bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

quranda qadının alçaldılması



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
ametu - müsəlmanların sözlükdə sıxışdırılması - bitib tükənməyən mövzular
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+44 əjdaha

5. quranda kişiyə qadına nəzərən nisbətən üstünlük verilməsi heç də qadının alçaldılması anlamına gəlmir. diqqətinizi oraya yönəldim ki, quranda çox yerdə dəfələrlə təkrar olunur ki, bütün insanlar bərabərdir, allah qullarının hamısını bərabər yaradır. qadın və kişi ikisi də insan olduğuna görə, ikisi də allahın qulu olduğuna görə ikisi də bərabərdir. ikincisi quranda neçə yerdə yazılır ki, kişinin qadın üzərində haqqı olduğu kimi, qadının da kişi üzərində haqqı var. quran demir ki, qadının heç bir haqqı yoxdur. əksinə kişiyə verilən haqqları qadına da verir. islam deyir ki, qadın və kişi bərabər olsa da ailə daxilində ər arvaddan bir pillə üstün olmalıdır. həmişə biz öyrənmişik ki, ailə də kiçik dövlətdir. bəli belədir. amma evdə ərlə arvad bərabər mövqedə olsalar da, gərək biri həmişə yox, müəyyən məqamlarda üstünlük təşkil etsin. burda anlaşılmaz bir şey yoxdur. ona görə də islam deyir ki, evdə kişi qadından bir pillə üstün olmalıdır.
islamın fəlsəfəsi baxımından girsək mövzuya, incə bir məqam araya girir. quranda bizə deyilən hər şey böyük hikmətə sahibdir. gərək onu düzgün başa düşüb dərk eliyəsən. yazılmış hər ayə, verilmiş hər əmr bizi imtahan eləməyə xidmət edir. islama görə bu dünyaya gəlməyimizin özü bir imtahandır. sınağa çəkilmək üçün bura gəlmişik. çox vaxt da bu ayələr bizim vaz keçə bilmədiyimiz təməl istəklərimiz üzərinə bizi sınağa çəkir. quranda kişiyə və qadına belə mövqe verilməsi əslində onların imtahanıdır. qadının xislətində tabe olunmama vardır. heç kimə tabe olmaq istəmir. allah ona bu mövqeyi verməklə onu imtahan edir. onu alçaltmır, demir qul, kölə ol. sadəcə olaraq öz ərinə qarşı güzəştli ol və onu özündən qabağa ver. qadın xislətindəki istəyi ilə mübarizə apararaq bunu etməlidir. qadının imtahanı budur. ümumiyyətlə islamda hər sınaq nəfs və iradə ilə mübarizə üzərində qurulur. indi gələk kişiyə. kişiyə isə deyir ki, sən ondan bir pillə üstün ol. demir sən şah ol, o da sənin nökərin. sadəcə bir pillə üstün ol. kişinin də xislətində idarəçilik, üstünlük, loru dildə desək zakon talkavat eləmə var. burda da kişini sınağa çəkir. ona deyir ki, qadının da sənin üzərində haqqı var. qadına da üstünlük verir. və kişi bilə bilə ki 1 pillə üstündür, amma heç vaxt evdə özünü ağa kimi aparmamalı, xanımına hörmət etməyi bacarmalıdır. yenə də öz xislətindəkilərlə mübarizə aparmalıdır. bax, islam kişi və qadın arasında kiçik bir fərq yaradır ki, onları sınağa çəksin. quranda elə şey yoxdu ki, arvad quldu, alçaqdı, kişi də evdə padşahdır.
mühüm bir məqama toxunmaq istəyirəm ki, quranın ayələrini hardansa tapıb oxuyanda o saat qəbul etməyin. hər tərcümədə bir cür yazılır bəzi ayələr. quran yalnız orijinal dildə mükəmməldir. və oxuyandan sonra da birmənalı, hərfi qəbul etməyin. ayələrdə hikmət vardır. kimlərsə qəbul etməyə bilər. amma bunlar hamısı həqiqətdir, vacibdir və müqəddəsdir.

