25 yazar 30 başlıq və 50 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
local yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 6 arctic monkeys timidus yazarların həyatdan çıxardığı dərslər möhtəşəm erməni musiqiləri 2 entry up chat gilqameş 2 seksdən sonrakı peşmançılıq tantuni 3 van den budenmayer langet 4 sebastiao salgado absurd poeziya nirvana vs pearl jam jayalalithaa jayaram deus ex machina porno sənayenilənmə trolls 2016 məhkəmə sözlük yazarlarından şüarlar 4 nat geo wild'ın babaxan rəhmanovla bağlı sənədli filmi 3 batman the killing joke söz6 sözlüyü diriltmək üçün edilə biləcəklər 11 beck elmi akademik məqalə 3 sema moritz jeneil williams slow cinema türkiyə enerji naziri berat albayrakın sızdırılan e-mailəri 2 əsgərlikdə dedovşina diana hacıyeva fremdschamen lukashenko the walking dead tormuz hüseyn 3 mirage 3 məsləhətli filmlər 3 rain dances joselito github angular material sözaltı etiraf reket 2 doğru və yanlış anlayışı köhnə kişi modeli 2 azərbaycanın ikili vətəndaşlıq verməməsinin səbəbi 4 tərcüməçi 2 marquis de sade mizantrop asılılıq yaradan oyunlar 13 yazarların başına gələn maraqlı hadisələr yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 2 heavy horses asosial onanist 2 azərbaycanda ən çox spirtli içki icilən rayonlar 3 jethro tull azərbaycan xalqını salamlamaq 2 yazarları düşündürən suallar 3 robbie williams 3 groundhog day dead can dance grave of the fireflies 2 tokyo godfathers modernizm 2 niko pirosmani 2 arqument çox yatmaq kuba 2 bioqrafiya və avtobioqrafiya hasbi rabbi kulinariya reçitativ rıçaq toz içində çiçək czech fantasy kassir midnight cowboy michael haneke oliqopoliya qəzəb qüvvəsi eldamar dikanka yaxınlığında bir kənddə axşamlar azərbaycandakı həyatın demo olması kuber-pedi 2 1907 jason bourne çörəkarası saçaq pendir

aşıq qərib


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. 1988ci il istehsallı gürcü-erməni-azərbaycan filmi. bildiyiniz əsl qafqaz filmi. hər şeydən əvvəl filmin heyətini qeyd eləmək lazımdı:

    rejissor - sergey paracanyan *
    ssenari - mixail lermontovun qısa hekayəsi əsasında yazılıb
    bəstəkar - cavanşir quliyev
    ifa - alim qasımov
    aktyorlar - yuri mqoyan, sofiko çiaureli, ramaz çxikvadze, konstantin stepankov

    film azərbaycan dilindədi. rejissor filmi özünün ən yaxın dostu andrey tarkovskiyə həsr edib. şeirsəl, poetik bir filmdi. tarkovskiyə həsr olunubsa belə də olmalıydı. adi tamaşaçı üçün darıxdırıcı gələ bilər, ama art-house sevənlərin xoşuna gələcək. çünki film simvolik məna ilə doludur. sanki "12-15ci əsrlərdə film çəkilsəydi, necə olardı?" sualına bir cavabdı. istifadə olunan elementlərdə isə milli kolorit var. hər dəfə bir rəngdə olan nar, ağ və qara göyərçinlər, ağ, qara, qırmızı yolun olması və s. musiqilər də çox gözəl seçilib.

    bir az ağır filmdi, hər adam üçün deyil.

    baxmaq istəyənlərçün link
    (youtube: )
    2. #129286 entry’yə filmlə tanışlığımı sağladığı üçün təşəkkür edirəm…filmin gördüyüm və mənasını oxuya bildiyim simvolizmini sizinlə bölüşmək istəyirəm:

