şəms təbrizi



facebook twitter əjdaha lazımdı   izləmə   lələ   mən   googllalink

    1. azərbaycan türklərindən olan təbrizli sufi şair. yaşamı haqqında az məlumat olduğu kimi ölümü də müəmmalıdır. kimiləri konyada öldürüldüyünü, kimiləri isə şəmsin öz istəyi ilə konyanı bir dəfəlik tərk edib sadə insanlar arasına qarışdığını iddia edir.
    mevlana ilə münasibətləri isə ayrı bir mövzudur. hər nə qədər də günümüzün insanı bu münasibətlərə fəlsəfi məna qatmağa çalışsa da şəmslə mevlana arasında dostluqdan daha artıq-cinsi münasibətlərin olduğu aşikardır. özəlliklə bu iki şairin həyatlarını daha dərindən oxuyan insan üçün bu daha aydın olur.
    2. bəbələr gəlib mövlana ilə şəms arasında nəsə yanlış ilişkilər vardı dediyi insandır. bu tiplər 99% şəmsin dırnağının dırnağı belə ola bilməyəcək, sevigini şəhvətdən,vaginadan ibarət sananlar və həyatın mənasını anlamış über-fəlsəfik insanlardır.


    (bax: ay qaqaş xahişdi get başqa yerdə oyna)
    3. elif safakin ask kitabinin qehremanlarindan biri. mevlana ve sems tebrizinin munasibeti barede cox genis behs edibler. semsi tebrizinin evvel evlenmek istememesi, evlenendede qiza toxunmamasi, mevlananinda sems olanda heckime fazla qoz qoymamasi menide bunlarin cinsi munasibetlerin subhelendirmeyib deyildir.
    4. Haqqındakı homoseksuallıq iddiası ilə bağlı tutarlı bit mənbə istədiyim şəxs.
    Cavabında isə ekşi sözlüyü mənbə kimi göstərənlər oldu. Gülürəm sadəcə.
    6. tam adı şəmsəd din ibn məhəmməd ibn əli ibn məlikdad olan alim və sufi şair.
    1185-ci ildə təbrizdə doğulmuşdur. 1248-ci ildə isə müəmmalı şəkildə qətlə yetirilmişdir ölüm yerinin xoy yaxud konya olmasında da ixtilaflar var.
    yazarlardan bir neçəsi onun mövlanə ilə münasibətini cinsi istəyə bağlıyır.
    onlara bu cür deməyə əsas verən arqumentər hər halda bunlardır:
    1)təbrizinin simaca gözəl olması
    2)qəfil yoxa çıxan təbrizini dəməşqdən konyaya geri qaytarmaq üçün cəlaləddin ruminin bir məktubla hətta oğlunu dəməşqə göndərməsi
    3) təbrizinin öz əcəli ilə ölməməsi və cəlaləddin müridləri tərəfindən qətlə yetirilməsi ehtimalının çoxluğu.

    belə bir cinsi münasibətin absurdluğunu qeyd edən yazarların arqumentləri isə bunlardır:
    1)təbrizinin mövlana ilə qarşılaşdığı ilk ildə şəmsin 61,mövlananın 38 yaşının olması(23 yaş fərq)
    2)şəmsin mövlananın bacısı kimiya ilə evlənməsi
    3)panteist ruhda yazılan demək olar ki, bütün əsərlərin bu cür olması və müasir zamanda başqa cür anlaşılması.
    not: ədəbiyyat mövzusunda o qədər də uğurlu olmadığımçün mövqemi bildirmirəm.

    (bax: makedon vs namiq fight)*


sən də yaz!