bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

gaspar noe



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
irreversible - i stand alone - love - climax - az bilinən mükəmməl filmlər - hasan sabbah - yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər - məsləhətli filmlər - vicky cristina barcelona - kefi pozan xırda şeylər
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+12 əjdaha

7. hər kəsin qəbul etməkdə çətinlik çəkdiyi filmlərin rejissor və ssenaristi.

(baxma: carne ) filmi ilə diqqətləri üzərinə çəkməsə də çəkmiş olduğu qısa metrajlı film olaraq sonradan sevənləri tərəfdən izləndi və bəyənildi. məhz bu qısa film gələcəkdə çəkəcəyi (bax: i stand alone )
filminin başlanğıcı kimi qəbul edilə bilər. filmdə ən diqqət çəkən replikanı bir kənara yazmışdım...

" hər qadın istədiyini əldə edər. onun məməsini əməcək və sonra da onu qoruyacaq bir uşaq istəyir. beləcə həyatlarının bir mənası olduqlarını düşünürlər. dünya eqoistdir. 9 saniyəlik bir orqazm üçün 60 il tərləmək məcburiyyətində qala bilərsən.."

(bax: i stand alone )
ilə özünün ilk uzun metrajlı filmi ilə tamaşaçıların qarşısına çıxır və bəlkə qismən tanınmasına səbəb olur. film yuxarıda qeyd etdiyim kimi carne filminin dəvamı kimi idi. sevgisizliyin, çarəsizliyin, tənhalığın bir sözlə bu kimi əlacsızlığın bütün ünsürləri məhz burada toplanıb. filmin başlanğıcında yerləşdirilmiş diqqət edilməli olan yazı bəlkə də sizi kinoya daha da bağlayacaq amma vaxt getdikcə izlədiyinizə düşdüyünüz ruh halına görə peşman olacaqsınız.

(bax: irréversible)
gasper noe-ni dünyaya tanıdan və bir çoxumuza ürək bulantısı vermiş filmdir. onsuz filmi anlamaq ilk başlarda çox çətindir. verdiyi atmosfer və qanlı ətraf filmi başa düşməyinizi çətinləşdirir bir tərəfdən isə memento tərzinə xitabən filmdə hadisələr sonluqdan başlayır və əvvələ gedir. film başlanğıc səhnəsinə və monica bellucci -nin təcavüz səhnəsinə görə bir neçə ölkədə qadağan olunmuş filmlər siyahısındadır. monica bellucci-nin digər aktyor yoldaşı o zamanlar sevgili olan vincent cassel -dir. kinonun bizə vermək istədiyi əsas nöqtə : "zaman hər şeyi silər.." baxılması çox ağır filmdir. nə yalan əvvəldəki bar səhnəsinə baxa bilmədim.

(bax: enter the void)
bu filmin vaxtı digər noe filmlərinə görə çox uzundur. ona görə noe-ni kəşf eləmək , filmlərinə baxmaq istəyənlərə tövsiyəm ilk bu filmdən başlamayın. çünki tərzini bəyənməsəniz 3 saat sizin üçün işgəncə kimi gələ bilər.

(bax: love )
artıq noe məşhurlaşmışdır. el arasında "tarqovi uşaqları" adlandırıb məzələndiyimiz insan tipləri belə noe-ni tanımağa başlamışdır. rejissorda bu tip insanlara görə belə film çəkərək bir çoxumuzu məyus etmişdir. tənqidləri isə belə cavablandırmışdır : "mən sevgimi bu tərzdə yaşayıram və sizdə belə yaşayırsız. ona görə istədim reallığı göstərim. bu reaksiyaları anlamış deyiləm.." film axıcılığı və içində bəslədiyi porno səhnələrinə görə bir çox yeniyetmənin ən yaxşı noe filmi kimi göstərilsədə noe-nin ən zəif filmi kimi yadda qaldı.

+10 əjdaha

1. 1963 təvəllüdlü argentina doğumlu fransız rejissor. sərt filmləri ilə tanınır. filmlərində hər kəsin bildiyi, amma heç kimin çəkməyə və ssenarinin bir parçası halına gətirməyə cəsarət etməyəcəyi səhnələrdən istifadə edir. ilk uzunmetrajlı filmi olan i stand alone ilə narahat edə biləcəyini hər kəsə göstərmişdi. bununla kifayətlənmədi əlbəttə, ardında irreversible filmi ilə bu narahat etmə yarışına dolaysız şəkildə girdi, üstəlik gey-bar səhnəsində cameo edərək nə qədər irəli gedə biləcəyini bir daha sübut etdi. durmaq fikri yox idi adamın, enter the void gəlir, narkotik, abort, açıq sex səhnələri. filmlərində əsasən kamera işi və işıqlandırma çox ön plana çıxır, texniki cəhətdən qüsursuz sayıla biləcək, sinematoqrafiya divarına daha bir kərpic əlavə edəcək texnikaları var. bu il kann film festivalında göstərilmiş olan love filminin traileri isə yenə narahat edən bir filmin bizi gözlədiyindən xəbər verir.
(youtube: )

+4 əjdaha

4. özünəməxsus və möhtəşəm stili olan rejissor.
(bax: enter the void )

(bax: love )

(bax: irreversible )

(bax: i stand alone)

filmlərindən sonuncusu xaric, hamısı möhtəşəm, təsiredici * insanı gijdıllaqedici filmlərdi. sonuncusu niyə xaric, çünki baxmamışam, bilmirəm.
kubrickdən də təsirləndiyini hər kinosunda üzə vurur.
filmlərində xronoloji ardıcıllıq yoxdu. üst-baş çəkir filmi.

+2 əjdaha

3. enter the void filminin rejissoru. çox gözəl iş çıxarıblar. bir filmini izlədikdən sonra başqa filmlərini də izləmək qərarına gəlinən rejissorlardandır.

+2 əjdaha

9. bostondakı ev yoldaşlarımnan biri parisdə yaşayarkən tanıyrmış gasparı şəxsən underground partilərdən, deyr hamı perv kimi tanıyır xoşları gəlmir zad. bığına görədi yəqin?

+1 əjdaha

5. özünəməxsus soyuqqanlı üslubu var. enter the void ən gözəl çəkdiyidi məncə. adamı depresiyaya salır. love filmi pornodu demək olar. irreversible filmi o qədə də təsir eləmədi. bəlkə də monica beluccinin təcavüz səhnəsi o qədə inandırıcı gəlmir ona görə. i stand alone da ideya yaxşıdı, amma o dəyqədə bir daaang deyə səs olure, hər dəfə diksinirdim. bir sözlə pis deyil, baxmaq olar.

+1 əjdaha

6. love filmində pornoqrafik səhnələrdən çox (overuse) istifadə olunub. seks demirəm porno deyirəm. kameranın sadəcə penisi və boşalma anını çəkdiyi yer belə var. əlavə olaraq filmdə həm adını həm özünü işlətmişdi. kubrickə də dərin hörməti var deyəsən,hətta rejissor olmaq səbəbidi

+2 əjdaha

2. filmərinə baxmamış olsam da, son filminin trailerinə əsasən, trier-in götünün qılı belə ola bilməyəcək, yetənəksiz, axmaq, mənasız, boş bir rejissor olduğunu əminliklə deyə bilərəm. kann film festivalının da bunun sıçdığı poxu qəbul etməsi onda nəsə bir işıq olduğu mənasına gəlmir



hamısını göstər

gaspar noe