bakıda lgbt nümayəndələrinin fotosessiyası



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. fotossesiya Məscid, Milli Məclis və Flame Towers önündə keçirilib.

    “Z-53” fotosessiyası Azərbaycanda LGBT nümayəndələrinin dini, milli, hüquqi müstəvidə təzahürüdür. Bu fotolar homofob cəmiyyətə bir mesaj və üsyandır”, - deyə, LGBTQ üçün Sülh təşkilatının rəhbəri Gülarə Əzimzadə bildirib.

    xəbər və foto link
    2. Üsyandan daha çox boşboğazlıq və dəcəllik edilən fotosessiya. Məscid fonunda öpüşmə fotosu çəkənlər bilir ki nəinki homolar hetta normal oğlan və qız məscid fonunda öpüşəndə daş qalaq olunacaq. Burda məqsəd ucuz şovinizmdir. Hörmət gözləyirsənsə hörmət etməlisən, sən onu təhqir etməklə heçnə qazanmayacaqsan yeni isa şahmarlılara səbəb olacaqsan.
    3. Homofob cəmiyyətin çox da elə qozunadı sizin orientasiyanız. Şanlı polisimizin "ə petux gədələr, dağılışın ə ordan" hayqırışına baxır.
    Sadəcə, Niyə ümumi normadankənar bir şeyi normalmiş kimi hər kəsin qəbul etməsini istəyirlər?
    Məsələn deyək mən və dostlarım: maqsud ilə saleh də xırdabuynuzlu ev heyvanları şəpləmə həvəskarıyıq. Qərb rayonlarından da həmfikirlərimizi toplayıb, 28 mall'ın qabağında, uşaqların sevimli nağıl qəhrəmanlarını - quzucuqları şəpləyirik. Boş vaxtlarımızda akustik Gitara çalar (xüsusilə maqsud doğuş şərqilərinin mahir ifaçısıdır), anime izləyir, yoqa ilə məşğul oluruq. Evində qoyun saxlayan kim, qəşəm çobana şəyird olan kim. Karoçe, Kimsəyə zərərimiz yoxdu. Düzü faydamız da yoxdu, amma o ayrı.
    indi bizə də sahib çıxsınlar! Bu da bizim normalımızdı, bizi olduğumuz kimi qəbul edin. Etiraz edənə də "Bəlkə sənin də övladın xırdabuynuzlu ev heyvanı şəpləmə həvəskarı" oldu deyib, kədərlə üfüqə zillənirik.
    4. homoseksualizm ile zoofiliyani eyni goren yazarlari ortaya cixarmisdir. ezizler,canlar ,urekler- eksi ucun her hansi bir arqument,sebeb getirin sonra canimi yeyin yoxsa dusuk-dusuk entryler yazmayin. mes. denenki haramdi buna gore qarsiyam gelib 3 defe opub basima qoyum seni ve ya denen ki, normal oldugnu iddia etdiyiniz bir elaqenin gozumuze soxulmasini semiyyetsizlik kimi qebul edirem yenede razi olum. amma agi qaraya qatmayin, gunese gotes demeyin. dini arqumentleri kenara qoysaq"

    homoseksualzm- 2 yetkinlik yasina catmis shexlerin oz raziliqlari ile qurduqlari elaqelerdir.

    zoofiliya -ise suurlu canlinin suursuz ve eyni zamanda ozunu mudafie ede bilmeyecek canlinin istismar etmesidir. yeniki esseyi essek oldugu ucun sen onu qayirsan bu esseye pisdir. cunki ilk novbede esseyin senle cinsi elaqeye girmek ve ya girmemek istediyini bilmirik. bu anlasilmazliq icinde sen zor tetbiq ederek esseyi incidirsen.

    not-1: mescid fonunu qeti sekilde redd edirem. ayibdir ciddi menada ayibdir. bilmirem cemiyyetin sinir uclarina toxunmaq ucunmu yoxsa daha cox reaksiya almaq ucunmu bu sekli cekdiribler lakin. agilsiqliq etdikleri ortadadir.inandigi davani bir insan bele mudafie etmez. sevdiyi inslari tehlukeye atmaz.

    not-2: həmfikirlərini toplayıb, 28 mall'ın qabağında, uşaqların sevimli nağıl qəhrəmanlarını - quzucuqları şəpləmek isteyenin nezerine catidiram ki danimarkada heyvan fahisexanalari leqal fealiyyet gosterir ve bu cinsi munasibet novu hemin yerlerde temami ile qanunidir.
    5. mən bunun bir üsyan olduğunu düşünmürəm və heç vaxt cinsi azlıqlara qarşı olmamışam. ancaq cəmiyyətin qaydaları və adətləri var. sekulyarizmi mənimsəmiş azərbaycan dünyada din və dövlət işlərini ən yaxşı ayıran ölkələrdən biridir, bunun araşdırmasını internetdən edə bilərsiniz. gələk məscid önündə çəkilən şəklə; ağlı başında olan fərdlər bunun yanlış olduğunu bilir, sizin ordakı bu davranışı etməniz üçün şəriətlə idarə olunan bir ölkədə olmağınız lazımdır, bu məlumdur onsuz da. indi isə, cənablar, freuddan xəbəri olan hər kəs bilir ki, insan yeniyetməliyinə qədər tam cinsəlliyi oturda bilməz. bəzi insanlar çevrələrində gördüyü üçün bu meyilliliyi seçiblər.

