kerbal space program


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. squad komandası tərəfindən hazırlanmış, kosmik araşdırmalar simulyasiyası*. komandanın başqa oyunları haqqında məlumatım yoxdur, hətta mən bilən yalnız bu oyunları var. görünür çox həvəsli adamlardır və çox zəhmət çəkiblər ki, ortaya belə bir möhtəşəm proyekt çıxıb.
    (youtube: )

    əvvəlcə oyunu qısaca tanımlayaq, sonra detallara keçəcəm. ən geniş mənada təsəvvür edin ki, nasanın prezidentisiniz. fəzaya test raketləri, süni peyklər, digər planetlərə zondlar və təbii ki, insanlı kosmik gəmilər göndərməklə məşğulsunuz. qəribə səslənir amma bu oyunda yuxarıda dediklərimin hamısı var. oyun xəyali bir günəş sistemində cərəyan edir. siz bu sistemin 3. planeti olan kerbin-də bazaya sahibsiniz. planet eynilə yer kürəsini xatırladır, hətta ətrafında dövr edən mun adlı təbii peyki də var ki, ilk böyük hədəfiniz bura olacaqdır. bu kerbin planetinin atlası yer kürəmizdən fərqlidir, həm də miqyasca da biraz kiçildilib, radiusu 600 həqiqi kilometrdir(!) elə bu həqiqi kilometr ifadəsindən oyunun fizikasına keçmək istəyirəm: tək kəlimə ilə möhtəşəm! planetin cazibəsinə üstün gəlmək üçün sözün əsl mənasında əziyyət çəkməli olacaqsınız. raket qurursan, deyirsən test eliyim. uçuşa başladığın andan fizikadakı möhtəşəmlik hiss olunur. yerdən qalxma, sürətin artmasına baxmaq, atmosferdə yuxarı qalxdıqca daha az güc ilə daha böyük təcil əldə etmək və s. ilk təcrübəmdə kerbin-in atmosferindən qurtula bilməmişdim. yanacağım tükənmişdi. ikinci təcrübəmdə raketi biraz uzun elədim əlavə yanacaq tankları yerləşdirdim. bu dəfə də çox önə çıxa bilmədim. əlavə yanacaq tanklarının hesabıa raket ağırlaşmışdı və mühərriklər daha az təcil verirdi. üçüncü təcrübəmdə əlavə iki mühərrik qoydum. bu dəfə də irəliləyiş olmadı. artıq 3 dəfə daha çox yanacaq sərf olunurdu. nəysə sözümün canı odur ki, squad komandası* oyunu əsl simulyasiya səviyyəsində hazırlayıblar.
    kosmik gəmilərinin orbitləri ilə oynamaq ən çox ləzzət verən elementlərdəndir. sabit orbitə düşməyi bacardınızsa yəni ellipsin ən uzaq və ən yaxın nöqtəsi ətrafında döndüyünüz səma cismindən kifayət qədər uzaqdırsa, onda yanacaq sərf etmədən sonsuza qədər dönməyə davam edirsiniz. tutalım ki, yerin yəni kerbinin ətrafında sabit bir orbitiniz var. və siz istəyirsiniz ki, ellipsinizin ən uzaq nöqtəsini, yəni apoapsis nöqtəsini ayın orbiti ilə kəsişdirmək istəyirsiniz. sonradan ayın gravitasiya sahəsinə tutulmaq üçün. onda gözləyirsiniz gəminiz periapsis nöqtəsinə yəni yerə ən yaxın olduğu nöqtəyə gəlsin çatsın. həmin nöqtənin üstündən keçən kimi, hərəkət istiqamətində tam qaz verirsiniz və möcüzə gerçəkləşir. sürətiniz artdıqca orbitinizin apoapsisi yerdən uzaqlaşır. ellips datınır. ən maraqlısı isə budur ki, qazı saxladıqda kosmik gəminiz yeni orbitində heç bir problem yaşamadan hərəkət edəcək. şəxsən mənə alınan dartılmış ellips çox fantastik görünürdü, amma hərəkət mümkün imiş.
