24 yazar 29 başlıq və 45 entry
yenilə | gündəm | top

1 2

ölən qadınları cənnətə huri kimi aparan insan qaçaqçısı mələk alternativ söz6 film adları 2 heath ledger 2 məhəmməd abutrika primat yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 4 ilhan cavcav teliasonera yazarları düşündürən suallar 5 la la land 2 bartu küçükçağlayan başın götündən çıxmır 2 mizantrop shroud of turin ən yaxşı rus mahnıları 4 mükəmməl sözlər gijdıllağ franz schubert aloqizm türkləri sevmə səbəbləri həzi aslanov sözlüyə yenidən gəlinəcəyi təqdirdə alınacaq nicklər 4 low-key lighting azərbaycana və ya azərbaycanlılara xas xüsusiyyətlər 4 işi gücü azərbaycanı pisləmək olan tiplər 4 guy de maupassant 2 canim.az sinəsi tüklü şair amma və lakin nicholas hoult good bye lenin the current war the big bang theory oxşar məşhurlar romaine brooks paketdə qalan son siqaret 2 bütün şirniyyatlarda yumurta istifadə olunması 3 yuxudan axşam durmaq 2 işləmək sözaltı sözlük söz6 dəstək fondu azərbaycanlı tənqidçilərin axmaq olması 3 dr.watson 2 neon genesis evangalion donald trump rafael isgəndərov saint-just ayberk atilla 3 gökhan kırdar azərbaycanı sevmək 3 verter effekti uşaq sahibi olmağın mənfi tərəfləri 3 synthwave kapital bank azərbaycan biraz pop biraz sezen sözaltı etiraf 4 məsləhətli dram filmləri vikings 2 dadaş adna valeri çkalov ədna əbləh nupoqodi sözlük yazarlarının kiçik uğurları 2 passengers the wolf of wall street donanımhaber hideo kojima silent hill vs resident evil silent hill 2 sözaltı sözlük yazarlarının gündəlik həyat proqramları 2 biznes plus fridrix fon hayek 2 tarıq ali wheeler dealers








kış uykusu



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. xoş, hüzünlü, nuri bilge ceylan filmidir. filmin diger kömekçilerini de unutmaq olmaz: anton çevox, schubert, William Shakespeare ve andrey tarkovski.
    aha, film sinema adı altında uzunlamasına, üç saat on altı deqiqelik teatr oyunudur.

    bilge ceylan artıq yetişkinleşir. lakin bu filmde onun uğurunun üstüne fikirimce aktyor işi çıxır. haluk bilginer, demet akbağ cütlüyü (bacı, qardaş) hardasa 25-30 deqiqelik sehnelerde, insanlığın varlığını, heçliyini, keçmişini, eqoistliyini sorğulayırlar.
    amma filmde beyenmediyim çox kiçik nüanslar da var; lakin onları burada yazmaq fikirim yoxdur. birincisi buna vaxtım ve hevesim yoxdur, ikincisi ise bunlar üstünden keçilecek nüanslar olmalıdır.

    anton çevox faktoruna geldiyimiz vaxt, biraz xeyal qırıqlığı yaşayıram: kış uykusunun haradasa ikinci saatı tamamlanırdı. fikirleşirdim ki, yox, bilge ceylan mene heç vaxt çevox ruhunu yaşatmadı. çevoxla elaqem keçmişe bağlıdır. onun mende yaratdıqları sözlerle ifade edilmir. bilmirem, onu göstermek de çetindir. yox, bu defe de, yox dedim. lakin, teşekkürler bilge ceylan, bu fikirimden meni kış uykusunda uzaqlaşdırdı: bu ayrıca onun ilk güldüyüm filmidir. ceylan, çevox hekayelerinde qarşılaşacağınız, komedik, lakin tragikomedik hisseleri gösterdi. evvelce gülümsedim, sonra iki deqiqe aramsız güldüm.

    schubert faktrou ise, W. Kempff - Sonata D 959, Sonata No 20 imzasıyala, üç saatlıq vaxt boyunca, tez-tez qarşınıza çıxır ve sizi hüzünlendirir.

    Shakespearein üçüncü richard oyununda dediyi kimi: Vicdan genelde korkakların sevdiği bir sözcüktür. Ve öncelikle güçlüleri dehşete salmaya yarar ifadesi filmin eslinde temasıdır. yeterli, ağır ifadedir.

    ve tarkovsky. aha, bu defe ona daha çox yaxınlaşan bilge ceylanlayıq. elxüsus atın gölmeçede çapaladığı sehne. ilahi! sonra o atın yorğunluqdan lehlediyini çiyin plandan görmek.
    mene yorulmuş, isanın sözlerini xatırlatdı: Eli, Eli, lama sabachthani (tanrım, tanrım, meni niye terk etdin?)
    ağır filmdir. altı saat bele olsa izlemek mümkün idi.
    2. azərbaycan nümayişə haçan gələcəyini və ümumiyyətlə gələcəyini gözlədiyim bir nuri bilge ceylan filmi. trailerinə baxanda ürəyimə dammışdı ki, bu film udacaq. elə də oldu. keçən il palme d'or alan filmi gəlmişdi, özü də o cür erotik kadrlarla, gərək ki bu da gəlsin. ama gözlüyürük hələ
    3. 'cehenneme giden yol iyi niyet taşlarıyla döşenmiştir' kimi bir klişeni dəfələrlə istifadə etməyindəki mənanı başa düşmədiyim film.
    dialogları bəzən tarantino filmlərindəki saqqız kimi uzayan, absurd, ancaq insanı elə də sıxmayan tərzdə qurulub.
    bir də bir tək mənə mi elə gəlir yoxsa başqa diqqət edən də varmı bilmirəm, film musiqisinin başlanğıcı hotel california nın girişini anımsadır. adını bilmədiyim bu musiqiyə mən də(bax: hotel cappadocia) adını taxdım.
    4. orda "Nejat işler"in oğlunun "Haluk Bilginer" in əlini öpməyə gətirdiyi səhnə çox oğraş səhnədi.


sən də yaz!