    --spoiler--

    Film “reverse chronology” texnikası ilə aşıq qərib və mahunun toyu ilə açılır...açılış səhnəsindən sonra, lars von trierin istifadə etməyi xoşladığı fəsil-fəsil anlatı üsuluyla qəribin hekayəsini izləməyə başlayırıq...filmi bir bildungsroman olaraq düşünməliyik...həqiqətən, aşıq qəribin xarakterinin formalaşması, onun odisseyası ilə sıx şəkildə əlaqəlidir...yola çıxmazdan əvvəl yalnız mahuya “dəlicəsinə aşiq” olmaqdan başqa heç bir keyfiyyəti olmayan, xarakteri formalaşmamış, ana və bacısının himayəsində olan (bacısı və anası onu çimdirir, geydirir), bir sözlə “səfeh aşiq” olan qərib yola çıxdığdan sonra başına gələn sərgüzəştlərdən sonra böyüyür, kamilləşir, filmin sonunda isə aşiq yox aşıq olur...
    Bu iddianı qəribin yola çıxdıqdan sonra (yola çıxarkən bacısı ona ezoterik bir meyvə olan nar verdiyini unutmayaq) nemesisi xurşud bəy tərəfindən paltarlarının oğurlanması, aldadılması onun hələ də uşaq beyninə sahib olması da təsdiqləyir...bu səhnədən sonra çılpaq qalan (rüşeym) qəribin ikinci dəfə anadan olduğuna şahid oluruq...ana bətnini andıran quyuda qalan çılpaq qəribə kimliyi bilinməyən biri paltar verir, beləliklə qərib örtünməklə sivilizasiyaya ilk addımını atır...daha sonra onun köməyinə gələn və ona yol göstərən qara geyimli qadınlar qəribin həyatındakı anasına, bacısına və uşağın həyatına girən digər qadınlara bir işarətdir...(eyni qara geyimli qadınlar qəribin anası və bacısı olaraq filmin sonuna yaxın qəribin ərdəbil şəhərinin giriş qapısında qarşısına çıxır)...qadınlar qəribi filmdə ata figurunu əvəz edən yaşlı aşığın yanına gətirirlər...yaşlı aşıq (ata) qəribə saz (fallik simvol) verir və qərib yenə yola çıxır...filmin davamında yaşlı aşığın ölümü və qəribin oyuncaqları basdırması böyüməyə bir addım olaraq oxumaq olar...qəbirdən çixan goyərcin ruhun qanadlanmasına göndərmə
    Ümumiyyətlə yuxu motivi, istər şərq ədəbiyyatında, istərsə də qərb ədəbiyyatında çox sıx istifadə olunan motivdir...filmdə də bu motivdən çox məharətlə istifadə olunmuşdur..qəribin gördüyü oneiromantik yuxular filmin gedişatında, qəribin kamilləşməsində çox böyük rol oynayır...qərib metafizik, psixoanalitik simvollarla zəngin 2 yuxu görür:
    1. Yuxu (korların toyu)
    Toyun qəbirstanlıq ilə eyni məkanda olması, xeyir-şərin qardaş olduğu ifadəsinin təzahürüdür...qəribin özünü tövlədə qoyunların arasında görməsi (isa peyğəmbərə işarət), toydakı süfrənin leonardo da vinçinin “sonuncu axşam yeməyi”ni andırması, süfrədə oturan korların sayının 13 nəfər olması, süfrədə san qrili ifadə edən səhəng kimi simvollar xristianlıqdakı dini simvolizmin ifadəsidir..
    2. Yuxu (lal-karların toyu)
    ikinci yuxu səhnəsi süfrədəki səhənglə açılması və həmin sekansın bitərkən kameranın uzaq planda eyni səhəngi yenidən göstərməsi, kişilərin əlində balıq (bərəkət simvolu), qadinların əlində meyvə (ilk günaha, qadınlığa göndərmə)...qəribin balığı 2-3 dəfə əlindən düşürdükdən sonra yaxalaması hələ çəkəcəyi əziyyətlərin qarşıda olduğu, sonunda mahunu əldə edəcəyinə bir işarədir...
    Qəribin yuxudan ayıldıqdan sonra geyimlər, bığların şəklinə görə osmanlı sarayını andıran paşanın yanına gəlməsi... silahların paşanın arvadlarında olması, gücün onlarin əlində olmasına, osmanlı sarayının uzun illər qadınlar tərəfindən idarə olunmasına; osmanlı paşasının qrotesk və çox absurd olaraq göstərilməsi, qəribin paşanı mədh etməkdən boyun qaçırması və buna görə zindanda atılması, sənətin təhkim altına alınmayacağını, zindanda qəribi ziyarət edən qızların yunan mifalogiyasındakı muzaları, hind mifalogiyasındakı apsaraları təmsil etdiyini; qəribin zireh içərisində saz çala bilməməsinin müharibənin sənətçinin ilhamını körəltdiyini, onun yaradıcılığını məhdudlaşdırdığının; buna boyun əyməyən qəribin timsalında öldürülən (boyun vurulma səhnəsində baş yerinə balqabaq və icindən süzülən qan yerinə qirmizi yaylığın istifadəsi çox gözəl artistik bir konsepsiyadır) sənətçilər; Qəribin gürcüstanda olduğunu vurğulamaq üçün gürcüstanın simvolu müqəddəs georgi və sonra onun şərq mifalogiyasındakı prototipi xızır-ilyas (pagan simvolizm davam edir); ərdəbilin girişində qara-ağ-qırmızı yol...qəribin qırmızı paltarda qırmızı qapıdan, eşq qapısından içəri girməsi; mahunun bir əlində ölüm gətirən qılınc, bir əlində həyat mənbəyi su ilə hind mifalogiyasındakı kaliyə bənzəməsi; filmin başında qəribin yola çıxmasıyla qara rəngə bürünən hər şeyin (göyərçinlər, narlar, rəqqasların geyimləri) ağ rəngə dönməsi və gözdən qaçırdığım neçə-neçə simvolla zəngin maraqlı film…


    --spoiler--


sən də yaz!