black swan



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. 2011 Oscar almış bir film. Natalie Portman size bu filmde baleti sevdire biler. Belkem bir gün özüvüzü balet konsertinde görme şansıvız böyükdür.
    2. pyotr ilyiç çaykovskinin eyni adlı baleti esasında çekilib, qeşeng filimdi, hadiseler sanki çox realdı
    3. heç cür sevə bilmədiyim film.
    natali portman aktrisa olaraq ortaya mükəmməl iş çıxarsa da, nə filmi, nə o oscarı başa düşmürəm. ya da başa düşəcək potensiala malik deyiləm
    4. sadəcə Winona Ryder`in oynadığı filmlərdən biri kimi tanıdığım film. mənim üçün bundan artıq məna kəsb etmir. baxsam, kəsb edər bəlkə də.
    5. Darren Aronofsky'nin möhtəşəm filmlərindən biri.

    --spoiler--


    Filmdə ağ-qara, xeyir-şər mübarizəsi, ağrının vacibliyi ve başqa bir neçə mövzu işlənir. Ən bəyəndiyim məqamlardan biri də filmdəki valideyn - övlad münasibətləri oldu. Keçmiş aktrisa olan ananın öyrənilmiş çarəsizliklərinə görə qızının da uğur qazanacağına inanmaması, qızı üçün yaxşısını elədiyinə inanması və s. kimi düşündürücü məqamlar var.


    --spoiler--

    izlənməsi vacib olan filmlərdəndir.
    6. Hər nə qədər ən yaxşı aktrisalardan biri Natalie Portman, ən seksi aktrisa Mila Kunis və Vincent Cassel qardaşımız başrollarda oynasa da, filmə mükəmməl demək olmz. Belə oyunçularla daha yaxşı film çəkmək olardı. Darren Aronofsky bratımız bəlkə biraz daha ssenarini dəyişdirib, məntiqi səhvləri azaltsaydı çox daha yaxşı film ola bilərdi, çünkü bu film çox böyük potensiala malik idi. Heyf ki, son 10-15 ilin dəbdə olan "şizofreniya, hallüsinasiya" mövzusu bu filmdə də var. Əsas olaraq da (bax: Fight Club, A Beautiful Mind) filmlərinə baxdıqdan sonra bu mövzularda çəkilmiş filmlər gözə xoş gəlmir.
    7. eyni adlı bir nəzəriyyə də var. yəni, çox nadir hadisələr var ki onları qabaqcadan görmək, proqnozlaşdırmaq olmur. həmin hadisə baş verəndə artıq heç hansı bir təxmin işləmir.
    misal üçün avstraliyanın kəşfindən öncə heç kimin ağlına gəlməzdi ki qu quşu ağdan başqa rəngdə ola bilər
    8. Möhtəşəm bir aranofsky filmi. Həqiqi eşqin istər onu əldə etmədəki zəhmətdə, istər ləzzət və istərsə də dağıdıcılıqda məcazi eşqdən nə qədər fərqli olduğunu göstərən sənət abidəsi. Divan ədəbiyyatının əvəzolunmazlarından olan şəm və pərvanə alleqoriyasının kinomatoqrafiyadaki inikasıdır.


    --spoiler--

    Necə ki, Pərvanə nura olan eşqindən, özünü şamın alovuna atarkən zərrə qədər də ələm, iztirab duymur, əksinə, həzzin pik nöqtəsinə çatırsa Nina Sayers də o yaralı halıyla ilk və son tamaşasına özünü fəda edərkən eyni hissləri yaşayır. Aranofsky' nin dahiliyi bunu tamaşaçıya ötürə bilmə qabiliyyətindədir.
    Gənc yaşlarında və az büdcəylə çəkdiyi Pi filmində də buna bənzər motivlər çoxdur. Böyük ehtimalla filmin eskizləri rejissorun gənclik dövrünə gedib çıxır.

    --spoiler--


    Slavoy Jijek bu filmi antifeminist bir film kimi görür. Ona görə bu film bir kişinin kariyerasında müvəffəqiyyət əldə edərkən bunun şəxsi həyatına dağıdıcılıq vermədiyini, qadınlarda isə bunun tam tərsi olduğu fikrini təlqin edir. Nə bilim, marjinal köpəyoğlu bəlkə də düz deyir -*
    9. insanı filmin içindı itirən bir film.Mükəmməl oyunculuq və Natalie Portman əfsanəsi.Amma bir o qədər pisxolojik bir film


sən də yaz!