20 yazar 41 başlıq və 49 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
krisnayayoxarcunayahe 3 dekabr 2016 barcelona real madrid oyunu nhajiyev 4 godspeed you black emperor god on trial 2 yazarların başına gələn maraqlı hadisələr 3 the imitation game 2 barış qrupu füzuli kantatası 2 reconstruction englar alheimsins the breakfast club letters to father jacob james boy yazgı bang bang you're dead lilya 4-ever dogma 95 rosso come il cielo ekskursante 2:37 the broken circle breakdown einar wegener buda as sharm foru rikht la finestra di fronte mount and blade: with fire and sword ruhi əzablar alfred schnittke fanny edelman aurore hallelujah sözaltı sözlük ilham əliyev 3 qaza və elektrik enerjisinə limit əli novruzov schooldays mizantrop rapunzel sindromu böyümək qaynaqçı timidus yazarların penis boyları kargüzar mannequin challenge 4 kədər bioqaz 2 notepub.com azərbaycanlıların tələffüz səhvləri 4 köhnə sevgilinin unudulmayan sözləri 3 sözlükçülərin ən sevdiyi cizgi film personajları 3 əfsanəvi başlıqlar 2 sözlük yazarlarının dinləməkdən bezmədiyi mahnılar 3 akkord eşidilməkdən bezilən şeylər 7 şəhər əfsanələri yağışlıq üçüncü mömin vaçaqan veksel rrrrrrr!!! 2 albert einstein yenilə yeniyetməyə ən çox yaraşan maşın 3 italyan zövq verən kiçik çılğınlıqlar səyyar 2 nissan qadına ən çox yaraşan maşın 6 qaqana ən çox yaraşan maşın 2 eddie redmayne suicide squad 2 türk serialları 3 şəb-i hicran lovğa amı götü dağıtdım geldim azərbaycan dilinə tərcümə olunmuş kitablar 2 marixuana 2 qonaq gələn ailədəki uşaq 4 nizami süleymanov ən bəyənilən ekşi sözlük entryləri türkləri sevmə səbəbləri qız tutmaq minasazlıq şabalıd vikings sinəsi tüklü şair xəzərin sahilində

