bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

bakıda lgbt nümayəndələrinin fotosessiyası

əjdahalar   googlla
hicablı qızın içki içməyi
    6. təsəvvür edin ki sevirsiz, kör kütük aşıksız həm də. sevdiyiniz insanın əlindən tutmaq istəyirsiz. onla sahildə bir neçə saat yürüyüş yapmaq, hava almaq, və s. və sevdiyiniz insana sarılmaq, onu öpmək istəyirsiz. görürsüz necə absurddu, "sevdiyin şəxsi öpmək", "sarılmaq". necə xəstə olasan ki, sevdiyinlə öpüşmək istəyəsən, necə əxlaqsız olasan ki sevdiyin insana toxunasan.

    ''cəmiyyətin qaydaları və adətləri var''. allah allah. hansı cəmiyyət? tək qayəsi gəncləri də özü kimi təktipləşdirən, həyatlarının içinə edən, onu idarə etməyə çalışan cəmiyyət? uşağı, sırf 20 il sonra mənə baxsın məntiqi ilə yapan, qız olanda da tezliklə sorumluluğundan qurtulmağa çalışan cəmiyyət? eğitimsiz, sevgidən yoxsun, özünə aid demək olar ki fikri, düşünmə tərzi olmayan cəmiyyət? hə? bəs nəyə görə konstitusiya var? bir gün ordan andavalın biri çıxıb da "mənim adət ənənəm belədi, mənim dinimdə belə buyurulub, mentalitetimiz buna icazə vermir" deyib sənin həyatının da içinə etməsin deyə var. hüququ hərkəs öz kefinə yorumlamasın deyə var. ona görə məhkəmələrdə suç işləyən şəxs, suçunu "örf, adət, töre"yə dayandırırsa cəzası ikiyə qatlanır. sırf hər yerindən duran öz adətlərinə dayanıb toplumda dilemma yaratmaasın deyə

    "freudu bilən hərkəs bilir ki, ..........". freudu bilən hərkəs, onun araşdırmalarının modern psixologiyada demək olar ki yerinin olmadığını, özəlliklə 20. əsrin 2. yarısından sonra avropada, heç bir universitet dərsliyində freaud'a referans verilmədiyini də bilir. tezlərinin tutmasının səbəbinin mostly sensasiya yaratmasi ilə əlaqəli olduğunu da bilir* link 1, link 2 . Amma söhbət freud'dan getmir. bbc'nın hazırladığı bir belgesel var, "transgender kids". louis theroux, övladları transseksual olan valideynlərlə görüşür, bir yerdə psixoloq və həkim yanına gedir və s. 3,50 dəqiqədə psixoloqla uşaq arasında belə söhbət keçir* link 3

    -so when you're a boy long time ago, your mum and dad thought that they've a little boy named sebastian. right now, how would you describe yourself?* əvvəllər atan və anan fikirləşirdilər ki, onların sebastian adında balaca oğulları var, bəs indi özünü necə tanımlıyırsan
    -girl, not a boy and a girl* qız və ya oğlan yox! qız!
    -you're boy and a girl, but you'd like to be a girl, not a boy?* sən həm oğlan həm qızsan, amma qız olmaq istəyirsən, oğlan yox?
    -not a boy and girl anymore, and not transgender.* bundan sonra oğlan və qız yox,..transgender də yox
    -so what should we call it?* bəs biz səni necə çağıraq?
    -a girl* sadəcə qız

    yəni demək istəyirəm ki, ordakı 5 yaşındakı uşaq qədər də beyniniz basmır, deyirsiz ki, çevrələrində görüb. insanda heç mi araşdırma istəyi olmaz, heç mi merak etməz ki, "a kişi bu söhbət hər dəfə olur, şu kadarcık fikrimiz yoxdu, bir baxaq görək nədi bu eşcinsəllik və ya transgender".

    "siz allah, tarqovu küçə........". deyil! necə ki bir hetereo çiftin əl-ələ tutub gəzməsi xoşagəlməz deyil, bu da deyil. heç kim sizin, daş düvründən qalma, "sizə aid olmayan" düşüncələrinizin yaratdığı göz zevkinə uymaq məcburiyyətində deyil.

    "əxlaqlı dav........dindar olmağınız gərəkmir". allah allah. əxlaqlı olmaq üçün ''mütləq şəkildə dindar" olma gereksinimi var idi də bizim mi xəbərimiz yox idi? nə vaxt qərarlaşdırdıq ki əxlaqın tanımını? nəyə dayanırıq "əxlaq"ı tanımlayarkən, isbat olaraq nəyi misal göstəririk? üstəgəl o kanada və ateist örnəyi bir nevi "onlar da insan sonuçta" deyib, guya hallarına, öz dinindən olmadığına görə "acıma" fantaziyasına bənzəyir. bunun əksi də "elə başıbağlılar var ki, elə nə bilim min cür oyundan çıxır" demək kimidir.

    "heç kimin yaşadığı cinsi ......". bunun qədər çürümüş, məntiqə uzaq, klişe, beyin yandıran arqument ola bilməz. hər yerin, yaratdığı əxlaq sınırları içində, öz əqidəsinə xidmət edən, sadəcə görmək istədiklərini görə biləcəyi, öz aləmindəki "wonderland'' olmasını istəyir. bunu edərkən də cömərt davranıb, 100 m2 divarın içində istədiyimizi etməyə icazə verir. bağlı divarlar arasında təzyiq olmadığı üçün minnətdarlıq bildirməmiz gərəkdiyini də ima etməyə çalışır. yaxşı imiş.

    "dindar insanların da həyatına hörmət......." gör ee. deyəsən şair burda sokakları "neytral zona"ya çevirmək, istəyir. hamının, bir birinin inancına saygı duyduğu, bir birinə hörmət etdiyi bir yer. amma bunu edərkən inancından taviz verməməsi gərəkdiyini də bilir. "hərkəsin bir-birinə hörmət etdiyi bir yer" amma kuralları özü belirliyəcək, hansının əxlaqlı hansının əxlaqsız olduğunu özü tanımlayacaq. hərkəsə hörmət edildiyi amma sadəcə onun görmək istədiyi, onun xoşbəxt olduğu, əxlaqını bozmayacaq bir yer. belə über zeka ürünü

    sonda da suçu xaricilərə atıb. ömrümüz xaricilərin, bunların düşündükləri qədər yamyam olmadığını anlatmaqla keçdi. alınmır. başa düşmürlər. çıxa bilmirlər bu hasarın içindən.

    link 1 link
    link 2 link
    link 3 link (çox yaxşı bəlgəsəldi, türkcə və ya ingiliscə altyazılısını tapa bilmədim. tapsam dərhal editləyəcəm)

26 əjdaha

khmelnytsky
#187986


20.11.2015 - 09:32
+270 oxunma



hamısını göstər

üzv ol

...