bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

ursula k le guin



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
ursula - hard science fiction vs soft science fiction - philosophical fiction - yerdeniz
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+4 əjdaha

1. amerikalı fantastik ədəbiyyat nümayəndəsi anarxist feminist yazıçı. ən yaxşı qadın yazıçılardandır. the dispossessed* mülksüzler əsəri oxunmalıdır. anarxizmi elmi-bədii dilə çox gözəl köçürüb. 84 yaşı varmış qadının. hazırda abşda yaşayır. görün nə deyir:
“eski devletçilerin kadını mal olarak kullanmalarının nedeni bu. kadınlar buna neden izin verdiler? çünkü sürekli gebeydiler. çünkü çoktan sahiplenilmişler, köleleştirilmişlerdi!”

+4 əjdaha

4. digər entrylərdə də qeyd edildiyi kimi, əsasən, "mülksüzler" əsəri ilə tanınmış amerikalı yazıçı. fantastika və elmi-fantastika, ümumi olaraq, ən sevdiyi və üzərində işlədiyi janrlardır.
ümumiyyətlə, dünyadakı reallıqları ütopik dünya üzərinə köçürmək yalnız bu qədər yaxşı alına bilərdi. məqalələri, "deneme"leri də uğurludur.
"itlər, Pişiklər və Rəqqaslar: Gözəllik haqqında düşüncələr" məqaləsində pişikləri, itləri, gəncləri və yaşlıları ayrı-ayrı müşahidələri əsasında təhlil etdikdən sonra ümumiləşdirici nəticə çıxarmağı beyin yandıran tipdəndir. məqalənin tərcüməsini bu linkdən oxuya link bilərsiniz.

+5 əjdaha

3. ursulanı "mülksüzlər" ilə tanımışam, "qadınlar, yuxular və əjdahalar" denemesi ilə sevmişəm. mülksüzlər dostoyevskinin cinlər romanına cavab olaraq yazılıb. dostoyevskini tanıyanlar bilər həyatı bütün çılpaqlığı ilə verməsinə baxmayaraq bir mövzunu həm müdafiə edib həm də tənqid edərək oxucunu düşüncə "dördyoluna" salır. cinlər romanı da ingiliscədə "possessed" olaraq nəşr edilib yəni "ələ keçirilmiş" onsuzda bizim dildəki cinlər ifadəsindən də ələ keçirilmişi "içinə cin girmiş" kimi başa düşərsiniz yəqin. ursula mülksüzləri "dispossessed" olaraq yazıb. məna mülksüzləri verməsinə baxmayaraq yazıçı böyük kəlimə oyunu ilə dostomuza cavab verir. çünki, dostoyevski cinlərdə anarxistləri cinli kimi təqdim edir və məzmun etibarı ilə səhv çıxarır. ursula isə mülksüzlərdə anarxist bir dünya yaradır və anarxist mükəmməl cəmiyyəti təsvir edir. ursula anarres və urrasda yaşayan bir-birinə qardaş olduqları halda tamamilə fərqli iki insan cəmiyyətini də tam tanındandan sonra hər ikisinin əskik tərəflərini ortaya sərir. anarxist bir insan cəmiyyətini düşünmək belə çətindir. lakin romanda o qədər bədii estetika ilə bəzədilmiş halda təsvir edilib ki, insan heyrətə düşür. yazıçı finalı oxuycuya təqdim etmir oxuyucunun öz təxəyyülünə buraxır və bitirir. nəticə etibarı ilə oxunmalı romandır.

