32 yazar 32 başlıq və 55 entry
yenilə | gündəm | top


elgiz qəhrəman akif islamzadə kiçik xoşbəxtliklər 6 hasan hüseyin korkmazgil 3 azərbaycan əhalisinin təbəqələri 2 grup yorum 2 loxlanmış kimi hiss etmək sevgi 2 sumqayıtın muxtar respublika olub amerikaya birləşməsi 7 Charles de Gaulle 2 mehman hüseynov 2 gay qaqa ən yaxşı film soundtrackları 3 pis günlərdə insana güc verən sözlər sosial realizm qız tutmağın yolları 2 şule yüksel şenler la la land göksel real madrid ekzistensial krizis 2 otto von bismarck otto von bismark armand jean du plessis de richelieu yazarların ən yaxınındaki kitabın 100-cü səhifəsindəki 7-ci cümlə 5 ingilis buldoqu özaramızdı 2 təkamül nəzəriyyəsi 12ci imam olduğunu iddia edən azərbaycanlı 3 aclıq sefter taş səhər masturbasiya etmək 6 yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 4 okan bayülgen qəbul imtahanı verəcəklərə məsləhətlər 6 opera neon köhnə sevgili 5 shokki mokki ən şit zarafat 5 list.ly sözaltı etiraf 2 insan haqları 2 soy gitano oğlanların kitab oxuyan hallarının çox gözəl olması sherlock laravel ofisiant 2 öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar 5 depressiyada dinlənəcək musiqilər 6 azərbaycan polisi 3 monk 2 black mirror uşaqlar üçün olduğunu düşünərək animasiya izləməyən adam 3 bəyfriend qisas hissi 4 simon and garfunkel the sound of silence mənəvi böhran 3 mahmız yasavulbaşı hay day uzun saçlı qızlar şerlok holms hekayələri death note imtahana bir gün qalmış hazırlaşmaq 2 dirhəm arpa xylo key xosrov zeynal nağdəliyev








exodus gods and kings



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    2. 2014ün önə çıxan dini filmlərinə göz atsaq, məncə noaha görə daha səviyyəli alınan film.

    ümumiyyətlə, biraz hercules, gladiator filan havası var filmin. bale bu havanı verir əsas. ancaq ramzes seçimində skott heç düzgün seçim eləməyib məncə. daha yaxşı oynanıla bilərdi məncə.

    filmdə mənə görə, ümumən, hadisələri yaxşı sıralayıb və canlandırıblar. noahdakı kimi qayadan zadlar filan osturağa basmayıblar. ancaq ki, o əzablar, o izdirablar, o təsadüflər filan, hansı ki kitablarda təsvir edilib, yetərincə inandırıcı şəkildə göstərilir məncə, bu baxımdan xeyli təqdirəlayiqdi məncə.

    ancaq filmin başından sonuna doğru təsirlənirsən, yəni hətta bir neçə nəfərin filmin kuliminasiya nöqtəsində salondan çıxıb kövrəldiyini gördüm. bir anlıq kafirliyinə son qoyasın zad gəlir, ən azından bu hadisələrə hörmət eləməli olduğunu, tolerans göstərmək gərəkdiyini görürsən, milyonlar baxır, ibadət eliyir e ala buna.
    qəşəng musiqilər seçilmişdi film üçün, xüsusilə bildirməyə ehtiyac görürəm. detalların miqdarının yetərli deyə adlandırılacaq qədər olması, uyğun, yerində səhnələrdə göstərilməsi xoş idi.


    sevmədiyim nöqtələr də oldu. məsələn, əgər kafirsinizsə bəzi səhnələrdə özünüzü gülməkdən saxlamaya bilmirsiniz. və filmdəki qəhrəmanlıq havası, özərklik falan nə bilim sıxıcı gələ bilər. ya da evlənməyə tapdığı qız zad sizə nizami gəncəvinin köhnəfikirli yaradıcılığından xatirələr canlandıra bilər bir şeylər. kompyuter qrafikasını filan daha yaxşı edə bilərdilər kimimə gəlir.