şəxsiyyət


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. insanın iri qruplarda yaşaya bilməsinin, sağ qala bilməsinin tək səbəbi. insan bədənini tanıyır. beş nəfər güzgüyə baxanda, o beş nəfərin arasından özünü seçməyi bacarır. eyni şeyi düşüncələri, iç dünyası ilə də etmək istəyir. çünki, cəmiyyətdə yaşamağın, sağ qalmağın başqa yolu yoxdur. ortada beş fərqli düşüncə, beş fərqli reaksiya və ya xasiyyət olanda insan özünə aid olanı tapmalıdır ki, cəmiyyətdə yaşaya bilsin. başqa sözlə özünü identifikasiya etməlidir. bunun üçün şəxsiyyət, mən deyilən xəyali bir qəlib yaradır. bu qəlibə görə yaşayır. "filan hərəkəti mən etməzdim.", "filan adam bu yerdə mənim kimi düşünür.", "bağışla, heç bilmirəm, o günü sənə niyə elə davrandım. mən belə deyildim." və s. gördüyünüz kimi qəlib kimi formalaşmış bir düşüncə yığını var. insan özünü onunla başqalarından seçir, başqalarına bənzədir və s. bədəni bir vahiddir deyə, ruhunu da vahidmiş kimi təsəvvür edir. cəmiyyətdə başqa cür münasibət qurmaq mümkün deyil çünki. dediyim kimi özünü seçmək, ayırmaq vacibdir.
    amma bu qəlib uydurmadır. insanın şüuru onun üzərində hakim deyil, onun bədəni və ətraf aləmdəki başqa faktorlar onun şüuru üzərində hakimdir. verdiyi qərarlar sadəcə həmin o mən, şəxsiyyət deyilən qəlibdən qaynaqlanmır. həmin o qəlibin daha dərinindən gəlir. ətraf aləm faktorları həmin o qəlibə tamamilə zidd qərarlar verməyimizə səbəb ola bilir. bu daha çox müharibə, aclıq, fəlakət, seksual aclıq vaxtlarında hiss olunur. belə hallarda insan bu davranışlarını istisna hal kimi qəbul edir və həmin o qəlibdən ayrı tutur. qəlib toxunulmaz qalır. halbuki, o qəlib insanın daxilindəki o çoxluğun, sərhədləri elə insanın özü tərəfindən könüllü şəkildə qoyulmuş bir hissəsidir. bir okean təsəvvür edin. sonra onun ortasında heç bir təbii sərhəd olmadan xəyali bir dəniz yaradın. həmin dəniz dediyim qəlibdir, məndir. sadəcə o dənizdən ibarət olduğumuzu düşünüb, okeanın geri qalanına istisna deyirik. həmin o okeanın varlığını qəbul etmək, cəmiyyətdə özünü identifikasiya edə bilməməkdir. biri ilə danışarkən sevinməyin, cavablar verməyin sadə "mexaniki", bəzən də sırf təsadüfi proseslər olduğunu qəbul etməkdir. dəniz yoxdursa, onda müxtəlif düşüncələr, xasiyyətlər arasında özünü seçə bilmirsən. cəmiyyətdə yaşamaq mümkünsüz olur. ən pisi isə yaşamını, var olmanı sadəcə oksigen israfına, protein sintezlənməsinə və s. şeylərə bağlayırsan. bəzən hansısa insandan danışanda deyilir, "bir şəxsiyyət kimi formalaşıb, dahidir. onu başa düşmürlər deyə, cəmiyyətdən aralanıb, təklənib.". amma məncə şəxsiyyət kimi formalaşanlar cəmiyyətdə yaşamağa ən yaxşı adaptasiya etmiş insanlardır. cəmiyyətdə yaşaya bilməyən insanlar özünə bir obraz verə bilməyən, qəlib yarada bilməyən insanlardır.
    moderatorlara not: entryini hara yazacağımı bilmədim. başqa başlığa aid hiss eləsəz xahiş edirəm keçirin.
    2. Yunan mənşəli söz olub mənası maska deməkdir.
    3. #214553 şәxsiyyәt әrәb mәnşәli sözә daha çox oxuşur, әn azı şәkilçisinә görә. Fәrd kütlәni әmәlә gәtirәn minlәrlә elementdәn biridi (existensializmdәn bilirik ki, o fәrdin bir әhәmiyyәti yoxdu). hegel -ә görә "şәxs"in "fәrd"dәn fәrqi kamillәşәrәk fәrqlilәşmәyindә vә tәklәşmәyindәdir. Şәxs öz dәyәrlәrini bilәndi, sorğulayandı; fәrd kütlәyә uyandı, sürüdәn biridi. Şәxsiyyәt deyәndә hansısa dәyәrlәri özündә maksimum toplayan toplayan fәrd nәzәrdә tutulur. Hansı dәyәrlәri toplamasından asılı olaraq da bir qrup insan birini şәxsiyyәt sayanda, başqa bir qrup saymır. Mәsәlәn, Şah ismayıl mәnә görә şәxsiyyәt deyil. Ya da mәnim şәxsiyyәt saydığım Әkrәm Әylisli әksәr insançün alçaqdı.
    4. Adi nəsnə olduğunu qəbul edə bilməyən bəşəriyyətin eqo məhsulu anlayış.
    5. #214553 nömrəli entrydə deyildiyi kimi heç də yunan mənşəli söz olmayıb, ərəb sözüdür ki, "Şəxs" sözündən götürülmüşdür. maska ya gəldikdə isə, heç də belə deyil, deyəsən yazarımız persona sözü ilə Şəxsiyyəti səhv salıb. Persona məhz yunan mənşəli söz olub, maska yox, məhz "maska taxıb gəzmək" anlamını verir.

    Qeyd: Bu kimi məsələlərdə biraz diqqətli olsaq, yaxşı olar.
    6. Müəyyən tarixi-siyasi dövrdə yaşayan ve fəaliyyəti ilə cəmiyyətin həyatına təsir göstərən fərd ve ya şəxs


sən də yaz!