bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

kaybedenler kulübü



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
unudulmaz film replikaları - nejat işler - sözaltı etiraf - müasir olub seksdən başqa mövzu danışmayan görməmiş - mete avunduk - melancholy man - qaza gətirən filmlər - timidus - sevgilin yoxdurmu sualına alternativ cavablar
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+14 əjdaha

24. qaqaş, salam. ilk öncə onu qeyd edim ki, mən bir neçə gün bundan qabaq bu filmə baxmalı oldum. xüsusilə də beyaz zencinin "bu filme baxmayan insan var mı deye bezen de düşündüyüm olub." sətrlərini oxuyanda xəcalət çəkərək bu filmə baxmaq cəsarətini özümdə tapdım və nəhayət iki günün yekununda filmin son dəqiqələrini izlədim. buna kimi isə elə bilirdim kaybedenler kulübü kanal ddə, yoxsa hansısa kanalda gedən teatrfason bir şeydir.

uzun sözün kəsəsi necə deyərlər film haqqında təəssüratlarımı sizinlə bölüşmək istəyirəm. ilk öncə onu qeyd edim ki, s**m bu filmin videokamerasını. çünki, fikrimcə, bizi elə bir poxa salıb ki, hələ də çıxa bilmirik. filmə baxan kimi ağlıma pub, kitab dükanı, radio açan gənclər gəldi. onlar da elə fikirləşir kaybedenler kulübü həyatı yaşayırlar, guya həyatın dadını içkiylə çıxarırlar və s. və i.a filmdə ən təsirli yer qaqaşın qızı əmişdirəndən sonra aralarında yaranan şəxsi münasibətlər zəminindəki soyuqdəymələrdən sonra qızın amerikadan iş təklifi almışam guya son qərarım sənin "gitme" sözündən asılıdır söhbəti elədikləri dəniz sahili skameykada oturduqları yerdir. o da ona görə ki, həmin səhnədə the moody blues - melancholy man səslənirdi. yəni sırf soundtrack seçiminə görə.

qabaqlar melancholy man'ə qulaq assam da, sən deyən elə də videonun kimin yüklədiyinə və s. bu kimi təfərrüatlara yetərincə diqqət ayırmamışdım. filmə baxandan sonra yenidən melancholy man'ə qulaq asmaq həvəsi yarandı və belə məlum oldu ki, youtube'da ən çox izlənən (300 mini keçib) melancholy man videosunu yükləyən türkiyəlidir. bu sizə nə deyir? görün indi türkiyədə nə qədər adam emo-emo söhbətlər eləyir. oturub əlində pivəsi guya həyatda ən böyük zərbəni qadından alırlar, sonra da bir yerdə mikrofonu götürüb guya müxalifətlik eləyir "her şeye senzura qoyulsun hər adama da" kimi sarkazmatik sözlər. dur ostur, ala, guya bu problemlər məngənəsində boğulur. gijdıllax, azdan-çoxdan yayın evin var, qız tutub basıb sikirsən gəlib hələ camaatın qabağında cooldu nədir o havalara girirsən, indi bununla guya cəmiyyətə siyasi mesaj da ötürürsən?

çox davam eləmək istəmirəm. şair demişkən, sözüm elə burda bitsə, yaxşıdır.

+12 əjdaha

17. ilk öncə dialoqları orjinal dildə yazdığım üçün sözlük rəhbərliyindən və ümummilli yazar timidusdan üzr istəyirəm.



--spoiler--

- inanmak istediğim herşeye inandım , sonunda öleceğimi sonunda kanayacağımı bildiğim halde, istediğim herşeye inandım. bişeyleri elde etmeye çok yakın hissettiğimde de kaybettim.
+ angutsun yani
- evet.


---

- yasli bir kizilderili ne kadar yanilabilir?
+ bazen yanilabilir
- bazen susar
+ bazen konusmak ister
- bazen dinlemek ister
+ bazen yalniz kalmak ister
- bazen arkadas ister
+ bazen gitmek ister
- gider bazen
+ bazen gidemez
- bazen hic gidememekten korkar. bazilari sonsuz neseye dogar
+ bazilari sonsuz geceye...
- bazen ölürsün.
+ bazen ölemezsin. bazen bütün koşullar uygunken bile ölemezsin.
- bazen kendinden uzaklaşmak ister insan.
+ bazen gidersin, sırf dönebilmek için
- bazen ağlarsın bayağı.
+ bazen ağlayamıyorsun bayağı bayağı. bazen içiyorsun, bazen çok ama çok fazla içmek istiyosun da bazen sen zaten içmeye gidiyosun. bazen acıbadem'den bi taksiye biniyosun, kadıköy diyosun, bazen yüzüne bile bakmıyo.
- bazen bi kadın geliyor, oturuyor karşına ve ağlıyor.
+ kadınlar hep ağlıyor.
- bazen kadın sana "en çok korktuğum şey bir kadının gözyaşıdır" diyo, kendi adına. eğer çok sevdiysen diyor, eğer çok sevdiysen... oysa bilmiyor ki sevmek de bir ana ait.
...
+ her şeyin başı su
- felsefenin de...


