahnının hekayəsi qaçış haqqındadır. Gündəlik həyatdan bezmiş bir insanın bütün iyrəncliklədən qaçma çabasıdır. Bunu bizə bir hekayəbazın dilində anladır. Yuxusu gələn xəyalpərəst hekayəçi axşaşımın sonlamasını istəmir. Buna görə də yatmağı qəbul etmir. O, səhərin uzaqda olduğunu və küçədə ölü birindən fərqi olmadığını və bunun çox cansıxıcı olmasını diqqətə çəkməyə çalışır. Başlarda iki xarakter ortaya çıxır : narrator və mr. tambourine . Lakin :

‘And if you hear vague traces of skippin’ reels of rhyme
To your tambourine in time, it’s just a ragged clown behind
I wouldn’t pay it any mind
It’s just a shadow you’re seein’ that he’s chasing’.

Sözlər ilk başlarda the tambourine man işarətləyir və daha sonra narrator obrazını ünvanlanır. Lakin üçüncü şəxs olan klon kimdir ?

Mahnıda tambourine man kim olduğu haqqında bir çox şübhələr olsa da, Dangerous Minds filminin sübutlarına görə "tambourine" ləqəbli şəxs Bob'ın drug dealer'ıdır və mahnının sözləri sürrelastic olaraq LSD'yə ünvanlanıb. Bundan savayı Bob Dylan bu mahnını yazarkən dostları ilə səyahətdə imiş və həddindən artıq narkotik alaraq bu mahnının sözlərini yazmışdır. Lakin Bob hər dəfə bu ifadələri yalanlayıb və sözlərinə görə tambourine dediyi şəxs və ilhamlanaraq yazmış olduğu mahnı Bruce Langhorne ilə bağlıdır. Bruce onun yanında işləyən qaval (tambourine) çalan idi. Bruce Bob ilə əvvəlki albomda işləmiş və türk qavalını çalmış şəxs idi.
(youtube: )
fidan nazarın xalqı təhqir etməsi Hamısı nazarın pr ın aparırlar guya tənqid edirlər blə sizin sayənizdə tanıdım bunu bilmirəm kimdi nəçidi hər dəfə yazırsız güya siz zorsuz tənqid elədiz o da gedib özün asacaq . Qoz qoymuyun da ala boş şeylərə siz tanıyırsız eybi yox day daha da niyə məhşur edirsiz bəsdirin də ala
emin çapa adam vulkan kimidi maşalla. o nə enerjidi ala. səs tembri bombadi

edit: arqumentlərini elə dayanıqlı, tamdı ki adam mat qalır.
le feu follet faşist bir yazar tərəfindən yazılan romandan təsirlənərək 1963 cü ildə çəkilmiş film.

--spoiler--

hamınıza belə intiharlar arzu edirəm

--spoiler--
dahi qadınlar (bax: sophie germain)

mən bu qadını sevirəm. elə tarixi bir elm qadını, riyaziyyatçı olaraq yox bildiyiniz normal olaraq sevirəm. bugün yaşasaydı bu qadına görə hər şeyimi buraxıb düşərdim fransanın çöllərinə.
qadınların stem sahələrdə kişilərdən daha az təmsil olunması əvvəla stem=science, technology, engineering and mathematics

başlığın tam versiyası: qadınların elm, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat sahələrində kişilərdən daha az təmsil olunması.

bayaq sol framedə dahi qadınlar başlığını görəndən sonra yazmaq qərarına gəldim.

feministlər iddia edirlər ki, qadınların kişilərdən daha az bu sahələrdə təmsil olunma səbəbi cinsi diskriminasiyadır. və hətta bununla bağlı bir çox ölkədə universitetlərin qəbul proqramlarına yenidən baxılır. dövlətlər qadınları bu sahələrə yönləndirmək üçün durmadan müxtəlif proqramlar yaradırlar. ancaq statistikalar bizə əksini deyir. yəni diskrimasiya mövzusunun artıq mübahisəli olduğunu fikirləşirəm.

