25 yazar 39 başlıq və 60 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
grave of the fireflies 2 tokyo godfathers azərbaycan xalqını salamlamaq asılılıq yaradan oyunlar 13 robbie williams modernizm 2 niko pirosmani 2 arqument yazarları düşündürən suallar 6 çox yatmaq elmi akademik məqalə kuba 4 bioqrafiya və avtobioqrafiya hasbi rabbi kulinariya reçitativ rıçaq toz içində çiçək czech fantasy kassir midnight cowboy michael haneke oliqopoliya sözlük yazarlarından şüarlar 2 tərcüməçi qəzəb qüvvəsi eldamar dikanka yaxınlığında bir kənddə axşamlar azərbaycandakı həyatın demo olması kuber-pedi 2 1907 jason bourne çörəkarası saçaq pendir tantuni ahmet ümit penitente pontius pilatus 2 maitre gims satıcı mizantrop 8 qara mamba 3 sözlük yazarlarından aforizmlər azərbaycanlılar üçün application ideyaları 4 deep purple 3 nova synteza teksun 2 strawbs far cry 3 2 playlist ian anderson 3 cem adrian 3 hell or high water nailə əliyeva ballda of francis alabadalejo the last of us part 2 too old to rock 'n' roll: too young to die! the jethro tull christmas album crest of a knave erik erikson wikipedia cinayət prosessual məcəlləsi suspense məsləhətli sənədli filmlər yazarlar haqqında başlıq açmağın məntiqi string driven thing yazarların başına gələn maraqlı hadisələr 3 əli mirəliyev kasıb çalğıçı fizikanın təkamülü 2 masturbasiya 6 local uncharted: the lost legacy reveal tirnidus yify the last of us 3 cinayət məcəlləsi mother of mine black hawk down gagma napiri no man's land hotel rwanda təkcə mənmi edirəm deyə düşünülən şeylər 2 4 dekabr 2015 neft daşlarında qəza 2 siyasi aktivist müptezeller yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər sözlükçülərin ən sevdiyi cizgi film personajları homoseksuallığın xəstəlik olmadığı gerçəyi yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər booky.io

david lynch


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. antonioni ,bergman, angelopulosun rejissor olduğu dünyada bu adam sadəcə mankenlik edə bilərdi amma heyif ki şöhrəti onlardan daha çoxdur.bəyənənləri var lap yaxşı məhşurdur səsi gur çıxır ee haliylə sevənlərinn sayı da çox olacaq ...şəxsən dragana verdiyi pozdan daha çox zövq aldım nəinki filmlərindən

