bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

jim jarmusch

| kino
2,520 | 13 | 34

əjdahalar  googlla
night on earth - tom waits - məsləhətli filmlər - dead man - down by law - 2005-ci il cannes film festivalı - johnny depp - sözaltı sözlük - yalnızlığın ən çox anlaşıldığı anlar - nobady

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    1. amerikan kinorejissor.jimin filmlərini izləmisinizsə onun dəsti xəttinə hardasa bələdsiniz.hər nəslin sevgilisi deyil.hər insan bəyənə bilməz.bəsitlik yatır filmlərində.bu bəsitlik post-modernist film sənayesində pox iyi vermiş hollywood dərəcəsində deyil.jimin yaratdıqları ağ-qara fonda seyircisini yormur.peşman olmursan gedən vaxta.və ya mənim kimi, uğursuz film seçimimdə iki dəqiqədən bir vaxta baxmırsan.

    jimdə və onunla eyni dövrü paylaşan rejissorlarda gördüyüm mənfi cəhəti qeyd etməliyəm.bu sənətçilərin demək olar ki hamısı həm filmin ssenarisini həmdə ki filmin özünü çəkirdilər.məncə bu duet onlarda pis alınmırdı.amma işin orginallığına ziyandı.bir nöqtəyə fikir cəmlənməlidi.

    jimin filmləri arasında ən bəyəndiklərim :

    (baxma: coffee and cigarettes 1986 )
    (bax: dead man)
    (bax: down by law)

    ayrıca hər sahədən yetəri qədər dostu tanışı olmuş rejissordur.tom waits, john lurie,roberto benigni,iggy pop

    3 əjdaha!

    11.09.2012 10:15, beyaz zenci

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    2. filmoqrafiyası:
    (bax: permanent vacation)
    (bax: stranger than paradise)
    (bax: coffee and cigarettes)
    (bax: down by law)
    (baxma: mystery train)
    (bax: night on earth)
    (bax: dead man)
    (baxma: year of the horse)
    (baxma: ghost dog the way of the samurai)
    (bax: broken flowers)

    amerikalı azad rejissor. tom waits roberto benignoni ikilisi ilə yadda qalan rejissor, hansı ki tom oyunçuluq haqqında zərrə qədərdə birşey bilməyən, roberto isə oyunçuluq ilahıdır. ama bu üçlü bir araya gəldiyində insanüstü filmlər çıxır ortaya.

    filmləri ağır sakitliklə iləriləyər hər zaman. heç kim heç hara tələsmir, heçkimin qayğısı yoxdur. nə başlanğıcı nə sonu var. qırıq qırıq fikirlərin birləşməsidir filmləri. faktiki olaraq ortada bir sujet xətti olmasada, filmin başı, sonu, dialoglar yarım yamalaq olsada, əslində sujetin xəttindən daha artığı vardır filmdə.
    filmoqrafiyanı bitirdiyinizdə sizdə artıq bir jarmusch əsəri olmuş olacaqsınız

    3 əjdaha!

    12.11.2012 05:02, timidus

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    3. mənim ən çox sevdiyim rejissorlardan biri.ilk filmi ilə absurd bir insan olduğunu göstərib.filmin adı ''sonsuz tətildir'' .bu onun ilk işidir və bir az həvəskar görünsə də maraqlı alınıb.sonrakı filmi isə (adını azərbaycancaya çevirməkdə çətinlik çəkdim) ''stranger than paradise'' bu film kannda mükafat qazanıb və necə ki aztv deyir ha ''qızıl fond'' ..bax bu film də amerikanın ''qızıl fond''una girib.bu film amerikada az büdcə ilə çəkilən və böyük-səs küyə səbəb olan ilk filmdir.carmuşun filmlərində absurdizm yüksəkdir.onun qəhrəmanları çox sadədir və fikir vermisizsə ,carmuş filmlərində abş-ın ən çirkli küçələrini,turistlərə ''qadağan olunmuş yerlərini'' göstərir.carmuş ''mystery train'' filmində insanların elvis presliyə olan sevgisini göstərir.bu filmə baxmağa dəyər. ''night on earth'' isə həyatın faniliyini,gecələrin bütün şəhərlərdə eyni cür olduğunu göstərir.işıqlı nyu-york,dindar roma,soyuq helsinki,romantik paris...fərqi yoxdur.hər yerdə gecə eynidir.''night on earth'' filmində bir yerə diqqət çəkmək istəyirəm.los-anceles də baş verən hadisəyə.qadın prodüser taksi şoferi olan qıza deyir ki,sən aktyor olmaq istəyirsən?qız cavab verir ki,yox, bu mənim üçün maraqsızdır.mən artıq öz həyatımı planlaşdırmışam.bununla carmuş hollywood kinosuna öz sözünü ''soxur''
    carmuşun ''deadman'' filmi isə amerikanın kiçik odisseyasıdır desək yalan olmaz.''kofe və siqaretlər''lə isə carmuş dünya kinosuna yenilik gətirib.eyni məkanda,fərqli aktyorlar filmi çiyinlərinlərinə alıb aparıblar,ama dialoqların da öz yeri var burda. dialoqlarsız bu film alınmazdı.və ən nəhayət carmuşun ''broken flowers'' filmi. kann film festivalında baş mükafatı qazandı.mütləq baxın.çox sadə və çox gözəldir.''broken flowers'' filmi əsl labirintdir.