biraz araşdırma apardım və 1970 ci ildən bu yana qadınların ümumiyyətlə akademiyada təmsil olunması ilə bağlı müxtəlif statistikaları qeydə alan məqalələr tapdım. həyat elmlərində bütün master dərəcələrinin yarısı, phd dərəcələrinin isə %52 i qadınlara verilir. sosial elmlərdə phd dərəcəsinə sahib olanların %52 i, həkim psixoloqların %71 i, həkim veterinarların isə %77 i qadınlardır. 1970 ci ildən əvvəllər bu statistikalar daha aşağı idi. məsələn, həyat elmlərində phd dərəcələrin sadəcə %13 i qadınlara verilirdi. 40 ildən çox bir zaman ərzində qadınların həyat, sosial və tibb elmlərində təmsil olunmasının bu qədər sürətli artması ancaq nümunə olaraq bugün saf riyaziyyat sahəsində işləyən qadın faizinin %8, %8.5, qadın professor faizinin isə %10 dən aşağı olması diskriminasiya iddiasını zəiflədir. yəni 1970 ci illərdən sonra bütün inkişaf etmiş ölkələrdə qadınlara qarşı akademik diskriminasiya get-gedə zəifləyib (və nəticə olaraq qadınlar sosial, həyat və tibb elmlərində daha çox təmsil olunmağa başlayıb və hətta say etibarilə kişiləri üstələyiblər) ancaq elm, texnologiya, mühəndislik və riyaziyyat sahələrində eyni sürətli artımı müşahidə edə bilməmişik. qısa olaraq diskriminasiya iddiasını rədd edirik. diskriminasiya arqumenti tarixdə qalıb.

heç artım olmayıb? olub. 2001 ci il statistikalarına görə riyaziyyat bakalavr dərəcələrinin %48 i, phd dərəcələrinin isə %29 i qadınlara gedib. ancaq bu göstəricilər kişilərə nisbətən çox azdır. 1993-2003 cü illərdə ortalama olaraq doktorluq dərəcələri alanların %13.1 i, doçentlərin isə %21.5 i qadınlar idi. 1976 cı ildə fizika fakultəsində işləyən qadın faizi sadəcə %7.5, mühəndislərin faizi isə %1 dən aşağı olmasına baxmayaraq, 2006 cı ildə eyni faizlər %16 ya qədər artıb. qadınların kişilərə nisbətən bu sahələrdə daha az təmsil olunmasının səbəbi bundan əvvəl rədd etdiyimiz diskriminasiya, bioloji və sosio-mədəni kimi üç faktor ilə əlaqələndirilir.

bioloji faktoru şəxsən mənə uzaq gəlir. çünki əgər genderlər arası fərqin səbəbi bioloji olsa idi 1976 və 2006 cı illər arasında artım müşahidə etməzdik. hər halda bioloji, genetik bir şeylər ola bilməz çünki bunlar bir neçə on ilin içində dəyişmir. yəni qadınlar 1976 cı ildə ortalama iq olaraq kişilərdən daha aşağı olub bir neçə on il sonra eyni ortalamanın qalxdığını müşahidə edə bilmərik. deməli məsələ sosio-mədəni səbəblərlə bağlıdır.

əvvəlcə qadınlara qarşı elm sahələrində tarix boyunca olmuş diskriminasiyalara baxaq.

“substantial research shows that resumes and journal articles were rated lower by male and female reviewers when they were told the author was a woman; similarly, a study of postdoctoral fellowships awarded showed that female awardees needed substantially more publications to achieve the same competency rating as male awardees”

qısaca 1933 cü illərdə aparılan bir çox araşdırmalar bunu göstərir ki, qadınların müxtəlif peer review jurnallara göndərdikləri məqalələr jurnal editorları tərəfindən ciddiyə alınmır, jurnallar qadınların müəllifi olduğu məqalələri müxtəlif bəhanələrlə rədd edir, doktorantura sonrası iş üçün müraciət edən qadın elm adamları isə bu dəfə də az məqalə yayınlama səbəbi ilə təqaüd ala bilmir, təhsillərini yarımçıq qoymalı olurlar.

məsələn, otuzuncu illərdə doktorant kişilər universitetlərdə işə girmək üçün üç məqalə yayınlamalı olduqları halda, qadınlar üçün bu tələb iyirmi məqalə idi. və təbii ki, yazdığı bircə belə məqalə ciddiyə alınmayan qadın üçün iyirmi məqalə yayınlamaq qeyri-mümkündür.

bu təkcə saf elmlər üçün yox eyni zamanda digər tətbiqi elmlər üçün də belə idi. qadınlara daha kiçik, əlverişsiz labaratoriya otaqları, daha az araşdırma qaynaqları, daha az maaş imkanları tanınırdı.