---


+bence çok iyi ya, demi! standart yani..
-adın neydi senin???
+.........
+göt!!!
-çok anglosakson bi isim,nottinghamın içindenmisiniz?


---


+daha iyi misin?
-hangi anlamda?
+genel anlamda.
-genel anlamda iyiyim be mete sen nasılsın?
+allah razı olsun. iyi. idare ediyoruz be kaan. mantı çekti canım. onun dışında her şey yolunda yani. düşüniyim bir dakika.
-bir dakika uzun be.
+bir de yaz gelsin ya artık. çok sıkıcı...


---


-metecim farkındaysan hayat hala berbat ya..


---


"-korunmasız toprakları koru. kadınların ve çocukların önünde asla tükürme."

(tüpürmə səsi eşidilir)


---


-zaten cok yalnizim bi de ustume gelmesinler yaa
+katiliyorum mete yaa
-oluyorum.
+gecen gun gordum, sen oluyodun yaa.
-oluyodum vallahi.
+oluyodun da sey yaptim, kalk mete dedim yaa. degmez dedim olmeye. burda olmeye degmez dedim yani.
-oyle valla.
+burda olmeye degmez dedim. eve gidip orda oluruz.


---


-sen hiç çin seddi'ni gördün mü?
+evet iki kez uçakla geçtim,bir kere de yürüdüm üstünde.
-ben bir kez uydu fotoğrafına baktım, hiç üstünden geçmedim.
+olsun, sen de güzel insansın..


---


-..cok yalnızdım tabi..
+kim kim?..
-ben vardım, kanepe vardı, televizyonda bi film vardı. battaniye vardı. üstümde battaniye vardı...

--spoiler--



(bax: format daxilində sözlüyün anasını ağlatmaq)

+9 əjdaha

18. ilk 10 dəqiqəsinə baxıb bukovskinin divardaki şəklini görəndə baxmaqdan vaz keçdiyim film.10 dəqiqə ərzində filmin nə haqda olduğunu başa düşürsən.əsasən paravoz kimi siqaret tüstülədən içib içib özünü bukovski tərz filosof hesab edən ergenliğini natamam yaşamış oğlan xeylağlarının bu filmə baxma səbəbi anlaşılır da qızlar burda nə tapıb görən..100% plagiatdı."bu kadar insan yalnızkən nedən bu kadar insan yalnız" kimi klişe cümlələrlə qarşılaşmağımızın əsas səbəbi olan filmdir.

+9 əjdaha

2. ilk izlediyimde yaxşı filmdir dediyim, lakin bir müddet sonra ergenlerin bu filmi izleyib özünü cool zenn etdiyi üçün gözümden düşen filmdir

+6 əjdaha

1. kaan çaydamlı ve mete avunduk un 90 lı illerde apardığı qeyri adi radyo verlişini ve onların rock n roll heyat terzlerini ele alan türk film senayesinin şaheserlerinden olan film. baş rollarda yiğit özşener, nejat işler ve ahu türkpençe yer alır. filme baxdıqda fight club , rocknrolla filmlerine , ve bukowskinin behsettiyi heyatına benzerlikler olduğunu görürsen. filmi eylencili qılan diğer şey ise özüne mexsus repliklerdir.

(baxma: naber ? -standart)
(baxma: kim lan bu erol egemen )
(baxma: sizinle yatmışmıydık ?)

-eski sevgilimi hatırladım ya .
+hangisini ?
-işte onu hatırlayamadım .

+6 əjdaha

30. Bu nə bomba səhnədiye ala, bütün bisslərə tərcüman olur;
(youtube: )

+5 əjdaha

25. ola bilər ki, mən o qədər dərin deyiləm, amma mənimçün bu film erotik filmdən başqa bir şey deyil. musiqiləri yaxşıdır, amma kino yox. sözlükdəki bəzi yazarlar da daxil olmaqla bir çox adamın bu kinonun ab-havasında yaşadığını görmək olur.