+4 əjdaha

2. "buradayım, çünkü bende vaadi, iki yüz yıl önce bu kentte ettiğimiz vaadi — yerine getirilen vaadi görüyorsunuz. vaadi yerine getirdik biz, anarres'te. özgürlüğümüz dışında hiç bir şeyimiz yok. size kendi özgürlüğünüzden başka verecek bir şeyimiz yok. bireyler arasında karşılıklı yardımlaşma dışında hiç bir yasamız yok. hükümetimiz yok, yalnızca özgür birlik ilkemiz var. devletlerimiz, uluslarımız, başkanlarımız, başbakanlarımız, şeflerimiz, generallerimiz, patronlarımız, bankerlerimiz, mülk sahiplerimiz, ücretlerimiz, sadakalarımız, polislerimiz, askerlerimiz, savaşlarımız yok. başka da pek fazla şeyimiz var sayılmaz. biz paylaşırız, sahip olmayız. varlıklı değiliz. hiç birimiz zengin değiliz. hiç birimiz iktidar sahibi değiliz. eğer istediğiniz anarres'se, aradığınız gelecek oysa, o zaman ona eli boş gelmeniz gerektiğini söylüyorum. ona yalnız ve çıplak gelmeniz gerekiyor, tıpkı bir çocuğun dünyaya, geleceğine, hiç bir geçmişi olmadan, hiç bir malı mülkü olmadan, yaşamak için tümüyle başka insanlara dayanarak gelmesi gibi. vermediğiniz şeyi alamazsınız, kendinizi vermeniz gerekir. devrim'i satın alamazsınız. devrim'i yapamazsınız. devrim olabilirsiniz ancak. devrim ya ruhunuzdadır, ya da hiç bir yerde değildir."- leguin, mülksüzler

elmi- fantastik janrda "new wave" adlanan dövrün nümayəndəsi, janrın tanrıçası və son qalası (idi). yazdıqlarıyla, düşüncələriylə ölümündən sonra belə bir çox insanın yolunda işıq olacaq yazar. oxumaq istəyənlərə leguin külliyatından bəzi əsərlər:
o məşhur "yerdeniz" (earthsea) seriyası. oxunma sırası,
1. yerdeniz büyücüsü (earthsea #1), 1968
2. atuan mezarları (earthsea #2), 1970
3. en uzak sahil (earthsea #3), 1972
4. tehanu (earthsea #4), 1990
5. öteki rüzgar (earthsea #6), 2001
6. yerdeniz öyküleri (earthsea 5), 2001
digər əsərlərindən,
1. mülksüzler (the dispossessed, hainish cycle #1), 1974
2. dünyaya orman denir (the word for world is forest, hainish cycle #2), 1972
3. rocannon' un dünyası (rocannon's world, hainish cycle #3), 1966
4. sürgün gezegeni (planet of exile, hainish cycle #4), 1966
5. yanılsamalar kenti (city of illusions, hainish cycle #5), 1967
6. karanlığın sol eli (the left hand of darkness, hainish cycle #6), 1969
7. bağışlanmanın dört yolu (four ways to forgiveness, hainish cycle #7), 1994
8. içdeniz balıkçısı (a fisherman of the inland sea, hainish cycle #8), 1994
9. anlatış (the telling, hainish cycle #9), 2000
10. dünyanın doğum günü (the birthday of the world and other stories, hainish cycle #10), 2002
11. kadınlar, rüyalar, ejderhalar (məqalə toplusu), 1999- tr
12. balıkçıl gözü (the eye of heron), 1978
13. her yerden çok uzakta (very far away from anywhere else), 1976
14. rüyanın öte yakası (the lathe of heaven), 1971
15. yaban kızlar (the wild girls), 2011
16. marifetler ( gifst, annals of the western shore #1), 2004
17. sesler (voices, annals of the western shore #2), 2006
18. güçler (powers, annals of the western shore #3), 2007
19. aya tırmanmak (unlocking the air and other stories), 1996
20. hep yuvaya dönmek (always coming home), 1985
21. lavinia, 2008
22. malafrena, 1979
23. rüzgargülü (the compass rose), 1982
24. uçuştan uçuşa (changing planes), 2003
25. dümeni yaratıcılığa kırmak, 1998

qeyd. entry' nin çox uzanmaması adına yazarın yaratdığı "hainish cycle" dünyası ilə bağlı bir başqa zaman danışacağam.



hamısını göstər

ursula k le guin