27 yazar 33 başlıq və 56 entry
yenilə | gündəm | top

1 2

recep ivedik 5 2 sözlük yazarlarının kiçik uğurları yallı qlava sasani ideal kişi və qadın obrazı rəşt cənubi koreya the big bang theory suriya türkiyə savaşı publarda qoyulan musiqilər horrible bosses yuxu iflici obsessiv kompulsiv pozuntu 4 uşaqlıqda heyvanlara verilən işgəncələr 5 whiplash 2 otto weininger təkcə mənmi edirəm deyə düşünülən şeylər 3 imtahana bir gün qalmış hazırlaşmaq arrival 2 damien chazelle la la land sözlüyə yenidən gəlinəcəyi təqdirdə alınacaq nicklər 2 nihalny yazarların sevdiyi adlar 2 yazarların paylaşmaq istədikləri şeirlər 6 timidus padoş star wars: the last jedi əzabsız intihar üsulları 3 məsləhətxana yazarların paylaşmaq istədikləri mahnılar 2 defolt david hilbert sol tərəfi keçid üçün boş saxlayan adam 6 star wars episode viii: the last jedi hedonizm infarkt keçirtdirən facebook statusları 3 azərbaycan texniki universiteti the strokes biqeyrət 5 qız tutmağın yolları işid nikaltı savaşları genius sözlükdə görülməsi istənilən şeylər 2 dirty girl elmi fantastik filmlər 2 qırmızı lifçikli qız 4 azərbaycan ağsaqqalları 2 rəng tonu temperament aytəkin zeynalova 2 nükleer başlıklı kız yazarların moderator olsa edəcəkləri 4 o. henry 2 tiresome william sydney porter anonim 2 mesaj qutusunda blowjob məsləhətli dram filmləri 2 çük bəlkəni əkiblər bitməyib 2 survivor 2017 2 hər dəfə sözlüyü bağlayıb çıxıb yenidən girmək uvuvwevwevwe onyetenyevwe ugwemuhwem osas 4 şəxsiyyətin bir neçə yerə bölünməsi və şizofreniya 4 uşaq sahibi olmağın mənfi tərəfləri 3 roberto esquivel gözəl qadınlar yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər işi gücü azərbaycanı pisləmək olan tiplər 2 gijdıllağ 2 aşıq qərib yuxudan axşam durmaq 2 ikinci hissəsi daha uğurlu olan filmlər memorandum gənc verterin iztirabları








roman yazmaq



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Çətin bir şeydi. Həm də çox. Hər dəfə hansısa roman oxumağa başlayanda və bitirə bilməyəndə düşünürəm görəsən yazıçı özünü necə belə iriçaplı əsər yaratmağa kökləyə bilib. Motivasiyası nə olub

    1 neçə il qabaq əmioğlum (məktəbli idi) roman yazmağa girişmişdi. Nə vaxt baxsam bunu yazan yerdə görürdüm. Paralel olaraq da brest qalasını oxuyurdu. 1 2 həftə sonra dəftərini gətirdi ki bax gör necə yazmışam. Təbii olaraq oxuyanda gördüm ki "əsər" brest qalasından əkişdir (bax: əkiş). Amma əsas bomba hələ qabaqdaydı. Öz mütəxəsis rəyimlə həvəsdən düşməsin deyə bildirdim ki pis deyil, daha yaxşı ola bilərdi zart zurt.. bu qayıtdı ki, "bir yerdə ilişmişəm. Bilmirəm "mış"la yazım yoxsa "dır"la. Necə olsun?" -*
    2. sonunu necə yazım deyə insanı uzun müddət düşündürür
    3. həqiqətən çətindir. çünki yaratdığın obrazlar ki var tək-tək onlar olmalısan hər dəfə. bir kitab oxuyarkən necə gözünün qabağına gəlirsə yazılarda təsvir edilənlər, sən də bir yazıçı olaraq təsviri tam etməli, özünün xəyal etdiyi kimi, oxuyanın da xəyal edə bilməsinə şərait yaratmalısan. hər personajının boyunu, göz rəngini, qorxularını əzbər bilməlisən. bir epizodda nə etmisənsə, mütləq gələcək epizodlarda bunun səbəbini izah etməli, lakin finala qədər gizliliyi qorumalısan.
    dünyadaki bütün kitabları oxumağa qarşı, özünü tam hiss etməyin sadəcə öz hisslərinlə bağlı olduğu bir şeydir bu, əslində. belə baxanda, ədəbiyyatdan və kitablardan çox az informasiyası olanlar asanlıqla bu yola atıla bilərlər, məncə. çünki çox kitab - çox informasiya, çox obraz, çox hadisə deməkdir və əgər şablonlardan qaçan bir insan kitablar oxuyub roman yazmağı qərarlaşdırmışsa, demək, bunun üzərində çox işləməlidir ki, 100 kitab belə oxumuşsa, romanı onların heç birinə bənzəməsin.
    mövzular da həmçinin həm xalqa xitab etməli, amma həm də eynilikdən qaçmalıdır. səmimi bir mövzu seçimi, məncə, hər yazarın istəyidir, fəqət buna çatmaq hər kəsə nəsib olmur, belə deyim.
    4. əli əkbərin dediyi kimi - göt istəyən bir şeydi ki, mütəmadi oturub yaza biləsən. çox ciddi konsentrasiya tələb edir. yoxsa elə nüansları sürüşdürərsən ki, bütün yazın heç olar. yazdığın müddətcə əlavə heç nə oxumayasan və mənəvi, psixoloji heç nədən bəhrələnməyəsən gərək. əvvəl skelet süjet yazmaq, sonra təfərrüatlar, təsvirlərlə ətini, qanını doldurmaq, ən sonda da metafora, replika və məcazı təkmilləşdirərək ruh üfürmək lazımdı.
    iki dəfə başlayıb yarıda qoymuşam. indi səbəbini başa düşürəm. proses uzun olduğundan filmlərdən, oxuduqlarımdan təsirləndikcə əvvəl yazdıqlarımla uzlaşa bilmirdim. gərək hər şeyi dondurub yazmağa başlayasan, sonra qayıdasan yaşamına.
    5. 4 cür yazma metodu :
    ✓ Seat-of-the-pants: Plansız və redaktə etmədən yazmaq
    ✓ Edit-as-you-go: Plansız yazmaq amma lazım olanda redaktə etmək
    ✓ Snowflake: Ümumi plan hazırlamaq və yazdıqca planda dəyişiklik etmək
    ✓ Outline: Yazmazdan əvvəl hər şeyin daxil olduğu bir plan hazırlamaq
    6. Süjet üçün ən çox işlədilən struktur 3 act structure-du.Şahmat strategiyasına da oxşuyur :

    Xarakterləri tanıdıb hekayəyə sox - Daşları inkişaf elətdir

    Conflict/qarşıdurma yarat - Daşlarınla rəqibə üstünlük qurmağa çalış.Mat etmək üçün uyğun vəziyyəti yaratmağa çalış

    Problemi həll et - Şahı mat et (tək xoşbəxt sonluq yox , pis sonluqda ola bilər)
    7. Süjet = Xarakter + Fəaliyyət (action)

    Xarakter yaradarkən verilməli suallar :
    1. istədikləri , hədəfləri
    2. Zəif cəhətləri
    3. Haradan olduqları (backstory)
    4. Hara getdikləri
    5. Xarakterin oxuyucunu təəccübləndirəcək xüsusiyyətləri

    Fəaliyyət / action da janra uyğun şəkillənir.


sən də yaz!