10 yazar 12 başlıq və 17 entry
yenilə | gündəm


Qarabağ / yeniliklər + 3 kamran əsədov 3 eşidilməkdən bezilən şeylər 8 ən poxdan hissiyyat pərviz məhəmmədov 2 həyatın nə qədər cındır olduğunun anlaşıldığı anlar 2 həyatda ən nifrət edilən üç şey abunə olunası youtube kanalları 8 ölmədən əvvəl dinlənilməli musiqilər 2 sözlük yazarlarının super gücləri öpdükdən sonra yanaqda tüpürcək buraxan xala 3 siqareti tərgitmək 3 alternativ sözlük nikləri 2 daş paradoksu tanrıya veriləcək tək sual sevgilisinin üzünü storydə emoji ilə gizlədən oğlan 5 26 noyabr 2020 bdu-dan tələbə qovulması 13 ölümdən əvvəl deyilən sözlər məsuliyyət 4 yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər duck hunt asılılıq yaradan oyunlar 2 nothing breaks like a heart əsəb pozan şeylər 7 azərbaycan əsgərlərinin erməni əsgərlərinə qarşı davranışı oğraş olsa da işində çox yaxşı olan adamlar ataçay nekropolu albert einstein nöşün 6 hər gün bir faydalı məlumat yaran sözlük nickləri 4 möhtəşəm türk mahnıları 4 henlon ülgücü teratoma self-employment gec kəşf edildiyi üçün heyifsiləndirən şeylər 2 hərbi tribunal 2 ev heyvanı timidus art back-end developer materialları/alətləri/xəbərləri pablo diablo fövqəl insan sözaltı etiraf 5 orqazm 2 lgbt yaxşı insan pis insan 4 tipsiz oğlanı yaraşıqlı göstərən amillər 2 günü ifadə edən mahnı ataya demək istədiklərimiz 2 mən səni dost olaraq görürəm 3 zamanla dəyişmək 3







92nd academy awards



əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. Ən yaxşı film - Parasite
    Ən yaxşı rejissor - Bong Joon-ho, Parasite
    Ən yaxşı ssenari - Bong Joon Ho, Han Jin Won, Parasite
    ən yaxşı xarici dildə film - parasite, cənubi koreya
    Ən yaxşı aktyor - Joaquin Phoenix, Joker
    Ən yaxşı aktrisa - Renee Zellweger, Judy
    köməkçi rolda Ən yaxşı aktyor - Brad Pitt, Once Upon a Time in Hollywood
    köməkçi rolda Ən yaxşı aktrisa - Laura Dern, Marriage Story
    Ən yaxşı animasiya filmi - Toy Story 4
    Ən yaxşı uyğunlaşdırılmış ssenari - Taika Waititi, Jojo Rabbit
    Ən yaxşı kinematoqrafiya - Roger Deakins, 1917
    Ən yaxşı vizual effektlər - 1917
    Ən yaxşı montaj - Michael McCusker və Andrew Buckland, Ford v Ferrari
    Ən yaxşı səs montajı - Donald Sylvester, Ford v Ferrari
    Ən yaxşı soundtrek - Hildur Gudnadottir, joker
    ən yaxşı mahnı - Elton John - (i’m Gonna) Love Me Again, Rocketman
    ən yaxşı Sənədli film - American Factory
    ən yaxşı qısametrajlı film - The Neighbors' Window
    ən yaxşı Qısa animasiya filmi - Hair Love
    ən yaxşı qısametrajlı sənədli film - Learning to Skateboard in a Warzone (if You're a Girl)
    Ən yaxşı Production dizayn - Once Upon a Time in Hollywood
    ən yaxşı Geyim dizaynı - Little Women
    ən yaxşı Saç düzümü və makiyaj - Bombshell
    2. Sinematoqrafiya cəhətdən 2019-cu il çox uğurlu il oldu. Bu ildə istehsal olunan filmlərin əksəriyyəti güclü işlər idi. Buna görə də, oskar namizədlərinin siyahısı açıqlananda, bilinirdi ki, seçim etmək çətin olacaq. Demək olar hər kateqoriyada elə vəziyyət yaranmışdı ki, hansı film oskara layiq görülsəydi, bu seçimi unfair hesab edən kütlə yaranacaqdı.
    Məni ən çox təəccübləndirəm The Irishman filminin tək bir oskar da almaması idi. Heç olmasa, best supporting actor'da Al Pacino'a gözüyumulu oskar vermək olardı. Brad Pitt'də əla rol aparmışdı, amma kamon da Al Pacino hara, Brad Pitt hara.
    Parasite filmi isə təkcə bu gecəyə deyil, həmçinin bütün oskar tarixinə damqa vurdu. Xarici dildə olmasına baxmayaraq, ən çox oskar qazanan filmlərdən biri oldu.
    Gecənin ən maraqlı anlarından biri isə, Avanger filminin Best Visual Effect kateqoriyasında oskar qazanmaması idi. Bildiyimiz kimi, filmin büdcəsinin kalan hissəsi bu vizual effektlərə xərclənmişdi. Yəni ki, qaqaş, hər şey pul deyil, bir dənə rejissor çıxar az pulla elə vizual effekt edər ki, oskarı başına atmaq istəyərsən.
    Gecənin ən gözlənilən oskar mükafatlandırılması isə Joaquin Phoenix'ə aid idi. Joker filmində insanüstü aktyorluğu ilə son zamanlarda özündən çox danışdırmağı bacaran Joaquin Phoenix oskarı qazanmasaydı, bəlkə də üçüncü dünya müharibəsi çıxardı.
    Jojo Rabbit isə oskarı qazansaydı, sevinərdim, amma qazanmasaydı, çox da pis olmazdım, çünki həddən artıq güclü rəqiblər var idi. Oskarı qazanmasında ədalətsizlik görmürəm, layiqli namizədlərdən idi.
    icmal olaraq, oskarların layiqli namizədlər tərəfindən qazanıldığını düşünürəm. Ədalətli idi. Kaş azərbaycanda da deputatları oskarı seçənlər seçəydi.
    3. 92ci oskar mərasimi çox da təəccüblənmədiyim və təxmin etdiyim bir çox namizədin doğru çıxması ilə bitdi.Lakin, digər illərdən fərqli olaraq ilklərin yaşandığı bir oskar oldu. Onu deyə bilərəm ki, oskara layiq görülən filmlərin çoxu həqiqətən də laiqli idilər.

