rəqəmlər fəlsəfəsi



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Antik yunan mürəffəkkiri pifaqorun yaradıcılığında diqqətdən kənarda qalmaması lazım olan mühim və bir o qədər də maraqlı hesab ediləcək məqamlardan biri. Pifaqor rəqəmlərin sadəcə ədədlərin sayını göstərməkçün istifadə olunan bir vasitэ kimi qəbullanılması məsələsi ilə razılaşmırdı. Pifaqora görə, əslində rəqəmlərin öz dünyası var. Onun fikrincə, əslində hər şey heç də bizim gördüyümüz, dərk etdiyimiz kimi deyildir. əslində, bütün nəsnələrin araxsında özünəməxsus sirlər yatır ki, bu da yalnız rəqəmlərin vasitəsilə açıla bilər. Pifaqora görə, əslində rəqəmlərin bir həndəsi mənası da var. Məsələn o, nöqtəni 1 rəqəmi ilə ifadə edirdi. O, bir rəqəmini hər şeyin başlanğıcı hesab edirdi. və deyirdi ki, hər şey 1 dən yaranır. necə ki, 10, 100, 1000 və s. kimi ədədlər 1 olmadan heçnədirlər. Buna görə də, 1 rəqəmi ilkin başlanğıc hesab oluna bilər. Pifaqor 1-i Tanrı adlandırırdı. O deyirdi ki, iki nöqtə düz xətti yaradır. üç nöqtə artıq müstəvi deməkdir. dörd nöqtə isə fəza. Bu dördlük, onun fikrincə, ilkin başlanğıc olan hava, od, su, torpağa işarədir. Pifaqor 2 rəqəminin dualistik mahiyyətə malik olduğunu deyir, onu xeyir və şərin, qaranlıq və işığın və s. mübarizəsini əks etdirdiyini görüntüyə gətirirdi. 3 rəqəmi isə, kamillik göstəricisidir. Pifaqor müqəddəs rəqəm olaraq 36-nı göstərirdi. Çünki 36 rəqəmi 1+2+3 əməliyyatının nəticəsidir. bundan əlavə bu rəqəmin batində gizli sirlər yatır ki, bu da digər rəqəmlərdə yoxdur. Məsələn, 1+2+3+4+5+6+7+8=36. Pifaqora görə hər şeyin, o cümlədən mənəvi məsələlərin də riyazi mahiyyəti vardır.


sən də yaz!