bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

mentalitet



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
sözaltı sözlük - azərbaycanın ən böyük problemi - azərbaycan mentaliteti - azərbaycanlı qızlar - isa şahmarlı - sevil atakişiyeva - azərbaycana nifrət etmə səbəbləri - günel mövlud - özün bakirə olmayan qız alarsanmı deyə soruşanlar
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+58 əjdaha

47. Təzə evlənmiş bir cütlük həyatını problemsiz dəvam edərkən bir məsələ kişinin gözünə batır. kişi işdən hər gələndə çox ac olmasına baxmayaraq qadın yeməyi həmişə nənəsindən qalan balaca qazanda bişirir və bu yemək heç vaxt onları doyurmur. Kişi problemi dilə gətirəndə isə qadın əsəbləşir və vaxtı ilə həm anasının həm nənəsinin yeməyi bu qazanda bişirdiyini deyib adətinə dəvam edir. Kişi evə başqa qazanlarda alsa qadın hər dəfə israrla balacada bişirib belə daha bərəkətli olduğunu və qazanın yeməkləri daha dadlandırığın dilə gətirir. Bu məsələni araşdırmaya qoyulan kişi bir müddət sonra həqiqəti öyrənir. Sən demə qızın nənəsi kasıb olduğu üçün böyük qazan ala bilməyib və sadəcə bir dənə balaca qazan alıb bu qazanda anasına sonra isə qıza miras qalıb. Mentalitetimizin önəmli bir hissəsi də eyni bu hekayədəki kimi formalaşır. insanlar adaptasiya şəkli olaraq zəifliklərinə və səhvlərinə müəyən müqəddəslik yükləyir. Buna bir örnək verəsi olsaq kasıb insanların daha qürurlu daha yaxşı olduğunu düşünüb varlılara isə günahkar kimi baxmağı misal göstərə bilərik. Bu səbəbdən ötrü hər kəsin üstümüzdən keçdiyi bu coğrafiyada bizim namus və qeyrət üzərinə qurulu sistemimiz var. Üzərimizə çəkilən hücumlar çox olduğu üçün (ərəb və monqol hücumlarını misal göstərmək olar) kişilər qadınlara təcavüz edilməsin və zərər dəyməsin deyə onları uzun müddət evdə saxlayıb, çölə çıxmasına, rahat-rahat gəzməsinə qoymayıb bir sözlə azadlığını əlindən alıb. bir vaxt sonra bu mənfi hadisə məcburi olduğu üçün buna müqəddəslik yükləyib artıq filankəsin arvadını heç görməmişəm demək bir tərif olub. Nəsildən nəsilə keçən bu davranış günümüzə gəlib çatıb. Bugün isə hər şey geridə qalmasına baxmayaraq sorğulamadan bu davranışı dəyər olaraq qəbul etmişik. Daha da pis olan qızına döyməyən qıçına döyər deyənlərin uşaqlarıda yetişib eyni qazanda yemək bişirdikcə bizim mentalitetimiz səhvlərdən bəsləməyə dəvam edəcək. mənim əsas qorxduğum şey isə hər şeyin rüşvətlə həll olduğu ölkəmizdə bu gedişlə rüşvət hörmət anlayışına çevriləcək(artıq buna doğru gedir) . Yəni halı hazırdakı səhvlərimiz də gələcəyə təsir edir. Bu məsələ barədə xalqımıza maarifləndirmə aparılmasa nəyinsə dəyişməyi çətin görünür.

