17 yazar 24 başlıq və 35 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
yazarların başına gələn maraqlı hadisələr 5 the last of us 3 mizantrop 2 cinayət məcəlləsi mother of mine black hawk down gagma napiri no man's land hotel rwanda təkcə mənmi edirəm deyə düşünülən şeylər 3 masturbasiya 3 4 dekabr 2015 neft daşlarında qəza 2 siyasi aktivist müptezeller 2 yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 2 sözlükçülərin ən sevdiyi cizgi film personajları 2 homoseksuallığın xəstəlik olmadığı gerçəyi yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 2 booky.io favoritus.com sezen aksu 2 azərbaycan iqtisadiyyatı 2 social media manager 3 sosial partlayış 2 streptococcus mutans antediluvian manqurt sergio ramos ilham əliyev 5 yaraşıqlı olmaq 2 torrent westworld 2 tunqus meteoriti left 4 dead zövcə nihilizm şist emrah serbes şaurma yify extreme ways yazarların sinə ölçüləri 3 dekabr 2016 barcelona real madrid oyunu 4 sadəlövh 2 güzəran anyone 3 denis villeneuve krisnayayoxarcunayahe godspeed you black emperor god on trial 2 the imitation game 2 barış qrupu füzuli kantatası reconstruction englar alheimsins the breakfast club letters to father jacob james boy yazgı bang bang you're dead lilya 4-ever dogma 95 rosso come il cielo ekskursante 2:37 the broken circle breakdown einar wegener buda as sharm foru rikht la finestra di fronte mount and blade: with fire and sword ruhi əzablar alfred schnittke fanny edelman aurore hallelujah sözaltı sözlük qaza və elektrik enerjisinə limit əli novruzov schooldays rapunzel sindromu böyümək qaynaqçı

