10 yazar 8 başlıq və 15 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
batman the killing joke söz6 sözlüyü diriltmək üçün edilə biləcəklər 11 langet 2 beck yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 4 elmi akademik məqalə 3 sema moritz jeneil williams slow cinema türkiyə enerji naziri berat albayrakın sızdırılan e-mailəri 2 əsgərlikdə dedovşina nat geo wild'ın babaxan rəhmanovla bağlı sənədli filmi 2 diana hacıyeva fremdschamen lukashenko 2 the walking dead tormuz hüseyn 3 mirage 3 məsləhətli filmlər 3 rain dances joselito github angular material sözaltı etiraf reket 2 doğru və yanlış anlayışı köhnə kişi modeli 2 azərbaycanın ikili vətəndaşlıq verməməsinin səbəbi 4 tərcüməçi 2 marquis de sade mizantrop sözlük yazarlarından şüarlar 3 asılılıq yaradan oyunlar 13 yazarların başına gələn maraqlı hadisələr yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 2 heavy horses asosial onanist 2 azərbaycanda ən çox spirtli içki icilən rayonlar 3 jethro tull azərbaycan xalqını salamlamaq 2 yazarları düşündürən suallar 3 robbie williams 3 groundhog day dead can dance grave of the fireflies 2 tokyo godfathers modernizm 2 niko pirosmani 2 arqument çox yatmaq kuba 2 bioqrafiya və avtobioqrafiya hasbi rabbi kulinariya reçitativ rıçaq toz içində çiçək czech fantasy kassir midnight cowboy michael haneke oliqopoliya qəzəb qüvvəsi eldamar dikanka yaxınlığında bir kənddə axşamlar azərbaycandakı həyatın demo olması kuber-pedi 2 1907 jason bourne çörəkarası saçaq pendir tantuni ahmet ümit

andrei rublev


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Андре́й Рублёв - orta əsrlərdə yaşadığı təxmin edilən; (moskva yaxınlarında anadan olduğuna inanılır) provaslav məzhəbinə xidmət etmiş, rusiyanın ən böyük ikonoqrafı hesab edilir.
    yaşamı haqqında qısıtlı məlumatlar olsa belə, tarkovski onun qaranlıq tərəfini kəşf edərək, bioqrafik üslubla filminə də - 1969cu il -eyni adı verərək, dövrün xarakteristikası sayılan, inanc və şəhvəti; bir digər tərəfdən tatarlarla ruslar arasında baş verən müharibənin arxa pərdəsini, qısqanclığı (bir üzə deyən sillədən sonra, digər üzün çevrilməməsi halını) xəsisliyi vs məhfumları, sorğuladığı, filmdir.

    rejissor variantı nə az, nə çox, düz iki yüz dört dəqiqədir ki, bunun çox maraqlı hekayəsi də mövcuddur: sovetlər (mosfilm komitəsi) tərəfindən xoş qarşılanmayan film, müxtəlif senzura və qadağalarla üzləşməli olur. film 70-ci ildə cannes film festivalında, gecə saat dört radələrində (burada da mosfilmin əvəzsiz barmağı aşkardır) göstərilməsinə rəğmən, film böyük alqışlarla qarşılanır. hətta filmi tək başına, isveçcəyə tərcümə edilməmiş halda izləmək məcburiyyətində qalan berqman, filmin dilini başa düşdüyünü, andrei rublev-un sənət əsəri olduğunu qeyd etdiyi də məlumdur.

    tarixin xronoloji ardıcılığıyla, ağ qara kadrajlar əhatəsində davam edən film, bir çox rejissora yol göstərici olmasıyla seçilib. mənə görə tarkovskinin ən güclü (sistematik kino gücünü nəzərdə tuturam) ifadə etdiyi, hisslər karnavalıdır.


    --spoiler--


    çan düzəltmə səhnələri və isanın (rublevun) çarmıxa çəkildikdən sonra şəhvət hissləri; və nəticə olaraq finalda ağ qara kadrajın, estafeti rəngli ikonaları buraxdığı hissələr, tarkovski tərəfindən bir şeir kimi (rəssam bir şeir yazır!) təsvir edilib.


    --spoiler--

    və, heç şübhəsiz ki, Christ the Redeemer: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/84/Rublev%27s_saviour.jpg/640px-Rublev%27s_saviour.jpg link
    2. hidden wiki'yə görə:
    gizlədilən rus ikonoqraf
    1360-1365-ci illərdə anadan olmuş,
    1405-ci ildə rahibliyi qəbul edib.
    və bundan sonra 1408'dən başlayıb ikona və freska'lara.
    ən çox bilinən ikona'larından biri neo, morpheustrinity 3'lüsü kimi müqəddəs 3'lünü yaratdığı "trinity" ikonasıdır.

    rublev və pushkin'in yaradıcılığında rus xalqının ən yaxşı insan haqqında arzuları, ideal insan gözəlliyi barədə hər şey aydın ifadə olunur

    deməli hələdə rublev çox insana görə bir tarkovsky filmidir.filmin uzunmüddətli olması məlum məsələ çünki ən az 4 il brainstorm edib tarkovsky,bu filmi çəkmək üçün.
    amadeus filmindən salieri'nin mozart'a olan münasibəti kimi, kiril'in də andrei'yə olan münasibəti eyni dərəcə də kəsişir.

    uzun düşünənlərin filmidir.film bu günümüzdə çəkilsəydi yəqin ki,heyvan haqları birliyi üsyan edərdi.filmdə "acı çəkən heyvan pornosu" kimi səhnələr vardır.

    filmin can alıcı səhnələrindən biridə yəqin ki, kilsə çan'larının necə düzəldiyini anlatdığı səhnədir.