+28 əjdaha

17. qadına ikinci cins kimi baxdığını deyən timidusun bu başlığı açması nə hikmətdir deyə düşünürəm. yəni bu iddianı o insan eləsin ki, özü qadına hörmət eləyir və yazdığı ayələri qadını alçaltmaq hesab eləyir. ayələri topa tutanların da əksəriyyəti başqa entrylərində qadınları təkcə seks obyekti kimi gördüklərini böyük fəxrlə yazırlar.

+22 əjdaha

19. inancsız insanların əllərində bayraq olaraq tutduqları əsas məsələlərdən sadəcə biri.
məsələyə daha geniş çərçivədə baxmaq lazımdı. məncə əsas sual belə qoyulmalıdır: ümumiyyətlə islamda qadına verilən dəyər nədən ibarətdir? ilk öncə deyim ki, islamda qadına verilən dəyər səudiyyə ərəbistanında və ya əfqanıstanda verilən "dəyər" deyil. bəs bunu hardan bilirik? islam tarixindən bilirik. avropa tarixindən bilirik, napoleonun hekayəsindən bilirik. məkkənin ən önəmli mərkəzi olan bazar yerininin idarəsini bir qadına həvalə etmiş bir peyğəmbər, qadına evlilik aktını kitab ve sünnətlə istədiyi anda təkbaşına üzərinə almaq haqqını verən inanc sistemi bir tərəfdə, toplum stereotiplərinin şərqdə və qərbdə qadına verdiyi önəm(!) və dəyər(!) digər bir tərəfdə. qadın və kişi hərkəsə, elm öyrənməyin fərz olduğu bir inanc sistemi bir tərəfdə, qadına bir paltar tikən və onun içinə onu zorla oturdan şərqiylə, qərbiylə cəmiyyətlər bir tərəfdə. bu ayrılmaları görüb ortaya qoymadan, nə qadına, nə də islama haqqını vermək olar.
başqa bir misal verim, qərbi avropada və ya amerikada "kişi psixologiyası" deyə bir dərsə və ya kitaba rast gəlmək demək olar ki, mümkünsüzdür. ancaq həmin qərbdə "qadın psixologiyası" deyə kitablar, məqalələr yazılır, konfranslar təşkil olunur. yəni kişilərlə əlaqəli psixoloji məsələlərin insan psixologiyasının ümumi təməli hesab olunmasına baxmayaraq, qadınlar bu məsələdə ayrıca bir xüsusi mövzu kimi qiymətləndirilir.
yəni deməyim odur ki, bir din, ideologiya və ya qanuni tənzimləmələri və quruluş fəlsəfəsi ilə bir ölkə, kişi və qadınları bərabər bir bəşəri təməl olaraq alıb, insanlar haqqında olmadığı və ya "insan" anlayışının dibində bir insan stereotipi olaraq sadəcə kişi və onunla əlaqəli məsələlər olduğu müddətcə qadına hansı yeri verirsən ver heç bir işə yaramaz.
qısacası mövzu səhvdi, sual səhvdi. bir din, bir ideologiya və ya bir ölkədə "qadının yeri", "qadına verilən dəyər" belə bir müstəvidə müzakirə olunursa demək, hələ də "qadınlar" məsələsinə xüsusi bir məsələ olaraq baxılır.
amma və lakin madam ki, başlıq açılıb, hörmətli yazarlarımız bəzi iddialar irəli sürüblər, onda deməli biz də öz fikirlərimizi bildirə bilərik.
ilk öncə dinlər tarixçisi karen armstrongun tanrının tarixi kitabına baxaq:"islamdan əvvəlki dönəmdə qadınlara qarşı münasibət həmişəki kimi idi. heç bir siyasi və insani haqları yox idi. qız uşaqlarının qətli geniş yayılmışdı. qadınlar məhəmmədin dinini ilk seçənlər arasında idilər və onların qurtuluşu məhəmmədin ürəyində yer tutan böyük bir arzu idi. quran qız uşaqlarının öldürülməsini qətiyyətlə qadağan etdi, heç bir haqqı olmayan qadınlara boşanma və miras barəsində qanuni haqlar verdi".
qərbdə bir çox qadın 19-cu əsrə qədər bu haqlara sahib ola bilmədi.
armstrong iran və bizans sivilizasiyasına xas olan xüsusiyyətlərin mənimsənilməsi ilə qadınların yenidən ikinci sinif insana çevrilməsinin islamın yayılması əsnasında olduğunu yazır:"artıq abbasi xəlifəliyi zamanına (750-1258) gəldikdə müsəlman qadınların vəziyyəti yəhudu və xristian toplumlarındakı kimi pis idi".
icazənizlə quranın qadını alçaltdığını iddia edənləri dünyanın gəlmiş-keçmiş ən böyük filosoflarının və digərlərinin qadınlar haqqında dedikləri "yüksək" fikirlərlə tanış etmək istərdim:
platon: qadın cəhənnəmin qapısıdır. qadın ortaq mal olaraq əldən-ələ gəzməlidir.
sokrat: dünya üzərində qadın qədər fitnə-fəsad maddəsi olan heç bir şey yoxdur. qadın zəhərli ağaca bənzəyir. xarici görünüşü çox gözəldir və diqqəti cəlb edir. lakin onun meyvəsini yeyən biri dərhal ölər.