yazmaq


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. insana öyrədilən və ya insanın öyrənə bildiyi ən gözəl şey. hər insan həyatında bir dəfə də olsa, cızma-qara edib, fikirlərini yazıb ya da ürəyindəkiləri boşaldıb. yazmaq danışmaqdan daha önəmlidir mənim gözümdə. elə insanlar var ki, özlərini danışaraq yaxşı ifadə edə bilirlər, elələri də var ki yazaraq. danışmaqdan fərqli olaraq, yazmaq bizim üçün daha intimdir. danışdıqlarımı istər-istəməz bir çox adam eşidir, ancaq yazdıqlarımızı istəmədiyimiz təqdirdə heç kimə göstərmərik.
    danışanda bir dəfə düşünürüksə, yazanda iki dəfə düşünürük. danışanda hər mövzudan danışa bilmirik, yazanda isə ən özəl hisslərimizi də yazırıq. buna görə bir çox insan günlük tutur, deyə bilmədiklərini, ürəyində dolub daşanları yazaraq boşaldır. və gizlədir həmin günlüyü, çünki əsl hisslərinin başqaları tərəfindən bilinməsini istəmir.
    bütün dünya tarixini yazılanlardan öyrənirik biz. insanlar hələ daş dövründən yazmağa ehtiyac duyublar, öz hisslərini, düşüncələrini daşlara əks etdiriblər. düşünün, əgər yazı deyilən şey olmasaydı, yaşadığımız dünyanın tarixini, fəlsəfəsini, ədəbiyyatını, ümumiyyətlə, bizdən əvvəl yaşayanların nə hiss etdiyini, nə ilə maraqlandığını heç vaxt bilə bilməzdik.
    yazaraq biz özümüzü daha yaxından tanıyırıq. yazmaq həm də həyatımızın hansı dövründə nəyi necə yaşadığımızı, dünyaya hansı gözlə baxdığımızı xatırlamaq üçün gözəldir. əsəbisinizsə, deyəcəyiniz şeylərə görə birinin qəlbini qıracaqsınızsa, məsləhət görərdim ki, oturub əvvəlcə deyəcəklərinizi yazasınız. yazdıqdan sonra insanın əsəbi keçir və həmin situasiyaya boş gözlərlə baxır. yaxşıdır əslində, birinin qəlbini qırmaqdansa, bütün hirsini bir kağıza boşaltmaq daha yaxşıdır. və sonda deyəcəyim odur ki, birini yaxından tanımaq istəyirsinizsə, danışdıqlarından daha çox yazdıqları ilə maraqlanın.
    2. Lal insanların belə öz düşüncələrini ikinci kömək olmadan bölüşdürməyə müvvəffəq olduqları əlaqə vasitəsi. Görmə qabilliyyətindən məhrum olmuş insanlar belə bu keyfiyyətdən nəsibini almışdır. Belə ki:
    Brayl əlifbası — 1821-ci ildə Luis Brayl tərəfindən ciddi görmə problemli insanların oxuyub-yazması üçün tərtib edilən əlifba.
    "Braille"nin gözdən əlillər üçün şriftlərin ixtira etməsinə səbəb müharibə olubmuş. Napoleonun sifarişi ilə Charles Barbier relyefli şrift tərtib edir, ondan ötəri ki, gecə vaxtı əsgərlər pıçıldaşmadan, işıq yandırmadan bir toxunuşa məlumatları bir-birlərinə ötürə bilsinlər. Lakin bunun praktik cəhətdən öyrənilməsində əngəllər olur. Braille şriftlərlə tanış olduqdan sonra, əsas çatışmazlığı tapır, "Barbier"in şrifti 12 nöqtə ilə kodlaşdırıldığından hansı simvolun nə olduğunu müəyyən etməkdə çətinlik yaranır. Beləliklə, sayı 12-dən 6-ya endirilir. Bununla da həmin şriftlər dünyanın hər yerində bu günəcən istifadə edilir.
    3. yazmaq öyrədici fəaliyyətdi. bunu hamı bilir. kitab yaza bilərsən, ssenari yaza bilərsən, jurnal üçün məqalə yaza bilərsən, sözlüyə yaza bilərsən. bu yazmaq fəaliyyəti hansı formada, hansı yollarla olur olsun, öyrədicidir. amma bir məsələ var. rahat yazılan yazı var, zorlama ilə yazılan var. oxuyucu çox ağıllı olur bu məsələlərdə. tez tutur söhbəti. məsələn, bir yazı oxuyursan(sözlükdə, bloqda və s.) amma getmir. sünilik var. bunu yazan bilirsiz nə eliyir. ordan-burdan - o bloqdan, bu bloqdan, facebookdan, sözlüklərdən, forumlardan, kitablardan və bunun kimi qaynaqlardan - baxa-baxa yazır. araya öz sözlərini(belə baxanda, o nöqteyi nəzərdən, məncə, fikrimcə və s.) də səpələyir. al sənə hər hansı bir fəlsəfi disiplin haqqında "ağır" məqalə. bu müəllif belə də edir: məsələn, yazısında "marksın kapital əsərindəki bu mövzu aid arqumentlər yarımçıqdır, məncə." deyir. amma bunu başqa biri yazdığı üçün deyir. yəni, bu adam heç kapitalı əlinə belə almayıb. sadəcə biri deyir, o da götürüb elə yazır. ən acınacaqlısı da, fikrin mənbəyini bildirən modal sözlərdən istifadə etməsidir. bu insanların ümumiyyətlə vizyonları çox dardır. oxuduqlarını da səthi anlayırlar. bunu hamı etmiş ola bilər nə vaxtsa. amma artıq bir yerdən sonra oxumaları artırıb, daha orginal şeylər ortaya çıxara da bilirlər. bizimkisi isə ilişib, qalır öz balaca dünyasında.
    həm də bir şey yazmaq üçün, o yazılan fikir gərək yetkinləşsin. onda daha samballı bir şey çıxır ortaya.

    edit: hər yerdə ola biləcəyi kimi sözlükdə də var belə yazılar. elə mənim ssrinin dağılması entrym. mənim siyasətdən başım çıxmır ki, hələ durub bir məqalə də yazam.


sən də yaz!