bu diskriminasiyanın ən böyük qurbanlarından biri sophie germain olub. sophie germain məqalələrini müxtəlif kişi adları ilə yazıb və daha sonra legendre tərəfindən kəşf olunub. legendre sophie ilə görüşənə qədər onun qadın olduğunu bilməyib * sophie germain olmasaydı ədədlər nəzəriyyəsinin vəziyyəti nə olardı düşünmək belə istəmirəm.

ancaq diskriminasiya uzaq keçmişdə qalıb. (ən azından inkişaf etmiş ölkələrdə) indi məqalə müəllifləri jurnal editorları tərəfindən bilinmir, heç bir siyasi, dini, gender fərqliliyi məqalənin dəyərləndirilməsində əhəmiyyət təşkil etmir, universitet qəbul komissiyaları qadınlara və azlıqlara, fərqliliklərə (lgbt, fərqli dinlər, irqlər və s.) qarşı diskriminasiya olmasın deyə yenidən tərtib olunub, hal-hazırda elm adamlarının çoxu liberal, sol düşüncələrə daha yaxın insanlardır və aralarından çox az qadın düşməni, irqçi, mühafizəkar insan görmüşəm.

jurnalların diskriminasiya etmədiyi ilə bağlı kifayət qədər çox qaynaq var. journal of biocreography də whittaker tərəfindən yayınlanan məqalədə bu statistikalara baxmaq olar. məqaləyə görə jurnallara həm qadın həm də kişilər tərəfindən göndərilən 1140 əlyazması (məqalə rəsmi jurnalda yayınlanmadığı halda buna əlyazması deyə bilərik) incələnib və əlyazmalarının qəbul-rədd sayları çıxarılıb. kişi və qadınlar arasında heç bir fərq görülməyib. məqalədən alıntı edirəm:

We attempted to assign gender to each paper on the basis of the first name of the corresponding author [as this was the name associated with the paper in the database]. Initially, like Ref. [1], we were unable to assign gender in 30% of cases [which of itself raises some doubts on the likelihood of gender bias in reviewing]. We then assigned gender to all but 67 of these ‘unknowns’ using web-based resources, producing a final data set of 1140 manuscripts [94% of the initial data set]. Analysis of this data set showed there to be no difference in the acceptance/rejection ratio for papers submitted by male and female corresponding authors [x2 = 1.0637, P = 0.3024] .

təkamül nəzəriyyəsi ilə bağlı müxtəlif jurnallar qarşılaşdırılıb və bu jurnallara kişilər və qadınlar tərəfindən göndərilən 2860 əlyazmanın qəbul-rədd faizləri arasında gender fərqliliyinə görə heç bir diskriminasiya tapılmayıb. başqa istinad məqalələri yazının sonunda verəcəm.

digər bir diskriminasiya iddiası qadınlara daha az təqaüd verilməsidir. bunu başqa bir başlıqda yazacam. (bax: universitet müraciətlərində qadınlara qarşı diskriminasiya iddiaları)

qadınların hal-hazırda elm sahələrində kişilərdən daha az təmsil olunma səbəbləri diskriminasiya, bioloji yox ailə, uşaq yetişdirmə, yaşam tərzi və qadınların özlərinin zorla, könüllü və yaxud məcbur həyat şərtləri səbəbilə fərqli karyera seçimləridir. hələ bunun yeniyetmə yaşlarında olan problemlərini demirəm.

http://ucfamilyedge.berkeley.edu/ - bir çox universitetin öz daxili araşdırmalarına əsasən üstdəki nəticəyə gəlmək daha məntiqlidir. fakultələr yeniyetmə yaşlarında seçilir və eynən kişilər qədər uğurlu qadınlarda dəqiq, texniki sahələr yerinə daha çox sosial, tibb elmlərini seçirlər. riyaziyyat bakalavr təhsili alan və kişilər qədər və onlardan yüksək nəticələr göstərən qadınlar belə təhsillərini davam etdirmilər. riyaziyyat fakultələrinin dərs saatları, fakultə və araşdırmanın gətirdiyi stress, apardığı zaman qadınlar üçün mövcud ailə vəziyyəti ilə uyuşmur. ən sadə olaraq bir qadının uşaq doğması əgər akademik karyera fikirləşirsə həm araşdırmasına həm də universitetdəki işinə ciddi təsir göstərir.