    ancaq hər halı ilə, bale candı, can. musa da babatdu. *
    3. bəyənmədim filmi açığı desəm. ridley scott dini kitablarda yazılan hadisələrə məntiqi izah vermək istəyib. yəni ki, əslində musa ilə baş verən hər şeyin elmi izahı var. sadəcə yüzilliklər keçdikcə insalar hadisələri şişirdib və ilahi məna yükləyiblər olanlara. məsələn, güya nil çayının qana bulanması əslində timsahların kütləvi şəkildə insanları və balıqları yeməsinə görə olub. bu da nildə infeksiya yaradıb, şəhərləri həşəratlar basıb falan filan. və yaxud da musa əslində dənizi iki yerə bölməyib dənizdə sadəcə sunami baş verib. elə yeri gəlmişkən musanın özü ateist olub. bəli, bəli, ateist. filmin əvvəllərində görünür ki, musa dini rituallara, deyimlərə ironiya ilə yanaşır. ta ki, başına daş düşənə qədər (sözün əsl mənasında). huşunu itirib oyanandan sonra musa bir uşaq görməyə başlayır. uşaq da tanrı olduğunu iddia edir. yəni ridley qardaş demək istəyir ki, musa başından aldığı zərbədən sonra sayıqlayır, onda halusinasiyalar başlayır, özünü seçilmiş biri zənn edir. bunlar nə isə. hər nə qədər inandırıcı görünməsə də lap tutaq ki, bu hadisələrə hardasa məntiqi izah vermək olar. bəs tanrının bir gecədə misirli uşaqları öldürməsi? buna ridley scott heç bir izah verə bilməyib. amma etiraf etmək lazımdır ki, səhnə çox təsirli alınıb. bu səhənədən sonra ramzes oğlunun meyidini qucağına alıb musanın yanına gəlir. "bumudur sənin tanrının? uşaq qatili?" deyə soruşur. musa da cavabında deyir ki, bu gecə bir dənə də olsun yəhudi uşağı ölməyib. indi bu nə deməkdi? yəhudi uşaqlarının ölməməsi tanrının uşaq qatili olduğu faktını dəyişdirir? yoxsa misirlilərin uşaqları uşaq sayılmır? ümumiyyətlə böyüklərin törətdiyi şeylərə görə uşaqlar niyə cəzalanır? olmazdı ki, uşaqların əvəzinə elə bütün bunlara səbəbkar olan böyükləri öldürəsən? bir gecədə bütün misir hakimiyyətini, quldarları, misirin ordusunu öldürsəydi bir güllə ilə iki quş vurmuş olardı. həm misirliləri cəzalandırardı, həm də yəhudiləri azad edərdi. onlar da musanın arxasına düşüb bütün bu həngamələrdən keçməyə məcbur qalmazdılar. nə isə mövzudan deyəsən çox uzaqlaşdım mən.
    exodus gods and kings nə dini kimi dini, nə də tarixi kimi tarix filmi deyil. yarım yamalaq bir şey çıxıb ortaya. bu filmə baxmaqdansa gedin Prince of Egypt cizgi filminə baxın. filmdən qat-qat yaxşı çəkilib.
    4. hadisələr arasında kəskin sıçrayış olduğu üçün alınmamış film. əgər teolojik resurslardan ilham alıblarsa başdan ayağa səhvdi hər şey və buraxılan detallar var. moiseyin varlığına ramzes pryamoy inanmır müqəddəs kitablara. moisey ramzesin sehirbazları ilə yarışa girib əsasını ilana çevirdikdən sonra hadisələr inkişaf etməyə başlayır. həmçinin tanrı od qismində qabağına çıxır uşaq qismində yox. çox şey yazmaq olar həvəsim yoxdu. aktyorlar da bərbaddı. bir dənə ben kingsleyi yola vermək olar. chrisitian balin 8-9 kinosuna baxmışam bəyəndiyim aktyordur ancaq gərək belə ssenaridə oynamağı qəbul etməyəydi.