kerri bacı



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. boşluqdakı insanlara, qarşı cinsi anlamadığını düşünәnlәrә, boşvermişlәrә ciddi qәrarlar aldıra bilәn çox güclü bir theodore dreiser әsәri. xarizmatik bir kişinin çöküşü yan xarakterdә göstәrilmişdir. tәk başına o belә çox tәsirlidir. әsas da kitabın sonu. george hurstwood üçün hәrşey yolunda getmәz. әsәrin sonu çox tәsirlidir, çox sikәr insanı.
    2. Teodor dreyzer Amerika ədəbiyyatında tənqidi realizmi ən yüksək zirvəyə qaldıran görkəmli sənətkardır...o, özünə qədər mövcud olan realizmin hadisələri təsvir edərkən mülayim və mötədil yol seçmək prinsipi ilə razılaşmamış, bədii əsərlərinə həyatın daha sərt həqiqətlərini gətirmişdir...yazıçının “kerri bacı” romanı tənqidi realizmin ən gözəl nümunəsi olmaqla bərabər, həm də mübahisəli əsərdir...dreyzer, bu romanında yeni bir konsepsiya ilə çıxış edirdi...bu əsərə qədər amerikada “zərif realizm” deyilən bir cərəyan mövcud idi...adı çəkilən cərəyanın nümayəndələrinin qəhrəmanları da adətən xoşbəxtlik və səadət axtarışında qızlar olurdu.. onlar da eynən kerri bacı kimi çətinliklərə rast gəlirlər..lakin qızlar bu çətinliklərdən asan çıxırlar, öz məsumluqlarını itirmədən (vurğuya diqqət) hər şeyə nail olurlar...dreyzer isə “kerri bacı” romanıyla birinci növbədə bu meylə zərbə endirdi...

    --spoiler--

    əyalətdə böyümüş sadəlövh və məsum qız böyük şəhərin dəbdəbəli qoynunda səadət tapacağı xülyalarıyla bacısının yanına, çikaqoya gəlir... çikaqo ; burjuaziyanın yaratdığı kontrastlar şəhəri..burda zənginlərdə, kerrinin bacısı kimi yoxsullar da yaşayır...belə bir mühitə düşən kerri uzun müddət iş axtarır...nəhayət ayaqqabı fabrikində iş tapır...ancaq işin ağırlığı onu üzür, kerri xəstələnir və onu işdən çıxarırlar...bundan sonra yenidən iş axtaran və tapa bilməyən kerri, çıxışı əvvəlcə druenin, sonra da hörstvudun məşuqəsinə çevrilməkdə görür...
    Kerri burjua mühitinin qanunlarını qəbul edərək, cəmiyyətlə mübarizəyə girişir...kerrinin mübarizəsi xarakter baxımından fərdi mübarizədir...bu səbəbdən onda eqoizm, fərdiyyətçilik xüsusiyyətləri yaranır...kerri əvvəlcə drueni, sonra da hörstvudu atır, əsərin sonunda məşhur aktrisaya çevrilsədə axtardığı səadəti tapa bilmir...romanda mükəmməl şəkildə təsvir edilən hörstvud surəti kerrinin-ədəbiyyatşünaslıqda “foil character" adlanan-təzad obrazı olaraq qarşımıza çıxmaqdadır...dreyzer yaradıcılığının məhz naturalizm cərəyanına aid izləri bu iki obrazın münasibətləri səpkisində daha qabarıq şəkildə öz əksini tapmışdır...kerri güclü təbiətə malikdir, hörstvud isə zəifdir...o kerrinin uğruna ailəsini atır, oğurluq edərək kerriylə qaçdıqdan sonra həyatda öz yerini tapa bilmir...pulu azaldıqca həm mənəvi, həm də fiziki cəhətdən zəifləyir...müvəffəqiyyətsizliyə uğradıqca acizləşir və nəhayət çıxış yolunu intiharda tapır...

    --spoiler--
    3. bu qızcığaz insanda rəğbət oyadır amma naturalizmin təsviri teodor drayzerin digər əsərində, dahi də zirvəyə qalxır.

    not: əsərdəki loser obrazı olan horstvud isə ayrı aləmdir. bədbəxt və əzik insanları təmsil edir. işsiz gücsüz vaxtlarımda hərdən bu insanın intihar səhnəsini xatırlayırdım özümə də maraqlı gələn budur ki, iş axtaran zaman digər əsərindən, təsadüfi olaraq dahidəki yucinin iş görüşmələri səhnəsindən faydalanmışam


sən də yaz!