ailənin qadınlardan gözlədiyi həyat akademik karyera ilə uyuşmur və araşdırmalara görə iş saatları, gender fərqliliyi arasında əlaqələr, erkən doğum edən qadına psixoloji təzyiqlər və çətin akademik karyera düşünməmək arasında ciddi əlaqələr var. nümunə: hazırda bir sıra universitetlər qadınlar üçün xüsusi iş saatlarının düşünülməsi, uşaq sahibi qadınlar üçün akademik məsuliyyətləri azaltmaq və s. üzərində çalışırlar. buna qadınlar üçün finansial təqaüdlərin artırılması da daxildir. bayaq link verdiyim uc berkeley family edge nümunə ola bilər bu dediyimə.


ümid edirəm qadınlar bundan daha çox elm ilə məşğul olacaq.


istinadlar:

Ceci SJ, Williams WM (2010) The Mathematics of Sex: How Biology and Society Conspire to Limit Talented Women and Girls (Oxford Univ Press, New York).
Ceci SJ, Williams WM, Barnett SM (2009) Women's underrepresentation in science: Sociocultural and biological considerations. Psychol Bull 135:218–261.
Hill C, Corbett C, St. Rose A (2010) Why So Few? Women in Science, Technology, Engineering, and Mathematics (Amer Assoc Univ Women, Washington, DC) və ya http://www.aauw.org/research/why-so-few/
Understanding current causes of women's underrepresentation in science (əsas)
Whittaker RJ (2008) Journal review and gender equality: A critical comment on Budden et al. Trends Ecol Evol 23:478–479, author reply 480.
Tregenza T (2002) Gender bias in the refereeing process? Trends Ecol Evol 17:349–350.
knockin on heaven's door
(youtube: )


19-cu əsrin sonları Amerika birləşmək üçün çabalasada hər ştatda artan şiddət hələ də dəvam etməkdə idi. Lincoln county war bölgəsində baş verən şiddətli atışmalar və günü-gündən artan ölüm hadisələri dövlətin diqqətindən yayınmır. 1878-ci ildə baş vermiş və içlərində hadisələr nəticəsində bir çox insan ölmüşdür. Dövlət şiddət hadisələrinin qarşısını almaq və yerli insanları çox qəzəbləndirməmək üçün kovboylardan birini sheriff eləmək qərarında gəlir. Həmin şəxs billy the kid'in ən yaxın dostu, atası kimi sevdiyi pat garrett'dir. Dövlət bu hadisələrin qarşısını alınması üçün zamanla sheriff Pat'ə can dostu Billy'ni yaxalaması üçün tapşırıqlar verir. ikili görüşərkən Billy'i Pat'ə xeyli baxar və ağzını açmaz. Qarşılığında Pat dostuna qayıdaraq "times have changed" (zamanə dəyişdi) deyər. Lakin qarşılığında köhnə dostu: times maybe, but not me" (zamanə bəlkə, amma mən yox..") cavabını verər. Billy nə qədər güclü bir xarakter olsa da keçmişdə etdiklərinə qarşı və dostuna görə çox peşmançılıqlar çəkməkdədi. Billy bildiyimiz romantik xarakterə sahib deyil və köhnə qanunlar ilə oturub duran bir şəxsdir. Ona görə bu peşmançılıqlara lağ ilə yanaşmaqdadır. Bu inadkar iki insan öz yolları ilə gedir və yollarını dəyişmir. Nəticədə filmin sonunda bu iki köhnə dost üzbəüzə gəlir. Heç bir replika və yaxud söz yoxdur bu səhnədə. Billy silahını çəkər və dostu sheriff'i vurar. Yerə yıxılan sheriff son anlarını yaşamaqdadır və bu anda Bob Dylan ilham qaynağı götürmüş olduğu bu hadisə üçün yazmış olduğu mahnı araya girər.