+16 əjdaha

43. azərbaycan gəncliyinin qarşısındakı əngəllərdən biri mentalitetdir. amma bundan böyük əngəl "heç bir işə yaramayan", özgüvəni olmayan", "cinsi ehtiyaclarını ödəyə bilməyib də, fikri bu istəklərdə qalan" gənclərdi. bu gün "mental" dəyərlərlə mübarizə aparan gəncliyin qarşısında yaşlı insanlardan çox, yuxarıda qeyd etdiyim gənclər durur. mentalçılıqla mübarizə aparan gəncliyi "cool", "reklamçı", "qız tutmaq", "müasir görsənmək üçün artistlik edən" və s. adlar ilə ittihham edirlər.
mental dəyərlər ilə mübarizə aparmaq "müasir", "cool" olmaq deyil. bu dəyərlərdən uzaqlaşıb, həyatı rəngarəng yaşamaq istəyən gənclərdi.
illərcə bu dəyərlərə görə sevgidən, qayğıdan məhrum olmuşuq. hələ uşaqkən bizlərə illərcə qorxunu aşıladılar. evdə böyük olanda uzanmaq, əylənmək, gülmək olmaz. bizlər böyüklərimizdən illərcə qorxduq. nəvələr baba qucağında sevgi görməkdənsə, daim onlar evdə olanda sakit oturub, divarın bir küncünə sıxıldılar.
bizlər evdə böyük var deyə, ana-ata sevgisindən, qayğısından, ana və ata qucağından məhrum olduq. bizlərə illərcə öyrətdilər ki, evdə böyük varsa, uşağı öpmək, qucaqlamaq, uşağa qayğı göstərmək olmaz. körpəyə qayğı lazım olduğu halda, körpələr bu dəyərlərə görə sevgidən, qayğıdan məhrum oldular.
uşaqlığını bu dəyərlərə görə itirənlər, gənclik həddinə çatan da, "qonşu nə deyər ", "camaat nə deyər" düşüncələri ilə gənclik illərini də itirdilər. azərbaycan gəncliyi heç vaxt öz həyatını yaşamadı. gənclik illərini qonşudakı "novruzəli əmiyə , "tükəzban xalaya" görə yaşadılar. hamıya görə yaşadılar, amma bir özləri üçün yaşamadılar. sırf kimlərsə bəyənsin deyə gənclik illəri əllərindən alındı.
bakirəlik dəyərərinə görə nə qədər gənc qızların həyatı qaraldı. illərcə o pərdənin əsiri oldular. sevməkdən, sevilməkdən , hisslərdən, ehtirasdan məhrum oldular. heç vaxt öz həyatlarını yaşamadılar. qadınlar insan kimi deyil, proqramlaşdırılmış robot kimi yaşadılar. illərcə qadın, sən belə olmalısan, elə olmalısan deyə yaşatdılar. kimsə onlardan soruşmadı, sən də insansan, necə yaşamaq istəyirsən? sənin də xəyalların, hisslərin var. bu ölkdə hətta təcavüzə məruz qalmış qadınlar , o sarsıntı ilə yaşamaqları azmış kimi, bakirəlik sevdasına görə illərcə ailə, körpə sevgisindən məhrum oldular.
böyüdükdə belə bu dəyərlər bizdən əl çəkmədi. gənclik illərini kimlərəsə görə yaşayan azərbaycan gəncliyi, ailə həyatını belə kimlərəsə görə yaşadı. seçim haqqı, sevgi haqqı onlara verilmədi. daim ailələrin seçimlərinə görə ailə həyatı qurdular. ailə həyatı qurduqdan sonra belə, bu dəyərlər onlardan əl çəkmədi. ailə həyatlarını basqı altında yaşadılar. yoldaşı ilə ilə gəzib-əylənmək, haqqları onlara tanınmadı.
çox təəssüf ki, bu halları saymaqla bitmir, uzandıqca, uzanır. bizim mübarizəmiz "cool ", "müasir görünmək" deyil. bizim mübariəmiz, gənclik həyatlarını, insanların həyatını əlindən alan dəyərlər və xurafat dini inanclardır. biz mübarizəmiz gələcəkdə övladlarımızın ağ-qara yox, rəgarəng həyat yaşaması üçündür!

