bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

musiqi

| musiqi
4,449 | 34 | 93

əjdahalar  googlla
yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər - sözaltı günlük - spotify - sözaltı radio - sözaltı etiraf - muğam - timidus - sözaltı music - sözaltı sözlük
« / 3 »


    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    21. Zaman keçirtmək istəyənlər üçün sadəcə bir vasitə, kəşf etmək istəyənlər üçünsə sonsuz bir xəzinə olan sənətin ən ilahlaşmış növü
    (youtube: )

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    22. Ondan öncə səssizlik var idi. Yəni-sükut. Sükut nədir? Səsin yoxluğu. Yox həm səsi, həm bu sözdən `sonrakı` (sözdən sonra olan yoxun özü deyil, çünki yoxluqda əvvəl və sonra olmaz, seçilmə, fərqləndirmə, hətta işarə belə olmaz, adı üstündədir-yox) məfhumu həm də ona aidiyyət, malikiyyət istinad edən yox`luğu`-dakı yiyəlik/sahiblik şəkilçisini də özünə çevirib əridirsə, yəni `yox`a o zaman ona heç nə işarət edə bilməyəcək. Yalnız bu sözdən `sonra` (nə də əvvəl) gələcək olan olmadığına görə (fəlsəfi mənada `oluş`dan/being fərqli olduğuna fokuslanıb yazar) acizlikdən şərti olaraq iki nöqtədən sonrakı boşluqla (yoxluq boşluq da deyil) onu ifadə edəcəyik:
    Bu boşluq belə tam həqiqi boşluq deyil, aşikar olduğu kimi. Nəticə etibarı ilə yanyörəsi dolu olduğuna görə o `boşluq` deyə adlanır. (Struktualizmin banisi Ferdinand dayıya salamlar!).
    Qısası-yoxluq heç bir təmsilə, işarəyə, şərhə, bəyana sığmaz. Simvol nəticə etibarı ilə bir varlığa (o varlıq hətta sadəcə zehində ola bilər) aiddir. `Səsin olmaması`ndakı `ol` kəliməsindəki ol varlığa işarədir. Varlıq bizə sadəcə yoxluq üçün bir işarədir. Təsəvvür oyatmaq, bəlkə sezmək üçün. Amma sən var olanı hiss edərsən, sezərsən, qavrayarsan. Yəni hiss varsa hiss edənlə hiss edilən var, sezgi varsa sezənlə sezilən, idrak varsa idrak edənlə edilən. Hamısı varlığı tələb edir. Yəni bu qədər anlatılmaq istənilən şey əslində anlatırmır. Sadəcə çox zəif bir şəkildə `ışığın` salır, zəif çox zəif şəkildə.
    Bu kafaya girib bunu düşünmək belə kayfdır. Sən yoxsan, aləm yoxdu, dərd yoxdu, müşkül yoxdu. Sadəcə aşağıda bir çoxunun musiqi deyəcəyi mənimsə musiqidən daha çox ayinə bənzətdiyim bir şey var. Bax o ayin sənsən, sən özün. O anlardasan, ritmdəki anlardasan. Yoxdan (sükunətdən) çıxan bir səssən. Çox gözəlsən. Çox hətta müqaisədir. Çünki heç nə yoxdu, sən belə yoxsan əslində. Hər an yoxluqdan təcəlli edən notların, hərəkətlərin, görüntülərin işarə elədiyi bir gerçəklik var. Gerçəklik o ritmdəki andır. Oluş halı. Anbaan sükutdan (yoxluq) səsə (varlığa) gəliş. Gedib-gəlmə deyək buna. Mistiklərin səfər simvolunu xatırla. Bir səfər ki nə sonu var nə başı. Məqsəd elə gedib gəlməkdir. Mənə biri bu halda həyat (var olma) nədir deyə soruşsa-gedib-gəlmədir deyərəm.
    Azadlıq təranəsindən dəm vuran kölələr mənə `azadammı` deyə sual verər. `Immı` nədi a kişi yoxluq olan yerdə? Reallığın qaynağı olan “am”a qoymusan sən yoxluqla. Dedim axı sadəcə bir ayin var başqa heç nə yoxdu. O ayin də yoxluğu təqlid edir. Bəzən cisimdən azad `gözəllik` ideyası ilə, bəzən də başqa `işarələrlə`.
    Bax, bu mahnıdakı duman var ha səhnədən göyə yüksələn. Əgər səni yoxluğunu bir şey ifadə edəsi olsa sən biraz ona bənzəyərsən. Onun kimi azad şəkildə göyə, yoxluğa yüksəlirsən. Yüksəlmək deyə bir şey yoxdu əslində. Yoxluq olan yerdə nə yüksəlmək? Bəli ey saqi, paradoksal səslənir bilirəm. Yüksəyin olması üçün `alçaqlıqlar`ın olması lazımdır. Yoxluqda isə belə bir sifət olmaz. Sifət olmaz zatən. Sifət dediyin ismin /əsyanın bir necəliyindən, keyfiyyətindən bəhs edən bir şeydir. Yoxluq olan yerdə nə isim, nə əşya?
    Amma insanam, yazı yazan varlığam. Madam bunun gerçək olduğunu qəbul edib, yazıramsa deməli işarəyə möhtacam. Bir halı izhar üçün möhtacam. Amma sözün, işarələrin acizliyindən xəbərdaram. Ustadlarımız kimi. Mövlana bax nə deyir :

    Söz, vəzin və qafiyəni dağıdım /yoxa çevirim
    Ta ki bu üçü olmadan seninlə danışım.