    sonda isə ikona çəkilməz yazılır deyərək, filmin bir kitab kimi yazıldığını, rublevin ikonaların şairi olduğunu nəzərə çatdıraq.

    izləyənlər izləməyənlərə izlətdirsin, hamı izləsin
    3. - Necə yarandı Andrei Rublev?
    - Tarkovski: Bir axşam Konçalovski və digər bir dostumla masa başında müzakirə edirdik. Bu dostumuz "niyə Rublevə bir film çəkmirik? mən aktyoram, Rublev rolunu da çox yaxşı bacararam, köhnə Rusiya, ikonlar çox gözəl bir mövzu olar" deyə təklif etdi. Əvvəlcə bu fikir mənə həyata keçirilməz, hətta bərbad, mənim dünyamdan çox uzaq kimi göründü. Buna baxmayaraq ertəsi gün filmi çəkməyə qərar vermişdim. Konçalovski ilə işə başladıq. Nə yaxşı ki, Rublev-in həyatına aid çox az şey bilirdik. Bu bizə böyük bir hərəkət azadlığı verdi.
    - Vladimirin çantasından, kilsə zənginin düzəldilməsinə qədər bütün komponentlər sizin tərəfinizdənmi seçilib hazırlandı?
    - Tarkovski: bütün bunlar təxəyyül məhsuludur, amma yenidən yaradılmamışdan əvvəl mövcud olan bütün sənədlər yoxlanıldı. Bir mənada Andrei Rublev-in həyatını əlimizdəki tarixi sənədlərin işığında yenidən kəşf etdik.
    - Beləcə son dərəcə fərdi bir film oldu ...
    - Tarkovski: fərdi olmayan bir film çəkə bilmərəm.
    - Filmin əsas sualı, xəstələnən sənətçinin yaratmaqdan imtina etməsi, Tarkovski düşüncəsi idimi?
    - Tarkovski: əlbəttə, əslində bir neçə ikon xaricində Rublev-ə aid heç bir sənədimiz yox idi, amma Rublev-in karierində bir boşluq, yaradıcılıqdan yan keçən əhəmiyyətli bir dövr olduğu bilinir. Bu dövrü bir imtina olaraq çəkdim, amma məsələn, Rublev-in bu dövrdə Venesiyada olduğunu isbat edən bir başqa şərh çıxarsa nə təəccüblənərəm, nə də şoka düşərəm. Bəlkə də Vladimir Katedral-ın yıxılması ona heç təsir etməyib. Mən bir Rublev yaratdım, amma başqa şərhləri də qəbul edirəm.
    - Andrei rublev pisliyə məruz qalan bir dünyada sənətin legitimliyinə aid bir filmdir. Pislik daima iş başındaykən gözəli yaratmaq ehtirası niyə?
    - Tarkovski: Pislik nə qədər artarsa gözəli yaratma səbəbi də bir o qədər artacaq. Şübhəsiz daha çətin olacaq, amma daha da vacib olacaq.
    - Təbii ki, bunun fövqəladə bir sənət olmaması şərtiylə.
    - Tarkovski: necə yəni fövqəladə bir sənət olmaması?
    - Tanrının dünya planı ilə uyğun gələn sənət.
    - Tarkovski: insan var olduğu müddətcə yaratma meyli də var olacaq. insan özünü insan olaraq hiss etdiyi müddətcə bir şeylər yaratmağa çalışacaqdır. Bəli onu yaratmağa bağlayan şey budur. Nədir yaratmaq? Sənətin faydası nədir? bu sualın cavabı bu düsturda yatır: sənət bir yalvarışdır. Bu hər şeyi izah edir. insan sənət vasitəsi ilə ümidini dilə gətirir. Bu ümidi dilə gətirməyən, mənəvi təməli olmayan heç bir şeyin sənətlə əlaqəsi yoxdur, bunlar ancaq intellektual analiz ola bilər. Picassonun bütün əsərləri bu intellektual analizə aid qurulmuşdur. Picasso dünyanı öz analizi, öz intellektualının yenidən qurulması adına rəngləyir. Adının bütün prestijinə baxmayaraq etiraf etməliyəm ki, sənət zirvəsinə heç bir zaman çata bilmədiyini düşünürəm.
    - Sizcə dünyanın bir mənası olduğunu qarşıya qoyan sənətdən başqa sənət yoxdurmu?
    - Tarkovski: Təkrarlayıram, sənət bir yalvarışdır, bir dua formasıdır və insan yalnız duası ilə yaşayar.
    - Bir çox insan Andrei Rublev-də bu günün Sovetlər ittifaqına, Rusiyanın keçmişdəki mənəvi yaradıcılığını yenidən tapa bilməsi üçün göndərilən mesajlar olduğunu düşünür.
    - Tarkovski: Bu mümkündür, amma mənim problemim deyil. Hal-hazırkı Rusiyaya mesaj göndərmirəm. Onsuz da heç bir rusa, heç bir şey söyləmək istəmirəm artıq. Xalqıma demək istəyirəm ki ... bütün dünyaya deyərəm ki ... peyğəmbər fəzilətəri artıq məni maraqlandırmır. Mən peyğəmbər deyiləm. Tanrının şair olma ehtimalını, kilsədəki inananlardan fərqli şəkildə, yalvarış olaraq verdiyi bir insanam. Bundan başqa nə bir şey deyə bilərəm, nə də demək istəyirəm. Əgər qərb cəmiyyəti mənim filmlərimdə rus xalqına istiqamətli mesajlar tapırsa, bu iki xalq arasında həll ediləcək bir problemdir, mənim problemim deyil. Mənim bir tək qayğım var; işləmək, yalnız işləmək.


sən də yaz!