+10 əjdaha

2. adet-enene,ana bajı,

+11 əjdaha

41. azərbaycanın ağır problemlərindən biri. insanların xoşbəxt olmamasının maddi vəziyyətdən sonra ilk səbəbi.niyəsini deyim
mentalitet qurbanları deyə bir anlayış var. bu anlayışı açıqlamağa məncə ehtiyac yoxdur. sizə o qurbanlardan danışmaq istədim. bu qurbanlar 2 yerə bölünür
1. həqiqətən bu " dəyərlərə" inananlar
2. bu dəyərə inanmayan ama məcburən həyatını bu dəyərlər əsasında formalaşdıranlar. tam və ya qismən. mənə görə fərqi yoxdu yenədə mentalitet qurbanıdı
1-ci ayırdığım qrup nə ilə yaşadıqlarının fərqində belə deyillər. mentalitet qurbanlarıdırlar
2-ciyə gəldikdə, hə bax bu qrup mənim həmvətənlərim üçün məyus olduğum qrupdu. * açığı birincilər vecimə deyil bu qrup insanlar " mentalitet keşikçiləri" tərəfindən arzuları əllərindən alınan
insanlardır. qloballaşma dövründə, izlədiyi filmdə, serialda, televizorda, internetdə gördüyü və onlar kimi yaşaya,geyinmək isdəyən ancağ bunu edə bilməyən insanlardan bəhs edirəm. baxın bir çox azərbaycan gənclərinin üzündəki məyusluğa anlayacağsınız nə dediyimi. * hamını demirəm, çoxu sevgisizlik, rəngarəng, arzularına uyğun həyatdan məhrumdurlar " camahat nə deyər" ə görə. demirəm hamı lütdənsin, vəya sabahdan hamı bir-birinnən sevişsin, oğlanlar hamısı rəngli paltarlar geyinsin, hamı gay olsun və s. sadəcə demək istədiyim odurki doğru olanı insanların bir - birinə ziyan vurmamağ dərəcədə olmaqla istədiyi cür yaşaya bilməsidir ay mənim gözəl xalqım. sən əgər isdəmirsənsə mentalitetə əks bir şey eləmə, ama əl çək istədiyi kimi yaşamaq isdəyənlərdən. əgər sənə hər hansı zərərləri toxunsa onda etirazıvı bildir.
bu mövzu artıq həll olmalıdır. gənclərdə son vaxtlar biraz ümid görürəm.


not. mentalitetin bütün qaydalarına əks deyiləm. bəyəndiyim qaydaları da var. məsələ mənim bəyənib bəyənmədiyim də deyil, sadəcə imkan verin isdəyən isdədiyi kimi yaşasın
not2. çayxanada , tində, bucağda işi gücü ancağ onun bunun arxasınca " o peyserdi" " bu qəhbədi" danışmaq olan gədələr, kişi qeybət eləməz.* dillərində desək bəlkə anlayalar

+8 əjdaha

18. milli mentalitet bir milləti millət edən, onun milli prinsipləri və dəyərləri üzərində qurulan milli düşüncəsidir. günümüzdə mentalitet anlayışı ancaq gic-gic mövzularda müzakirə olunduğu və boş-boş mübahisələrdən artıq çeynənmiş saqqız kimi çürüdüyü üçün əsl mahiyyətini itirmiş və bir baxımdan elə bu səbəbdən də bir millət olaraq bizi biz edən dəyərlərimizi də bizdən uzaq salmışdır. milli mentalitet deyilen "toplu"nu tamamilə görməzdən gəlmək və ümumiyyətlə adı çəkiləndə hürkərcəsinə üzərinə hücum çəkib ağına qarasına baxmadan ağzına gələn kimi bu anlayışı məhv etməyə çalışan insan mənim gözümdə düşünməyi bacarmayan insandı. biz əgər özümüzü düşünən beyinlər hesab ediriksə və düzgün düşünməyə çalışırıqsa, onda biz nəyisə məhv etməməliyik. əksinə onu daha da mükəmməlləşdirməyə çalışmalıyıq. belə davam etməklə biz bizi biz edən dəyərləri məhv etməyə doğru yönəlirik.

bir entry`imdə yazdığım kimi, insan nə düşünürsə odur. çünki bizi də biz edən beynimizdəki düşüncələrimizdir. nə əynimizdəki cins şalvar, nə ayağımızdakı nike ayaqqabı, nə boynumuzdan asdığımız canon fotoaparat, nə də başımızdakı norka papaq deyil. ancaq düşüncələrimiz. bizim özümüz, mənliyimiz. və əgər biz azərbaycanlı olmaq istəyiriksə onda bizi biz edən düşüncələrimiz milliyyətimizi təyin edən dəyərlərlə uzlaşmalıdır.