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    4. çox gözəl musiqi seçimi olan rejissor.
    çox gözəl deyəndə ki, adam caz musiqisini yaxşı bilir, ona görə "çox gözəl" dedim. * glş

    3 əjdaha!

    05.12.2013 05:59, acab

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    5. gitarist olduğunu yeni öyrəndiyim şəxs.

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    6. köhnə dostum deyir ki:

    “hiçbir şey orijinal değildir. hayalgücünüzü gazlayan, sizi ilhamla titreştiren heryerden çalın. eski filmlerden, yeni filmlerden, müzikten, kitaplardan, resimlerden, fotoğraflardan, şiirlerden, rüyalardan, rastgele sohbetlerden, mimariden, köprülerden, tabelalardan, ağaçlardan, bulutlardan, sulak havzalardan, ışık ve gölgelerden beslenin. sadece ve sadece ruhunuza seslenen şeyleri malzeme alın.

    bunu yaparsanız işiniz (ve hırsızlığınız) özgün olur. özgünlük paha biçilmez, orijinallik safsatadır. bunları yaptıktan sonra da hırsızlığınızı saklamakla uğraşmayın, tam tersine değerini bilin. jean-luc godard’ın “nerden aldığınız değil, nereye götürdüğünüz önemlidir.” sözünü hep aklınızda tutun.”

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    7. mənimçün qəribə rejissorlardan biri. qəribəliyi ondadır ki, adamın filmlərinə istəsən məna yükləyə və çox gözəl anlaya bilərsən. istəsən heç məna-zad yükləmədən sadəcə filmə baxaraq keyif ala bilərsən. yəni həm elədi, həm belə. tamaşaçıya "necə istiyirsən" deməkdi bu

    1 əjdaha!

    08.08.2014 14:26, baba

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    8. sonuncu filmi (only lovers left alive) gözəl olsa da, axıra kimi "dıxaniyası" çatmayıb elə bil. amma yenə də filmdəki ədəbi söhbətlər, adəm və həvva əfsanəsinə vampir gözüylə baxmaq. yəni ki adəm və həvva əfsanəsi, dinlərin təməlini təşkil edir, o dinlərin ki ,bizim qanımızı içiblər min illər boyu. bəlkə də rejissor demək istəyib ki, məhz bu iki şəxs, adəm və həvva, sizin ulu atanız və ulu ananız, ilk ana və ilk ata sizin qanınızı hələ də içirlər.

    p.s. deyilənə görə film tam montaj olunmamış kanndan xəbər gəlib ki. bəs jarmusch bəy, filminizi zəhmət olmasa bizə göndərin.

    p.s.s məndən soruşsaz, onun ən gözəl filmi "night on earth"dir. o film bizə deyir ki, dünyanın bütün şəhərlərinin gecələri eyni, insanları tənhadı. tənha deyəndə sevgisizlik nəzərdə tutulmur. insan kimi tənha.

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    9. 17 yaşında ohio ştatından nyu-york şəhərinə köçmüş amerikalı rejissor, ssenaristdir. columbia dövlət universitetini ingilis dili fakutləsindən məzun olan rejissor filmlərini bu yaşlarda çəkməyə başlayıb. ədəbiyyata marağını ortaya qoyan rejissor əfsanə filmlər çəkməyə başlayıb. az bücdə ilə əfsanə filmlər çəkməyi bacaran rejissorun baxdığım bir neçə filmi :


    (bax: stranger than paradise)
    sıradan tərzdədir, ağ-qara fonda kamera demək olar ki, oynamır və üç insanın səyahətinə fokuslanmış hadisələr əhatəsində izləyirsən. heç bir şeydən gözləntisi olmayan günlük insanların hekayəsidir. nə keçmişləri var nə gələcəkləri. amma bu rejissorun filmlərin başlamaq istəyənlər ilk bundan başlamasın.