Marcus Tullius Cicero: qadınlar olmasaydı kişilər tanrılaşa bilərdi. qadınlar kişilər böyük işlərə nail olmasınlar deyə yaradılıblar.
clement: hər bir qadın qadın olduğu düşüncəsiylə utancından boğulmalıdır. çünki o cəhənnəmə açılan bir qapıdır.
aristotel: qadın yaradılışda yarımçıq qalmış bir kişidir.
chamfort: bir kişi qadınlar haqqında nə qədər pis düşünürsə düşünsün, heç bir qadın yoxdur ki, ondan daha pisini düşünməmiş olsun.
napoleon bonaparte: necə ki bir meyvə ağacı bağbana məxsusdur qadın da kişinin mülküdür.
hər zaman qadınların kişilər üçün, kişilərin isə ölkələri, ailələri, ləyaqətləri və şərəfləri üçün yaradıldıqlarını düşündüm.
qadınlar uşaq doğan maşınlardan başqa bir şey deyildir.
armond salacrou: keşişlər günah çıxardan qadınları dinlədikləri zaman evlənmədiklərinə şükür edirlər.
friedrich nietzche: qadınla danışanda qamçını əlinə almağı unutma.
juan huarte: qadınlar cinslərinə xas olan soyuqluq səbəbiylə dərin bir zəkaya nail ola bilməzlər və siz onları sadəcə önəmsiz və bəsit şeylər haqqında çənə yorarkən görə bilərsiz.
jean jacques rousseau: qadınlarda hər hansı bir sənətə qarşı sevgi görə bilməzsiniz. hər hansı bir məsələ haqqında doğru və gerçək bir məlumat sahibi deyillər. dahilikdən çox uzaqdırlar.
indi isə qadını "alçaldanların"a qadın haqqında düşüncələrinə baxaq:
hz.ömər: imandan sonra yaxşı bir qadından böyük bir nemət yoxdur.
mövlana: qadın olmasaydı dünyada həyatın nəşəsi olmazdı.
"qadın, Haqq nurudur, sevgili deyil;
sanki yaradıcıdır , yaradılmış deyil!” (Məsnəvidən)
hz.əli (hz.fatiməni dəfn edərkən dediyi sözlər): doğrusu səndən qeyrisi üçün bu ürəkdə heç vaxt yer olmayacaq. hər nə qədər gözlərimdən və vücudumdan uzaqlaşsan da həmişə qəlbimdəsən. doğrusu bu dünyada tək bir arzum qaldı. sənə və atana qovuşacağım gün üçün darıxıram.
hz.muhammed: xanımlarınızı üzməyin. onlar allahın sizə əmanətidir. onlara qarşı mülayim olun. yaxşılıq edin (müslim).
xanımının haqqını yerinə yetirməyənin namazı və orucu qəbul olmaz (mürşid-ün-nisa).
ən yaxşı müsəlman xanımına yaxşı davranan müsəlmandır (nesai).
ən üstün mömin xanımına ən yaxşı, ən lütfükar davranan gözəl əxlaqlı kimsədir (tirmizi).
pierre loti: müsəlman türklərin ev həyatı sözün əsl mənasında tamam başqa bir dünyadır. türk qadınının təmizliyi maddi planda bir çiçək qədər safdır. bu maddi təmizlik qadının ruh təmizliyindən irəli gəlir. o qadın içki və qumarın nə olduğunu bilməz.
dünyanın başqa heç bir yerində bir kişi xanımına bu dərəcədə heyran ola və hörmət edə bilməz.
və son olaraq islamda qadının simvollarından biri hesab olunan hz.fatimə haqqında əli şəriətinin dediyi kimi:
hz.fatimə hz.xədicənin qızıdır.
fatimə hz.muhammedin qızıdır.
fatimə hz.əlinin həyat yoldaşıdır.
fatimə hz.həsən və hz.hüseynin anasıdır.
xeyr. bütün bunların hamısı doğrudur və heç biri fatimə deyildir.
fatimə fatimədir!
ibn hazm. əndəlüslü ciddi bir islam alimidir. hardasa 1000 il bundan qabaq belə yazır:" qadının ərinə heç bir xidmət borcu yoxdur. Yemək, təmizlik, uşaqlara baxmaq ya da bunun kimi heçbir iş görmək məcburiyyətində deyil. əgər mömin qadınlar üzərlərinə vəzifə olmayan bu xidmətləri yerinə yetirirlərsə, bu onların əsalətindən və nəzakətindəndir. Ona göre dəyərləndirilməlidir. kişi qadının bütün ehtiyaclarını ödəmək məcburiyyətindədir".
indi isə 1000 il sonra, bugünkü islam toplumunun halına bax… əziz quranda kişinin bir nömrəli vəzifəsi ailəsini təmin etməkdir. qadın heç bir iş görmək məcburiyyətində deyil.
qadını alçaldan quranın ardından gələk qadını yüksəldən 21-ci əsrə.
o əsrə ki, qadını bir yerlərə qoydu. yeri gəldi seks köləsinə çevirdi, yeri gəldi porno filmlərdə oynatdı, yeri gəldi paltarını soyundurub reklamlarda oynatdı, yeri gəldi maşın sərgilərində malını satmaq üçün qadının bədənindən istifadə etdi.
və qadını "yüksəltdi".
halbuki qadının namuslu bir şəkildə yaşaması, bir ərini olması, bir ailəsinin olması, bir uşağının olması 21-ci əsrə uyğun deyil. gerilik əlamətidi.