    parasite - çıxar-çıxmaz onsuz böyük səs gətirən bir film idi. Həm qeyri-adi sujet xətti ,həm də ssenarisi ilə diqqətləri yetərincə özünə çəkmişdi. Bong Joon-ho çox sevdiyim okjamemories of murder filmləri ilə də son illərin ən yaxşı rejissorlarından biri olduğunu sübut edir. Oskar alacağına əmin olunan film idi amma bu dərəcə çox oskar almağı mənim üçün gözlənilməz oldu. Təbii ki ən diqqət çəkən mövzu xarici dilli (ingilis dilindən başqa) bir filmin ən yaxşı film oskarını qazanması oldu. Təbii ki bu, oskarda yeniliklərin olduğunu göstərir və sevindirici haldır lakin mən bunun sadəcə yenilik və inkişaf məqsədilə qərar verildiyini düşünmürəm.

    Toy story 4 - ən yaxşı animasiya oskarını aldı. Həmişə toy story ə uzaq olduğum üçün heç vaxt tam bəyənməmişəm. Nə qədər oskar almağa laiq olmadığını düşünsəm də digər namizədlər arasında ən çox səs gətirən animasiya o olduğu üçün qazanmağı da daha məntiqli idi.

    1917 - heç bir fərqli ssenarisi və ya mövzusu olmayan lakin əməkdaşlıq, kinomatografiya, vizual effekt olaraq həqiqətən çox yaxşı bir film olduğunu deyə bilərəm. Onsuz əsasən aldığı oskarlarda kinonun çəkilməsi və heyət ilə əlaqədardı.

    Jojo rabbit- nə qədər sevdiyim film olsa da digər namizədlərdən daha sönük qalırdı. Bu səbəblə də ən yaxşı uyğunlaşdırılmış ssenarini aldı ki məncə həqiqətən də laiq olduğu oskarı aldı. Digər oskarları alsa idi haqsızlıq olardı.

    joaquin phoenix - ən yaxşı aktyor oskarını aldı. Özü onsuz hərkəsin oskardan əvvəl təxmin etdiyi və yüz faiz əmin olduğu namizəd idi.

    Marriage story -köməkçi rolda ən yaxşı aktrisa oskarını laura dern aldı. Boşanma və biraz da klişe ayrılıq və sevgi haqqında film olduğu üçün digərlərindən çox geridə qaldı. Lakin mən yenə də scarlett johansson un ən yaxşı aktrisa oskarını almağını gözləyirdim.

    Gecənin məncə ən xoş hərəkətlərindən biri isə Natalie Portmanın namizəd göstərilməyən qadın rejissorların adlarını öz paltarında əks etdirməsi idi.

    Təbii ki əvvəlcə heç oskarı vecinə almayan eminemin səhnəyə çıxmağı da çox nostaljik, həm xoş, həm gözlənilməz, həm də qəribə idi. Billie eilish -ində səhnə alması məncə 19 yaşlı biri üçün çox böyük uğurdu, beatlesdən yesterday mahnısını da çox yaxşı səsləndirdi.


sən də yaz!