əli şəriəti
əjdahalar googllafethullah gülen - natiq ədilov - quranda qadının alçaldılması - şərqin müdriklik bulağından su içmiş insan tipi - şiə solçu - mürtəza mütəhhəri - ayətullah xomeyni - adam olmaq - yazarların linçə səbəb olacaq fikirləri
əli şəriətinin fərqli qaynaqlardan bəhrələnməsi ona üstünlük qazandırsa da, bəzən də yalnız çox məlumatlı oxucunun fərqinə vara biləcəyi növdən təzadlara düşməsininə səbəb olmuşdur. bəziləri, xüsusən irandaki qatı dindarlar onu marksizmlə ittiham etsələrdə əli şəriəti marksit olmadığını açıq şəkildə bəyan etmişdir. ancaq yuxarıda da dediyim kimi marksizmdən təsirləndiyini əsərlərində açıq aydın görmək mümkündür. müəllif yerinə əli şəriəti yazılan kitabların bir qismi özünün təlif etdikləri, bir qismi fərqli yerlərdə nəşr edilmiş məqalələrinin toplusu , bir qismi isə mühazirələrinin yazıya köçürülmüş versiyasıdır. əslində üslubdan da bunu anlamaq olur. məsələn üslubu çox sadə və xitabət yönü ağır basan əsərləri əsasən xalqa xitab etdiyi danışıqlarından götürülmüşdür. bu əsərlərdə dini retorika daha qabarıqdır. ancaq `çölə eniş` kimi özünün kitab kimi qələmə aldığı kitabların dili daha ağırdır. başlanğıc olaraq azərbaycan dilinə tərcümə edilmiş ey ata, ey ana, biz müttəhimik kitabı oxunula bilər. qısa həcmli və yorucu olmayan bir üslubda olan əsərdir. bundan başqa "qadın fatimə fatimədir" əsəriylə, "həcc" kitabı da azərbaycan dilinə tərcümə edilib. hər iki kitabda duyqusal yön hakim olsa da, klişedən kənar mülahizələr mövcuddur. türkiyədə fecr yayınları əli şəriətinin demək olar ki bütün əsərlərini tərcümə edib. “çöle iniş”, “insan”, “sanat”, “aydın”, “dine karşı din”, “medeniyyet tarihi”, “islam ve sınıfsal yapı”, “ali şiası safevî şiası” kitabları bunlardan bir neçəsidir.
əvvəllər şərq sözü gələndə ağız büzən mən əli şəriətini tanıdıqdan sonra nə qədər yanıldığımı anlamışdım. bugün azərbaycandaki ortalama bir ateistin yaxud dindarın yanaşmasından fərqli bir şəkildə şərq kültürünə , xüsusən şiəliyə yanaşıramsa bunu əli şəriətiyə borcluyam. ortaya qoyduğu fikirlərin bəzilərində yanlışlar olsa da əli şəriətinin bugün belə bizə deyəcək çox sözü vardır deyə inanıram. filosof olmasa da kəlimənin hərfi mənasında filosofdur şəriəti. yəni müdrikliyi sevən, hikmət aşiqi.
--sitat--
şu büyük filozofların, descartes, gide ve camus'nun kuşkuları ne rahat ve dertsizdir: "düşünüyorum, öyleyse varım". "hissediyorum, öyleyse varım". "isyan ediyorum, öyleyse varım". bu meşhur olgunların hamlığına şaşırıyorum! "olmak" ya da "olmamak" derdi olsaydı kolaydı, ne kolay deva bulunurdu. onların ispatladıkları kolaylıkla hem de. fakat " hangisi olmak", acılı ve korkunç bir kuşkudur.
--sitat--
üzv ol