37 yazar 33 başlıq və 72 entry
yenilə | gündəm | top


geliyoo.com aclıq 3 pis günlərdə insana güc verən sözlər 3 monica belluci 2 ilham əliyev sözlük yazarı olsa seçəcəyi nick 3 recep ivedik 5 3 sherlock 4 nanni moretti tualetdə siqaret çəkmək 2 siqaret 2 coca-colanın neftdən baha olması 3 2050dən sözlük başlıqları 4 akif islamzadə 3 nida vətəndaş hərəkatı 2 qız tutmağın yolları 7 mean.io glam rock ən yaxşı film soundtrackları 5 pedant qanqrena məşədi əzizbəyov sipər reyd anton denikin əli vəliyev carpe diem oslo, 31. august eristika mehman hüseynov 3 sumqayıtın muxtar respublika olub amerikaya birləşməsi 2 yazarların prezident olacağı təqdirdə edəcəyi islahatlar 4 səid faiq abasıyanıq binyamin netanyahu socar heç fanatı olmasa da efirdə yatan müğənnilər kanal 13 loxlanmış kimi hiss etmək 4 təfəkkür universiteti 2 anar nağılbaz tənqidçi anyone elgiz qəhrəman 2 yalquzaq öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar 2 real madrid 2 quora kiçik xoşbəxtliklər 7 hasan hüseyin korkmazgil 3 azərbaycan əhalisinin təbəqələri 2 grup yorum 2 sevgi 2 Charles de Gaulle 2 gay qaqa sosial realizm şule yüksel şenler la la land göksel ekzistensial krizis otto von bismarck otto von bismark armand jean du plessis de richelieu yazarların ən yaxınındaki kitabın 100-cü səhifəsindəki 7-ci cümlə ingilis buldoqu özaramızdı təkamül nəzəriyyəsi 12ci imam olduğunu iddia edən azərbaycanlı sefter taş








ikinci yeni axımı



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. ikinci yeni 1950 ci ildə Edip Cansever , ilhan Berk , Cemal Süreya , Turgut Uyar, Sezai Karakoç , Ece Ayhan ve Ülkü Tamer kimi şairlər tərəfindən yaradılmış ədəbi şeir axımıdır. ikinci yeni axımının əsasının qoyulması əsasən Muzaffer ilhan Erdost la bağlansa belə, ikinci yeni axımının öncül yazarlarından olan ece ayhanın dediyinə görə; ikinci yeni axımının yaranma tarixi cemal süreya`nın üvercinka kitabının çıxdığı tarixdir.
    ilk örnəkləri 1951 - 1959 cu illər arasında Pazar Postası `nda yayımlanmışdır.
    bu axımın şairləri əsasən şeirlərində xəyal gücünə ağırlıq verib, fərdin yanlızlığından, sıxıntılarından, çevrəyə, cəmiyyətə uyumsuzluq çəkməsindən bəhs edir.
    bir sözlə məqsədləri keçirdikləri hissləri anlatmaq deyil də, yaşatmaq idi.