imkanınız olsa buna da baxarsız.

(youtube: )


hörmətlər.

+14 əjdaha

4. "kişilər qadınlar üzərində ixtiyar sahibidirlər. bu, allahın onlardan birini digərindən üstün etməsi və öz mallarından qadınlar üçün sərf etməsinə görədir."

nisa surəsi,ayə 34.

+15 əjdaha

1. hələ də bunu inkar edənlər var imiş. içni sikm, biz bezdik bunların kitabından sitat gətirməyə, bunlar açıb oxumadılar bir dəfə. yenidən sitat gətirməyə nə həvəs var nə hövsələ. biri ayətləri yazsın bunlara,kişinin dörd qadına bərabər olması, qadının kişinin tarlası olması və.s quranda qadın haqqlarının olmadığını.

+15 əjdaha

8. ala bular gijdıllağdı sən öl * :d səhv başa düşənləri deyirəm, quranda qadının alçaldılmasını deyənlər, sən öl. elə şey olar ala?
aq deyirsən ki quranda deyibki arvadı evə tutsaq edin. sonra müsəlman qardaşlarımız söhbətdən çıxmaq üçün yazırlar ki "tam yazın! səbəbini yazın niyə tutsaq etmək olar! söhbət falan cəzadan gedir! onu edən qadınları.etmək olar tutsaq o biriləri yox!"
lan?? qardaşımsuz, buraxın da bu ruçnoyu, adam deyir ki "qadını tutsaq edə bilərsiniz", "döyə bilərsiniz", və.s heç kimə hansı səbəblə edilə biləcəyi vacib deyil bunun, istər zina etsin istər insan öldürsün, kişi kimdiki cəza versin aq? eyni şeyi qadın edə bilər yazır? yox aq. söhbət ondan gedirki kişiyə qadın üzərində haqq verir.
nə demək istədiyimi onsuz da bilirsiniz, açıqlamağıma ehtiyac yoxdu aq, ama niyəsə müsəlman qardaşlar özlərini artisliyə vurur.
tam yazacaqmışam ayəni surəni, lan başlayacam ayələrə də, surələrə də, insanların dininə hörmətə də.
o deyil də, 40 huri var istərmisiniz?

