bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

baş örtüsünə pis baxan insan



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla

başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+74 əjdaha

4. bacılarını trasa çıxardıqları düşünülәn, qıtbeyinlәr tәrәfindәn qınanan, normal insanlardır. sanki hamı götü açıq gәzsin deyirik. sanki ikicә seçim var, başı bağlamaq ya da fahişə olmaq. * beyin qıvrımlarınızı sizin adam balası kimi normal paltarlar geyin, ancaq başını bağlama ürәy. xaiş eliyirәm. çadraya heç bürәlәnmә, yayda itdәn gәlmiyәn iy gәlir sәnnәn. qızsan, bir az zәrif ol.

baş örtüsü, özünü seks objesi kimi görmәkdir. mәn sikilmәk üçün yaradılmış varlığam, ona görә tәcavüzә mәruz qalmamaq üçün saçlarımı da örtmәliyәm deyәn mәxluqatların seçimidi. hә bir dә, bu kamil insanlar, belә qınaqlara mәruz qalanda, "dinimizin buyruğudu", "birtәrәfli düşünürsüz" falan deyirlәr. sanki özü beynindәki hörümçək torlarından qurtulub, biraz empatiya qura bilir. sanki geyiminә belә qarışıldığını hiss elәmir. ağzını açıb deyә bilmir ki, niyә kişilәr nәfslәrinә sahib çıxmırlar? niyә özlәrindә o iradәni tәrbiyyә etmirlәr dә, bizi örtürlәr?

+8 əjdaha

2. açıq geyinən qadına pis baxan insandan heç fərqi olmayan insandır. nəticədə ikisi də pis baxır* ehe

+7 əjdaha

7. bir insanın baş örtüsünə pis baxmaq üçün heç bir səbəbi olmamalıdır. heç həm də. 'dinin buyruğu olanda nolar ay beyinsiz?' deməyi gəlir insanın. sənin bir dini inancın yoxdursa olanların sənə nə kimi girib çıxanı var? 'dur sikdir o tərəfdə oyna' deyə də bilərsiniz. onnan əlavə elə açıq qadın üzvləri var ki, sənin dediyin kimi it iyinin beş betərini verir. elə qapalılar da var ki, heç də pis qoxu vermir hətta gözəl ətir istifadə edir və belələri kifayət qədər çoxdur.
yok biri də deyir ki, qara dəlik şəklini çəkməy zad. burda da necip fazılın 'siz uzaya mekik gönderdiniz de, başörtüsüne mi takıldı?' sözünün qoyursan çuk oturur.
mənim deyəcəyim bu ki, dinini yaşayana sike sike hörmət eləməlisən. eləməsən, hər yerdə ağzıva pox qoyub yollayallar. daha detaylı girildiyində uzandıqca uzanan söhbətlərdən biri.

+6 əjdaha

6. insanların özlerində, başqalarının həyat tarzına müdaxile etmə haqqı görməsi nəticəsinde meydana gəlmiş olan insan modeli. dini (xüsusen islam) yaymaq istemek, bir yerdə müsəlman xalqın sayı çoxdu isə hərkəsin onların doğrularına görə yaşamasını istəmək, dinin qətirdiyi qayda qadağanları fərdi olaraq yaşayabilməməkti bütün problem. mini yubka gəyinənə, küçədə əl ələ gəzmek istəyənə, oruç tutmayana qısacası islami qanunlara görə yaşamaq istəməyənlərə pis gözle baxan dindarlar baş örtülülər olmasa, baş örtüsünə pis baxan insan modeli diyə birşəy də olmaz. bu iki zıt tiptəki insan modelini qabağıma qoyub " gadan alım nə işiniz var birbirinizle niyə didişirsiniz, sen gət quran'ın oxu namazın qıl, sən de get araqdan vur cana, sevgilin ile gəz küçəlerde əl ələ diz dizə, istəyen istədiyi həyatı yaşasın, dini ya da dinsizliği niyə toplumsal hərəkətə çevirmək istəyirsiniz, indi durun gedin öz işinizə baxın" demek isteyirem.

+4 əjdaha

9. başörtüsüne yox, o örtünün içindeki fixirlere pis baxan ve başörtülü qadını namuslu,başı açık olan qadını namussuz ilan eden zihniyete qarşı duran insan modelidir.

+5 əjdaha

11. baş örtüsünə deyil də onu taxan zehniyətə pis baxan insandır. dogmatizmi inkar edən insandır. başına taxdığını niyə taxdığını bilməyib üstəlik bunu radikal formada müdafiə edib buna qarşı olan bütün arqumentləri vəhşi formada inkar edən zehniyətə pis baxan insandır.

+4 əjdaha

26. bayaq azadlıqda oxuyuram 10 yaşlı qız deyir ki, baş örtüsüz allah qarşısında günahkar hiss eliyirəm. mən 10 yaşında olanda allaha allah baba deyirdim. 10 yaşında uşaq bunu heç vaxt fikirləşə bilməz. günahın nə olduğunu tam dərk eləmirsən. 16~18 yaşına qədər mən də pis baxıram baş örtülməsinə, çünki bunu ətrafdakıların təsiri ilə olduğuna inanıram.

