kosmos


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. sifariş verən: rumpeltelskin
    türk rejissoru reha erdemin 2010cu ildə çəkdiyi filmdir.
    film insanlarla hayvanların yaşadıqları ortaq dünyaya, ortaq kosmosa bir baxışdır. filmi izləyəndə insanların hayvanlardan nə ilə fərqləndiyinə dair fəlsəfi suallar qaçınılmaz olur.
    imdb xalı 7.1
    2. qədim yunanlara görə xaosun əksi. kosmosda hər mineralın öz yeri var. xaos nizamlananda kosmos yaranır. (bax: xaosdan doğan nizam)
    3. paralel xətlərin kəsişdiyi yer
    4. elm texnikanın yüksək dərəcədə inkişafına baxmayaraq hələ də demək olar heç 1 %-i belə kəşf edilməyən sirli dünya
    (bax: qara dəlik)
    (bax: yad planetlilər)
    5. bu günkü gündə dəfn üçün yer sifariş edə biləcəyimiz məkan.xidmətin dəyəri məsafədən aslı olaraq dəyişir.sizi yer yaxılığında orbitə yaxın məsafədə yer qane edirsə onda bunun dəyəri 695 dollardır. amma djemi gəmisində sizin cəsədinizi uzaq kosmosa atacaq məsafə üçün məbləğ isə 60 min dollardır.insanlar gijdıllağ olub deyirəm sizə inanmırsuz mənə.səmimi qəlbdən inanıram ki bizimkilər şadlıq sarayı açacaqlar kosmosda.tamada tərifi də belə olacaq: bu sevinc dolu gündə bəyimizin sinusu ilə gəlinimizin cosinusu qarşı-qarşıya gələcək zad
    6. Müasir türk kinomatoqrafının ən başarılı nümayəndələrindən biri olan reha erdemlə tanışlığım bu filmlə başladı...film “in medias res” texnikası ilə qarlı-çovğunlu bir sekansla açılır...kimliyi bilinməyən yalnızca ağlamaq səsi duyulan birinin nədənsə, ya da kimdənsə qaçdığını görürürk...yavaş yavaş kamera qaçanın kimliyini aşkar edir...eyni səhnə, eyniliklə filmin sonunda təkrarlanır...çoxları bunu filmin başı və sonunun eyni olmasıyla əlaqələndirir, mən isə bu filmin süjet xəttinin “time travel- zamanda səyahət” olduğu qənaətindəyəm...bu kosmosun qəsəbəyə nə ilk, nə də son gəlişidir... hadisələr “loop”dan ibarətdir və hər dəfəsində kosmos hardasa, necəsə səhv edir və eyni döngü təkrarlanır...bir şəkildə neptün’la qarşılaşdığı səhnələrdə birbirlərini sanki daha öncədən tanıyırmış kimi davranmaları, çıxardıqları səslər yoluyla anlaşmaları və filmin başında və sonunda kosmosun sanki “yenə də alınmadı” tərzi peşmançılığı və buna görə ağlaması və.s məni bu fərziyyəni düşünməyə vadar etdi.....
    ümumiyyətlə təkrarlanan və işgəncəyə dönən “loop”dan ibarət hərəkət, olay motivi sizif və tantal əfsanələrindən tutmuş mifalogiyada və ədəbiyyatdə (alber kamyunun “sizif mifi” adlı essesi) bol istifadə olunan bir motivdir...eləcə də bununla immanent şəkildə ayrılmaz olan “zamanda səyahət” motivi...ilk nümunələrindən, h.g. wells “zaman maşını”, charles dickens’in “christimas carol- milad bayramı nəğməsi” novellası, mənim çox sevdiyim bu mövzuda yazılmış ən yetkin roman tim powers’in “the anubis gates-anubisin darvazaları” və elmi- fantastik ədəbiyyatın alfred bester, robert heinlein, philip. k. Dick kimi yazarların hekayə, roman və novellaları...kinoda isə “donnie darko”, “ the butterfly effect”, “source code”, “looper” və ən son tom cruise filmi olan “the edge of tomorrow” bu janrında istifadə edən ən maraqlı ekran işlərindəndir...
    filmdə hadisələrin cərəyan etdiyi məkan, emir kusturica filmlərindəki qəsəbələrə bənzəyən, davamlı artilleriya səslərinin eşildiyi o kiçik qəsəbə sanki dante'nin “əraf”ını xatırladır...hərkəsin üzgün, işsiz-gücsüz olduğu, solğun və donuq rənglərin, xüsusilə də bozun çalarlarının istifadə olunan bu filmdən bəhs edərkən emir kusturicanın adını çəkməyim təsadüfi deyil...filmdə bol-bol emir kusturica göndərmələri var...ümumiyyətlə, kinoda magik realizmi ən uğurlu istifadə edən rejissorlardan biridir emir kusturica...bu filmdə də reha erdemin magik realist bir filmi olaraq qəbul edə bilərik...filmdə baş verən fövqəltəbii hadisələri olduğu kimi qəbul edirik, necə ki hər hansı bir magik realist əsəri oxuduğumuz zaman obrazları, hadisələri yadırğamadığımız kimi...emir kusturicada belə elementlər çoxdur; adamlara şəfa verən yaşlı qaraçı qadın (ki eyni motiv kosmosda da istifadə olunmuşdur), havaya qalxaraq ölən gəlin (qaraçılar zamanı filmindən), ya da underground filmində uçan balıq kimi bəzən gülünc, absurd həddə çatacaq qədər sirli-sehirli hadisələr...kosmosda da bunların izlərini açıq şəkildə görmək olar...bir də emir kusturicanin hinduşkalarına, reha erdem qazlar ilə cavab vermişdir ki, bu da çox gözel bir göndermedir...
    7. kainatda- bu dunya en esrarengiz saydigimiz bir yer
    8. izlədiyim ən yaxşı türk filmi. ssenari, rejissor işi, səhnə ziyanı, musiqi, aktyorluq - hər şeyi ilə olmuş bir film. filmin zamansızlığı, məkansızlığı icazə verir ki, bu fantastik dünyaya asanlıqla girəsiniz. həqiqətən, film bitdikdə ətrafıma baxdım, sanki başqa bir kainata düşmüşdüm, o qədər içinə çəkə bilmişdi film. sanki bir emir kustrica filmini bir bilge cehyan filmi ilə birləşdiribsiniz. heyvan mövzusu yaxşı işlənilib, qazlar, öküzlər, atlar. paralel hekayələrdəki xırda səhnələr ilə sizə sıxılmağa imkan vermir film.


    --spoiler--

    sevmeye gelmişdim, efendim.

    --spoiler--
    10. bəlkə də ən bəyəndiyim filmlərdən biri. amma etiraf edirəm, mən də hər kəs kimi çox bəyəndim, və heç bir şey anlamadım.*


sən də yaz!