15 yazar 20 başlıq və 28 entry
yenilə | gündəm | top


yazarları düşündürən suallar 4 mizantrop heath ledger shroud of turin ən yaxşı rus mahnıları 4 mükəmməl sözlər gijdıllağ başın götündən çıxmır franz schubert aloqizm türkləri sevmə səbəbləri həzi aslanov sözlüyə yenidən gəlinəcəyi təqdirdə alınacaq nicklər 4 low-key lighting azərbaycana və ya azərbaycanlılara xas xüsusiyyətlər 4 işi gücü azərbaycanı pisləmək olan tiplər 4 guy de maupassant 2 canim.az sinəsi tüklü şair amma və lakin nicholas hoult good bye lenin the current war the big bang theory oxşar məşhurlar la la land romaine brooks paketdə qalan son siqaret 2 bütün şirniyyatlarda yumurta istifadə olunması 3 yuxudan axşam durmaq 2 işləmək sözaltı sözlük söz6 dəstək fondu azərbaycanlı tənqidçilərin axmaq olması 3 dr.watson 2 neon genesis evangalion donald trump rafael isgəndərov saint-just ayberk atilla 3 gökhan kırdar azərbaycanı sevmək 3 verter effekti uşaq sahibi olmağın mənfi tərəfləri 3 synthwave kapital bank azərbaycan biraz pop biraz sezen sözaltı etiraf 4 məsləhətli dram filmləri vikings 2 dadaş adna valeri çkalov ədna əbləh nupoqodi sözlük yazarlarının kiçik uğurları 2 passengers the wolf of wall street donanımhaber hideo kojima silent hill vs resident evil silent hill 2 sözaltı sözlük yazarlarının gündəlik həyat proqramları 2 biznes plus fridrix fon hayek 2 tarıq ali wheeler dealers








possession



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Possession (1981).

    Rejissor: Andrzej Zulawski.

    --spoiler--


    Possession, evli olan Anna və Marc cütlüyünün evliliklərinin çətin dövründən bəhs edir. Marc, açıqlanmayan rəsmi vəzifəsini bitirərək nəhayət bir müddətdir uzaq olduğu Qərbi Berlindəki evinə dönür, ancaq arvadı Annanın onu tərk etmək istədiyini öyrənir. Anna Heinrich adında biriylə birlikdə olduğunu və onunla eşq yaşadığını Marc-a söylədikdən sonra davamlı olaraq evdən qaçmağa başlayır. Anna günlərlə evə gəlmir, oğlu Boba belə əhəmiyyət vermir, ən şiddətli mübahisələri zamanı belə sözünü yarıda kəsib sevgilisinə qaçır. Ancaq çox keçmədən Annanın sevgilisi Heinrich-i də tərk etdiyi ortaya çıxır. Anna-nı təqib edərək nələr olduğunu anlamağa çalışan Marc özünü bir çox qaranlıq, qəribə, surreal hadisələr içində tapar. Adjani ilə sevişdikcə güclənməkdə və dəyişərək formasını tamamlamaqda olan varlıq əslində bir metafordur ki, bu naməlum varlıq filmdəki xarakterlərin qorxularıyla bəsləndiyini deyə bilərik. Bu varlıq əslində ana bətnində olan uşağı simvolizə edir. Anna-nın metroda keçirdiyi böhran səhnəsi ona Kann film festivalı daxil olmaqla bir çox festivalda mükafat gətirmişdir ki, bu səhnə ilə həm Adjani-nin aktyorluğunu həm də filmin açarı sayıla biləcək səhnəsini görə bilərik. Əslində biz Anna-nın film boyunca nə etməyə çalışdığını anlamağa çalışırıq. Ələ keçirilmiş bir bədəndə can çəkişən ruhu və qışqırıqlarıyla dəqiqələrlə içinə girən bir varlıqla döyüşən əslində onu içində istəməyən, zövqü üçün məcbur olan, amma zövq aldıqca da acı çəkən bir xarakteri izləyirik. Bu varlıq davamlı olaraq dağılmış evə gələn adamların (dedektiv və.s) qanı ilə bəsləndiyini görürük və son olaraq bir insan bədəninə - Marc-ın eynisi olaraq bir varlıq olduğunu görürük. Bununla yanaşı filmdə diqqət çəkən məqamlardan bir neçəsi də deyə bilərik; Anna-nın gözəlliyi, Anna-ya tam zidd olan və Annanın əkizi qədər ona bənzəyən ağappaq paltar geyinən Bob-un müəllimi (bu Marc-ın şüuraltısında Anna-nı necə təsvir etdiyi, onu necə görmək istədiyi kimi də qiymətləndirilə bilər), həmişə dağınq olan ev, ev və çöldəki məkanlardakı yerlərdə mavi rəngin hakimiyyəti, bomboş küçələr və tərk edilmiş binalar.


    --spoiler--

    Filmdə qadın personajı canlandıran isabelle Adjani bu rolu ilə 1981-ci ildə Kann və Sezar kino festivallarında ən yaxşı aktrisa mükafatına layiq görülüb.


sən də yaz!