+6 əjdaha

1. baş örtülü qızları gerici sayan tiplərdir adətən. bir qız mini geyinib götünü bütün camaata göstərsə olur müasir amma qapansa olur gerici. ne diyelim allah kurtarsın arkadaş.

+3 əjdaha

8. umbaylayandır. kim isdiirsə başını bağlıyırsa bu heç kimi sikmir. uşaqlara örtülməsindən danışırsızsa bu ayrı mövzudur. ümumi baş örtüsündən danışırıqsa, heç kimə dəxli yoxdur kim başını örtür, kim örtmür.

+3 əjdaha

17. dick gregory'nin dediyi kimi:
"küçədə çılpaq gəzən bir qadın olsam belə,
mənə təcavüz etməyə haqqın yoxdur".təəssüf ki, günümüzün gətirdiyi dəyərlər ancaq bu yöndədir ki, qapanmalıdır çünki kimsə baxsa ona bu naməhrəmdir.halbuki niyyətin hara mənzilində oradır.kimsə saf niyyətlə qapana bilər.sadəcə şəxsi fikridir və istəmirki, kimsə ona baxsın.əks bir halda bunu dininə verdiyi dəyərə görə də edə bilər.insanın insan üzərində haqqı yoxdur düşüncəsi ilə yanaşsaq buna pis baxıb baxmamaq bizə düşməz.digər bir halda heç də yaxşı görünmür bunu da qəbul etmək lazımdır.təsəvvür edəkk ki, qızılgülün üzərini bandajla bantlayırıq.gözəllik görünməlidir, sevilməlidir.avropa ölkələrində bir yığın qadın şortla da gəzir, açıqda geyinir ama o bu geyimlərin içində çox şirin görünür.sadəcə burda məsələ budur ki,bizdə bunu çox qabardırlar.dar geyinən biri elə geyinir ki,ilk baxışdan aydın olur ki, bu insan baxılmaq istəyir.eyni ilə də qapananlara demək olar ki,əgər sən hər hansısa bir dəyərə və ya niyyətə görə qapanmısansa bunun kiməsə dəxli yoxdur.bunu qabardıb gözə soxman lazım deyil.normal qapanmaq yetər.geyim zövq məsələsidir ən birinci.zövqü olmadan nə gəldi geyinib ortada kloun kimi gəzəcəyinə qapansa daha yaxşıdır.pis baxıb baxmamağa gəlincə şəms təbrizi'dən bir nümunə ilə bağlamaq lazımdır mövzünu:
"yaxşını, doğrunu və gözəli axtar amma qüsur axtarma"

+2 əjdaha

24. baş örtməyən qadına pis baxan müsəlman kişisi qədər normaldır

+3 əjdaha

16. qarşısındakını görüb öz istiqlalına və hürriyyətinə görə narahat olan adamdır. həmin o baş örtülü qızın başörtüsünə görə yox, onun həyatdakı mövqeyinə görə narahat olmaqdır. o hicablı xanımın nə vaxtsa əlinə fürsət düşərsə dinin başqa əmirlərini yerinə yetirməkdən də çəkinməyəcəyini də bilməkdir. o xanımın həyatda ilkin və tək məqsədinin ərə gedib ona xidmət etmək və öz növünü maksimal səviyyədə çoxaltmaq olduğunu bilməkdir. və s.

+3 əjdaha

13. baş örtüsü başqa hicab başqa. tam ayrı şeylərdir. örtü şal da olar papaq da nəticə etibarilə başı örtür nə bilim soyuqdan qoruyur.hicabsa müsəlmanların işidi. özləri nə bilirlər onu da eləsinlər.

+2 əjdaha

27. Baş örtüsünə pis baxan şəxs yəqin ki, qarşısındakı insanın öz bədəninə və ümumiyyətlə öz varlığına qarşı olan hörmətsizliyinə dərin bir məyusluq hissi keçirdir və bunu qarşısındakı insana layiq görmür.

+2 əjdaha

10. baş örtüsünü hicabla qarışdıran insandır. baş örtüsü kəlağayı da ola bilər, şal da ola bilər. dəb üçün kimiləri baş örtüsündən də istifadə edə bilər. papağı da buna aid etmək olar, nəticədə soyuqda o da başı örtür, soyuqdan qoruyur. belə olduğu halda kim və niyə baş örtüsünə pis baxsın ki?!

+2 əjdaha

23. demeli bele. zehlem gedir onsuz da çoxusundan, ancaq bele bir meqam var. demeli bu baş örtülerinin bezileri heqiqi uzaqdan saça oxşayır. uzaqdan baxırsan qeşeng-göyçek redhead greenhead zad zud bir tayfa gelir. gözüne işıq eliyir, ahan da deryada balıq. 100 metr olur 50,40,30,20,10. o an çökürsen, bir tayfa gic-gice söhbet eden geri**kalı dindoş. neyin kafasıdı ala bu örtüler? meqsedleri nedi aq? ve nehayet, heyata küsüb, olduğu yerden davam edirsen.

