21 grams



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. adi bir mövzudan alejandro gonzález ıñárritunun rejissorluğu, guillermo arriaganın melodram fantaziyası, sean penn, naomi watts ve benicio del toronun evezsiz rolları ile çox tesirli bir film. "how many lives do we live? how many times do we die? they say we all lose 21 grams. at the exact moment of our death. everyone. and how much fits into 21 grams? how much is lost? when do we lose 21 grams? how much goes with them? how much is gained? twenty-one grams. the weight of a stack of five nickels. the weight of a hummingbird. chocalate bar. how much did 21 grams weigh?"
    2. sevimli rejissorum alejandro gonzalez inarritunun draması.
    sean penn ile benicio del toronun da en gözel filmlerindendir zennimce. musiqileri filmdende ağırdır, notlar 21 ton kimi oturur adama. mövzuda derinlik axtarmaq lazım deyil. filmi sevmeyenler bu nedi deyir, nese elemek isteyib ama sıradan bir şey alınıb deyirler, ama mene sean pennle benicionun mimikaları ve musiqi bes edir. diger bütün filmlerinde olduğu kimi inarritu bu filmdede qarışıq evveli axırı kesik-kesik hisseler yerleşdirib.
    (bax: babel)
    (bax: biutiful)
    (bax: amores perros)


    dünya bizi yaxınlaşdırmaq üçün fırlanır.


    21 qram ne qeder ağırdır?


    *how much does love weigh?
    how much does life weigh?
    only 21 grams?
    3. Kifayət qədər dərin filmdir. ağır filmdir. Sıradan mövzu deyil.
    4. eyni zamanda filmin tamamı "Hand-held camera"sıynan şəkilib (http://en.wikipedia.org/wiki/Hand-held_camera)
    Naomi Watts filmin mövzusunu və ssenarisini oxumadan təklifi qəbul etmişdi
    5. alejandro gonzalez inarritunu sevməyimə səbəb olan filmi.
    death trilogynin 2ci filmidir: 1. amores perros; 3. babel

    *

    21 grams təbii ki, işin texnikası baxımından amores perrosa oxşayır. amma mövzu.. mənə elə gəlir ki, bu filmin mövzusu amores perrosdan daha ağırdı. adı ilə əslində ana mövzunun insan ruhunun çəkisi olduğunu göstərsə də, hesab eləyirəm ki, bundan başqa digər mövzulara da geniş yer verilib: tanrını sorğulamaq, təsadüf, mərhəmət, sevgi, peşmanlıq...

    filmdən sonra ağlımda yaranan suallardan biri də o oldu ki, doğrudan da kiminsə ürəyini əməliyyatla başqasına köçürəndə onun sevgisi də həmin adama keçir?

    həddən artıq dərin filmdi, adam fikirdən yata bilmir.

    ayrıca ruhun 21 qramlıq çəkisinin olmasını 1907ci ildə New York Timesda yazılan bir məqalədə Duncan MacDougall adlı bir həkim sübut etməyə çalışıb. eksperimenti ilə tanış olun link
    6. - kəs səsini və tanrıdan əfv olunmağını istə!
    - nə? əfv olunmaqmı?! ona istədiyi hər şeyi verdim; dəyişdim, ona həyatımı verdim. və o mənə xəyanət elədi - mənə o lənət maşını verdi ki, o yazıq adamı və qızlarını əzə bilim. amma mən bununla necə bacaracağımı demədi.
    - kəs səsini! tanrının bununla heç bir əlaqəsi yoxdur!
    - tanrı başındakı bir tükün belə hərəkət etdiyini bilir... və bunu sən demisən.

    Alejandro González Iñárritunun "Ölüm" trilogiyasından. "Amores perros"da eyni zaman dilimində müxtəlif şəxslərin həyatında baş verənlərin bir-birinə təsiri göstərilir. 2003-də çəkilən "21 grams"da isə, təkcə həyatlar yox, keçmiş, indiki zaman və gələcək də gah paradoksal, gah da nizamlı şəkildə qarşı-qarşıya qoyulur. Tamam zidd həyatların kəsişmə nöqtələrinin qabardılması və real işlənməsi, filmin izləyiciyə səmimi xitabına vüsət verir.
    Rejissor işi bir tərəfə, ssenari o qədər möhtəşəmdir ki, diqqəti başqa üstünlüklərdə cəmləyib, barəsində danışmaq çətindir.

    - Jack, Tanrı bizi əzabdan xilas eləməz, ona dözmək gücü verər.
    - Bəlkə də bunu o istədi.
    - Bunun ounla bir əlaqəsi yoxdur. Sadəcə qəza idi.
    - Yox, sadəcə qəza deyildi. Tanrı məni bununçün seçdi.
    - Jack, bağışlayan Tanrıdan əfv dilə.
    - Əgər sadəcə qəza idisə, niyə ondan əfv diləyim ki?
    7. Azərbaycanda çəkilsəydi alternativ adı olardı yəqin ki. (bax: 200 qram)


sən də yaz!