bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

sürü psixologiyası



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
bizim cəbiş müəllim - bandwagon effect - aytac babayeva - yazarların linçə səbəb olacaq fikirləri - azərbaycana və ya azərbaycanlılara xas xüsusiyyətlər - azərbaycanlıların növbə gözləməyi bacarmaması - öyrənildiyində təəccübləndirən məlumatlar - sözaltı etiraf - diktator
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+13 əjdaha

8. azərbaycan dilində kütlə psixologiyası yazılır çox vaxt.
rahat yaşamağı seçən insanlar yığınıdır. o rahat yaşayış uğruna özlərini unudan, özünü kütləni sevdiyinə inandıran və ona bütün sadiqliyi ilə tabe olduğunu hər hərəkəti ilə (əslində hərəkətsizliyi ilə), kütlənin dediklərini hərfi-hərfinə əməl etməklə, öz beynini kütlənin dilinə satmaqla sübut etməyə çalışan yararsız zay məhsuldur. biraz da qorxaqlıqdan irəli gəlir bu. özünə inamsızlıq insanda sosial qorxu yaradır. sosial fobiya yox ha, onu n mənası başqadı və daha məsuliyyətli elmi izahı var. mən dediyim sosial qorxudu. ailədən gəlir. çünki ilk ağızdan vuran ailə olur: az danış; böyüklər danışanda sus; dilin uzanıb ha sənin; ə başından böyük danışma it cəhənnəm ol burdan və s. kimi təhdidlərnən böyüyən uşaq əlbətdə ki, özünün fikri olduğu reallığını ağlına elə gətirmədən kütləyə özünü qurban verəcək. hə, içlərindən bir-iki nəfər çıxır ki, özlərinin şəxsi fikirləri olduğunu təsdiqləyə bilirlər, bu ayrı məsələ. immunitet qazanıb valideynlərinin konservativ fikirlərinə qarşı. gələcəkdə əgər satılmasalar təbii ki. yılmaz güneyin sözü gəldi ağlıma: “ bədənim kölə, fəqət düşüncələrim özgür”...
heçvaxt unutmaram. orta məktəbin aşağı siniflərində oxuyurdum. hər dərs bitənə yaxın müəllimlər soruşurdular: kimin sualı var? və mən də o vaxtlar həyatın mənasız olduğunun anlaşıldığı anlara orijinal mənalar yükləyən yaşlarımda deyildim. təxəyyülümün məntiqimdən və məktəbin tökdüyü zir-zibillərdən daha güclü olan çağları idi. ona görə də hər dərs sonrası müəllimlərin verdiyi bu sualın əslində “hələ bir cəhd elə sual ver, gicgahını dağıdaram” mesajını daşıdığını bilmirdim. hər dəfə həvəslə suallar verirdim. çox vaxt ilk sualım itətök cavablandırılırdı amma ikinci suala görə “bəsindi get dərsivi oxu” kimi cavablar gəlirdi üstəlik də nə tərzdə deyilirdi sanki sual verdiyimə görə mən əskikəm. beləcə hər dəfə biraz-biraz sıxılaraq bu vərdişi yadırğadım. utanc verici birşey olduğunu düşünməyə başlamışdım çünki. neysə ki, universitet dövründə yenidən toparlaya bildim. sözüm onadır ki, tək ailədə də yox, məktəbdə də rast gəlinə bilir belə hallara. qısacası hara getsən. gərək özün anlayasan və möhkəm olasan. haklı olduğunu bildiyin məsələlərdə dirənməyi biləsən. təbii ki, dirənə bilmək üçün, nəyin doğru olduğunu yaxşıca ayırd edə bilmək üçün gərək 40 il qaz otarasan.

