hacı şahin


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
1 2 »

    1. - sifariş verən: why so serious qadan alım?əsl adı hacı şahin həsənlidir. bakıdakı şiələrin hörmət etdiyi, dinlədiyi camaatın dediyinə görə filozof, fəlsəfəci, din xadimi və din alimidir.


    --sitat--

    bioqrafiyası da belə
    Həsənli Şahin Hüseyn oğlu 1974-cu ildə Bakı şəhərində anadan olub. ilk təhsilini 189 saylı məktəbin (rus) bölməsində oxuyub. 1991- ci ildə ali təhsilini Azərbaycan Texniki Universitetində davam etdirib, 1999-cu ildə isə ali təhsilini bitirib. 1995 - 1997 - ci illərdə Azərbaycan Republikasının hərbi komissarlığı tərəfindən hərbi xidmətdə çağrılmışdır. 2001- ci ildə ikinci ali təhsilini Bakı Dövlət Universitetinin tarix fakultəsində davam etdirib, 2004 - cü ildə ikinci ali təhsilini başa vurub. 1998 - 2001 - ci illərdə "ikmal Gənclər Birliyinin sədri olub." Hal hazırda "Mənəvi Dünya ictimai Birliyinin sədridir" və 2002 - ci ildən etibarən "Məşədi Dadaş" məsçidinin imam camaatıdır. Ailəlidir və 3 övladı var. Bir oğlu iki qızı var. Hüseyn, Fatimə və Zeynəb.

    --sitat--


    youtubda onlarca möizələri və xutbələri mövcuddur. necə deyək şiələrin ətrafında sıx birləşdiyi molla
    2. azərbaycandaki sovetdən qalma ruhani təsəvvürünü yıxmış bir insandır. minlərlə tərəfdarı, sevəni olmağına baxmayaraq zərrə qədər də kibirlənməyən, səmimi, gözəl insan. istər ateist, istər inanan, istər sünni, istər şiə, istər savadlı istər savadsız olsun hər yanına gəlib sual verən şəxsi hörmət və diqqətlə dinləyər, əsla sözünü kəsməz və elə cavablar verər ki zərrə qədər də özünü əzilmiş hiss etməzsən. insan yanında olanda heç ayrılmaq istəmir. həyatımda gördüyüm ən sadə insandır. şiəliyi ələ salmağın dəb olduğu bu vaxtlarda şiəliyə sahib çıxan, fəlsəfəsini təbliğ edən ruhanilərimizdəndir. xüsusən, bir iki dinə aid kitab oxuyub, bir neçə hədis bilib əhkam kəsən dindarımsıların, psevdo-əllamələrin örnək alması gərəkdiyi şəsxdir.
    4. islamdan elave, qerb felsefesini yaxsi oyrenmis, ateist alimlerini oxuyan, onlarin fikirlerini curutmeye calisan ve islamla ateizmin ferqini anlamaq ucun o alimlerinnde fikirlerini mutalie etmis alim. 30 azne siqe zad elemir. bos sohbetdi. sadece bu cur sevilmeyini ve yuklselmeyinin muqabilinde, vehabiler ve bekar insanlar illaki bir qara yaxmalari lazimdir.

    edit: Mesedi Dadas mescidinin imami
    5.
    (youtube: )
    suriyaya geden azerbaycanlilarin hamisinin ortaq noqteyi basi bossuzduq imis.
    6. Allahşükür Paşazadə dən sonra növbəti şeyx olacağı gözlənilən adam.
    Bəzilərinin fikrinə görə hakimiyyət adamı.
    7. Şahin adlı şəxsin ziyarətə getdikdən sonra aldığı ad
    8. ateist olaraq hörmət etdiyim adamdır. Savadlıdır. Biraz da oxusun dindən çıxacaq.
    9. Blet ne qeder teriflemisiz ala, bir insanin yasadigi heyata baxib aglin da her seyin de gormek mumkundur.birincisi deqiq dovletin adamidir, ikincisi ise o cur islam heyati yasiyan adamnan men hec ne gozlemerem.ne agil ne bir sey.islamin insanliga verdiyi qiymetden dusuncelerinden ve vehsiliklerinden onu teblig edib islam heyati yasiyanlarin da icinde ne olub olmadigin anlamaq olur, bu cetin deyil.by by cikit(simge style)
    10. Parisdeki terror hadisesi ile bağlı bele bir yazı qələmə alan şəxs :

    Mənbə:
    http://news.lent.az/news/221573 link


    --sitat--

    Cümə günü Avropanın qəlbində ardıcıl baş verən terror hadisələri radikallığın əlinin nə qədər uzun olduğunu göstərdi. Bu faciədə günahsız insanların təlafatı nə qədər acı olsa da, hadisənin gözlənilən nəticələri daha da ağır ola bilər. Zorakılıq zorakılıq doğacaq. Qətl və terror maşını yeni güclə və yeni ərazilərdə işə salındı. Xüsusən Avropada müsəlman miqrantları və qaçqınları ilə bağlı yaşanan problemləri nəzərə alsaq, nələrin baş verə biləcəyini təsəvvür etmək belə dəhşətlidir. Lakin bütün bu qisas və zorakılıq eyforiyasında ən faciəlisi odur ki, hadisənin əsas səbəbləri unudulacaq, diqqət problemin həlli əvəzinə münaqişənin eskalasiyasına yönələcək.

