shader



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. kompyuterin video kartına müxtəlif 3d effektlərə sahib olmağa imkan verən elementlərdir. bu elementlər həm videokartın üstündə, ya da yazılan programda mövcuddur. ingiliscə kölgələndirən mənasını verən sözdür. 3d kompyuter grafikasına oyunlarda, animasiya filmlərində, reklamlarda və ya müxtəlif programlarda rast gəlmək olur. bunu reallaşdırmaq üçün video kart 3d obyektin "dünya koordinatlarını" yadda saxlayır, və obyektin vəziyyətinə görə, ekranda hansı hissələrinin necə görünəcəyini müəyyən edir. bu işdə ona shaderlər kömək edir. shaderlərin idarə edilməsi üçün ən məşhur api-lər opengldirectx-dir. directx ancaq windows və xbox platformalarında istifadə oluna ilər. opengl isə bütün platformalar tərəfindən dəstəklənir. hər ikisinin c programlama dilinə bənzəyən xüsusi dili vardır. indi isə bəzi standart shaderlər haqqında yazıb, shaderlərin ümumilikdə nə elədiyi haqda təsəvvür yaratmaq istəyirəm.
    diffuse shader-bu shader sadəcə üzərinə işıq düşən cismin hansı rəngdə görünəcəyini müəyyən edir. bu shaderə həmçinin bir texture, şəkil əlavə etməklə şəkli bu cismin üzərinə çəkməsinə səbəb olmaq olar.
    glossy shader-bu shader cismə işığı əks etdirmə bacarığı verir. metal və ya başqa parıltılı səthlər üçün işlədilir.
    transparent shader- adından da göründüyü kimi cismə işığı keçirmə qabiliyyəti verilir. glossy və transparent shaderlərini birlikdə işlədib şüşə materialı əldə etmək olar.
    yazdığım və yazmadığım bir çox shaderlər haqda məlumat, şəkillər və s. tapmaq üçün bu link linkə daxil ola bilərsiniz. istifadə olunan proqram blender proqramıdır, hansıki 3d-maxın və mayanın əlinə verə biləcək xüsusiyyətlərə sahib pulsuz 3d modelləmə və animasiya proqramıdır.
    maraqlı gələ biləcək not: bizim möhtəşəm, hər şeyi bacardığını düşündüyümüz kompyuterlərin ən müasir videokartları belə yalnız üçbucaq figurlarını 3d təsvir edə bilir. yəni anlayacağınız bütün hazırlanan 3d modellər filmlərdəki səhnələr və s. əslində üçbucaqlardan ibarətdir. mürəkkəb bir modeli üçbucaqlara ayırmaq isə çox da asan məsələ deyil. bilinən çoxlu sayda nöqtədən ibarət modeli üçbucaqlara çevirmək üçün əsasən delaunay-triangulation metodundan istifadə olunur. metod 1934-cü ildə rus riyaziyyatçı boris nikolayeviç delone tərəfindən işlənilib hazırlanmışdır. blin riyaziyyatçılar bütün dünyanı ən azı 50-60 il qabaqlayırlar. 30-cu illərdə kimin nə işinə yarayırdı nöqtələrdən üçbucaq qurmaq.


sən də yaz!