Mama take this badge from me (Mama, bu nişanı məndən götür)
I can't use it anymore (Artıq bir daha bunu istifadə etməyəcəm)
It's getting dark too dark to see (ətrafı görmək get-gedə daha da qaranlıqlaşır)
Feels like i'm knockin' on heaven's door (Özümü sanki cənnətin qapısını tık-tık edər kimi hiss edirəm)

Knock-knock-knockin' on heaven's door (4x)

Mama put my guns in the ground (Silahlarımı yerə qoy, ana)
I can't shoot them anymore (Bir daha onlardan atəş aça bilməyəcəm)
That cold black cloud is comin' down (Qara bulud yenidən gəlir üzərimə)
Feels like i'm knockin' on heaven's door
şikayət mədəniyyətinin olmaması daha ciddi anlamda bunu Demirbankla yaşamışam və hələ də davam edir. çünki şikayətə entrynin adından da göründüyü kimi qoz qoymurlar. adı bişeydi baxsan ama operativ həll edib ortaya çıxaran xidmətləri yoxdu. uje bir aydır. başını buraxdım çünkü mən utanıram uje zəng etməyə. yalandan reklam xətrinə ay müştəri xidməti belə, elə deyib göt-göt danışıb əsəb pozurlar sadəcə.
fidan nazarın xalqı təhqir etməsi bu qızı tanımırdım sözlük sayəsində tanıdım.
hərdən elə şeylər yazır ki, bişmiş toyuğun gülməyi gəlir.
biri buna başa salmalıdı ki, feminizm oğlanlarla pub`larda gəzib, söyüş söyüb, azad sex`dən danışmaqdan ibarət deyil. inana bilmirəm artıq feminizm üzərindən belə məşhur olmaq mümkündü, feminizmin f`ini bilməsən də. həyatları sosial şəbəkələrdən ibarət acınacaqlı yeniyetmələr hər axmağın asanlıqla məşhurlaşa biləcəyi bir zəmin yaradıblar. amma sürüşkəndi bu zəmin, tez yıxılarlar.
islamofobiya ən xırda şeyləri liberallıq və humanizm altında şişirdənlərin `normallaşdırmağa` çalışdığı iyrənc və əsassız, yersiz aciz insanların silahları. dini `səhv` tətbiq edənlərə görə bir dinin bütün inanlarını terrorist(ya da potensial terrorçu) adlandırmaq nə qədər düzgündü? əgər qorxunuz terror törədənlərə görədirsə onda düzgün və adekvat termin seçin, terrorophobia kimi.
ölüm dünyəvi hərşeyin sonu. və eyni şəkildə yeni rühunai başlanğıc da ola bilər, necə düşündüyün və inandığınla əlaqəlidi. kim üçün sadəcə yox olmaqdan ibarətdirsə, kimisi üçün də yaradana qovuşmağın tək yoludu bir ömür gözlədikdən sonra.
"ətim və sümüklərim - bədənim əzab çəkə bilər bu ölümlü dünyada, amma mən sevinçliyəm, çünkü ruhum o`na qovuşacaq bugün!"
proton mail cern də çalışan akademisyenlər üçün yaradılan və daha sonra bütün insanlar üçün xidmət göstərən mail servisi. sunucuları * isveçrədə fəaliyyət göstərir. və dediklərinə görə ən çox qorunan mail servisidir. qeydiyyatdan keçəndən sonra açar şifrə filan verdilər və göndərdiyim maili belə istəsəm şifrəli filan göndərə bilirəm. qırmaq, məlumatları öyrənmək mümkün deyil. əladı
oder çexiyanın ostrava şəhərindən başlayıb, üzü polşaya tərəf axan, polşanın wroclaw şəhərindən keçib almaniya ilə sərhədə yaxınlaşan və sərhəd boyu axıb polşanın szczecin şəhərinə gəlib finalda baltik dənizinə tökülən çay. Bu yay bu çayın yaxınlığında yaşayacam. Yaxından görmək şansım olacaq. Edit-ləməyə dəyər bir şey olsa, edecəm.
https://i.resimyukle.xyz/1edUV.jpg
kino tarixinin unuldumaz ölüm səhnələri Əslində uzun müddət idi ki, kinolar barəsində yazmırdım və yazmağı da düşünmürdüm. Mənə görə kinomotoqrafiyanın yaddaşdan silinməyən ölüm səhnələri : Həmçinin təbii olaraq personajlar öldüyü üçün spoiler olacaq. Amma çalışacam ölən personajların adlarını "spoiler" kimi qeyd edim.

