jean-luc godard


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. Jean-Luc Godard.
    Mən azərbaycanca yazacam adını,öncədən üzr istəyirəm.
    Jan-luk Qodar fransalı rejissor.Yeni dalğa cərəyanının yaradıcılarından biridir. Kinoya inqilabi rejissuranı gətirən rejissorlardan biridir. ilk filmi olan "Son nəfəsdə" filmi ilə yeni dalğa cərəyanının dilini yaratmış. bu film dunyada şedevr filmlər arasında girmişdir.Film çox qəribədir. Filmə baxarkən insan sanki filmin ən əsas yerlərində səhnənin anidən kəsildiyini hiss edir. absurd dialoqlar,ssenarinin butovsizliyi yeni dalganin əsas elementlərindəndir.filmin ən xoşuma gələn məqamı isə qəhrəmanın hər on-on beş dəqiqədən bir hansısa məchul bir insana zəng eləməyidir və zəng elədiyi insan filmin sonunq qədər naməlum qalır.
    Qodarın digər məşhur filmləri "Çılğın pyero" , "həftəsonu","adı:Karmen" , "nifrət","masculin feminin"-dir.
    "Çılğın pyero" filmi həqiqətən də çılğınlıqdır. o filmə baxanda sonlugun belə çılğınca olacağını gözləmirdim.
    "Həftəsonu" filmi də eynən pyero kimi dəlixanadır. ölüm,itim və s.
    "Adı:Karmen" filmini mən sevirəm. maraqlı filmdir. Nə yalan deyim,filmdə yadımda qalan gözəlçə Maruşka Detmersin döləri oldu.
    "Nifrət" filmi də maraqlıdır. bu film bir az fərqlidir. yəni ki yeni dalğa tərzində filmlərə oxşamır. bu filmdə ən xoşuma gələn cəhət,rənglərin bollugu,frits lanqin filmdə iştirakı və bricit bardonun gözəl bədənidir.
    "Masculin feminin" gözəl filmdir.qadın -kişi,işçı-burjuaziya dillemasından danışır.
    ən axırıncı çəkdiyi film "Sosializm" adlanır.
    Sonda onu deyim ki,mən qodarın bir çox filmini bəyənmirəm. bəyəndiyim burda qeyd etdiklərimdir. rejissorun cox filmi var və mən hələki hamısına baxmamışam.
    4. ədəbiyyatın yox, kinonun inqılaba ehtiyacı var mottosunu teoriyadan praktik olaraq isbatlayan, 60-cı illərdə kino tarixinə nouvelle vague cərəyanını hədiyyə etmiş, günümüzün yaş etibariylə ən yaşlı, lakin ruhuna, həyəcanlarına fikir verdiyiniz vaxt ən gənc rejissoru.

    şübhə yoxdur ki bəzi rejissorların kamera sevgisi olmasaydı, onlardan möhtəşəm (bəli, ağır ifadədir) yazıçı olardı. ingmar bergmanı fikirəşin: yazacağı romanının içində qeybə çəkilmək mümkün olardı. krzysztof kieslowskinin yazacağı qısa hekayələri fikirləşməyə çalışaq: bu şeirsəl hekayə sayılardı. bəs tarkovski? çəkməsəydi o şair qalacaqdı. tarkovskiyə aid etdiyim ifadələr angelopoulos üçün də keçərlidir. godard... godarda gəldikdə o məşhur kamera qələm prinsipini filmlərinə yanısdan yazıçı, esseist, şair və rejissor olmağı bacardı.

    filmlərindəki dünəni xatırlamaq gücündən yoxsun qadınlarını fikirləşirəm. onlar üçün bugün də yoxdur. anın içində andır onlar. belə deyək, godard onları filmləriylə böyütdü. filmoqrafiyasında bəzi xətalar mövcud olsa da, 3-d eynəkləri üçün onu bağışlamaq mümkündür.
    5. Brecht in teatrda kəşf etdiyi yadlaşdırma texnikası ilk dəfə filmə gətirmiş insan. Filmlərini izlərkən sanki yuxarıdan başımıza intellektual mesajlar gəlir, verdiyi vəya verməyə çalışdığı mesajlar əsasən sosialist yönlüdür, vivre sa vie filmi izləməli olduqlarımızdandır. Ayrıca Anna Karina sevilməli və qısa saç yaraşan badir qadınlardandır, Godard işini bilir.

    (bax: Yadlaşdırma)


sən də yaz!