    Mümkünmüdür belə bir şey? Bilmirəm...Yoxluq olan yerdə imkan (possibility) də olmaz zatən. Bir mahnı, bir ayin, ayindəki duman dökdü bu kəlimələri bağrımdan.

    (youtube: )

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    23. Ulu Əcdadlarımızın sosial-məişət həyatında baş verən hadisələrin gedişatı fonunda, ana təbiətdən eşitdiyi səslərin onlara psixoloji təsiri nəticəsində yaranmış anlamlı səs titrəşimləri toplusu. Eramızdan əvvəl, daha təzə-təzə homo sapiensə evrildiyimiz, beynimizin yeni-yeni çalışmağa, nəyəsə anlam verməyə, nədənsə dərs çıxarmağa başladığı zamanlar insan hər şeyi öyrənməyə meylli olduğu kimi ətrafındakı səslərin də onların sosial həyatına təsir etdiyinin fərqinə varıblar. Şırıltı səsi gəlir? Deməli qarşıda içməli su mənbəyi var, vəhşi heyvan səsləri gəlir? Deməli buralardakı sığınacaqlar
    Təhlükəsiz yaşamaq üçün əlverişli deyil və s. Səslərdən çıxardığı nəticənin onun həyatına təsir etdiyini görən ağıllı insan başlayır yuva qurduğu, məskən saldığı münbit torpaqlardakı ana təbiətin səslərinə qulaq verməyə, onu yaxşıca yaddaşına həkk etməyə, öyrənməyə. insan buna o qədər vərdiş edir ki, yaşamağa əlverişli, təbiətin ona sunduğu sakit, təhlükəsiz torpaqların pıçıltısı, o sakit küləyin yellədiyi yarpaqların lehim xışıltısı, o ağacdan bu ağaca qonan quşların cikkiltisi, o gur suların şırıltısı başlayır artıq ona zövq verməyə. insan öyrənir ki, bu səslərin fonunda mən təhlükəsizəm, yeməyim, suyum daim var, yaşayacam, çoxalacam, burda rahatam, mən artıq bu mənzərədən, bu səslərdən zövq alıram. Təbiət, meşə, şəlalə panoramalarından zövq almağımızın kökü də həmin bu instinktə dayanır. Quş səslərindən zövq almayan insan yoxdur yəqin ki, ya da canavar ulamalarını sevən birinə də az rast gələrsiz yəqin ki. Körpə uşağın ağlamağına isə yəqin ki, hamı nifrət edir. Çünki körpələr gecələr ağlayanda qəbilənin yeri bəlli olurdu və gecələr vəhşi heyvanları oraya çəkirdi. Görünür əcdadlarımız təkcə bu problemdən babat əziyyət çəkiblər. Bizim də bu səsə nifrət etməyimiz normaldı ona görə.

    Bizə ləzzət edən musiqilərin kökündə əcdadlarımızın zövq aldığı təbiət səsləri durur. Bu yaxınlarda bir videoya baxdım, videoda deyilirdi ki, kommersiya məqsədli bəstələnən məşhur mahnıların əksərində "fa-re"* not adları şərtidir notları ardıcıl səslənərək təkrarlanır, təbiətdə bu notların ardıcıl təkrarlanışını biz quş səslərindən, cikkiltilərindən eşidə bilirik. "Fa" və "re" notlarının bu cür səslənməsi əksər insanlara zövq verdiyi üçün bu notlardan musiqidə istifadə etmək həmin musiqini dinləyiciyə dinlətdirəcək və ona zövq verəcək. Təbiətlə musiqinin ahəngini izah edə bildimsə keçim əsas məsələyə.

    Müasir dövrün geydirmə musiqiləri heçnədən bəhrələnmir, təbii kimyası yoxdur. inkubator toyuqları kimidi. Hamısı bir-birinə bənzəyir, Yeyib doyursan amma mədə korlayır. Zövq almırsan. Məncə musiqi tarixinin qızıl dövrü 18-ci əsrin klassik musiqiləridir. Yaxşı musiqi duyumu olanlar bu musiqilərin tərkibini, kimyasını dada bilir. Klassik musiqi təbiidir, təbiətdən qaynaqlanır, hiss edirsən ki, səninlə danışır, nəsə deməyə çalışır. Qulaq asdıqca gah tüklərin ürpərir, gah narahatçılıq hiss edirsən, gah da içinə bir rahatlıq səpir. Məncə bu musiqiləri yazanlar bunun fərqində olublar, bəstələyərkən bunu nəzərə alıblar, notları şüurlu şəkildə düzüb, fikirləşib ağıllı əsərlər yaradıblar. Ona görədir ki, klassik musiqi heçvaxt dəbdən düşmür. Klassik musiqini hamı sevir, səbəbini bilməsələr də hamı sevir.
    Mozartın bu şahəsəri dediklərimə qəşəng nümunədir.
    (youtube: )

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    24. 21-ci əsrdə içinə olunan incəsənət növü adlandırmaq olar, amma ümid də yoxdu deyil

    0 əjdaha!

    17.04.2021 18:37, soz6_user

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    25.
    (youtube: )

    Azərbaycan musiqisi tarixində ən möhtəşəm 2 düetdən biri deyərdim..

    3 əjdaha!

    05.03.2023 15:06, tayhll
« / 3 »



üzv ol
Modalı bağla





...