1. PAT GARRETT & BILLY THE KID - Bob Dylan sevən biri olaraq Knockin' On Heaven's Door mahnısının yazılmış olduğu və ilham mənbəyi olmuş film haqqında istədim birinci başlayım. Film olaraq sinifdə qalmış olsa da hekayəsi real hadisələrə əsaslanır beləki 18 əsrin ortalarında New Mexico ştatına köçən iki dost ayrılmaz ikilidir. Ata-oğul münasibəti olan bu ikili arasında münasibət Pat'in polis olması ilə dəyişir. Beləki Pat ən yaxın dostu Billy'ni tutub qanuna təslim etməlidir.
--spoiler--

Mahnıda keçən bu sözlər sheriff'in ölümü ilə bağlıdır.

--spoiler--




"Mama, take this badge off of me/I can't use it anymore/It's gettin' dark, too dark for me to see/I feel like I'm knockin' on heaven's door."



2. Ashes and Diamonds - bir kənarda qalmış izlənməsi gərəkən filmlərdən biridir. Müharibə bitmişdir və komunistlər ilə milliyyətçilər tez-tez üz-üzə gəlirlər. Bir-birini sevməyən iki qüvvə arasında xeyli problemlər çıxır. Yaşamaq ilə yaşamamaq , ölüm ilə həyat arasında sevgi münasibətləri və arxa planda qalan müharibə izləri ilə gələn

--spoiler--

Waclaw Zastrzezynski'nin ölümü filmin ən unudulmaz hissəsidir.

--spoiler--

3. Tombstone - dəyərli bilinməyən filmlərin başında gəlir. Həm hekayəsi baxımdan həmdə gedişat baxımdan izlənməli olan western filmlərindən biridir.

--spoiler--

Val Kilmer'in ölümü heç gözləmirdim. Dəhşət üzüntüyə qərq eləmişdi məni.

--spoiler--

4. The Passenger (1975 - Jack Nicholson'ın təzə-təzə boy göstərdiyi vaxtlar. italiyanın mənə görə ən yaxşı üç rejissorundan biri olan Michelangelo Antonioni filmidir. Əgər onun tərzinə bələd deyilsənizsə izləməyin. Kor birini tanıyırıam. 40 yaşında əməliyyat oldu və görməyə başladı. ilk başlarda çox sevinmişdi. Üzlər..Rənglər..Təbiət..Amma daha sonra hər şey dəyişməyə başladı. Dünya xəyal etdiyindən daha çox kasıb görünürdü. Kimsə ona dünyanın bu qədər pislik olduğunu söyləməmişdi. Hər şey ona çirkin gəlirdi. Hər yerdəki, köşədəki çirkinliklərin fərqinə vardı. Görməyə başladıqdan sonra qorxdu. Qaranlıqda yaşamağa başladı. Otağından heç çıxmadı və üç il sonra özünü öldürdü...


--spoiler--

Jack Nicholson ölümü sarsıdıcı idi mi bilmirəm. Amma çox real idi. Məhz məni incidən bu reallıq oldu.

--spoiler--


5. 1900 - Bu siyahıya bir Bernardo Bertolucci filmi qoymasaydım ayıb olardı. Yəqin ki, bir çoxunun "La meglio gioventù (My best youth) filmini izləmisiz. O filmdə keçən hadisələrin daha doğrusu müharibə hissələrinin ilham mənbəyi məhz bu filmdir. Hadisələr çox realdır. Beləki kasıb bir ailədə dünyaya gəlmiş Olmo və zəngin ailədə dünyaya gəlmiş Alfredo yaxın dost olurlar. Lakin zamanla italiyada baş qaldıran sinifləşdirmə və Mussolini hakimiyyəti iki dostun tərəfini seçməsinə məcburiyyət qılmışdır. (bax: Marxism) düşüncəsini mənimsəyən Olmo və ona tamamilə zidd olan faşistləri dəstəkləyən Alfredo artıq düşməndir. Təbii ki, bunda Alfredo'nun ailəsinin zəngin olmasıda var. Çünki o dönəm italiyada zəngin ailələr Mussolini tərəfdarı olmalı idi.

--spoiler--

Communist pişiyin ölümü çox təsiredici idi. Arxasında çox reallıqlar və mesajlar qoyub getdi.

--spoiler--

6. Nostalgia - "1+1=1 edər deyən məşhur sovet rejissoru Andrei Tarkovsky bunun səbəbini belə izah etmişdir. Heç bir zaman bir damlanın üzərinə bir damla gələrkən iki damla etməz. Daha böyük bir damla edər...
--spoiler--

Həyat sorğulayan və sorğulatmağı başaran şair Gorchakov ölümü təsir edici idi.