    siz allah, tarqovu küçələrində əl-ələ gəzən iki kişi necə də xoşagəlməz olar, deyil? həm estetik, həm də əxlaqi baxımdan. əxlaqlı davranmaq üçün mütləq şəkildə dindar olmağınız gərəkmir, kanadada olan ateistlər ən əxlaqlı ateistlər olaraq bilinirlər. ateizm cəmiyyətə cinsəlliyin sərbəst, əxlaqsızlığın sərbəst, tərbiyəsizliyi yuxarı hüdudlarda yaşayan fərdlərin ideologiyası kimi göstərilir. (ateizmi öymürəm.) ancaq baxırıq ki, bütün dinlər içində əslində dinçilər (dindar deyil. məna fərqi var. dindarlara güvənə bilərsiniz.) əxlaqsızlıq içindədir. yəni hadisənin qısa xülasəsinə gəlsək, heç kimin yaşadığı cinsi həyatı göz içinə soxmağa haqqı yoxdur. inanmıram ki, bugün bağlı divarlar arasında insanlara təzyiq göstərilsin. bu sadəcə cəmiyyətin stabilliyini və balansını sarsmaq, diqqət çəkmək mərkəzli davranışdır. eyni sözlər lezbiyan münasibətlər üçün də keçərlidir. reklama heç gərək yoxdur.

    insanlar yaradılışdan bəri bunların qarşısında durubsa da, indi də bağlı divarlar arasında heç kim heç kimə qarışmır və qarışa bilmir (hüquqi haqqlar) .necə ki öz həyatınıza hörmət edilməsini istəyirsiniz, dindar insanların da həyatında hörmət etmək məcburiyyətindəsiniz.

    unutmayın ki, əgər bir ölkədə xaricilər hadisələrə həddən çox müdaxilə edirsə, mütləq onun çıxarı var deməkdir. bugün müharibə yerinə əxlaqi savaş başlayıb, əxlaqi olaraq çökmüş cəmiyyət, müharibədə məğlubiyyətə məhkumdur. bir gün ölkə xaricinə getsəniz, əslində katolik, ortodoks və protestant kilsəsinin nə qədər bu hadisələrə qarşı qatı olduğunu görərsiniz. müasirlik adı altında, ictimai zəlzələlər yaradacaq hadisələrə zəmin hazırlamaq çox yanlışdır.
    gunler sonra gelen edit:freud avropada oxutulmur,ac bax zehmet olmazsa ingiltere universitetlerinin,nece bu haqda ders kecdigini.cemiyette onsuz homofobiya var duzdu,bu insanlarin eseblerini oynatmayin,hech kim hech kime qapali divarlar ardinda nese demir.sex heyatini cayxanadan daniwan oglanlardan ne ferqin olabilir?ele dedigin avropada zadda camaatin xowu gelmir emin ol -*. hele de bawa duwmurem bu avtopanin tehsilinden sanatindan cox bele seylerine fikir veririk qaribe insanlariz vesselam.
    6. təsəvvür edin ki sevirsiz, kör kütük aşıksız həm də. sevdiyiniz insanın əlindən tutmaq istəyirsiz. onla sahildə bir neçə saat yürüyüş yapmaq, hava almaq, və s. və sevdiyiniz insana sarılmaq, onu öpmək istəyirsiz. görürsüz necə absurddu, "sevdiyin şəxsi öpmək", "sarılmaq". necə xəstə olasan ki, sevdiyinlə öpüşmək istəyəsən, necə əxlaqsız olasan ki sevdiyin insana toxunasan.

    ''cəmiyyətin qaydaları və adətləri var''. allah allah. hansı cəmiyyət? tək qayəsi gəncləri də özü kimi təktipləşdirən, həyatlarının içinə edən, onu idarə etməyə çalışan cəmiyyət? uşağı, sırf 20 il sonra mənə baxsın məntiqi ilə yapan, qız olanda da tezliklə sorumluluğundan qurtulmağa çalışan cəmiyyət? eğitimsiz, sevgidən yoxsun, özünə aid demək olar ki fikri, düşünmə tərzi olmayan cəmiyyət? hə? bəs nəyə görə konstitusiya var? bir gün ordan andavalın biri çıxıb da "mənim adət ənənəm belədi, mənim dinimdə belə buyurulub, mentalitetimiz buna icazə vermir" deyib sənin həyatının da içinə etməsin deyə var. hüququ hərkəs öz kefinə yorumlamasın deyə var. ona görə məhkəmələrdə suç işləyən şəxs, suçunu "örf, adət, töre"yə dayandırırsa cəzası ikiyə qatlanır. sırf hər yerindən duran öz adətlərinə dayanıb toplumda dilemma yaratmaasın deyə

