vsevolod pudovkin



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. rus konstruktivist kino tarixinə (və illər illəri qovaladıqca əslində kinonun tarixinə) teorik montaj, tematik ssenari və aktyorluq haqqında töhvələr vermiş, bir şair üçün sözlər hansı mahiyyətdədirsə, kadr da rejissorun sözləridir, sözünün sahibi; həmkarı eisensteindan fərqli olaraq, intellektual montajı ağırlıqlı olaraq deyil, simvol və metaforik montajı müdafiə edən, rejissor.

    biraz aydınlıq gətirək: pudovkinə görə film montajda bitir; və montaj, filmin ən təməl, sarsılmaz parçasıdır. onu bu fikirə gətirən ən vacib detal, dövrün sovet propoqanda kinosuna olan diqqətdən qaynaqlanırdı.
    xüsusiylə lenin kinonun gücünü incə gözlə görməyi bacararaq, inqilab tematikalı kinoların çəkilişi, xalqa göstərilməsi üçün, partiyaya (bolşeviklərə) xidmət edən rejissor və ssenaristlərə geniş imkanlar tanımışdı. kəşf edilmiş yeddinci sənət * romanın (xüsusiylə inqilabi cəhətdən çöküşə yeriyən romanın) qarşısında daha qısa vaxt ərzində vurucu ola bilərdi. bu həmçinin oxuma, yazma bilməyən kəndlinin ən azından görərək sosializmi qavraması üçün idi.
    və pudovkin iqtidarın onlara yaratdığı şanslardan məharətlə istifadə edərək, uzun illərini kino teorisyeni olaraq keçirtdi. ilk vurucu çıxışı, gorkinin mat (ana) əsərinin, filmləşdirilməsiydi. bir çox yaxın plan * kadrajlardan istifadə edərək, ara yazıların da köməkliyiylə bir ananın inqılabçı olmasını göstərdi. xüsusiylə oğul pavelin bir səhnədə ataya çəkiclə hücum etməsi, metaforik olaraq oraq çəkic əlaqəsinə hesablanmış, taktiki manevarydı.
    pudovkinə görə bir kadr, özündən sonra gələn kadrın tamamlayıcısı, bir mənanın yaradılmasıyla nəticələnməliydi. film teatrın ruhundan xilas olmağı bacarmalı, istər hərəkətə görə, ya da baxış bucağına əsasən cutlar reallaşdırılmalı, mümkün olduğu qədər gərçəyi yansıtmalıydı. kinonun inqılabçılarından biri kimi tanınan, dövrünə görə hələ də izlənəbiləcək gücdə kinolar çəkmiş bu şəxs, kino sənətinin iyirmi birinci əsrdə aldığı formaya görə təşəkkürləri haqq edir.

    ümumiyyətlə isə pudovkinə görə montaj beş kateqoiyada dəyərləndirilərək, inkişaf etdirilməyə açıq haldadır:
    1: şərtli montaj.
    2: metaforik montaj
    3: motif montaj
    4: paralel montaj
    5: intellektual montaj.

    ayrıca, (bax: sergei eisenstein), (bax: lev kuleshov), (bax: dziga vertov)


sən də yaz!