--spoiler--

7. Irreversible Gaspar Noé'in ən yaxşı filmlərindən biridir zənnimcə.
(bax: Memento) filmi kimi mindfuck etməyə çalışıb sadəcə daha çox xaotikləşdirib ortamı.

--spoiler--

Adamın başını əzərək öldürdüyü səhnə görülməyə dəyməz.

--spoiler--

8. 24 Hour Party People 70-80 ci illərin Manchester şəhərindəki punk-rock qrupların həyatını anladan bir filmdir. Lakin o dönəmin ən yaxşılarından olan Joy Division qrupun solistinin hekayəsi tamamilə başqadır. (bax: ian Curtis)'in haqqında çəkilmiş başqa əjdaha film isə Control filmidir. Musiqiçinin qrupu necə yaratmasından tutmuş həyatının eniş və qalxışları..

--spoiler--

Curtis'in intahar səhnəsi çox təsiredici idi.

--spoiler--

9. Cache Hanake'in diqqət çəkən filmlərindən biridir. Haqqında deyəsən bir dəfə yazmışdım.
--spoiler--

darıxdırıcı gedən film Məcidin özünü öldürməsi ilə təəccüblü hal alır.

--spoiler--


10. Full Metal Jacket - təbii ki, o məşhur səhnə hamınızın yadındadır. (bax: Stanley Kubrick)'in qarşımıza çıxardığı R. Lee Ermey'in əsgərlərə uyğuladığı təzyiq baxanların yadından çıxmaz.

--spoiler--

O qaqaşın girib tualetdə özünü öldürməsi çox girmişdi mənə. Ondan gözləmirdim o hərəkəti..

--spoiler--

11. American History X - Amerikanın rasist söhbətləri və bunlar üzərinə etmiş olduğu bir çox filmdən biridir. Amma ən yaxşılarındandı.

--spoiler--

son səhnədəki Edward Norton'ın ölüm səhnəsi nə idi. Heç gözləmirdim həqiqətən.

--spoiler--

12. The Boy in the Striped Pajamas - yaxşı birazda hamınızın tanıdığı filmlərə keçək. Biri yəhudi digər nazi almaniyasının uşağı olan iki saf uşağın dostluğundan danışılır.
--spoiler--

Sözün düzü tam yadımda qalmayıb. Deyəsən sonda nazi oğlunun ölümü idi bizi ağladan. Ağlatmasada yaşartmışdı gözlərimizi.

--spoiler--

13. Léon: The Professional - bu filmi çox sevməsəm də Sting'ə olan sevgimə görə hörmət edirəm. Matilda və Jean Reno'nun başlayan dostluğu ahəngi ilə dəvam edir.

--spoiler--

Sonda Jean Reno'nun özünü öldürməyi heç vecimə olmasa da çox insanın sevdiyi film üçün qeyd edirəm.

--spoiler--

14. Life Is Beautiful - italyanların gözündə yəhudi soyqırımını göstərən əfsanələşmiş filmlərdən biridir. ilk hissəi gülməli keçən ikinci hissəsi ilə insanı darmadağın edir.

--spoiler--

(bax: Benigni)'nin özünü uşağı üçün fəda etməsi çox yaralamışdı.

--spoiler--
saint germain qrafı Mistik elmlərdə ölümsülük iksirini tapmış və buna görə də minillərdir ölməyən insan. Bəzilərinin fikrincə şekspir, francis bacon kimi dahi şəxsiyyətlər məhz elə bu qrafdır. Volter onun haqqında "heç vaxt ölməyən və hər şeyi bilən adam" deyir.
dünənin ən bəyənilənləri 1. psevdoelm #253876 - edwardwitten 9
2. ölüm #253869 - if i were a boy 6
3. edwardwitten #253867 - çük 5
4. tolstoy velosipedi #253851 - Sensei93 4
5. çük #253872 - edwardwitten 4
6. fidan nazarın xalqı təhqir etməsi #253913 - sol tərəfi keçid üçün boş saxlayan adam 3
7. abş məxfi bazası #253862 - edwardwitten 3
8. proteza #253896 - carmina burana 3
9. qısqanc qızın qurduğu cümlələr #253855 - qaqulya_ 3
10. depressiyaya düşüb təzə launcher install edən insan modeli #253870 - çük 3
manchester united An etibarilə uefa avroliqa 2016-2017 mövsümünün qalibi olmuşdur.