+11 əjdaha

31. insanlar, daha dəqiq homo sapienslər qruplaşmağa meyilli canlılardır. daha daş dövründən bu, belə olub. səbəb isə çox sadədir: qrup halında yaşamaq daha asandır nəinki tək mübarizə aparmaq. qrupdan ayrılanlar, qrup qanunlarına etiraz edən cəsarətli fərdlər çox vaxt ya ölürdülər, ya da nəsillərini davam etdirə bilmirdilər. itaətkarlar, sorğulamadan əməl edənlər isə rahat çoxalırdılar. qəbul etmək çətin olsa da, biz həmin qorxaq fərdlərin nəvələriyik. sürü halında yaşamaq, onun qaydalarını bəyənməsək belə qəbul etmək bizim genlərimizdə var. bunu dəyişmək isə çox çətin, hətta qeyri-mümkündür

+6 əjdaha

29. qısaca burdakı yazarlar. lori dildə bur yeni yazar gələr tutalım edward written yazılarını sevər, çox intellektual falan deyər hamıda eynisini deməyə başlayar, bir nəfər diqqət cəlb etmək üçün deyər timidus ərgən beyniylə yazır onun nəyini bəyənirlər zad götünə qoyum onun, sonra bu timiduscular keçər bu adam tərəfinə, artıq anti timidus yaranar. qısaca sürü psixologiyası, sürü hallında, eyni ağıl, düşüncə ilə bir araya gəlmiş şeydir. mənə görə isə qorxaq, qoyun, beyinsiz hətta beyinin nə işə yaradığını bilməyən insanlardır.

+10 əjdaha

33. Sırf dəbdi deyə bunu geyinmək, dəbdi deyə yemədən əvvəl şəklini çəkmək, dəbdi deyə axmaq videoroliklərlə millətin beynini, vaxtını, internetini yemək, dəbdi deyə gözünü o telefondan çəkmədən, o buluda baxmadan, o çiçəyi oxşamadan, o kitabı oxumadan, o yol kənarında yorğun, bezgin oturmuş yaşlı nənəyə gülümsəmədən keçib gedir həyatlar...

+4 əjdaha

32. Fridrix Nitsşe : axtaran özünü asanlıqla itirər hər yalnızlıq cinayətdir. Belə deyir sürü və sən uzun müddət sürünün içində qaldın. Sürünün səsi sənində qulaqlarında cingildəməyə davam edəcək .
Qaç dostum öz tənhalığına qaç! Mən görürəm sənin qulaqların böyük adamların hay küyündən neçə tutulub kiçik adamlar necə sancır səni.
Harda ki tənhalıq qurtarır orda bazar başlıyır, orda aktyorların hay küyündən və zəhərli milçəklərin vızıltısından qulaq batır.
Bütün böyüklər bazardan və şöhrətdən uzaqlarda dolaşır.
Sən kiçik və miskin insanlara çox yaxın olmusan. Onların gözə görünməz qisasından qaç! Onlara əl qaldırma! Onların sayı hesabı yoxdur və milçəköldürən olmaq sənin taleyin deyil .
Qaç qardaşım öz tənha guşənə.

+7 əjdaha

35. Əsas səbəbkarların valideynlər olduğu bir ideologiya növüdür. Niyə valideynlər? Çünki cəmiyyətimizdəki valideynlərin 99%-i uşaqda azad fikir və seçimin formalaşmasına imkan vermir. Valideyn nə dedisə o olur. Çox sadə misal olaraq, yemək evdə ana nə bişirdisə o yeyilməlidir. Uşağa seçim haqqı verilmir ki, ay oğlum/qızım, bu gün nə yemək istərdin? Özü soruşulmadan istəyini dilə gətirən də qınanılır ki, "bu uşaq qudurub, yemək seçir. Adam qabağına nə qoyuldu, onu yeyər" bu cür qısıtlanmalar da gələcəkdə məktəb, universitet , iş və sair kollektivlərdə sürü psixologiyasının yaranmasına səbəb olur. O 1%-lik ailədə böyümüş uşaq çıxır qabağa fikrini deyir, qalanları da qoşulur ona. Digər 3-cü , fikrini deyib ağzından vurulan uşaqlar da bu prosesə baxıb cringe keçirir. Çünki zamanında qınanıldıqları üçün fikrini irəli sürmək üçün yetərli özgüvəni olmur.