    Təbii ki, dünyanın harasında olursa olsun, cinayət cinayətdir, insan faciəsi faciədir. Hər gün terror və radikal cərəyanların “cihadı” sayəsində neçə-neçə talelər qırılır, insanlıq daha dərin zorakılıq bataqlığına yuvarlanır. Bu gün biz müsəlmanlar qədər sadə fransızları anlayan, onların acısına acıyan ikinci xalq yoxdur bəlkə də. illərdir müsəlmanlara qarşı başlayan yeni səlib yürüşü müsəlman xalqların həyatını dünyanın hər yerində ağrı-acıya çevirib. Vətənlərində etno-konfessional münaqişələrdən əziyyət çəkənlər, xaricdə islamofob ruhiyyənin qurbanlarına çevirirlər. Biz müsəlmanlara o qədər terrorçu damğası vurdular ki, axırda hətta bəzilərimiz buna inanmağa başladıq. “Bu həqiqi islam deyil” kəlməsi də artıq öz dəyərini itirirb. insanlar həqiqtəin harada olduğunu müəyyən etməyə belə acizdirlər. Fransada baş verən olay, bu baxımdan, bir fürsətdir. Vəziyyətdən baş açmağa, hadisələrin axarını dəyişməyə bir fürsət. Əks təqdirdə 11 sentyabr olayları kimi 13 noyabr terroru da yeni səlib yürüşülərinə növbəti bir təkan verəcək.

    Bu hadisədə maraqlısı budur ki, terror hadisəsi dünyanın ünlü siyasətçilərindən, Avropa liderlərində biri olan Fransa prezidenti Ollandın iştirak etdiyi tədbirdə baş verib. iŞiD rəhbərliyi: “Biz suriyalı qaçqınlar arasında öz adamlarımız Avropaya göndərəcəyik”, - mesajından sonra Avropanın təhlükəsizlik orqanlarının bu qədər diqqətsizlik göstərməsi düşündürücü amildir. Düşünməyə vadar edən digər amil, bu hadisələrin acınacaqlı vəziyyətdə olan müsəlman qaçqınların Avropada sığınacaq almaq cəhdi fonunda baş verməsidir. Olmaya dünyanın bütün diqqəti müsəlmanların faciəsinə yönəldiyi bir anda, bu terror Qərbin hərbi müdaxilələrinə legitimlik qazandırmaq cəhdidir? Əslində bu siyasət yeni deyil. islam radikalizmi adlı bir olay hələ XVIII əsrdə ingilislər tərəfindən Osmanlı imperiyasını daxildən parçalamaq məqsədilə yaradılmışdı. Bu siyasət öz bəhəsini də verdi – Ərəbistan Osmanlıdan ayrıldı və faktiki ingiltərənin müstəmləkəsi halına düşdü. Ötən əsrin ikinci yarısında ərəb ölkələri sosialist və kapitalist düşərgə arasında qaldıqda islam radikalizmi yeni güclə meydana gəldi. Nəticədə, ərəb sosialist hərəkatları, xüsusilə nasirizm ciddi zərbə aldı və Qərbin Yaxın Şərqdəki maraqlarına yaranan təhlükə sovuşdu. Eyni ssenari Əfqanıstandan SSRi-nin çıxarılması üçün tətbiq olundu – Taliban yaradıldı. islam dünyası nisbətən sabit dövrə qədəm qoyduqda və müstəqil siyasət barədə düçünməyə başladıqda Bin Laden timsalında əl-Qaida təhlükəsi yarandı. 11 sentyabr hadisələri Qərbin Əfqanıstana və iraqa hərbi müdaxiləsinə bəraət qazandıran bir hadisəyə çevirildi. Nəhayət, 2010-cu ildən başlayan ərəb baharı, yəni ərəblərin Qərb tərəfindən sırıdılan rejimlərə qarşı üsyanları, islam radikalizminin yeni və daha böyük dalğasına səbəb oldu. Artıq nə islami Cihad, nə Taliban, nə Əl-Qaidə meydanda yoxdur. Onları daha böyük və daha təhlükəli qurum əvəz etdi – iraq-Şam islam Dövləti. iraqla Suriya ərazisində radikalların yaratdığı bu təşkilat tam bir dövlət kimi qəbul oluna bilər – öz hökuməti, ordusu, hüquq sistemi, iqtisadiyyatı. Neft satışı ilə məşğul olan iŞiD müasir dünya iqtisadiyyatının oyunçularından birinə çevirib. Sual yaranır bu nefti onlardan kim alır, silahla onları kim təmin edir, bu qədər döyüşçü dünyanın dörd bir tərəfindən ora necə gedir?

