müaviyə


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. islamın 6cı xəlifəsi. şiələr tərəfindən lənətlənən şəxsiyyətlərdəndir. lakin sünnilər bütün səhabələrə günahsız kimi baxdığı üçün tənqid edilməsi qadağandır.
    2. yezidin atası. bəli elədir ki, var, Peyğəmbərin səhabələrindən biri olması səbəbilə haqqında ən xırda, artıq-əskik kəlimənin danışılmasını belə düzgün qəbul etmirəm mən və özüm də heç bir zaman bunu etmərəm. heç yezidə də lənət etmərəm. hərçənd cənnətin igid oğlu - Hz.Hüseyinin qatilidir. çünki hər zaman düşünmüşəm : bir müsəlman niyə lənət etsin ki?! ölüb gedib zatən.*
    amma gələk muaviyəyə. yuxarıda da qeyd etdiyim kimi, bəzi şiələr kimi lənət vərdişim yoxdur, amma bu xəlifəni sevməməyimin səbəbləri vardır. yəni, ulən xilafət hakimliyi qala qala sənin əyyaş oğluna mı qaldı, onu taxta çıxardın? yezid səhabə də deyildi, içki içərdi, namaz da qılmazdı.
    3. deməli entrydeən öncə bir dezinformasiyanı düzəldim əhli-sünnə səhabələri günahsız görür deyə bir şey yoxdur. onları tənqid etməmək isə sadəcə ədəbdəndir.

    hz.müaviyyə səhabə olmuşdur həmçinin vəhy katibidir.əhli-sünnə vəl camaatın icmasına görə içtihad edib lakin səhvdir içtihadı. şiələrin lənətləməsinə gəldikdə ona oxunan lənət oxuyana qayıdır və həmin lənətçi iki dünyadada rəzil olacaqdır.
    4. islamın parçalanmasına start verən şəxs
    5. müaviyə bərbər olub. islam tarixində rəşid-i xəlifələrdən sonra gələn əməvi sülaləsinin banisi. bunun atası qüreyşdən olan əbu süfyandır. müaviyə 3-cü rəşid-i xəlifə osmanın dövründə şama əmir təyin olunur. 4-cü rəşidi xəlifə əli müaviyəylə birlikdə əməvi nəslinə aid bir neçə əmiri də vəzifədən kənarlaşdırır. muaviyə əliyə qarşı muharibəyə başlayır. bır sıra döyüşlərdən sonra bunlar islamda mübaxələ(lənətləşmə) deyilən bir əqd bağlayırlar. bu əqdə görə artıq döyüş olmayacaqdı, haqlını və haqsızı qiyamət günü allahın başçılıq etdiyi məhkəmə seçəcəkdir. qurana əsaslanaraq demək olar ki burda haqsız tərəf kim olacaqsa o lənətlənir yəni əbədi cəhənnəmə məhkum olur.belə bir atəşkəs var idi əliylə müaviyənin arasında. amma muaviyənin gücü hələ də qalırdı. əli bir xarici tərəfindən öldürülür. və varisliklə hakimiyyətə oğlu həsən gəlir. həsənə qədər islam xəlifələrini müsəlman icması seçirdi. bir növ seçkilər keçirilirdi. seçilən xəlifənin quran və sünnə ilə məhdudlaşdırılmış hakimiyyəti olurdu. əlidən sonra hakimiyyətə varisliklə onun böyük oğlu həsən gəlir həsən müaviyənin gücünü görür müharibənin bir nəticə verməyəcəyin başa düşür və taxtdan muvaiyənin lehinə çəkilir. ogündən sonra islam cəmiyyətində seçkili başa keçmək ləğv edilir hakimiyyət varisliklə dəyişdirilir. muvaiyənin əməviləri əndəlisə (indiki apenin yarımadası) qədər gedib çıxır. orda əlhambra deyilən möhtəşəm memarlıq abidələrin yaradır. əndəlisin bir də bu dünyaya verdiyi töhfə muhyiddin ibn-i arabidir ki orhan pamuk romanları oxuyanlara yad gəlməz bu ad. nəysə muaviyədə belə bir kişi olub. əndəlislə qüds müsəlmanların yaralı yerləridir hətta kimin yazdığını bilmədiyim belə bir şeir də var idi:
    denize sevdanın hasreti düşer
    dalgalar anlatır susar endelüs
    gemileri yakıp gelen çağdan
    bekleyiş içinde kavrulur kudüs


sən də yaz!