14 yazar 21 başlıq və 25 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
the broken circle breakdown einar wegener the imitation game buda as sharm foru rikht la finestra di fronte mount and blade: with fire and sword ruhi əzablar alfred schnittke fanny edelman aurore hallelujah yazarların başına gələn maraqlı hadisələr 2 sözaltı sözlük ilham əliyev 3 qaza və elektrik enerjisinə limit əli novruzov schooldays mizantrop rapunzel sindromu böyümək qaynaqçı timidus yazarların penis boyları kargüzar mannequin challenge 4 kədər bioqaz 2 notepub.com azərbaycanlıların tələffüz səhvləri 4 köhnə sevgilinin unudulmayan sözləri 3 sözlükçülərin ən sevdiyi cizgi film personajları 3 füzuli kantatası əfsanəvi başlıqlar 2 sözlük yazarlarının dinləməkdən bezmədiyi mahnılar 3 akkord eşidilməkdən bezilən şeylər 7 şəhər əfsanələri yağışlıq nhajiyev 2 üçüncü mömin vaçaqan veksel rrrrrrr!!! 2 albert einstein yenilə yeniyetməyə ən çox yaraşan maşın 3 italyan zövq verən kiçik çılğınlıqlar səyyar 2 nissan qadına ən çox yaraşan maşın 6 qaqana ən çox yaraşan maşın 2 eddie redmayne suicide squad 2 türk serialları 3 şəb-i hicran lovğa amı götü dağıtdım geldim azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş kitablar 2 marixuana 2 qonaq gələn ailədəki uşaq 4 nizami süleymanov ən bəyənilən ekşi sözlük entryləri türkləri sevmə səbəbləri qız tutmaq minasazlıq şabalıd vikings sinəsi tüklü şair xəzərin sahilində

american history x


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
1 2 »

    1. atası zenciler terefinden qetl edilen derek vinyard neo nazi olaraq tanınır. özü kimi qardaşı da qatı milliyetçidir ve derek bir zenci öldürerek hebse girir. hebsde yaşadıqları, tanış olduğu insanlar derekin fikirlerini deyişdirmeye mecbur edir. bele ki derek hebsde olduğu müddetde insanların yaxşı ve pis olmasi onlarin deri rengi ile deyişen bir şey olmadını örgenir.
    2. alternativ adının ön yargı olması gərəkən əfsanə bir edward norton filmi. digər başrollar edward furlong ve beverly d angelodur.
    ön yargının insana nələr etdirdiyini, beyin yuyulması nəticəsində faşist bir ideologiyaya sahib olmağın insanın baxış prizmasını necə daraltdığının sübutudur bu film. irqçiliyin ön planda tutulduğu ağ dərililərlə qara dərililərin arasındaki münaqişələri göstərən film o qədər diqqətlə işlənilibki qara dərililərə aid flashback səhnələri belə ağ-qara tonlarla çəkilib.

    həbsxanada zənci ağ dərili derekə deyir;
    -burda zənci sənsən.
    3. azerbaycan dilinde men bu filme \' irqciliyin qehbeliyi\' deyerdim.
    4. edward nortonun polislər tutarkən üzündə olan ifadə kino tarixində ən yadda qalan anlardan biridir
    5. edward norton eləbelə kinoya çəkilməz - deyiminin sübutlarından olan kino. qaradərililərə qarşı olan nifrəti, fikri ağdərililər tərəfindən zorlandıqdan sonra dəyişir. belə bir şey də var ki, gərəy zorlayasanki sora fikir dəyişsin.
    6. insanların yaxşı və ya pis olmasının rənglərinin ağ və ya qara yaxud amerikan və qeyri - amerikan ilə əlaqəsi olmadığından, önyarğılar yeridilmiş beyinlərin həm özü, həm ailəsi üçün nələrə səbəb ola biləcəyindən bəhs edən film.
    Bu filmi izlərkən mövzusu etibarı ilə oxşar olan və bu film qədər maraqlı "my name is khan" və "great debaters" filmlərini xatırladım.

    - nifrət bir yükdür, həyat davamlı nifrətlə yaşanmayacaq qədər qısadır.