+4 əjdaha

3. film zamanında o qeder tutdu ki;kino zallarından 1 hefte sonra internete yuvarlandı.bu filme baxmayan insan var mı deye bezen de düşündüyüm olub.tamamen xarakter meselesidir.ergenoidlerde ters etki buraxıb.beyin bakirelikleri açılacağına daha çox qatmanlaşıb.

+4 əjdaha

4. filmdə azad olduxlarını vurğulamaq üçün sıxlıqla sekslə əlaqəli cümlələr qurmaqları insanları cəzb edir. bu da türk toplumunda seksin basdırıldığını sübutudur. mənə elə gəlir ki, filmdə seks bu qədər işlənməsəydi, belə çox sevilməzdi. nəticə etibariylə bir dəfə izləniləcək filmlərdəndi.

+4 əjdaha

15. kinoya 3 dəfə baxdım amma kresloda oturub bütün günü aslanların cütləşməsinə baxa oğlan nə pox yiyir başa düşmədim. amma bu filmdəki kimi həyat tərzi olan türklər bəlkədə 0.00001 beləd deyil türkiyədə.

+3 əjdaha

12. çəkiliş,repliklər,soundtrack,senari xətti bir sözlə hər şeyi ilə əla bir film.filmdə türk toplumu ilə uygun olmayan şeylərdən biri taksi şoferlərinin kaanla,meteyə dəstək olması idi.mənim bildiyim taksi şoferləri onları orda peysər çıxardıb,başında təsbeh sındırmalı idilər.heç uyğun gəlmir yəni.

+4 əjdaha

19. ilk dəfə 7-8 ay əvvəl, dostlarımın davamlı təkidi ilə baxdığım film. ümumiyyətlə filmə baxa bilən adam deyiləm. detalları tuta bilmirəm, həmişə qaçırdıram. amma ilk baxdığımda xoşuma gəlmişdi. hətta bir tanışıma "türklər çətin ki, bir də belə film çəksinlər" kimi bir şərh elədiyim yadıma gəlir. nə bilim. ilk baxışdan sistemdən narazı tiplər kimi gəlmişdilər mənə. düşünmüşdüm ki, adamlar pul xatirinə yaşamaqdan imtina edirlər, ölkədəki dini basqılara, mentalitetin gətirdiyi qadağalara etiraz edirlər. ilk baxdığımda filmdən yalnız bunu anladım. sonralar bir dəfə də dost tanış yığışıb baxmaq istədik. bir yerinə qədər baxdım. iyrəndim filmdən. blet bunu bəyənmişəmmiş mən. metenin anası ilə söhbət edərkən, bir-birinə verdikləri kitablardan gətirdikləri sitatları eşidəndə artıq filmə baxmamağa başladım. o səhnə həqiqətən iyrənc idi. və yaxud da kaanın barda dediyi sözlər. qıza başa salır ki, bəzi kişilər bütün ömrünü bir qadınla keçirə bilir, bəziləri bilmir. necə də möhtəşəm hipotezdi. ala belə də ki, mən də ömrümü bir qadınla keçirə bilmərəm. kənddəki qonşumuz əlövsət də həmçinin. 9. sinifi təzə bitirən orxan da bizimlə eyni fikirləri bölüşür. mk, düşüncəyə bax. sonra o metenin qızların adını unutması məsələsi. biz türk kişilərinin ütopiyasıdı axı babnik olmaq. o qədər qadınla olmaq ki, adlarını səhv salmaq. bir qadının adı ilə belə ciddi maraqlanmadan yatağa sala bilmək. mənəvi orgazm oldum amq. bu səbəbdən qızlar bu filmin nəyini bəyənir bilmirəm.
bundan başqa "koy götüne" fəlsəfəsinin marjinallıqdan çıxdığı indiki dövrümdə bu filmi mənə sevdirə bilməzsiniz, arkadaş. adamların həyatları əyləncədi, sexdi, hobbiləridi. bizim millətin xoşuna gəlir axı. adam deyir "heç oxunmayan kitablar çap eləyirəm, heç dinlənməyən radio programı aparıram." marjinallığın biraz dozunu qaçırdıblar.
yekun olaraq türk film sənayesinin istehsal etdiyi tipik filmlərdəndir. qardaş ölkəmizin bu sənayesinə aid filmlərin, serialların ortaq özəllikləri qəhrəmanlarının pərəstiş ediləsi həyat sürmələridir. yəni türk seriallarının əksəriyyətində tuz balaların həyatı ələ alınır. liseyə range rover zad sürüb gedirlər, o dərəcədə yəni. burda da qəhrəmanlarımız qibtə ediləsi həyatlara sahibdirlər. heçnəyi qozlarına almırlar, çoxlu qadınları var və s. məncə türk film sənayesində adamlar işlərini bilirlər. bizim millət başqalarının mülkiyyətinə qibtə eləməyi sevir. dastanlarımıza, nağıllarımıza qədər hopub bu.
not: inanıram ki, radionun əsl aparıcıları filmdəki düşüklərdən daha səviyyəlidirlər. bir-iki dəfə qulaq asmışam verilişlərinə, standart fmdə. şəkillərinə də baxandan sonra belə qərara gəldim ki, filmdə çox şişirdiliblər.
not2: gemide filmi izlədiyim ən yaxşı türk filmidir hələki. yuxarıdakı abzasda bəhs elədiyim səviyyəsizlik onda yoxdu.

