kino sosiologiyası



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Hörümçək adama rəğbətimiz böyük idi. O, tanıdığımız ən yaxşı oğlan idi. Atamızdan daha güclüydü, böyük qardaşımızdan daha böyük idi. Onun kimi ola bilməkçün biləyimizə hörümçək qoyub dişləməsini, mutasiyamızı gözləyirdik. Əvvəl adi oğlan idi, sonra bütün dünyanın diqqət mərkəzi oldu. Bizdə inam yaradırdı ki, bizim də belə bir şansımız var.
    Bizim balaca ölkəmizə bir az gec gəlib-çatdı hörümçək adamın oyuncaqları. Amma onu – Hörümçək adamı əldə etmək, ona daha yaxın olmaq möhtəşəm bir şey idi. Artıq yeni ildə yolkanın altında Şaxta baba ilə yanaşı Hörümçək adam da olurdu. Ora-bura tor atıb, uçmurdu, amma bizi qucağına alıb, şəkil çəkdirirdi. Həmin ərəfədə maskaları da satışa çıxmışdı artıq. Sonra da paltarları doldu bazarlara, vitrinlərə.
    Artıq hamımız hörümçək adam ola bilirdik. Bəzilərimiz bahalı, orijinala daha yaxın paltarlarla, bəzilərimiz də nəfəsimizi kəsən maskalarla. Amma heç birimiz uça bilmədik. Bu məsələdə ən çox qazanan “Hörümçək adam” oldu. Bizə yaxşılıq etməkdən çox hərisliyi, rəqabəti, eqoistliyi, şöhrətpərəstliyi öyrətdi.
    incəsənət hər sahəsi ilə yaxşı kommersiya vasitəsidir. Çox pis başlanğıc oldu, amma kino sosiologiyası marketinqçün əlverişli müstəzadır.
    əslində, bu yazını "kino sosiologiyası və sosioloji kino" olaraq yazmaq istəyirəm. amma ikisini bir başlıqda verə bilmədim ki, qaydalardan kənara çıxmasın.
    tanım: kino sosiologiyası - sırf hədəf auditoriyasının yaşamına, həyatına dair məsələləri özündə ehtiva edən anlayışdır. yaxşılıq, pislik, qəhrəmanlıq, vicdan və bu qəbildən digərlərini özündə ehtiva edir. amma nümunə olmaq, yaxşılığı aşılamaq kimi öhdəliyi yoxdur. kino sosiologiyası, adı çəkilənləri göstərməklə kifayətlənə bilər. tarixi filmlər, müəyyən elm sahəsinə aid filmlər kino sosiologiyasına daxil deyil.
    əgər siz kino sosiologiyasına yaxşılıq prinsipləriylə müraciət etsəz, onda sosioloji kino çəkmiş olarsız. sosioloji kino modernizmin incəsənətdən tələbi ilə geniş şəkildə meydana gəlmişdir. aşılamaq, aşılamaq, aşılamaq...
    sənət filmi kino sosiologiyasına daxildir, amma sosioloji kino deyil.
    kommersiya filmləri də sosioloji kino sayıla bilməz. çünki, məqsədi sosial bərabərlik, sosial rifah, sosial tolerantlıq və s. deyildir. bunlar sadəcə kommersiya üçün vasitədir.


sən də yaz!