feminist



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    2. feminizm özüne göre bir düşünce terzi imiş belke bir zamanlar.ama indi bığlı qızların tanımadığı bir şeye qarşı (bax: kişi ) onu sevmediyini iddia etmesidir.
    3. 2cür feminist olunur
    ya onu sikən olmur feminist olur, ya da o vermir feminist olur
    4. feminstliyin əsas səbəbi kimi qadının həyatına bu və ya digər şəkildə mənfi təsir göstərən kişilər göstərilir.lakin feministlik "kişi düşmanı" kimi anlaşılmamalıdı.feministlərin əsas şüarı "qadın haqqları","bərabərlik " və s.dir.
    6. daha çox qadınlar arasında yayılan və kğkləri və səbəbləri bekarçılığa dayanan,panturkizmlə eynigüclü ideologiya.
    7. ən çox çirkin qadınların dəstəklədiyi ideya
    8. heç cürə başa düşə bilmədiyim əcaib məxluqlar. məncə heç özləri də bilmirlər nə etdiklərini. türklər demiş "nəyə xidmət etdiklərini" bilmirlər. feminizmin nə olduğunu hərəsi bir cürə "yorumlayır". kişi və qadınların eyni haqqlara sahib olmaları fikrini müdafiə edənləri yenə də az da olsa * başa düşməyə çalışıram amma həqiqət, onların əslində özlərini kişilərdən üstün tutmaq istəməkləri səyidir.
    bugün bir qısa film izlədim, adı "derin nefes al" idi. film, türkiyə istehsalıdır. fikrimcə filmdə hər şey olduqca aydındır. filmdə, 11ci sinif şagirdi bir qız məktəbdən evə qayıdır və qapıdan içəri girəndə, atası qızın sifətinə bərk bir şillə vurur. növbəti səhnədə, qız xəstəxanadadır. həkim qızın ayaqlarını aralayıb, cinsi orqanı ilə nəsə edir. səhnəni izləyəndə, başda fikirləşdim ki, yəqin qız hamilədir və həkim abort edir *. həkim qıza narahat olmamağını, dərin nəfəs almağını, özünü sıxmamağını və bunun sadəcə olaraq bir müayinə olduğunu deyir. həkim, işini bitirdikdən sonra otağın qapısını açır və qızın valideynlərinə "problem yoxdur, qız bakirədir" deyir. qız tumanını çəkir yuxarı və ailəsi ilə xəstəxanadan çıxır. maşınla evə gedirlər, anası qabaqda maşını sürən atasının yanında oturur, qız isə arxada. atası və anası gündəlik söhbətlər edirlər, qız da arxada sakitcə oturur, hətta deyəsən arada biraz ağlayır, gözündən sanki yaş gəlir *. son səhnədə qız yatağında yatarkən, əlini yorğanının altından salır məlum bölgəyə və nəsə edir. ilk başda masturbasiya edirmiş kimi bir təəssürat yaranır. birdən atası qapısını döyür və girir otağa. qız isə əlini orasından çıxartmır. atası gəlir oturur yanına və deyir "gəl bundan sonra dost kimi düşüncələrimizi bir-birimizlə paylaşaq". bu anda qız əlini orasından çıxardır və barmaqlarının qana bulanmış olduğunu görürük. aydın olur ki, qız bakirəlik pərdəsini əli ilə deşib *. mənzərəni görən atası şoka düşür və bu anda film bitir. yəni, filmin başında qızının hansısa oğlanla cinsi əlaqəyə girərək, namusuna xələl gətirdiyindən şübhələnən atasından, qız intiqam alır.
    rejissor fikrimcə dinə və cəmiyyət "qaydalarına" öz etirazını bildirərək, göstərməyə çalışır ki, bakirəliyin pozulması adi, əslində çoxlarının düşündüyü kimi müqəddəs olmayan bir şeydir və bunun baş tutması üçün bir erkəyin varlığına və ya cinsi orqanına ehtiyyac yoxdur. filmdə biraz gizlədilməyə çalışılsa da, filmin yaradıcısının radikal feminist baxışı ap-açıq ortadadır. heç də təəccübləndirici deyil ki, filmin rejissoru qadındır və mənə elə gəlir toxunduğu mövzunu dərindən fikirləşərək ələ almayıb və bəhs etdiyi mövzunun həssaslığının məsuliyyətini tam halda sahiblənməyib.
    bu arada, onu da bildirim ki, filmdə baş rolu oynayan qız türkiyədə məşhur olan azərbaycanlı aktrisa nəzrin cavadzadədir (nesrin cavadzade). həkim rolunu oynayan da məşhur ercan kesaldır. ana və ata rolunu oynayan aktyorları tanımasam da, onlar da olduqca peşəkar görünürdülər.
    onu da qeyd edim ki, filmə dostum acab ilə birlikdə baxmışıq. çıxanda çox da müzakirə etmədik. müzakirə edəcək çox daha gözəl filmlər var idi, onlardan danışdıq biraz. bu film haqqında onun da fikirləri maraqlı olardı *