+3 əjdaha

32. mәnә beat generationu, richard brautihganı qatan. fәrqli hәyat tәrzini göstәrәn. hәyatın mәnasızlığı, götdәnliyi ilә mәzәlәnәn radio verlişinin filmi. bir biriylә әlaqәsi olmayan söhbәtlәr, söz oyunları, özlәrinә mәxsus replikaları, otijinallığı ilә seçilәn iki insan. 6:45 yayınları. kaan çaydamlı, mete avunduk, şenol erdoğan, bi'kafalar. yol. afili filintalar vә s.

yol zamanın bir fonksiyonu değildir.

hız yolun zamana bölünmüş halidir.

ivme ve sürtünme katsayısı bizi ilgilendirmez.

yolda olmak bir hıza sahip olmayı gerektirir,

aksi durum yolda durmaktır.

durmak sıkıcıdır.

yolda durmak yolda olmak anlamına gelmez,

yolda durmak yolda durmak anlamına gelir.

yolun bittiği yerde durulmaz.

ya önce durulur ya durulmaz.

bazen yolun kenarından renksiz duru sular akar.

o sularda balık da vardır.

yolun yardığı tepelerin biri yeşil toprak diğeri bej olabilir.

su aktığı yerin rengine bürünmez.

ama sana öyle gelebilir.

ayrıca yol bitmez.

o labirentin duvarıdır…

+4 əjdaha

33. özlərini həddən artıq "lomkaya" salan adamları gördüyümüz türk filmi.
filmdəki baş qəhərmanlar hər iki dəqiqəqən bir "abi niye bu kadar yalnızız yea?!" desələr də filmdə hamımızın gördüyü kimi heç də yalnız termininə uyğun olmayıb, lap əla bir həyat tərzi keçirirlər. türkdilli gənclərin melanxoliya, içki, seks, fəlsəfə sevgisinin pik nöqtədə olduğu vaxtda çəkilməsi həmin vaxt üçün filmin çox tutuzdurmasına səbəb olub. amma 5 il sonra oturub filmi dəyərləndirəndə insana gözəl musiqi və bir iki aforizmdən başqa bir şeyin qalmadığı hiss olunur. dediyim kimi, o vaxtkı düşüncə tərzlərinə və ehtiyaclara görə müəyyən cəhətlərdən türk insanının estetik tələbatını qarşılayan bir film olması, hətta bu günlərdə də filmin dünən çəkilibmiş kimi yadda qalmasına səbəb olmuşdur.

+4 əjdaha

11. film bizim ictimai sektorun sevimli filmi olmaqla yanaşı,bukovski kimi öz həyatlarını yaşamaq istəmək tərzlərini göstərir.əslində filmdəki xarakterlər xiyardı,əlləri hər şeyə çatır,ama heç nə etmirlər və hər şeydən narazı olurlar,bu qədər.

+4 əjdaha

21. kaybedenlerin daha çox təsirləndiyi film

+3 əjdaha

26. sevenlerin özünü marjinal zenn etdiyi film

+2 əjdaha

29. -kızım ben buyum,sana hiç yalan söylemedim, hiç değişmedim, eğer memnun değilsen, yani sana yetmiyorsam, siktirib gidersin.

+2 əjdaha

5. --- spoiler ---

yaşlı bir qızılderili ne qeder yanılabiler ki?

--- spoiler ---

+2 əjdaha

13. ilk izlədiyim andan bəri bəyənmədiyim filmdir. mənə xitab etmir.

+2 əjdaha

27. keyfiyyətli sonluğu olan film.

+1 əjdaha

6. pirate radio filminin eynisi.iki filmi de izleyenler daha yaxşı biler
(youtube: )

+1 əjdaha

16. "-bu gün çok pozitiv gördüm ya seni, sex mi yaptın?" deyib dinləyiciyi hər an gülümsədə bilən, standart fm-də həftədə 3 gün yayımlanan radyo proqramı.



hamısını göstər

kaybedenler kulübü