bu gün özünə azərbaycanlı deyən, amma əlinə imkan düşən kimi azərbaycanlıları itin götünə soxub çıxardan, əlindan gələni ardına qoymayan, azərbaycanı və azərbaycan millətini yerdən-derə vurub ağzına gələni deyən, milli dəyərlərini normal adam kimi qorumağa çalışanları təhqir edən insanları düşünəndə istər-istəməz ağlıma bizim azərbaycanlı müsəlmanlar gəlir. indi deyəssiz ki, nə dəxli var ki??? izah eliyim nə dəxli var. bizim bəzi "müsəlmanların" müsəlmanlığı dillərində qalır. ancaq dildə allaha inanırlar, amma islamın bütün qaydalarını istisnasız pozurlar və sora da arsız-arsız özlərinə bəraət qazandırırlar ki, bizim ürəyimiz təmizdi, əsas ürəkdi. əslində onların heç biri müsəlman deyil. niyə? çünki "səni müsəlman edən nədir? müsəlman olub da neyləmisən?" sualına verəcəyi cavabı yoxdu. yuxarıda dediyim insanlar da bax belə yalançı azərbaycanlılardır.

biz özümüzə müsəlman deyiriksə, müsəlmanı təyin edən kriteriyalara cavab verməliyik. həmçinin özümüzə azərbaycanlı deyiriksə, əlbəttə ki, bizi də təyin edən kriteriyalar olmalıdır. indi mən sizdən soruşuram, sizi azərbaycanlı edən nədir? azərbaycanlı olub da neyləmisən? səni ingilisdən fərqləndirən nədir, onu ingilis, səni azərbaycanlı edən nədir? bu məsələ sadəcə olaraq azərbaycanda doğulmaqla bitmir. çünki yuxarıda dediyim kimi heç nə yox, yalnız sənin düşüncəndir səni təyin edən.

bu baxımdan yəqin hər kəsə aydın olur ki, milli düşüncə, milli dəyər, adət-ənənə, mentalitet və s. azərbaycan millətini təyin edən bu "milli"lər azərbaycan millətinin dayaqları sütunlarıdır. həmçinin əgər özümüzə azərbaycanlı deyiriksə, onda bizim də diqqət etməli olduğumuz şeylərdəndir. bizim üstümüzə düşən vəzifə bu dəyərlərə hücum çəkib gözüyumulu ucdan-tutma hamısını məhv etmək yox, onları qorumağa çalışmaq və gələcək nəsilə düzgün şəkildə (vurğuyla qeyd edirəm) ötürməkdir.

əgər bu gün biz milli dəyərlərimizə təpik atsaq sabah azərbaycanlı deyə bir şey qalmayacaq. düşüncələrə olan hücumdan qorumalıyıq özümüzü. keçmişdə milləti məhv etmək istəyən müharibə elan edib hamısını qılıncdan keçirməyə çalışırdı. amma indi elə deyil. indi düşüncə müharibəsidir. millətin beynini məhv eliyir və millətin fərdləri artıq azərbaycanlı deyil, onların təyin etdiyi nəsə olur. beləliklə həm millət məhv olur, həm də köləyə çevrilir. bir daşla iki quş. doğrudan da dahiyanə deyilmi?

kim olduğumuzu unutmayaq dostlar...

+7 əjdaha

46. Azərbaycana nifrət etmə səbəbi. Azərbaycandan qaçıb getmə istəyini yaradan səbəb. Ailənə belə nifrət etdirə biləcək zibil şey. Bunu çıxardanın ta sülaləsinin amk. Dava elədim bayaq əsəbimdən ölürəm. Tez bazar bu lənət ölkədən getməliyəm. Poxa qalmış ölkədə anadan olmağı mən ki istəməmişdim. Niyə məhz bura və niyə məhz bu ailə. Ya bu ölkədən rədd olub gedəcəm yada nə bilim aq. Yaşamaq belə istəmirəm bu seçmə qoyunlardan ibarət ölkədə. Burdan gedə biləcəyimə dair inanclarım sönənədək yaşayacam. Harda qırıldı qırıldı aq. Bilət nəfəsim daraldı artıq. Gedim siktir olub getmə üsullarını biraz da gözdən keçirim. Entry'ni sizin zehniyyətivizi sikim deyərək sonlandırıram. Bu ölkənin hər daşına, torpağına, insanına nifrət edirəm.