+3 əjdaha

18. kimsə çıxıb sürü psixologiyasını tənqid edir və öz "kreativ" fikrini bildirərək sürüdən fərqləndiyini bildirir.bu insanı dəstəkləyənlər ortaya çıxmağa başlayır və təzə sürü yaranmağa başlayır..və beləcə ömrümüzdən ömür gedir

+2 əjdaha

9. qısaca yeniliklərdən və heç nəyi bacarmayacaqlarından qorxan insanların yaşadıqları mühitdə kütlənin etdiklərini təkararlaması və özlərini zorla bu mühitə uyğunlaşdırma prosesidir. təməl fəlsəfə: "bunu çox adam edirsə,deməli doğrudur." fəlsəfəsidir.

+2 əjdaha

39. Normal şərtlərdə öz fikri olmayan, olsa belə deməyə çəkinən insanların, çoxluq istər pis istər yaxşı ,nə düşünürsə ,onu düşünən və bu düşüncələri haqlı çıxartanların olduğu psixologiyadır.
Sürü psixologiyası düzgün fikri müdafiə çox yaxşı haldır lakin yalnış fikirləri müdafiə edəndə bu artıq axmaqlıdı.
Sürü psixologiyasının ən pis yönüdə heç birinin özgün düşüncəsinin olmamasıdı.

+2 əjdaha

19. azərbaycanda solun bu günə düşməyinin əsas səbəbkarları. bir ara tarqovıy tayfasının çoxsu liberal idi. sonra solçuların onlarla mırtdaşdığın görüb çoxsu solçu oldu. indi də camaat solnan mırtdaşır. heç biri də niyə orda olduğun bilmir

+2 əjdaha

41. sürü psixologiyası anlayışı 2 yerə ayrılır bir real həyat bir də virtual həyat.real həyatda olan sürü psixologiyası əsasında təhlükəsizlik ehticayına dayanır.məsələn atandan 12k pul qalıb sənə və səndə işsizsən.fikirləşirsən ki, hansı işə girişim amma elə olsun ki, pulumda batmasın.burada artıq sürü psixologiyası araya girir görürsən ki,hamı prius alır bolta qoşulur və ən pis hal sürücü kimi işləyə bilməsən gedib satacaqsan. amma sürü psixologiyasından kənarlaşıb bir biznese başlasan bu dəfə risk almış olacaqsan və pulun böyük bir hissəsinin batma şansı var.
sürü psixologiyasında 2 ci hissə olan virtual həyat dedikdə isə insanın ani dəyişən trendləri təqib eləməyi və həmin trednləri sanki çoxdandı təqib eliyrmiş kimi özünü aparmağı başa düşülür.məsələn həyatında heç vaxt basketbola baxmayan insan kobe braynt öləndə qəfil kobe azarkeşi olması və ya elon musk kosmoso raket buraxdıqda güya hər zaman özünü kosmosla maraqlanan kimi aparmağı və s. bu kimi axınlara əsasən populyar mədəniyyətin təsirində olan insanlar daha çox düşür.

+4 əjdaha

34. Kütlə o zaman topluma çevrilir ki, orada düşünən, yaradan, biliklənən və inkişaf edən beyinlər var. Əks halda elə sürü olmağa davam edəcəklər.

+2 əjdaha

28. göründüyü qədər hamı qorxur bu psixologiyanın daşıyıcısı olmaqdan, amma əslində hamı bu sürünün üzvüdür. varlısı da, kasıbı da, sən də, mən də. nə edirsən et, özünü dünyada yaşayan 7 milyarddan kənara qoya bilməzsən. işin qaydası var. sən də hər bir fərd kimi, həyatını dolu və rahat yaşamaq istəyirsən. istər bunu sadəcə özün üçün et, istərsə də ailən üçün, fərqi yoxdur. bu tələbatın səni birbaşa istehlakçıya çevirir və pul qazanmaq marafonu başlayır. vaxt qıtlığı, enerji sərfiyyatı, puça çıxan ümidlər, kredit təlaşı, qayğılar, yorulmuş cism və son. geriyə baxanda bir ümumiləşdirmə eləmək yerinə düşür bütün sürü üçün: hədəfsiz istehlakçı ordusu. ardını yazmağa axotum olmadı.