    Bu gün iŞiD islam radikalizimin ən başlıca tərənnümdür. Bu sadəcə olaraq xilafət xülyası ilə yaşayan bir dəstə cani yığınağı deyil. Bu siyasi sərhəd tanımayan ideologiya, mənəvi və siyasi prinsipləri tapdalayan, kompromisə getməyən bir canavar, hər birimizin evinə əli çatan bir yırtıcıdır. Bəlkə də, onu yaradanlar düşünürdülər ki, iŞiD vəhşiliyi müsəlmanların gözündə Qərb hegemonluğunu alternativsiz göstərəcək. Lakin, bir çox hallarda olduğu kimi, Qərb səhvə yol verdi. Xilafət qurmaq arzusu bir çoxlarına Amerika xülyasından daha cəlbedici göründü, özü də elə Qərbin özündə. Bu gün iŞiD ilk öncə Qərbin regiondakı müttəfiqlərinə təhlükə yaradır. Xilafət quruculuğu fonunda baş verən məzhəb ixtilafları necə deyərlər, qaşınmayan yerdən qan çıxartdı. Bu gün iŞiD-ə hamıdan çox nifrət bəsləyən müsəlmanlar üçün Qərbə alternativ olan yeni qəhrəmanlar meydana çıxdı. Bu qəhrəmanlar Qərbə xoş gəlməyən qüvvələrdir deyə, Qərb yenidən xilaskar libasına bürünüb böyük zəhmətlə dünyaya gətirdiyi övladını öldürməlidir. Bunun üçün isə gözə çarpacaq bir bəhanə gərəkdir.

    Unutmaq lazım deyil ki, radikallar öz mənfəəti naminə əvvəlcə özlərindən daha qüdrətli qüvvələrlə əməkdaşlığa razılıq verirlərsə, bu o demək deyil ki, onlar kiminsə əl-altısı olmaq statusu ilə daim razılaşacaqlar. Müəyyən qüdrət əldə etdikdən sonra bu cərəyanlar nəzarətdən çıxıb, valideyinin üzünə ağ olan övlad tək, öz xarakterini göstərməyə başlayır. Qüdrətin ləzzətini dadan istənilən cani nəyin bahasına olursa olsun həmin qüdrətin nəhayətinə çatmağa çalışacaq. iŞiD isə sözün əsl mənasında cani qruplaşmasıdır. Onların Quran və Peyğəmbər (s) sünnəsi ilə daban-dabana zidd fəaliyyətləri barədə danışmaq artıq olardı. Bizi düşündürməli olan başqa bir məsələdir. Bütün bunların Azərbaycana nə kimi təsirləri ola bilər. Bəli, biz iddia edə bilərik ki, Azərbaycanda radikal cərəyanların sosial bazası yoxdur, onlar nəzarət altındadır və s. Lakin, bunlar bizim ehtiyatımızı əlimizdən verməməlidir. Azərbaycandan iŞiD-ə qoşulan neçə-neçə gənclərimizin olması bizi son dərəcədə ehtiyatlı olmağa vadar etməlidir. Azərbaycan vətəndaşı olan bəzi gənc analar övladlarını götürüb “islam xilafətində” yaşamaq “xoşbəxtliyinə” nail olmaq arzusundadır. Belə bir şeyi bir neçə il əvvəl heç kəs təsəvvürünə belə gətirə bilməzdi. Demək, təlaşlanmağa dəyər. Bu gün təhlükədə olan bir neçə Azərbaycan gəncinin uzaq iraq və Suriyadakı taleyi deyil, iŞiD amallarını ölkəmizdə gerçəkləşmək arzusunu qəlbində yaşadan bəzi radikal cərəyanlardır. Biz yalnız iŞiD-ə qoşulanları tənqid edirik, iŞiD ideologiyasını ölkəmizdə təbliğ edənləri isə unuduruq. Xüsusilə də Azərbaycanın yürütdüyü müstəqil siyasət radikal cərəyanların havadarlarını həmişə narahat edir…

    --sitat--
1 2 »


sən də yaz!