    (baxma: dead men) rejissorun ən populyar və əfanə filmlərindən biridir. soundtrackləri əfsanədir. ümid edirəm western tərzi sevənlər bu filmə baxmaz. çünki qətiyyətlə bu tərz deyil və məqsəd o tərz olmaq da deyil. bəzən etiraz edirəm ki, avropanın independent filmləri falan, hollivud sıxıcıdır. məhz bu bu rejissor mənim kimi düşünənləri səhv çıxarmaq üçün yaradılıb. heyətdə john hurt və johnny depp -i görüb həvəslənməyin , əgər onların kütlə filmlərini bəyənirsinizsə uzaq durun. empirical işləri ilə tanınan bu rejissor üçün baxsanız yuxarıdakı aktyorlar və soundtrack extra həzz verəcək. təbbi ki, billy bob thornton reallığınıda unutmayaq. "heç kim" kimi əzilən və itirəcək heç bir şeyi olmayan bir şəxsin amerika macəralarından danışılır. rejissorun ilk bu filmi ilə başlaya bilərsiz.

    (bax: coffee and cigarettes)
    rejissorun ən çox sevdiyim filmidir. fərqli zamanlar və məkanlarda insanların musiqi haqqında söhbətləri xoşunuza gələcək. xoş dailoqlarların olduğu tom waits kimi sənətkarların yer aldığı möhtəşəm filmdir. hər kəsə tövsiyyə edirəm.

    (bax: only lovers left alive)
    ya baxıb çox bəyənəcəksiz ya heç. mənim isə baxıb normal qarşıladığım film oldu. nə yalan rejissorun bu işini çox bəyənmədim. amma seçmiş olduğu musiqilər əfsanədir.

    5 əjdaha!

    09.02.2017 18:49, anyone

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    10. Hollivud tərzindən uzaq, az büdcəli və minimalist filmlər ərsəyə gətirən, filmlərində absurdizm ruhunu iliklərinizə qədər hiss edə biləcəyiniz, "independent" kinematoqrafiyanın amerikalı rejissoru.
    Jim'in üslubuna bələd olmayan bəlkə onu bəyənə bilməz. Çünki filmlərinin xüsusi bir süjet xətti, xüsusi bir mənası yoxdur, hərçənd ki, onu maraqlı edən də elə məhz bu mənasızlığın özüdür.

    "Həyatın bir mövzusu yoxdur, niyə filmlərin olsun ki?"- deməklə öz dəst-xəttini kifayət qədər izah edən rejissorun demək olar ki, bütün filmlərinin mərkəzində işi-gücü olmayan, məqsədsiz, maraqsız, qayğısız, hadisələrə laqeyd yanaşan və özünə, çevrəsinə yadlaşan, emosiyasız personajlar durur. Ağ-qara fonda təsvir edilmiş bu etinasız personajlar sayəsində Jim, insanın rutinləşmiş həyatındakı sıxıcılıq, boşluq hissini böyük ustalıqla ekrana yansıda bilir.
    Bir-birilərinə yadlaşmış personajlardan başqa, (müşahidə etdiyim qədəriylə) başqa şəhərlərə səyahət, hər dəqiqə başı çəkilən siqaretlər- Jim'in olmazsa olmazıdır. Üzdə gülüş yaradan absurd dialoqlar, fərqli musiqi seçimlərini də bu qrupa aid etmək olar.

    Aktyorlar, rejissorun tapşırığına əsasən çox vaxt ssenaridən kənara çıxaraq improvizasiya edirlər.
    Və əksər filmlərdə *Roberto Benigni*, *Tom Waits* kimi eyni adamlarla işləyən Jim, *John Lurie* kimi əjdaha aktyoru mənə sevdirməyi bacarıb.
    Demək olar ki, bütün filmlərini eyni dərəcədə bəyənirəm, amma aşağıdakıları daha uğurlu hesab etmək olar:
    (bax: Night on earth)

    (bax: Coffee and cigarettes)

    (bax: Down by law)

    (bax: Stranger than paradise)

    (bax: Dead man)


üzv ol
Modalı bağla





...