game engine


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. video oyun hazırlamaq üçün köməkçi vasitə. əksər video oyunlar * sıfırdan başlayaraq kodlanmır. kompyuter oyununu yaratmaq üçün əvvəlcədən xüsusi qəliblər, game engine hazırlayırlar, ondan sonra isə bu qəliblərin içində oyunu inkişaf etdirirlər. ilk vaxtlarda oyun istehsal edən bütün şirkətlər, komandalar və ya fərdi şəxslər özləri öz game engine-lərini hazırlayırdı. lakin zaman ötdükcə müxtəlif iri şirkətlər öz game enginelərini digərlərinin istifadə edə biləcəyi vəziyyətə kodladılar və satışa çıxarmağa başladılar. artıq sadə və orta oyun istehsalçıları bir də əziyyət çəkib game engine kodlamaq yerinə hazır satışda olanının lisenziyasını alıb istifadə edir. hal-hazırda məşhur olan "oyun mühərriklərindən" bəziləri bunlardır:
    (bax: unity 3d)
    (bax: CryEngine)
    (bax: Unreal Engine)
    (bax: Quake engine) və s.
    video oyun sənayesinin nəhəngləri yəni ea, ubisoft, paradox interactive kimi şirkətlər özləri öz oyun mühərriklərini yazırlar. məsəlçün total war seriyası məsəlçün özünə məxsus oyun mühərriki var.
    indi isə bir oyun mühərrikinin əsas elementlərini və işləmə prinsipini yazmağa çalışım. hər bir oyunu müxtəlif obyektlərə bölüb oyun mühərrikinə əlavə edirlər (bax: obyekt orientasiyalı programlama). məsəlçün əsas qəhrəman bir obyektdir, arxa səhnə bir obyektdir, fon musiqisi başqa, havada uçan quşlar başqa, düşmənlər başqa və s. oyun mühərriki bu obyektlərin bir biri ilə təsirini və ya davranışlarını idarə edir. məsəlçün oyunçu silahından atəş açır. bundan sonra oyun mühərriki hər freymdə güllənin yerini hesablamağa başlayır. hər freymdə bütün obyektlərin parametrləri nəzərdən keçirilir, hansı dəyişikliklər edilməsi lazım olacağı hesablanır. bura programçı tərəfindən kodlanmış davranışlardan əlavə həm də əşyalara yüklənən müxtəlif xassələr də aid edilə bilər. məsəlçün əşyalara rigidbody xassəsini yükləməklə onları fiziki bir obyektə çevirirsiniz. rigidbody-lərin toqquşması, bir birinə təsiri və s. oyun mühərriki tərəfindən mexanikanın qanunlarına uyğun olaraq həyata keçirilir. bütün bunlar çox sadə görülə bilər amma oyun mühərriklərinin istifadəsi həddindən çox işə qənaət etmək deməkdir. məsələn adicə iki oyun obyekti arasındakı toqquşmanın izlənilməsi həddindən çox əmək tələb edir. hər iki obyektin səthlərindəki hər bir nöqtənin koordinatları bir bir yoxlanılmalıdır. amma game engine sizin üçün bütün bu "çirkin" kodları əvvəlcədən gətirir. bundan başqa xarakterlərə animasiya yüklənməsi də game engine-lər sayəsində adi video düzəltmək işinə çevrilib. animasiyanı istənilən 3d animasiya programında hazırlamaq və ya xüsusi kostyumlar vasitəsi ilə çəkmək olar. daha sonra bu animasiyanın personajınıza rahatlıqla əlavə etmək olar.
    süni intellekt sayəsində də game engine sizə kömək edir. məsəlçün bir strategiya oyunu hazırlayırsız. onda obyektlərinizə yol tapma alqoritmləri lazım olacaq. zira oyunu oynayan şəxs obyektlərdən əmr olunan yerə ən qısa yoldan getməyi istəyəcək. burada game engine sizin üçün avtomatik bir naviqasiya toru yaradır. çox kodlamağa ehtiyac olmadan problemin öhdəsindən gəlirsiniz.
    sonda yenə demək istəyirəm ki, sadə və orta oyun istehsalçıları üçün satışda olan game engine-lərdən istifadə eləmək çox sərfəlidi. çoxsunun bəzi kısıtlamalarla pulsuz lisenziyası da olur.


sən də yaz!