+3 əjdaha

30. bir canlının üzərində öz növündəki digər canlıların ümumi hərəkətlərinin təsirli olması. pis və yaxşı xüsusiyyətləri vardır. pis xüsusiyyəti kimi son zamanlarda insanların böyük bir kəsimində yaranmış telefon, kompüter, maşın və s. kimi məhsulların "xodgedən" markalarının ən son və ən bahalı modelini almaq istəyi. yaxşı xüsusiyyət kimi isə faciə, təbii fəlakət, bir sözlə fövqəladə hal zamanı insanların birgə hərəkəti (sürüdən ayrılmamaq) və yaxud hər hansı bir metodu hər kəsin etdiyi kimi edib daha da inkişaf etdirmək və s.. psixologiyadan azca başı çıxan və bir iki səhifə bir şey oxumuş hərkəsin biləcəyi bu mövzuları kənara qoyaraq bu mövzu haqqında başqa bir nüansa toxunmaq istəyirəm.
bu söz artıq öz elmi mənasını itirərək özünü intellektual göstərmək istəyən cavanların işlətdiyi sevimli sözlərdən birinə çevrilib, belə ki, bu mövhumun pis xüsusiyyətlərini başa düşmək çox da çətin bir şey olmadığı üçün bu sigmund freudlar elə girdi-girmədi hər yerə bu sözü soxuşdurub bir p*xdan başları çıxdığını zənn edirlər. artıq bayaqkı adını çəkdiyim yaxşı cəhətlər də hər kəs etdiyi üçün pis cəhətlər siyahısına girib və qətiyyətlə imtina olunur. hətta insanların etdiyi ümumi hərəkətləri və ya ümumi tərzi təkrar etmək o qədər alçaldıcı və "adi" bir hərəkət kimi beyinlərinə girib ki, öz ehtiyacları olsa belə bu "adi" hərəkətləri sürü psixologiyasına tabe olamamaqçun etmirlər. daha fərqli və daha kreativ olmaq uğrunda can alıcı bir mübarizəyə girişirlər ki, çox gülünc bir görüntü ortaya çıxır. siz bir həyatın ironiyasına baxın ki, bu sosiopsixoloqların etdiyi axmaqlığın özü də sürü psixologiyasının pis cəhətindən başqa bir şey deyil. çox çox təəssüf.

+1 əjdaha

23. iki məna daşıyır. biri var öz fikrin olub sürü psixologiyasına daxil olasan bir də var fikirsiz olub sürü psixlogoyasına daxil olasan. birinci ən düzgünüdü amma ikinci insana sərf eliyən anlarda lazım olur.

+1 əjdaha

11. ölkemizde get gede güclenen bir şey

indi biz sözlük yazarları coolux,marjinalıx ona heç kim bir söz deye bilmez,o heç de,bu facebook genclerini tenqid etmek bize düşür.tenqid.tenqid birine irad bildirmekdi de he? * yanlışmıyım memed abi.. her neyse bele bir şeydi,mövzu dağılmadan tenqid,sürü yadda saxlayın bu sözleri * biraz mistik yazıram,o yea

bu fb gencleri,hansı ki "aktiv fbçılar" ,sade bir misalla deyim,fbi kepkalıları tenqid edirdiler * tehqir daha çox ,özleri de belinde çantayla gezirdiler,sonra çöndüler baxdılar ki,hamı çantayla gezir.tak?! çanta geyenleri tenqid etdiler.özlerini cool hesab edirdiler,iş ortaya çıxırdı ki, " cool görsenmek isteyenler"i tenqid elediler.anladız?..sürü de bunları örnek aldı,çünki onlar ferqli idi.müasirliik..işıq kimi düşdü cavanların könlüne.mentalitet tenqid edirdiler,bir çoxu dinsiz idi,çöndüler baxdılar ki,hamı dinsizleşir, be biz ferqli olmalıyıq dediler,dinsizlere,ateistlere cumdular.sürü de arxasınnan,dinledikleri mahnıları sürüye seviyyeli budur kimi tanıtdılar..ve men?! * buraya diqqet ..artıq ana sehifemde bizim qoyunların,eyni mahnının sözlerini yazmağından bezdiiim?! guya bele menalıdı da,720piksel,qaranlıq,şeytan,esger ölümü,system fuckeerr..ferqli beynim sikildi artıq..

