həsən səbbah


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    2. islamdakı ilk terror təşkilatının qurucusu hesab olunur, bildiyim qədəriylə. Əgər belə deyilsə yazarlardan səhvimi düzəltməyi xahiş edirəm.
    4. Uzun müddət səlçuk hökmdarı məlik şahın sarayında mailiyyə işləri üzrə müavin vəzifəsində çalışmış, sonrafan vəzir nizamülmülklə problemi yarandığından sarayı tərk etmək məcburiyyətində qalıb, əlamut qalasına sığınan hökmdar. Qalaya sığınan həsən səbbah nəsrəddin tusi ilə birlikdə öz çirkin əməllərinin icrasına başlayır. Nizamülmülk və məlik şahdan qisas almaq məqsədi ilə ordu toplamağa başlayır. Əvvəlcə qalada gözəl bir bağ saldıran səbbah meyxanalara (kef məclisləri) gedərək, gənc oğlanları ətrafına yığar, onları içizdirər, hətta xaş-xaş qəbul etdirər, sonra isə müxtəlif naz-nemətlərlə, qızlarla bəzədilmiş bağa gətirərək əyləndirərmiş. Təbii ki gənclər oyandıqdan sonra bunlar onlara bir yuxu kimi gələrmiş. Bununla da həsən səbbah onları inandırarmış ki, bəs bu qala müqəddəsdir. Və siz yuxunuzda cənnəti görmüsünüz. Əgər bizim üçün vuruşsanız əbədi cənnətlə mükafatlanacaqsınız. Bu yolla həsən səbbah onminlərlə qoşun yığmağı bacarır və kiçik dəstələrlə saraya və sarayın nüfuzlu xadimlərinə qarşı sui-qəsdlər həyata keçirirlər. Belə "terror" hücumlarının birində nizamülmülk öldürülür. Nə qədər qəribə görünsə də, məlik şah həsən sabbahla bacara bilmir. Lakin hülakülərin hücumu əlamut qalasının süqutuyla nəticələnir ki, həsən səbbah da bu hücumda öldürülür. Lakin nəsrəddin tusi təsadüf nəticəsində sağ qalmağı bacarır. Çox maraqlıdır ki, nəsirəddin tusi "əxlaqi-nasir" adlı məhşur əsərini məhz əlamut qalasında yazmışdır. Bu əsərin həsən səbbahın sifarişi olduğu istisna deyil. Yəni, belə bir əxlaqsız mühitdə əxlaqa dair əsər yazmaq nə dərəcə doğrudur? Və bu nəyə xidmət edirdi? Görünür bu kitab səbbahın qurmaq istədiyi dövlət, mühit üçün nəzərdə tutulmuşdu.
    5. Bəzi mənbələrdə həsən sabbah və tərəfdarlarının xaş-xaşdan istifadə etmələrinin selcuqlu sarayı tərəfindən onları gözdən salmaq üçün qəsdən yayıldığı və yalan olduğu iddia olunur. həsən sabbah eyni zamanda o dövrdə şiəliyin ismailiyyə qoluna inanların cəmləşdiyi ələmut qalasının lideridir.
    6. kim olduğu bilinmir sadəcə haqqında marko polodan sonra qərbə yayılmış və nizamülmülkün qətlindən sonra şərqə yayılmış əfsanələr var. əlamut qalasını hülakü xan lağım ataraq partlatdığı da digər tarix nağılıdır. `viktimin terror pisixologiyası` başlıqlı bir esse hazırlayanda bu şəxs haqqında bir çox mənbədən bir-biriylə kollizya yaradan faktlar görmüşdüm. dəqiq bilinən məlumatlar bunlardır, səlcuq dövləti vaxtı qurulmuş çox güclü iyerarxik təşkilatlanmış bir birlik olublar vəssalam qalan hərşey möhkəm dəlilə dayanmayan versiyalardır sadəcə. bir də marko polonun qərbə apardığı `assasins` termini birbaşa hasan sabbahın təşkilatı ilə bağlıdır. bəziləri bu sözün `xaşxaşiyun` sözündən əmələ gəldiyini deyirlər bəziləri isə `əsasiyun` sözündən əmələ gəldiyini deyir. xaşxaşiyun sözü hasan sabbahın fədailəri olan şərqdə xaşxaşilər deyilən insanların törətdikləri amansız cinayətləri xaşxaş qəbul etdikdən sonra törətdiklərini iddia etdiklərinə görə yaranıb, `əsasiyun` sözü isə islam dininin əsasları ilə yaşadıqları ilə iddia edənlər tərəfindən yaranıb. bir də bunların ismaililər təriqəti ilə bağlı olduğunu deyənlər də var ki ismaililər də şiəlikdə mürtəd qəbul edilən yalançı imam ismailin adı ilə bağlıdır.
    7. Ümumiyyətlə marko polo hasan sabbahın dönəmində yaşamayıb dolayısıyla heç alamutda da olmuyub sadəcə alamut qalası məhv olduqdan illər sonra gələ bilib oralara və eşitdiyi rəvayətlərdən təsirlənib xaş-xaş söhbətini yazıb ikincisi qalanın relyefi xaş-xaş əkiminə uyğun deyil tədqiqatçıların araşdırmalarına görə
    8. Nəsirəddin Tusi haqqında yuxarıda yazılanlara etibar etmirəm.sizə də Tarix haqqında da hər oxuduğunuza etibar etməmənizi tövsiyə edirəm.Səbbah öldüyündə Tusi 23 yaşında olub.Tusi alamutda yaxşı müamələ görsə də əsir statusunda olub.Yəni əxlaqsız mühitdə öz istəyi ilə qalmayıb.Qalanın zəbti xüsusunda Hülagüylə məktublaştığı iddiaları var.Alamutun alınmasından sonra rəsədxana üçün pul ve əsirlikdən sonra qovuşduğu şöhrət-i izzətə baxılsa Tusinin Hülagüyə kömək etdiyinə inanmaq olar.
    Sabbaha gəlincə 75-80 yaşlarında öz əcəliylə ölüb
    9. Kiçik bir xatırlatma Nəsrəddin Tusi Həsən Səbbahın ölümündən az qala 80 il sonra doğulub onla eyni dövrdə yaşaması mümkünsüzdü


sən də yaz!