+3 əjdaha

20. belə fikirləşməyinə səbəb baş örtüsü deyil, altındakı dünya görüşüdü.həmin dünya görüşü ki qadını alçaldıb insandan saymır,sırf kişilər bir yerlərinə sahib çıxa bilsin,ağzının suyunu axıdıb günaha girməsin deyə qadını bez parçalarıyla örtür,itələyir,yavaş yavaş cəmiyyətdən uzaqlaşdırıb evinə həbs etməyə çalışır.o görüş ki qadını bir deşikdən ya da uşaq doğan bir mexanikadan başqa bir şey olaraq qəbul etmir.namus adı altında "açıq qadın çöldə saxlanılıb üstünə milçək qonan ət kimidir" arqumentləriylə beyinsizləri,zombiləri buna inandırır.

+2 əjdaha

14. qadınların baş ötrüb, çadraya bürünmələrinin əxlaqla heç bir əlaqəsinin olmadığını düşünən, baş örtüsünü ancaq geriliğin əlaməti sayan,allah'ın buyurduğunu inkar edən, bir qisminin isə bütün hicablı qadınların "saman alttan su yeritdiklərini" düşünən insandır.
bəs lütdənmək nədir? müasirlik?

p.s baş örtüyü taxıb-taxmamaq hər kəsin öz seçimidir və buna qıraqdan heç kəs müdaxilə edə bilməz

+2 əjdaha

22. baş örtüsünə pis baxan insan mini yupka geyinən birinə pis baxan insandan heç vaxt tolerantlıq gözləyə bilməz.

+2 əjdaha

15. normal bir fikridir. bu fikri başı bağlı insana qarşı təhqirə keçmədiyi müddətcə də normal fikir olaraq qalacaq. çünki hər hər insanın öz düşüncə tərzi yaşamında doğru yalnış anlayışı var. hamının sizin kimi düşünməsini gözləmək və istəmək sarsaqlıqdan başqa bir şey deyil. bu dünyada hətta izahı daha asan olsun deyə əhatə dairəsini daraldaq və dünya anlayışını sizin ətrafınız anlayışla əvəz edək. sizin ətrafınızdakı insanların hamısına sııf sizin kimi düşünmür deyə kobud və sanki o axmaqmış siz dünyanın ən dahi insanıymışsınız kimi davranmaq istər müsəlman olun istər ateist istər deist istər buddist və ya minlərcə başqa dinə mənsub olun.sizi axmaqdan başqa bir şey etməz. təbbi ki insanlar hansısa fikri müzakirə etməli bir birinə qarşı əsaslı arqumentlər gətirməklə diskussiya etməlidirlər.ama bu bu müəyyən bir səviyyədə aparılmalıdır. bunun təhqirə kobud münasibətə nalayiq sözlərə keçməsinə şərait yaradılmamalıdır.
xülasə baş örtüsünə pis baxan insan baş örtüsünə yaxşı baxan insan qədər normaldır. ki əgər öz fikrilərinin düzlüyünü başqalarına isbat etmək üçün təhqirdən və alçaltmadan istifadə etmirsə. bu dünyada hamıya hər şeyi sübut edə bilmərsiz. buraxın kimin üçün necə xoşdursa elə yaşasın.kimsə özünü çadraya bürüyüb yaşamaq istiyir yaşasın . tək istədiyim və dövlətində müdaxilə etdiyi məsələ bu hərəkıtin məktəblərdə qadağan edilməsi oldu. küçədə 3-4 yaşında körpə uşaqların başlarının bağlandığını görürəm . içimdə qarşısı alınmaz bir nifrət yaranır. ama lənətə gəlsin bilirəmki həmin anda o uşaq üçün heç bir şey edə bilmiyəcəm. onun həyatını dəyişə başındakını çıxardıb ata bilmiyəcəm. onda salıram içimə səsimi.boğulsamda. və sonda gələcəkdə etməyi ən çox istədiyim şeylərdən biri uşaqların bu əməllərdən uzaq tutulmasıdır.

+2 əjdaha

18. tam olaraq pis baxmaq da deyə bilmərəm, amma bir ortamda başı bağlı qızın şişirdilməsi, digərlərindən daha üsdün tutulmasını gördükdə istər-istəməz baş örtüsənə qarşı antipatiya yaranır. hələ bu diqqət başı bağlı qızın özündən razılığı millətin üzünə, bəli mən sizdən üsdünəm, çünki, başım bağlıdır, kimi baxışlarla müşaət olunursa adamı daha pis hirsləndirir.

+1 əjdaha

25. (bax: change the world)

özüməm bu insan. geridə qalmışlığın birinci simvoludur mənim fikrimcə.



hamısını göstər

baş örtüsünə pis baxan insan