a separation


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. asghar farhadi'nin rejissorluğunu etdiyi 2011 mәhsulu iran filmi.
    2. 2011-ci il iran dram filmi. Azərbaycanca adı "Nadirin Simindən ayrılması" götürülüb (original adı farscadır : Jodaeiye Nader Az Simi). Imdbdə reytinqi 8,5 olarağ dəyərləndirilib.Metacritic'də 41 film tənqidçisi tərəfinnən qiymətləndirmə nəticəsində 95 bal alaraq 2011-ci ildə tənqidçilərdən ən yüksək qiymət alan film olmuşdur. [məlumat 2012-ci ilə aiddi.]. Asghar Farhadi tərəfinnən yazılan və rejissoruluğu edilən bu filmin büdcəsi $500,000dı və film Qızıl Qlobus mükafatına layiq görülüb.

    The Hollywood Reporter'dən Deborah Young belə yazmışdı :
    "iranlı kinoçəkənlərinin ağır təzyiqlərə baxmıyarağ özlərini ifadə etmələri qeyri-mümkün kimi görünərkən, Asghar Farhadi tam əksini isbat etmişdir. Anlatımı sadə amma mövzusu əxlaqi, psixoloji və ictimai yönümlü olan film, iran toplumunu çox az filmin bacara bildiyi bir şəkildə mərkəz nöqtəsinə daşımışdır. "
    (Bu fikirnən filmin son bölümünü nəzərdə tutduğunu söyləməy olar - sondakı səhnələrin birində Qurana əl basma epizodu islami dəyərləri yüksəldib.)

    Alissa Simon Variety'dəki tənqidində filmi Farhadi'nin şahəsəri olaraq görmüş və bu şəkildə təsvir etmişdir:
    "Gərgin, qarışığ bir izahata sahib, formal olaraq sıx və əxlaqi baxımdan ağır... Bu provokatif hekayə; dünyəvi və zaman zaman üstdən baxan orta sinif bir ailəylə kasıb və yoxsul olan digərinin qarşıdurması üzərindən qürur, ədalət, sinif, cinsiyyət mövzularına da toxunaraq iran toplumunu müvəffəqiyyətlə izah etməkdədir. "
    Uğur Vardan isə Radikal'da suallara aydınlığ gətirib :
    "Hər kəs üçün ədalət mümkünmüdür? Bir yalan nələrə bais olar? Sadə bir şəkildə itələmə, haralara qədər uzanır və s ... Ashgar Farhad, gündəlik həyatın ritmi içində - din, qürur, sinif fərqi, əxlaqın tərifi üzərinə çox şey düşündürə biləcəy möhtəşəm bir əsərə imza atmışdı."
    --spoiler--

    Çox qarışığ durumlar var, irandan xəbəri olmayan birisi bu filmi fantaziya janrına da vura bilər, məsələn məhkəmə səhnəsi varki, bir yiyib-içən kişi çıxıb diyir ki başdıyun danışın, mən özüm qərar verəcəm kim səfdi kim düzdü .
    Sonrakı səhnələrin birində də xidmətçi olan qız çətin situasiyaynan qarşı-qarşıya qalır, belə ki işlədiyi evdə bir ağsaqqal var ki o da alzheimer xəstəsidi. işiyib batırıb şalvarını, qız da zəng eliyir bir nömrəyə ki (soruşur) indi mən bu işəməyi təmizləsəm kişini çimizdirib yerinə utazsam günahdırmı ya günah deyilmi ?
    Filmin son səhnəsi çox qoyur adama - növbəti məhkəmə səhnəsində Nadir və Simin təkrar boşanma iddiasında görünüllər. Geydikləri qara paltarlar çox ehtimal ki Nadir'in atasının öldüyünü və onun yasını tutduğunu göstərir. hakim cütlüyü boşayır və termeh'ə hansı valideynini seçdiyini və onunla birliydə yaşamağ isdədiyini soruşur. Qız ağlayaraq qərarını verdiyini amma qərarını söyləyərkən ana və atasının çöldə gözləməsini istədiyini bildirir. Nadir və Simin dəhlizə çıxarlar və termeh'in qərarı üçün koridorda gözləyərkən film bitər
    Donub qalırsan bu məqamında ki ala noldu, kimi seçdi qız, ama suala cavaba axtarmağ absurt məsələdi. Qızın daha əvvəl atası ilə qalmağıni seçməsi onu sevdiyinə görə yox, anasının atasını tərk etməsini isdəmədiyinə görəydi, həm atası 4 aylığ hamilə qalan uşağı istəmədən öldürmüşdü, sorasında nə qədər ibnə hərəkətdəri varıydı, həmin gecə onsuz Termeh anasıynan qalmışdı ola bilsin qızın başını yiyiib ki atan oğraşdı mənə səs ver, yenə də filmin çox ağır olduğunu qətiyətnən diyə bilərəm, film arxası çəkilişdə nadirin atasını çimizdirərkən ağlaması səhnəsi haqda danışım, filmin bu məqamı həm aktyoru, həm operatoru həm də rejissoru göz yaşlarına boğmuşdu, videonu izləməyçün : bax link

    --spoiler--
    link link


sən də yaz!