* sağol sözlük,içimi boşaltmaq üçün varsan


indi yadıma düşdü.keçen defe bir iti döydüler,hamı bir ağızdan söydü,yaxşı da eledi,bu coollar neynedi? -ay esger ölümüne bele elediler? ay uşağı niye söyürsüz? ay uşağa göre neslini söyürler..* qaqamın sözüne qüvvet siz gerek her şeye ferqli reaksiya veresiniz?

+1 əjdaha

17. son zamanlar әn çox eşitdiyim vә müşaidә etdiyim davranış tәrzidir.bir adam bir şey elәdi vә yaxud yazdı ikinci dә eynisini tәkrarladı anladım,day üçüncü şәxsin bunu yazmağının yeri yoxdu axı ay başuza dönüm.sonra başlayır hamı cümlәdәki sözlәrin yerin dәyişdirib eyni zadı yazır.mövzu da,elmi,öyrәnilәsi bir mövzu ola cәhәnnәmә.axırıncı dәfә berkin elvan mövzusunda bir daha sürü olduğumuzu anladım.sözlüyün facebook orqazmlarından nә fәrqi oldu axı?

+1 əjdaha

40. Fərqli olacam deyə çalışarkən əslində tək fərqli olan şeyi, özünü bir qırağa qoyub fərqli olduğu fikrinə 0.01% belə olsa qapılan hərkəs sürüdəndir.

+1 əjdaha

12. hamının dediyini demək, ya da hamının dediyini deməyənlərin dediyini demək.