    - bizlər düşmən deyilik, dostuq. bizlər düşmən olmamalıyıq. hisslər bizi nə qədər məcbur etsə də, ürəyimizdəki sevgi bağlarını qoparmamalıyıq

    Ayrıca, Edward norton hər filmdə olduğu kimi bir aktyorun maksimum rola girə biləcəyi hədd nədirsə, onu artıqlaması ilə bacarıb.
    8. seyr edərkən neofaşistləri oturduqları yerdə qurcalanmağa vadar edən film
    9. Kinonun "zorlanma yeri" olmasaydı "milliyətçilikdən əl çəkməyəcəkdi" təəssüratı yaradan film.
    10. şexsi film siyahımda ilk 15de yer ala bilecek film..baxılası, baxılması vacib olan film..filmin mükemmelliyinden söz açmayacam burda, zira heç de bele deyil, hetta tezadlı mesaj verdiyini de öne sürmek olar..tebii filmı hansı backroundla, hansı baxış nöqtesinden tehlil etdiyimiz önemlidir..
    filmin ilk yarısı irqçiliye dair olduqca mentiqli deliller ortaya qoyur, ilk perde çox diqqetle işlenmişdir bu baxımdan. zennimce yeniyetmelerin, bu dövrü aşıb amma hele şexsi düşünce sistemi oturmamış insanların izlememeli olduğu filmdir. zira, mentiqli deliller ve güclü aktyorluq ile irqçilik leyhine tesir altında qala bilerler, hele de filmin son sehnesi ile..ilk perdeni deyirdim, meni qane etdi..edward nortonun o mükemmel aktryoluğu ile filmi beyenmemek elde deyil onsuz da..tutulduğu vaxt qardaşına atdığı, o qürurlı, eqoist, zefer qazanmış, xarizmatik baxışı unutmaq mümkün deyil. adam göresen neçe defe meşq edib o baxışı atmaq üçün bu da ayrı bir mövzudur..baxışdan behs etmişken derekin hebsxanada iken qaraderili dostunun onu eylendirmek üçün etdiyi hereketlere sanki vecine deyilmiş kimi, ancaq altdan altdan ve gözlerndeki o xarizmatik gülümsemeyle baxma sehnesini de vurğulamalıyam..norton heyranı bir xanıma bu adama ne zaman aşiq oldun deseniz bu sehneni vurğulama ehtimalı olduqca yüksekdi zennimce -* mence norton bu filmi olduğundan daha yüksek pilleye qaldımağı bacarmışdır, başqa birisi ile bu film bu qeder uğur getirmeye bilerdi..neyse, edward medhinden sıyrılıb filme keçek -*
    filmin irqçilikle bağlı getirdiyi ferqli baxış prizması budur mence: sadece ağderililer irqçilik edir? bu faktı bütöv bir şekilde düşünerek her iki terefi de tehlil etmekde fayda var..bu güne qeder baxdığımız irqçilik haqqındakı ekser filmlerde qaraderililere yazığımız geldi, onları ezilen, hüquqları pozulmuş olaraq gördük, lakin american history x-ın verdiyi mesaj ferqlidir..bu filmde ezilen teref yoxdu, bu sebebledir ki mütleq suretde yaxşı ve pisi axtaran düşünce ve hisslerimiz film boyunca gel gedlere meruz qalır, hansı terefi tutacağını bilmir..filmin vermek istediyi mesaj da budur: postmodern ırqçilikde teref yoxdur, sadece sebebler var. dereki irqçi olmağa vadar eden sebebler kimi..bir nüansı da qeyd etmeliyem. derekin atası ölmeden süfre başındakı o sehneni. valideyn olmadan mütleq izlenilmeli olan sehnedir. mesum görünen günlük ünsiyyetin düşmençilik ve kin toxumlarını sepe bileceyini gösteren sehnedir bu..
    yuxarıdakı şerhlerde derekin deyişmesini tecavüz sehnesine bağlayıblar..filmin haqqını vermeyecek qeder sethi bir analizdir. tecavüz sadece son nöqteni qoyan hadise oldu, eslinde dereke insanın bir deri renginden daha çox şey ifade etdiyini gösteren hebsxanadakı o dostu oldu..ayrıca o aktyorun da qabiliyyeti teqdire layiqdir. hele qadın kişi münasibetlerine toxununan bir sehnesi var ki öldürdü gülmekden -*
    filmi izledikden sonra bir sual narahat etdi meni..bu filmden sonra hele de 14 il sonra 12 years a slave niye çekilib göresen? yazımı ironik bir gülümseme ile sonlandırıram...
1 2 »


sən də yaz!