+7 əjdaha

11. bir dəfə bir qrupda bir qızın yazdığı bir rəy çox xoşuma gəldi. rəy təxminən belə idi: " hamı məndən islama hörmət eləməyimi və ona itaət etməyimi deyir, amma mən mənə hörmət etməyən dinə hörmət etməyəcəm".

+6 əjdaha

3. təsdiqlədiyimiz bir şeydir. ilk baxışdan ə fso mən bu dindən sikdirirəm deyərsən ama biraz araşdırdığında məsələn bununla əlaqədar risalət oxuduqda tamam başqa mövqe olduğunu anlıyırsan. unutmamaq lazımdır ki tanrı bütün yaratdıqlarını bərabər tutur. quranda qadınlar hətta şeytan adlandırılır ama araşdırmadan bir sonuca gəlməyək dostum. (bax: risalə)

+5 əjdaha

21. oğlan və qız uşaqları arasında fərq qoymayın. əgər fərq qoymaq lazım gəlsəydi, mən qızları üstün seçərdim.

məhəmməd s.a.v.

sitatını gətirərək yalan olduğunu bildirdiyim fikir.

bir də bu var:

cənnət anaların ayaqları altındadır.

+8 əjdaha

14. dünən yeməndə 8 yaşındaki qız 40 yaşında bir çobanla evləndirilib və gərdək gecəsi 8 yaşlı qız ölüb.

(bax: əsl islam bu deyil)

+3 əjdaha

25. anatomiya kitabında qadının elmi tədqiqat obyekti kimi göstərilməsi... beyin deyirəm, ağalar, istifadə edin deyə təkamül olunub.

+3 əjdaha

22. 1.kişi qənimətdə qadından çox pay alır.
2.kişi ağılca qadından üstündür
3.kişinin miras haqqı 2 dəfə artıqdır.
4.kişi 4 qadın alabilər qadın ikinci kişini düşünsə artıq fahişədir(bu belə bəs edir qadına verilən dəyəri görməyə)
5.kişi arvadı ola ola cariyə də gətirə bilər və onunla cinsi elaqədə olub ondan övlad sahibi də olabilər.əlbəttə qadına olmaz(məntiqi olaraq hər ikisinə olmaz amma bilmirəm bu qədər misallardan sonra niyə hələ də islamda qadına hörmət var deyilir)
6.kişi qadını boşayabilər qadın boşayabilməz(bu islamın özündə var)
7.kişi qadını döyəbilər və qadını tərbiyə etmək üçün imiş bu ayə.( o ailədə bu kimi hallar qarşısında həyat təcrübəsi toplayan uşaqları təsəvvür edirəm)
8.zina edən qadın rəcm edilir.kişi isə pul verərək(diyet) rəcmdən canını qurtarabilər.
və ağlımıza gəlməyən daha bir çox misal.

+3 əjdaha

23. söz də olan kimi deyirlər ki cənnət anaların ayaqları altındadır amma islam ölkələrinə diqqətlə baxdıqda görürük ki, analar da ataların ayaqları altındadır.budur islamın qadın anlayışı.