+2 əjdaha

36. Sürü yerinə kütlə sözündən istifadə edilməsi daha arzu olunandır, çünki sürü 1ci siqnal sisteminə mənsub canlılar üçün deyilən məsələdir. Sürü deyilmə səbəbi isə insanlar müəyyən kütləyə qatıldıqları zaman beyin artıq emosiyalarla idarə olunmağa başlayır təfəkkür öz fəaliyyətini təəssüfki ara verir.
Kütlə psixologiyası haqqında gustavın əsərlərində çox geniç şəkildə oxuya bilərsiniz. Qısaca izah edim ki, kütlə psixologiyasına görə insanlar nə tənqid olunmalıdır nədə tərif. Kütlə psixologiyasının manipulyativ təsiri yüksəkdir. Ümumiyyətlə tarixədə nəzər salsanız daima kütlənin maraqları dəyişir. Birincisi din, siyasi və sosyal inancların artıq dəyişilməsi, ikincisi isə elm və texniki yeni inkşaflarda yaranan yepyeni düşünmə şərtləridi. Geçmişə dair fikirlər nə qədər sarsılsada indidə öz qüdrətini göstərir.
Halhazırda fərqindəsinizmi? Artıq kütlə dövründəyik. Bir vaxtlar doğru sayılan amma bugün ölmüş fikirlər birbirinin ardınca yıxdığı onlarca iktidarların hakimiyyətlərin altından yalnız 1 güc yüksəlib. Və yaxın gələcəkdə də bütün dünyanıda öz ağuşuna alacaq məhs kütlə dövrüdü.
Düşünməyə və mühakiməyə etməyə çoxda qabiliyyətli olmadıqlarından kütlələr ,fıil və hərəkətə çoxda yaxşı keçmir.
Burjuva siniflərinin çox sevilən və indi öz siniflərinin biraz dar olan fikirlərini, biraz qısa baxışlarını, şüphəciliyini və bəzi çox bencilliyi ən yaxşı təmsil edən yazarlar, bugen böyüdüyünü gördükləri bu yeni qüvvətin önündə təəccüblə fırlanırlar. Kütlələr köhnə padşahlarını dünən inkar edib yıxılmalarına kömək etdikkəri ilahları artıq istəmirlər. Nəticədə çay əksinə axmaz.
Kütlələrin psixologiyası onların hücumlu qanunlarının və müəssələrin nə qədər az təsir icra etdiyini və özlərinə təlqin olunan fikirlərin kənarında yeni fikirlərə malik olmağa nə dərəcədə bacarıqsız olduqlarını göstərir. Ən bəsit nümunə miting yürüşündə parlamentə daxil olub istefa azadlıq deyə qışqıranları göstərə bilərik.
Ümumiyyətlə kütlə psixologiyasında tək fərd anlayışı olmur buna görə də duyğuların sabit istiqaməti kütlə içində öz şəxsiyyətlərini itirməsinə səbəb olur. Kütlələr hər zaman şüuraltının təsirində olur. Kütlələrin beyninin təkləşməsi qanunu buna ən gözəl izahı verir . Kütlələr kənardan gələn bütün təhriklərin oyuncağıdır və bu təhriklər müxtəlif nəticələri özündə göstərir. Kütlələr çox asan təlqin olunma potensialı var ki bunada psixologiyada suggedtibilite deyilir. Təlqinlərə itaət isə şüurlarında yaradılan təsəvvür real kimi gəlir və təlqinə düşürlər. Bir kütləni yaradan hərkəsdə ortaq təsəvvür var. Ümumiyyətlə bir kütlədə bir alimdə bir axmaqla tərəzidə eyni dərəcədə olur məhs buna görə də kütlələrin şahitliyinədə güvənilmir. Duyğuları abartılı və bəsit olurlar. Nə şüphə bilirlər nədə qərarsızkıq daima bir qütübdə olurlar. Duyğuıarl həər zaman çoxdu. Həmçinin intoierance autoritarisme consetvatisme hallarıda mövcuddu. Təbiət gərəyi qarşı çıxanlara qarşı ilərləməui və dəyişmələrə düşməndirlər. Əxlaqları isə onları təşkil edən fərdlərin əxlaqlılığından ya daha yaxşı yada daha pisdi.
Ümumiyyətlə müsbət yönümlü kütlə birləşimi bəzi zamanlar mənfi yönümlü olur. Buna görə də özəlliklə kütlə psixologiyasına uymamaq lazımdır.

+2 əjdaha

37. Formalaşmağında ailənin təsirini olduğunu qəbul etmirəm. Əvvəllər mən də belə idim. Hər şeyə görə ailəmi günahlandırırdım. Amma sonra düşündüm doğurdan bunu dəyişmək istəmişəm?. Canım bahasına qorxularımla üzləşmək bahasına istəmişəm?. Sonra başa düşdüm ki yox biraz çətinliklə üzləşən kimi geri çəkilmişəm. istəklərimi həyatımın mərkəzinə qoymamışam. Deməli ailəmi qınamağım yersizdi. rokky nin dediyi kimi "istədiyin nədirsə almağa çalış amma istədiyini ala bilməyəndə günahkar budur ya da odur demə". Daha asand izah etməyə çalışım. Uşaq dünyası elədi ki ona nəyisə aşılasan onda nifrət oyadacaqsan nəyisə qadağan etsən uşaqda ona daha çox maraq yaranacaq. Uşaq onu istəyəcək. Mənim bir sinif yoldaşım var idi. Bu bütün günü dava eliyirdi kiminlə gəldi. Müəllimlər hətta direktor da döymüşdü danlamışdı atası bunu döymüşdü. Amma yenə də davakar idi. Yəni bir insanın qabında nədirsə odur. Yüz dəfə dəyişdirməyə çalış işə yaramaz. Sürü psixologiyası isə insanların qanından yaxud yaşadığı coğrafiyadan gəlir. Son dövrlərdə də sosial şəbəkələr bu psixologiyanın yaranmasına səbəb olur. Çünki uşaqlar və uşaq ağıldakılar tanımadığı adamların yadların sözünü daha dəyərli hesab edir.



hamısını göstər

sürü psixologiyası