letranger


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. (bax: Albert Camus)un yazmis oldugu eser. Əsərin baş qəhrəmanı standart həyata, standart düşüncələrə Yad bir insandır. Onun da adi insanlar kimi iki əli, iki ayağı var, amma bu insan gördüyü işə, cəmiyyətdə baş verən proseslərə, insan ölümünə, sevgiyə və bu kimi şeylərə Yad bir insandlr. Əsərdəki baş qəhrəman təsadüf nəticəsində bir ərəbi öldürür, lakin bundan heç bir peşmançılıq keçirmir, bu məsləni adi qəbul edir, məhkəmə prosesləri, onun haqqında söylənilən mühakimələr, rəylər ona təsir etmir və əslində O, bütün bunların tezliklə bitməsini, yatmağı daha çox arzu edir. Anasının ölüm xəbərini belə adi qarşılayır, bunun onsuz da gec və ya tez baş verəcəyini, buna görə kədər hissi keçirməyin ona Yad olduğunu düşünür Baş qəhrəman cəmiyyətə və eləcə də özünə Yad bir insandır. Absurd fəlsəfə ona hökmranlıq edir, həyatın mənasızlığını anlayır və bundan heç də kədərlənmir. Bu sözlər Yad insana məxsusdur :

    Hər kəs bilir ki, həyat yaşamaq zəhmətinə dəyməyən bir şeydir, əslində 30, ya da 70 yaşında ölməyin fərqli olmadığını mən də bilirdim, çünki hər iki halda çox təbii olaraq başqaları yenə yaşayacaqlar və bu minillərlə davam edəcək (…) insan madam ki öləcək, bunun necə və nə zaman olacağının əhəmiyyəti yoxdur”. Əərin əsasında çəklmiş film də var , eyni adda , 1967-cil
    3. doğru yazılışı l'etranger olan əsər.*** meursault mənə çox tərs bir obraz olsa da, əsəri oxuyanda heç yadırğamamışdım.camusnun böyüklüyü də elə bundadır.zeki demirkubuzun yazgı filmi isə əsər əsasında çəkilməyib, demirkubuzun dediyi kimi sadəcə ondan təsirlənərək çəkilib.çünki musa ilə meursault arasında oxşarlıqlar danılmazdır, ancaq bu əsasında çəkilib deməyə haqq vermir.
    4. oxunan kimi başa düşülməyən əsər. əgər heç vaxt "yad" hiss etməmisənsə. insan özünü ordakı adam kimi hiss etdimi tamamdır, anlayıb artıq. Bundan sonra "əh bu əjdaha deyilmiş ki" deyilə bilər, amma hissləri qələmə almaq asan deyil axı.


sən də yaz!