    http://www.andrzejdragan.com/ link
    2. mənimçün anlaşılmaz olan rejissor. 6 qısa filminə və bir tammetrajlı eraserhead filminə baxmışam. düzdü çoxdan baxmışam, o vaxtlar kinodan o qədər də anlayışım yox idi. sadəcə mənimçün anlaşılmazdı. bütün 7si də
    3. rejissorluğundan ziyadə musiqiçiliyi ilə tanıdığım şəxs.
    4. 3 filminə baxıb heçnə başa düşmədiyim rejissor. başa düşmək heç də rejissor nə demək istəyir onu tuta bilmirəm mən. filmləri puzzle kimidir. çəkir, kadrlar hərəsi bir tərəfdədi və həmin kadrları düzgün qurmaq artıq izləyicilərin öhdəsindədi sanki. bir aktyorun (aktrisa) iki filmdə rol aldığını görmüşük tamam, amma bir aktyorun bir filmdə iki dənə rol almağını görməmişdim. "lynch filmlərini başa düşmək çətindir, amma mümkündür" deyimini özümə təsəlli bilərək, bir müddətdən sonra baxıb başa düşəcəyimə ümid edirəm.
    5. Malholand drayv filmi ilə bir xeyli səs-küy salmış rejissor.
    Malholand dryav yuxu kimi filmdi. film haqqında resenziyaları oxumaq da lazımdı.
    ən sadə filmi isə "Straight story"dir. mən bu filmi dəhşətli dərəcədə sevirəm
    6. başa düşməyənləri başa düşmədiyim rejissor. the elephant man filmini başa düşməyiblər yoxsa lost highway? birincisi tamamilə aydın bir filmdi məncə, ikincisini isə freyd ilə həşr nəşr olanlar, sadəcə film boyu gözünü qırpmayan o dazbaşdan belə filmin söhbətini tuta bilərlər. bu rejissor konkret bir movzu qoyub onu işləmir. sinematoqrafiyanın verdiyi nemətlərdən faydalanaraq psixoloji təcrübələr aparır, eraserhead, wild at heart. bütün filmlərini sıxılmadan izlədiyim 5 rejissordan biridi.
    7. lost highway baxanda çox pis təkərə salmışdı kino məni . götü başı ayrı oynayırdı filmin. amma sevmişdim izlətdirdi kino özünü.
    və gezi eylemlerinə dəstək verdiyinə görə yeni şafak qazeti terefinden "Berbat filmleriyle tanıdığımız David Lynch'ten, Bruce Wills'e kadar işe yaramaz birçok insan. " belə bir yazı yazılmışdır.söhbet yeni şafaktan gedirsə herşey gözləmək olar qısacası.
    8. psixolojik triller/qorxu janrlarında kinolar çəkir.temaların da freud psixologiyasından tapır
    9. Filmləri çoxları tərəfindən anlaşılmayan dahi. Bəzi sadə baş qarışdırmayan filmləri var. məsələn elephant man , straight story kimi. Elephant man kifayət qədər gözəl bioqrafik dramdı. O biri filmləri adamın ağlını çaşdırır. Xüsüsən də Mulholland Drive lost highway twisted scenario anlayışının anasını ağladan rejissor. blue velvet də eyni tərzdədi. Tapmacadı filmləri bir sözlə. baş işlədəsən gərək. Filmləri izlərkən beyninin yorulduğunu hissedirsen. amma elə dadı da ondadı. Bunu etmək hər rejissorun başı üçün deyil.
    P.s bidənə inland empire nəsə mənasız gəldi.
    10. lynch adının yanında "strange", "qəribə" sözünü işlətmək bir modadı artıq. lynchian, lynchvari, lynchist. bütün filmləri - "dune" filmi xaric(özü də bəyənmir bu filmi) - qısa amerikan tarixi araşdırmasıdır. hər tərəfli. məsələn psixoanalizm həddən artıqdır filmlərində. blue velvet filmi. oradakı jeffrey adlı cavan oğlan. atası xəstəxanaya düşür. və artıq jeffrey üçün özünü sübut etmək vaxtı çatır. məhəllədə kəsilmiş qulaq tapır. onun haqqında polislərlə özü danışır. bir avtoritariya fiquru kimi. ciddi məsələlər. sonra artıq özünü deep river'da - dorothy'nin evində tapır. onun evinə qalxarkən, pilləkənlərdən istifadə edir. çox öyrəşmədiyimiz şəkildə adi bir pilləkən səhnəsi çox uzun görsənə bilər. amma pilləkən səhnəsinə başqa şərh də vermək olar. freud'a görə yuxulardakı pilləkənlə qalxma görüntüləri, insanın içindəki boğulmuş, basdırılmış cinsi arzunun simvoludur. və pilləkənlərlə qalxmaq da ona yaxınlaşmaq mənasındadır. jeffrey də pilləkənləri qalxarkən daha çox görüntülənir. o dorothyə çatmaq istəyir. öz heteroluğunu sübut etmək üçün. jeffrey hələ də öz cinsi şəxsiyyətini tam qavramış biri deyil. o bilmir, onu kəşf etməyib. məsələn, bir səhnədə sandyə(laura dern), jeffrey, təxminən belə söz deyir: "sən çox ağıllı qızsan". sandy də: "sən də. yəni, demək istədiyim, sən də ağıllı bir oğlansan". bu jeffreyin yumşaq tərəfinin, homoseksuallığının bir göstərgəsidir. jeffrey, qalxır dorothynin yanına. sonra orda vəziyyət elə gətirirki, frankın dorothyə qarşı, gah ata, gah da oğul kimi davrandığı sado-mazoxist bir səhnə yaranır. bu bir primal scenedir. jeffrey, sanki, ilk dəfə bunu qavrayır. frankdan danışsaq, o jeffreyinin bir mənəvi atası rolundadır. bununla yanaşı jeffreyinin cinsi dilemmasındakı, heteroluğu - sərtliyi, gerçək kişiliyi də təmsil edir. frankin digər tərəfini təmsil edən xarakter isə bendir(frankin çox nazik biri olduğunu dediyi, homo biri). o qəhbəxanadakı səhnə jeffreyinin cinsi şəxsiyyətini qavramasına, öz heteroluğunun fərqinə varmasına gətirib, çıxarır. o qəhbəxanadakı fahişələrin soyuqluğu da diqqət olunasıdır. birdə mənə çox maraqlı gələn şey bu idi: lynchin fahişələri, fellinininkilər kimi kökdürlər, lakin çox danışan deyillər.
    nəticə olaraq, film oedipus kompleksində ilişib qalmış, primal scene'ni yeni təcrübə edən, ata fiqurunu yıxmağa çalışan, anksiyete problemi olan, fetişistik obyekti, elementi mavi vilvet olan biri haqqındadır. bu jeffrey və frankdir. onlar iki ayrı insan, xarakter deyillər. ikisi də eyni insanın fərqli tərəfləridir. frank jeffreydir, jeffrey də frankdir.
    lap ümumi götürsək, film bir insanın, evdəki, onun öz həyatındakı avtoritar fiquru, atanı yıxmağa çalışmasından bəhs edir. və buna nail də olur. final səhnəsində görmək olar.
    "dünya atalarla dolu idi - ona görə də bədbəxtliklə dolu idi" - aldous huxley

    əlavə: film necə başlamışdısa, o formada da bitir. eyni səhnələrlə. əl yelləyən bir yanğınsöndürən işçisi ilə. bu isə heçbir şeyin dəyişmədiyini, heçbir şeyin baş vermədiyini düşünməyə, əsas verir. sonda kameranın jeffreyin qulağından çıxması bunların bir yuxu olması ehtimalını da düşündürür. bunları oxuyarkən, bobby vinton dinləyə bilərdiz. eybi yoxdur. indi isə roy orbisondan bir "in dreams" ola bilər.


sən də yaz!