32 yazar 31 başlıq və 64 entry
yenilə | gündəm | top

sözaltı günlük eyyub yaqubov instagram bazar günü evə gələn qonaq 4 pewdiepie 2 terakota bayram məmmədov 5 yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər udinlər böyük çin səddi ramil səfərova qatil rövşən lənkəranskiyə qəhrəman deyən hümanist 3 mən zeynəbin itiyəm 3 the bicameral mind 2 adtapabilmedim aldus manutius the shining american sniper juba baghdadi sniper azərbaycan universitetləri nahardan sonra mürgüləmək 2 sözaltı sözlük hannibal rising gijdıllağ 4 məsləhətli filmlər hamının sevdiyi halda sevilməyən şeylər 4 jack dorsey diferensial tarif 2 richard moore the name of the wind synthwave dinşəmək vaporwave moussa sow 2 agnes varda vr tony igy 2 sözaltı etiraf 3 osmanlıspor 2 40 satrap və çoban yüz ilin tənhalığı 2 8 dekabr 2016 qarabağ fiorentina oyunu 2 aforoz drone qanuni oğrular 3 ilqar məmmədov 3 gürcüstan vətəndaşlarının avropaya vizasız gediş qərarının qəbul olunması 3 epitaph greg lake 2 gürcüstan azərbaycanlıları korrupsiyaya qarşı mübarizə ədalət vəzirov 2 az bilinən azərbaycan sözləri seymur baycan seymur baycanın bəxtiyar vahabzadəyə savadsız səviyyəsiz deməsi batman nomenklatura kapitalizmi 2 məmur kapitalizmi ramil səfərov 3 batman year one ingilis dili 2 yazarların həyatdan çıxardığı dərslər yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər beşiktaş yazarların favorit pornostarları işə yarayan internet saytları yazarların indi düşündükləri şey yevda abramov depressiya

a clockwork orange


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
1 2 »

