sosial ədalət



facebook twitter əjdaha lazımdı   izləmə   lələ   mən   googllalink

    1. Cəmiyətdəki maddi nemətlərin fərdlər arasında düzgün və ədalətli şəkildə bölüşdürlməsi. Bölüşdürmə formalarından hansının ədalətli olması barədə müxtəlif fikirlər mövcuddur. Sosialistlər nemətlərin ehtiyaclara görə bölüşdürülməsinin tərəfdarıdırlar və onlar dövlətin bu işə davamlı nəzarət etməsini istəyirlər (varlıdan alıb kasıba paylamaq). Müasir Liberallar nemətlərin nailiyyətlərə görə bölüşdürləmsini istəyirlər. Onlara görə bir insan ömrü boyu əziyyət çəkib, oxuyub, işləyib varlı olubsa və dövlət də bu insanın malını-mülkünü kasıba sadəcə ehtiyacı var deyə verirsə bu vəziyyətdə sosial ədalətdən söhbət gedə bilməz. Onlara görə dövlətin sosial ədalət üçün edə biləcəyi birşey varsa o da hər bir fərd üçün bərabər imkanlar (pulsuz və ya ucuz təhsil, xırda sahibkarlığa maddi dəstək) yaradıb çəkilib kənardan qanunların pozulmamasına nəzarət etməkdir. Bir də hüquqlara görə bölüşdürülmə varki bu prinsipi dəstəkləyən insanlar hərkəsin qanun çərçivəsində birbirinin mülkiyyət hüququna hörmət etməsinin sosial ədalət üçün yetərli olduğuna inanırlar və dövlətin qanuna nəzarətdən başqa bir rolunun olmadığını iddia edirlər. Bu fikiri isə daha çox sağçılar və klassik liberallar dəstəkləyirlər.
    sifarişi verən: cizız krayst
    3. dövlətin fərdlərə məcburi vəzifələrin verməməsidir. bazara müdaxilə edilməməsidir. yığılan vergilərin ilk növbədə özünü təmin edə bilməyənlərə xərclənməsidir.
    4. Azerbaycanda olmayan bir mövhum
    5. sosial ədalət ölkəmizdə heç rast gəlinməyən birşeydir. mənim bu ifadədən başa düşdüyüm birşey odur ki hər uşağın dondurma yeyə bilməsidir sosial ədalət. daha dərin hüquqi,iqtisadi,fəlsəfi mənaları təbii ki var. amma hamısı boş söhbətdir. bir uşaq meyvə yeyə bilmirsə, dondurma yeyə bilmirsə, başqa bir uşağın yanında kasıb olduğu üçün utanırsa soxdum elə ədalətə...
    6. Böyük Pakistanlı Filosof Məhəmməd iqbal tərəfindən Allah anlayışının mahiyyəti olaraq açıqlanan məfhum. Panteist Təsəvvüf fəlsəfəsinin "öz varlığını Allahın varlığına birləşdir və onda ərit" tezisini sosial baxımdan " öz maraqlarından bəşəriyyətin nicatı və xilası naminə imtinə et" olaraq dəyişdirən mütəfəkkir sosial ədalətin mövcud olması üçün həqiqi insan obrazının yaradılması gərəktiyini düşünür.
    Əli Şəriəti isə sosial ədalət anlayışını mücahid və canfəda insanın yaranmasından sonra meydana çıxacaq nizam olaraq qiymətləndirir:
    "Səni sevməsəm də və sənin inancından nifrət etsəm də, sənin şərəfin və inanc azadlığın uğrunda canımdan keçməyə hazıram!". Şəriəti də Sosial Ədalət anlayışını Allah və ictimai mizan anlayışları ilə eyniləşdirir.
    Sosial ədalət bəşəri səviyyədə insanların haqlarına çata bilməsini təmin edən ictimai sistemdir və hazırda dünyanın heç bir yerində tam olaraq mövcud deyil.


sən də yaz!