    oyunda baş qatmaq, vaxt keçirmək və əylənmək üçün sonsuz imkanlar var. amma bir mənfi cəhəti var. məqsədsizlik. getdin sistemdəki yeddinci planetə kimi, onun təbii peyklərini araşdırdın, temperatur, təzyiq və s. bilgiləri, süxur nümunələrini yerə ötürdün. nolsun ki? ilk başlarda biraz araşdırma eləməlisən ki, raket, kosmik gəmi qurulmasında, elektronikada və s. şeylərdə eni texnologiyalar əldə edəsən. amma sən sistemdə bu qədər uzağa gedə bilirsənsə deməli sən artıq kifayət qədər götü qalxmış birisən. səni ancaq öz həvəsin və bekarlığın yönləndirə bilər. ən azından demo versiyasını yoxlayın məncə. ən az bir-iki saat əylənəcəksiz.
    maraqlı gələnlər üçün:
    (youtube: )
    2. hər elementi ilə əyləncəli olan oyun. əyləncə elementləri olmasaydı simulator deyərdim. hər gün daha da ləzzət eləyir. gəmini orbitə çıxarırsan. kosmonafta deyirsən çıxsın açıq fəzada biraz gəzsin. sonra deyirsən gördükləri barədə məruzə yazsın. yazır
    "report from orbit high over Kerbin*:
    it`s... it`s round..." sən allah? inanmaram. məruzə yazacam deyib bunu yazdın gijdıllaq? aya getmək istəyirsən, biraz qaz verib orbiti genişləndirirsən, sonra yanacaq çatmayacaq deyə düşünüb, fikrindən dönürsən. ehtiyatda qalan xırda yanacaqla, sonsuz fəzada başı boş fırlanırsan. bu vaxtı da içəridəki xiyar təkərə düşür. qorxudan dəli olur. sonra uçuş traektoriyanı yer kürəsinə düşəcək kimi ayarlıyırsan, xiyarın rəngi yerinə gəlir. daha heçnə qozuna deyil, yanacaq da qurtarıb, istəsəm də öldürə bilmərəm bu gijdıllağı.
    kosmik stansiya qurmaq, bu stansiyaya fəzada yeni parçalar birləşdirmək, aya digər planetlərə zondlar göndərmək, özü hərəkət edən robot laboratoriyalar göndərmək* və s. elementləri oyunu misilsiz edir. həm də oynayanda digər planetlərə insan koloniyalarınn göndərilməsinin hansı çətinliklərlə üzləşəcəyini insan praktik olaraq görür, yaşayır. yer kürəsi kimi atmosferi olan bir planetə göndərilən kosmonaftlar ordan geri qayıtmaq üçün, elə yerdən ilk start götürdükləri boyda raketə sahib olmalıdırlar. ki bu prktiki olaraq imkansızdır. nəysə. oyuna əlavə olunan xeyli sayda modlar isə onu daha da maraqlı edir. bəzi modlar yeni parçalar əlavə edir, bəziləri yeni oyun konseptləri, bəziləri dekorativ yeniliklər gətirir. biri var, uçuş zamanı kosmonaftların yerlə radio danışıqlarını simulyasiya edir. möhtəşəmdir. bəzi modları squad komandası update-lərdə istifadə edəcək yəqin ki.
    hər şey əladı, qoyaq bir kənara. girişdə loading ekranında aşağıda yazılan cümlələr bir başqa aləmdir. bu da bəziləri:
    -adding more boosters...
    -Calculating the ultimate answer*
    -Locating Jebediah Kerman- oyunun ən gijdıllaq kosmonaftıdır.
    - Motivating Kerbals*
    - Recruiting Kerbals
    -make sure component is pointing towards space
    -Adding K to every word *
    -combomulating discombobulator
    -treating Kessler syndrome
    -untangling space tape
    -Pointing Correct End at Space
    -reaching safe distance* *
    -Inventing witty loading hints

    oynadıqca yazacam bu barədə. fikir vermiyin.


sən də yaz!