    1. Anthony Burgess romanı(1962), stanley kubrick filmi(1971).film roman əsasında çəkilsə də, kubrick ssenaridə bəzi dəyişikliklər etmişdi.hadisələr gələcək ingiltərədə, antiutopik bir cəmiyyətdə baş verir.film şiddət, onun dövlət tərəfindən tənzimlənilməsi yolları, dövlətin fərd üzərində təsiri kimi məsələlərə toxunur.əsas qəhrəman alexi Malcolm McDowell canlandırır.izlənilməli filmlərdən biridir,zənnimcə.xüsusilə müalicə prosesində beethovenın 9. simfoniyası çalarkən alexin verdiyi reaksiya sevdiyim səhnələrdən biridir.
    2. sadəcə o möhtəşəm giriş səhnəsinə görə belə izlənməli olan filmdir.
    3. filmdə insanın dövlət tərəfindən öz iradəsi olmadan bir insanın "yaxşı insana",cəmiyyətin əxlaq qanunlarına,özündən asılı olmayaraq həmişə yaxşını seçən,həmişə doğrunu edən,öz iradəsiylə deyildə başqalarının qanunlarıyla hərəkət etmək məcburiyyətində qalan bir insandan danışır.pisliyin və yaxşılığın kimi seçimlərin insanın əlindən alınmasından,qısaca azadlıqdan kənarlaşdırılmasından söhbət gedir.ortaya da belə bir sual çıxır ki,öz iradənlə seçib,etmədiyin əxlaqi cəhətdən doğru bir hərəkət nə qədər doğru olur?
    4. film üçün ssenariləşdirilən romanın müəllifi anthony burgess-ə 1950-ci illərin sonlarında, hələ yazıçı deyilkən, beynində əməliyyat edilməsi qeyri-mümkün bir şiş ilə diaqnoz qoyulur və həkimlər ona yaşamaq üçün bir ildən az vaxtı qaldığını söyləyir. bundan sonra o 'full-time' yazıçı olaraq fəaliyyət göstərməyə başlayır və həkimləri də səhv çıxardaraq, ölənə qədər hər il ən az bir kitab və yüzlərlə də kitab tənqidləri yazaraq həyatına davam edir.
    a clockwork orange, müəllifin özünün dediyinə görə pul qazanmaq üçün bir-iki həftə ərzində yazılmış bir romandır. 1962-ci ildə nəşr edilən və tezliklə ingiltərədə müharibə sonrası yazılmışlar arasında ən məşhurlarından birinə çevrilən roman, deyilənə görə müharibə zamanı müəllifin həyat yoldaşının təcavüzə uğradığı bir hadisədən yola çıxır. roman, time jurnalı tərəfindən son 80 ildə ingilis dilində yazılmış ən yaxşı romanlardan biri adlandırılır.
    filmdə və romanda, yazıçıdan savayı həm də dilçi olan burgess-in yaratdığı "nadsat" jarqonundan istifadə olunur (məsələn slovo, tolchock, droog, viddy və s. ). romanda müəllifin yaratdığı yeniyetmə obrazların danışdıqları bu jarqon dili, shakespeare (şekspir) ingiliscəsi və rus dili kimi dillərin birləşməsindən əmələ gəlmişdir. nadsat sözü, yani надцать, rus dilində yeniyetmə yaşlarının sonuna əlavə edilən şəkilçidən gəlir (məsələn pyatnadsat və ya пятнадцать).
    film 1971-də çıxır. maraqlı bir fakt olaraq onu da qeyd etmək lazımdır ki, rejissor stanley kubrick, birçox şiddətli səhnələri olan filminin bəzi tamaşaçılara bağışladığı mənfi təsirindən o qədər narahat olur ki, filmi sonradan kinoteatrlardan çıxartdırır
    5. çılğın olmağın, cəmiyyətlə məzələnəməyin, oğurluğun, hətda qatilliyin, "dövlət" strukturları tərəfindən dəyişdirilməyə çalışılması göstərilir. insan özü kimi olmalıdırmı, yoxsa cəmiyyətə "tərbiyyələndirilmiş" fərd olaraq qazandırılmalıdırmı sualını verən stanley kubrick dövlətə ən yaxşı cavabı final səhnəsində verir.
    6. şiddətin insan təbiətinin ayrılmaz hissəsi olduğunu göstərən əsər.
    7. beethoven dinlәyәn bir gәncin freudun iki әsas motiv olaraq bәhs etdiyi cinsәllik vә saldırqanlıq әtrafındakı hekayәsi. alexin gözlәrinin zorla açıq tutularaq nazi işgәncәlәrinin izlәtdirildiyi hissәsi dә tәsirlidir, gözәldir.
    8. bezi filmler var ki klassikler arasına girmeyi bacarsa ve verdiyi mesaj da kifayet qeder felsefi/gerekli olsa da rahatsızedici bir dad buraxır..clockwork orange bunlardan biridir..eylenmek, boş vaxtınızı keyifli keçirmek üçün seçirsizse heç el atmayın, ayrıca biriyle beraber izlemek de meslehet deyil..sunset blvddan aldığım izlenimi buraxdı, baxmayaraq ki olduqca ferqli filmlerdi..
    film roman esasında çekilmişdir ve deyilene göre kubrick az olmayacaq qeder deyişiklikler edib ssenaride..orijinal eser her bölümde 7 chapter olmaqla 3 bölümden ibaretdir, lakin amerikadakı neşrlerde yayınevi bilincli olaraq yazarın da qarşı gelmesine baxmayaraq son chapteri qoymayıb kitabın içine, kubrick de filmi bu basqıya göre çekib, elave deyişiklikler de edib elbette ki..
    filmin mövzusu şiddet (tecavüz de bir cinsel şiddetdir) ve dövletin onu kontrol altında tutma isteyinden behs edir..en başda verilen qan qırmızısı ekranla görürük bunu, davamında ise göndermeler deyil, maddi delillerle..
    filmin ilk yarım saatı darıxdırıcı gelmişdi, hetta nadir kinolardan idi ki davam etmek istememişdim..sırf kubrick xetrine davam etmişdim, yanılmamışdım..evveller düşünmediyim bir mövzu-şiddetin hem de bir refleks, özünümüdafie ola bileceyini düşündürtdü bu film..cidden insanın elinde güc/şiddet göstermek qabiliyyeti olmasa ne qeder zavallı veziyyete düşer..keçmişi kinodakı alex kimi olmasa da ve hetta dünyada heç kim şiddet göstermese de..güc en azından tebietde heyatımızı davam etdirmek üçün gereklidir..

    --spoiler--

    alexin hepsxanaya düşmesinin ardından onun dilinden bele bir cümle seslenir sehv etmiremse-hind filmine benzeyen qisim bundan sonra başlayır (ümid edirem uydurmuram ve ya en yaxşı halda başqa bir kinoyla qarişdirmıram -* ) eger yanılmıramsa doğurdan da ssenarinin bir qismi hind kinolarını xatırlatdı..en barizi alex kime pislik elemişdise tesadüfen sırayla onların ellerine düşür ve hamı intiqamını alır bir bir..tipik ne ekersen onu da biçersen sehneleri -* bu qisimler rahatsız etdi biraz, mütleq bu insanları eline düşmeye ehtiyac yox idi, küçeler merhemetsiz insanlarla doludu..
    rahatsız eden başqa bir şey qadınların parikleri idi..ümumiyyetle stanley kinolarının vizuallığı xitab etmir mene..kubrick modern eşyaları, simvolları filme daxil etmeyi sevir, mense bundan heç zövq almıram..

    --spoiler--

    ve elbette ki ludwig van ve 9cu senfoniyanın 4cü qismi..bax bunu heç vaxt qarişdirmaram -* filmin en gözel yanı idi..
    9. hər zaman türklərin çəkdiyi bir filmi xatırladır.
    (bax: barda)
    10. film haqqında çox söz demək olar. filmdə toxunulan siyasi mövzuların ətraflı araşdırmasına həsr olunan belə bir sənədli film var ki, filmi izləyənlənlərə tövsiyə edirəm.

    həmin səndli film iki hissəlidir. birinci hissə:
    (youtube: )


    ikinci hissəni də özünüz taparsınız.
1 2 »


sən də yaz!