27 yazar 34 başlıq və 55 entry
yenilə | gündəm | top

1 2

avstraliya açıq superman real madrid olsaydı dünya tarixini dəyişəcək hadisələr gringo ölən qadınları cənnətə huri kimi aparan insan qaçaqçısı mələk alternativ söz6 film adları 2 heath ledger 2 məhəmməd abutrika primat yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 4 ilhan cavcav teliasonera yazarları düşündürən suallar 5 la la land 2 bartu küçükçağlayan başın götündən çıxmır 2 mizantrop shroud of turin ən yaxşı rus mahnıları 4 mükəmməl sözlər gijdıllağ franz schubert aloqizm türkləri sevmə səbəbləri həzi aslanov sözlüyə yenidən gəlinəcəyi təqdirdə alınacaq nicklər 4 low-key lighting azərbaycana və ya azərbaycanlılara xas xüsusiyyətlər 4 işi gücü azərbaycanı pisləmək olan tiplər 4 guy de maupassant 2 canim.az sinəsi tüklü şair amma və lakin nicholas hoult good bye lenin the current war the big bang theory oxşar məşhurlar romaine brooks paketdə qalan son siqaret 2 bütün şirniyyatlarda yumurta istifadə olunması 3 yuxudan axşam durmaq 2 işləmək sözaltı sözlük söz6 dəstək fondu azərbaycanlı tənqidçilərin axmaq olması 3 dr.watson 2 neon genesis evangalion donald trump rafael isgəndərov saint-just ayberk atilla 3 gökhan kırdar azərbaycanı sevmək 3 verter effekti uşaq sahibi olmağın mənfi tərəfləri 3 synthwave kapital bank azərbaycan biraz pop biraz sezen sözaltı etiraf 4 məsləhətli dram filmləri vikings 2 dadaş adna valeri çkalov ədna əbləh nupoqodi sözlük yazarlarının kiçik uğurları 2 passengers the wolf of wall street donanımhaber hideo kojima silent hill vs resident evil silent hill 2 sözaltı sözlük yazarlarının gündəlik həyat proqramları 2 biznes plus fridrix fon hayek 2 tarıq ali wheeler dealers








memento



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
1 2 »

    1. psixoloji filmlər arasında favoritlərimdən biri. Rejissor: Christopher Nolan. Ssenarist: Jonathan Nolan. 2000-ci il, ABŞ.
    2. əla filmdir. 2 ci dəfə baxdıqdan sonra kinonu tam anlamı ilə başa düşmüşdüm. favorilərim arasındadır.
    3. böyük ümüdlərlə baxmışdım ama tatmin etmədi
    5. nolanın filmoqrafiyasına xüsusi hörmətim var, açıq desəm filmoqrafiyasına xüsusi hörmətim olan yeganə rejissordur, amma bu filmin ilk 10 dəqiqəsindən sonra elə sıxıldım ki, baxa bilmədim, halbuki digər filmlərinə nəfəsimi tutub baxmışam. yəqin ki çətin başa düşüləndir ona görə.
    6. christopher nolanın 2-ci filmi.dünyada ən çox zəka tələb edilən film sayılır.
    7. tərsinə versiyasına da mütləq baxılmalı filmdir.
    8. loru dilde desek ağzım açıq izlediyim film..taa ki olayı çözene qeder -*
    memento bir şaheseridir, nolan qardaşlarına heyran buraxandır..yarım spoiler olacaq amma siz yene de oxuyun, en azından filmi bir defe izlemiş olarsız -* filmde rengli sehneler geriye, ağ-qara sehneler qabağa doğru gedir..yeni rengli sehneleri izlediyiniz zaman hadiselerin evveline doğru getmiş olursuz, ki film de sondan başlayır. mementonun sirri de budur, tersden gelen ssenari. amma bu ssenari marjinallıq olsun deye tersden gelmir, baş qehramanla empatiya qurmağımız üçün hazırlanıb..diqqet, tam spoilere keçirem..