    "freudu bilən hərkəs bilir ki, ..........". freudu bilən hərkəs, onun araşdırmalarının modern psixologiyada demək olar ki yerinin olmadığını, özəlliklə 20. əsrin 2. yarısından sonra avropada, heç bir universitet dərsliyində freaud'a referans verilmədiyini də bilir. tezlərinin tutmasının səbəbinin mostly sensasiya yaratmasi ilə əlaqəli olduğunu da bilir*. Amma söhbət freud'dan getmir. bbc'nın hazırladığı bir belgesel var, "transgender kids". louis theroux, övladları transseksual olan valideynlərlə görüşür, bir yerdə psixoloq və həkim yanına gedir və s. 3,50 dəqiqədə psixoloqla uşaq arasında belə söhbət keçir*

    -so when you're a boy long time ago, your mum and dad thought that they've a little boy named sebastian. right now, how would you describe yourself?*
    -girl, not a boy and a girl*
    -you're boy and a girl, but you'd like to be a girl, not a boy?*
    -not a boy and girl anymore, and not transgender.*
    -so what should we call it?*
    -a girl*

    yəni demək istəyirəm ki, ordakı 5 yaşındakı uşaq qədər də beyniniz basmır, deyirsiz ki, çevrələrində görüb. insanda heç mi araşdırma istəyi olmaz, heç mi merak etməz ki, "a kişi bu söhbət hər dəfə olur, şu kadarcık fikrimiz yoxdu, bir baxaq görək nədi bu eşcinsəllik və ya transgender".

    "siz allah, tarqovu küçə........". deyil! necə ki bir hetereo çiftin əl-ələ tutub gəzməsi xoşagəlməz deyil, bu da deyil. heç kim sizin, daş düvründən qalma, "sizə aid olmayan" düşüncələrinizin yaratdığı göz zevkinə uymaq məcburiyyətində deyil.

    "əxlaqlı dav........dindar olmağınız gərəkmir". allah allah. əxlaqlı olmaq üçün ''mütləq şəkildə dindar" olma gereksinimi var idi də bizim mi xəbərimiz yox idi? nə vaxt qərarlaşdırdıq ki əxlaqın tanımını? nəyə dayanırıq "əxlaq"ı tanımlayarkən, isbat olaraq nəyi misal göstəririk? üstəgəl o kanada və ateist örnəyi bir nevi "onlar da insan sonuçta" deyib, guya hallarına, öz dinindən olmadığına görə "acıma" fantaziyasına bənzəyir. bunun əksi də "elə başıbağlılar var ki, elə nə bilim min cür oyundan çıxır" demək kimidir.

    "heç kimin yaşadığı cinsi ......". bunun qədər çürümüş, məntiqə uzaq, klişe, beyin yandıran arqument ola bilməz. hər yerin, yaratdığı əxlaq sınırları içində, öz əqidəsinə xidmət edən, sadəcə görmək istədiklərini görə biləcəyi, öz aləmindəki "wonderland'' olmasını istəyir. bunu edərkən də cömərt davranıb, 100 m2 divarın içində istədiyimizi etməyə icazə verir. bağlı divarlar arasında təzyiq olmadığı üçün minnətdarlıq bildirməmiz gərəkdiyini də ima etməyə çalışır. yaxşı imiş.

    "dindar insanların da həyatına hörmət......." gör ee. deyəsən şair burda sokakları "neytral zona"ya çevirmək, istəyir. hamının, bir birinin inancına saygı duyduğu, bir birinə hörmət etdiyi bir yer. amma bunu edərkən inancından taviz verməməsi gərəkdiyini də bilir. "hərkəsin bir-birinə hörmət etdiyi bir yer" amma kuralları özü belirliyəcək, hansının əxlaqlı hansının əxlaqsız olduğunu özü tanımlayacaq. hərkəsə hörmət edildiyi amma sadəcə onun görmək istədiyi, onun xoşbəxt olduğu, əxlaqını bozmayacaq bir yer. belə über zeka ürünü

    sonda da suçu xaricilərə atıb. ömrümüz xaricilərin, bunların düşündükləri qədər yamyam olmadığını anlatmaqla keçdi. alınmır. başa düşmürlər. çıxa bilmirlər bu hasarın içindən.

    link 1 link
    link 2 link
    link 3 link (çox yaxşı bəlgəsəldi, türkcə və ya ingiliscə altyazılısını tapa bilmədim. tapsam dərhal editləyəcəm)
    7. şəkillərdə gördüm ki,hamısı qızdı hadi gayleri anladıq polislər təhqir edəcək bunlar gedib haqqlarını istəməkdənsə əsasən qoca,mühafizəkar insanların əsəbləriylə niyə oynuyurlar?sənin dövlətin onlara haqq verdi də məsciddəki imammı qoymadı noldu yəni?


sən də yaz!