guernica
əjdahalar googllapablo picasso - salvador dali - yazarların ən sevdiyi rəsm əsərləri - concierto de aranjuez
diqqətlə baxdıqda hadisələrin bir otaqda cərəyan etdiyini görmək olur. əsərin sağındakı alovlar içərisində əllərini havaya qaldıran adamın (1) yanındakı yarıaçıq qapı bunu aydınlaşdırmağa kömək edir. eyni zamanda bu adamın (1) sağ əlini təyyarəyə bənzətməklə rəssamın bombardımana diqqət çəkmək istədiyini fikirləşmək olar.
sol tərəfində sanki başını pəncərədən çıxaran qadının (2) əlində olan (neft və ya qaz ilə işləyən) lampa tam yanında olan (elektriklə qidalanan) lampoçka ilə ziddiyət təşkil edir. ispanca "bombilla" deyə tərcümə olunan lampoçka sözünün 2.mənasının bomba olması yenə bombardımanı işarə edir. Həmçinin qadının əlindəki lampanı ümid işığını simgələdiyini düşünmək olar. Şəkilin aşağı hissəsində bu lampaya baxan qadının (3) yaralı olduğunu bir əli ilə ayağını tutduğundan anlamaq olur. Əsərin tam mərkəzində qarnının bir tərəfindən girib digər tərəfindən çıxan nizə ilə yaralandığından ağrı içində olan at (5) təsvir edilmişdir. Atın, əlində ölü körpəsini tutan qadının (7) və buğanın (8) dilinin iti olaraq təsvir edilməsindən hər 3 elementin qışqırdığını düşünmək olar. Buğanın ispaniyanın simvolu olduğu fikrini qəbul etsək quyruğunun yanmasını və tüstünü müharibəni simgələdiyini görmək olur. körpəsinin cansız bədənini qucaqlayan qadının(7) bir az aşağısında bədən üzvləri qopan biri təsvir edilmişdir. sol əlinin ovucunda olan cızıqlar işçi sinifindən biri olduğuna işarədir, sağ əlindəki qılıncın üstündən isə gül cücərməkdədir. buğanın sağ tərəfində, arxada isə təsvir olunan göyərçini (6) isə sülhün xəbərçisi kimi, bədənindən yayılan işığı isə lampanın yaydığı ümid işığı kimi düşünmək olar.
əsərə baxan hər kəsin fərqli detallardan fərqli nəticələrə vara biləcəyini düşündükdə "anlamaq olar", "düşünmək olar" kimi ifadələrinin çox olmasının səbəbini anlamaq olur. məsələn, ən üstdə olan lampanı tanrının işığı olaraq, ya da ən sağdakı yarıaçıq qapını bir xilas yolu olaraq düşünmək mümkündür.
üzv ol