three colors: white



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. kieslowskinin three colors üçlәmәsinin ikinci filmi. yataqda yetәrsiz olduğu üçün arvadı tәrәfindәn boşanan bir adamın dramı. arvadı ilә heçbir tәrәfdәn bәrabәr olmayan karol, bәrabәrliyi yaratmaq üçün çabalıyır vә bacarırda. karol'un yaşadığlarındakı dramın yanında, ironik olan gülümsәdici sәhnәlәrdә var filmdә. üçlәmәnin nisbәtәn әn az dramatik olanıdı white. filmin teması bәrabәrlik olsa da kieslowskiyә görә bu filmin bir digәr teması da alçaldılmağdı. "insanlar bәrabәr deyil vә bәrabәr olmaq istәmirlәr. bәrabәrlik bu filmin mövzusu. qәhrәmanımız da digәrlәrilә bәrabәr deyil.." deyir özü. filmin әvvәllәrindә carolun dominiqueni evindә izlәdiyi vә sonlarda hәbsdә izlәdiyi sәhnәlәrdә aralarındakı mәsafә tәsirlidir. dominique rolundaki julie delpy film üçün "içindә biraz nağıl olan qara bir mizah kimi" deyir. ayrıca julie çox gözәldi filmdә vә heyran qoyur adamı. filmin musiqilәri dә üçlәmәnin bütün filmlәrindә olduğu kimi mükәmmәldi. әvvәllәrdәki mәhkәmә sәhnәsindә salona girmәyә çalışan vә qapıçı tәrәfindәn buraxılmayan juliette binoche dә gözdәn qaçmır. ilk filmdә dә obiri üzü vardı bu sәhnәnin. çox gözәl düşünülüb bu ayrıntı. hәr nәqәdәr qırmızı üçlәmәnin әn yaxşısı sayılsa da, mәnә white daha çox lәzәt elәdi.
    2. - mənə səbəbini söylə, Mikolay hamımız əzab çəkiriy
    - hə, ama mən daha az acı çəkməy isdiyirdim
    3. bu film "Mavi" və "Qırmızı"dan fərqli mətnaltı mesaj, fərqli aura, fərqli əhval yükü daşıyır.
    1993-cü il Krzysztof Kieślowski filmi - "Ağ", trilogiyanın digər iki filmi arasında daha çox "Mavi" ilə zaman və məkan kəsişmələri ilə əlaqəlidir. Hətta bu iki filmdə hadisələrin fonunda digərinin epizodlarını da görmək olur.
    Polşada sosialist sistemin çöküşündən sonra yaranan kapitalist münasibətlərinin insanlar arasındakı əlaqələrə, onların hətta xarakterlərinə təsirinə köklənən süjetdə, maddi vəziyyəti yaxşılaşan Karolun əvvəl onunla cinsi zəifliyinə görə boşanan arvadı üzərində hökm qurmasını görürük.
    Son epizodda isə ikrah oyadan romantik səhnə canlandırılır. Ki, bununla rejissor kapitalizmin gətirdiyi riyanı göstərir.


sən də yaz!