    --spoiler--

    baş qehraman lennie fiziki bir travma neticesinde qısa müddetlik yaddaş itkisi yaşamışdır. (bax: Anterograd amnezi). bu travma neticesinde yeni xatireler yarada bilmir, en son xatırladığı şey ise travmadan önceki hadisedir. maximum 10 deqiqeden bir zehninize format atıldığını düşünün, lennie de ele, sadece travmadan önceki heyatını xatırlayır..her seher oyananda men hardayam sualı ile başlayır ve heyatını davam etdirmek üçün kiçik vereqlere yazılmış notlara ve palaroide ehtiyac duyur..ifade etdiyim kimi lennie en son travmadan evvelki hadiseni xatırlayır. bu hadise ise arvadına tecavüz ve öldürme olunca işler xeyli qelizleşir..düşünün ki eyni acını indice olmuş kimi her 10 deqiqeden bir tekrar tekrar yaşayırsız, eyni şoku, eyni krizi, her gün 60-70 defe arvadınıza tecavüz edilir ve sonra öldürülür..lennie hemişe bu nöqtede ilişib qalır..tanış olduğu yeni insanları, qaldığı yeri, o hadiseden sonra xeyli zaman ötüb keçse de heç neyi xatırlamır..bu 10-15 deqiqelik periodlar içinde düşündüyü tek şey arvadının qatilini tapıb öldürmekdi, bu sebeble unutmaması üçün bedenine müxtelif işareler döyme etdirir. film başdan sona ve ya ssenariye uyğun olaraq sondan başa lennienin yeniden ve yeniden qatili tapma cehdleri ile sürüb gedir..
    lennie film boyunca amneziya olmamışdan evvel bir sığorta şirketinde işlediyini ve oradakı müşterilerden birinin (sammy) de bu xestelikden eziyyet çekdiyini danışır her kese. yene filmin sonlarına doğru sammynin arvadının ölümünden sonra bir yatılı xestexanada qaldığını deyir ve bu arada bu sehne canlandırılır ekranda..filmi anlamaq baxımından bu sehne çox önemlidir. demeli sammy xestexanada elil arabasında oturub ora bura baxır, tam bu zaman birden sammy lennie olur, amma 1 saniyelik. mence açıqca verilen bir mesajdı. lennienin eslinde sammynin özü olduğu, ancaq sonradan bu hekayenı uydurub özünü inandırdığı haqqında..düzdü, tecavüz hadisesi olub amma lennienin arvadı bu hadiseden sonra ölmedi, lenniennin özü, amneziya sebebiyle, arvadına ard arda 3 insulin iynesi vuraraq öldürdü..
    filmin sonunda- hadiselerin başında- teddy ona eslinde cinayetkaru tutub öldürdüklerini deyir..bu son sehne de filmi anlama baxımından olduqca önemlidir..qetl hadisesinden sonra teddy lennienin şeklini çekir palaroidle, bu söhbet sırasında lennieye verir ve eslinde işin bitdiyini, intiqamın alındığı deyir, lennie ise buna inanmır, çünki en son bu pis hadiseni xatırlayır ve intiqam onun yaşaması üçün bir sebebdir...


    --spoiler--
    ancaq filmde bir şey narahat etdi meni. her yaddaş itkisi periodunun evvelinde lennie notlarına, dövmerine baxır, amneziya olduğunu ve heyatını asanlaşdırmaq üçün yollar tapdığını xatırlayır..ardınca da intiqam alma prosesine keçir..nece oldu bu? amneziya neticesinde lennie amneziya olduğunu da unutmalı idi, yeni bu adama travma sonrası biri deyib ki sen amneziya oldun. madam ki heç ne qalmır yadında bu nece qaldı? hele üstüne bir de cibindeki notlara, palaroid şekillerine baxır..bu qisim cidden cavabsız qaldı, başa düşen varsa aydınlatsın..
    amma ve lakin aşmış filmdir, qibte edilesidir, dincelmek üçün yox, fikirleşmek üçün çekilmiş filmdir...
    9. nolan qaqaşlarının şizofren olduğunun əyani sübutudur. Belə bir film kurgulamak hər adamın işi deyil. filmlərini izlərkən bəzən belə bir sual yaranır ki, gədələr gör necə bir uşaqlıq keçiribsə belə tip filmləri ərsəyə gətirirlər.
    10. jonathan nolan-ın memento mori əsərindən səhnələşdirilimiş christopher nolan-ın 2-ci uzun metrajlı filmi. guy pierce və carrie anne moss baş rollardadır. filmin analizi link
1 2 »


sən də yaz!