+6 əjdaha

6. nisa -34
"Kişilər qadınlar üzərində ixtiyar sahibidirlər"

nisa - 3
"Əgər yetim qızlarla (evlənəcəyiniz təqdirdə) ədalətlə rəftar edə bilməyəcəyinizdən qorxarsınızsa, o zaman sizə halal olan (bəyəndiyiniz) başqa qadınlardan iki, üç və dörd nəfərlə nikah bağlayın! Əgər (onlarla da) ədalətlə dolanmağa əmin deyilsinizsə, o halda təkcə bir nəfər (azad) qadın və ya sahib olduğunuz kənizlə evlənin (yaxud: o halda təkcə bir nəfər azad qadınla evlənin və ya əlinizin altında olan kənizlərlə kifayətlənin). Bu, ədalətli olmağa (ədalətdən kənara çıxmamağa) daha yaxındır."

bəqərə - 282
"Öz adamlarınızdan iki kişini də şahid tutun! Əgər iki kişi olmazsa, razı olduğunuz bir kişi ilə iki qadının şəhadəti kifayətdir. "

nisa -15
"Qadınlarınıza cəza olaraq ölənə qədər, yaxud Allah onlar üçün bir yol açanadək evlərdə həbs edin!"

bəqərə - 228
"kişilər onlardan (qadınlardan) bir dərəcə üstündürlər"

nisa - 11
"Allah övladlarınız haqqında sizə tövsiyə buyurur ki, oğula iki qız hissəsi qədər pay düşür"

bəqərə - 223
"Qadınlarınız sizin (övlad əkdiyiniz) tarlanızdır. "

nisa -4
"(Cihad vaxtı əsir olaraq) sahib olduğunuz (cariyələr) müstəsna olmaqla, ərli qadınları almaq Allahın yazısı (hökmü) ilə sizə (haram edildi). Bunlardan başqaları isə namusla (iffətlə), zinakarlığa yol vermədən, mallarınızı sərf edərək evlənmək üçün sizə halal edildi. istifadə (mütə) etdiyiniz qadınların mehrlərini lazımi qaydada verin! Mehr müəyyən edildikdən sonra aranızda razılaşdığınız şeydən ötrü sizə heç bir günah yazılmaz. Həqiqətən, Allah (hər şeyi) biləndir, hikmət sahibidir!"


əsl islam bu deyil link

(baxma: yav he he)

+3 əjdaha

7. kimə nə sərf eliyir götürüb onları yazır. elə bil ki adam öldürməy üstündə kimisə həbs edirlər bunlar da götürüb həbs olunmağını yazır day yazmır ki niyə həbs olunub . aradan seçib götürməyin hamısını yazın görək səbəb nədi məsələn : nisa -15
"qadınlarınıza cəza olaraq ölənə qədər, yaxud allah onlar üçün bir yol açanadək evlərdə həbs edin!"
nəyin cəzası olaraq bunu da açıqla

+2 əjdaha

16. nəticələri;
(youtube: )

+2 əjdaha

12. quranda qadin ve kisi bir seviyyeli olmalidir deyir sozde dindarlarda bunu tesdiqleyir,lakin real heyata geldiyde hemin dindarlar qadina zorla cadra baglatmagi kisiliy bilir,qardas eger qadinin her yeri baglanmalidise onda allahda ona yalniz sima vererdi qalan her yerini tukden eliyerdiki hec kim hec neyini gore bilmesin,zorla qadini bagladirsansa bu hansi cerciveye sigan dindi bu nece allahin buyurdugu beraberliydi

+2 əjdaha

24. bir çox ayəsində qadınları seks obyekti kimi göstərən ifadələr işlədilir amk

+2 əjdaha

9. deyirəm ki quranda qadının alçaldılmasına dair sübut göstərin kimə nə sərf edir onları yazırlar. qardaşımsız başınız çıxmır yazmayın da bu kitabdan. sizə heç kim tapşırmayıb ki müsəlmançılıq və ya islamla mübarizə aparıb təhqir edin. əgər mən hörmət edib sübutlarla danışırmsa və təhqir etmirəmsə mənə qarşı da bu olunmağa məcburidir.
(baxma: şimdi oldumu hocam)
(baxma: dirəşə bilməyərək bəhanə tapıb silinən entrylər )

+1 əjdaha

15. qadınların görməzdən gəlib desək yumuşaq olar, tupoycasına "quranda qadına böyük hörmət var" deyimi ilə göz ardı edilən zad.

+2 əjdaha

18. tәnqid eliyәnin özünün qadını ikinci cins olaraq görmәyi ilә dәyişmәyәn faktdır.



hamısını göstər

quranda qadının alçaldılması