+3 əjdaha

32. sevmədiyim bir şeydir.qətiyyən dinlə qarışdırılmamalıdır.

mentalitet eyni mühitdə yaşayan cəmiyyətin hansısa hal və hərəkətlə bağlı yürütdüyü yersiz mühakimədir.bunnan əlavə həmin cəmiyyətin həyat prinsipinə təsir edən ümumi fikir növüdür.
dediyim hər iki cümlədən birincisinin açması hamının bildiyi kimi saqqallıya dərhal vəhhabi demək,(bunu düşünmək)uzun saçlı oğlanı isə gey adlandırmaq və.s.dir.
ikinci cümlədəki "həyat prinsipi"isə məsələn qonşusu prado alan kimi acınnan günorta duran digər qonşunun borc-xərc eliyib xammer almasıdır.(bizim xalqa aiddir)
yəni mentalitet sırf adət-ənənə kimi anlaşılmamalıdır.göründüyü kimi o əslində "milli təfəkkür"bənzəri bir şeydir.hansı ki,bunlar dində yoxdur.məsələn dində bir qadına "ərin səni hər gün döyürsə qaxılıb oturmalısan"tipli bir xitab və ya hökm yoxdur.amma mentalitetdə bu yersiz hökm var.

+3 əjdaha

34. bu lazımsız iy verən mentalitet ucbatindan məni aftobusda mini yupqalı məndən cavan qıza yer verməyə məcbur etmişdilər. acığı ağsaqqal yaşlılarımız və namuslu qaqalarımız tərəfindən pis tənqit olundum o aftobusda. indi düşünürəmki bu dölbeyinlərin belə ölkədə sikilməyə tam haqqı var.
(baxma: sikerim böyle ülkenin ben...)
(baxma: öpürəm ilxam əmi bunları tumanına kimi soy sən)

+4 əjdaha

3. mentalitet bir qrup insanın eyni dövrde eyni cüre hereket etmeye özünü mecbur hiss etmeyidir. azerbaycanda bu qızların ev qızı, oğlanların mama uşağı olmasıyla tam ödenilir

+5 əjdaha

5. yaz-yay kampaniyası davam edir.mentalitet yaz-yay paketlerin teqdim edir.artıq ev qızları axşam 6 ya kimi yox,axşam saat 8 e kimi evde ola bilerler.

+3 əjdaha

42. minlərlə azərbaycanlının tutunub özünü kor qoyduğu və hələ neçə "minlər"i də kor qoyacaq sikilmiş bir şey.

+2 əjdaha

26. günümüzdə ateist-müsəlman müzakirələri kimi,mentalitet mövzusunda da olan mübahisələr ürəybulandırıcı hal alıb.hələ hələ bu 'mentalitet nədir?' sualına cavab verə bilməyənlərin canfəşanlığı ümumiyyətlə dözülməzdir.məhz bu səbəbdən də,gerilik,inkişafdan qalma ,yerində saymaq,özünü qısıtlamağ və s. kimi anlaşılır.mentalitet hər bir xalqın sahib olduğu milli-mənəvi dəyərlər toplusudur,bəli dəyərlər toplusu.mentalitet keçmişdən indimizə,zamana uygun qiymətli dəyərlərin qorunub saxlananmasıdır.günümüzə uygun olmayanlarınsa elə keçmişdə qalmasıdır.mentalitet olması,qorunub saxlanması və uyğun olduğu təqdirdə gələcək nəsillərə ötürülməsidir.bu olması gərəklidir.həmçinin bir növ kimlikdir.

+2 əjdaha

23. insanlarin dusuncesin,el-qolunu baglayan lazimsiz anlayis.
azerbaycandan kocmey ucun en baslica sebeb.
olkenin 70 faizinin heyati ele bu mentalitetden ibaretdi artig.
negeder and aman eleselerde her azerbaycanlinin qaninda mentalitetden bir iz var,lap gedib afrikada yasada.

+2 əjdaha

12. hər gün söydüyüm shey, soxduğumun mentaliteti

+6 əjdaha

45. Ölkənin şübhəsiz ki, işsizlikdən sonra ən böyük problemidir, adicə saqqal saxlamağı və saçı uzatmağı belə böyüdürlər,əsasəndə yaşlı nəsilə gənclərin onsuzda poxdan həyatını dahada poxa çevirmək üçün əməllicə sərf edir.

+2 əjdaha

44. Cəmiyyətin içindəki fərdlər, bir-biri ilə əlaqəsi, koordinasiyası olmadan müxtəlif hadisələrə eyni reaksiyanı verirsə bu mentalitet adlanır.Məsələn Qazaxda dağın başında yaşayan bir azərbaycanlı ilə Talış dağlarında yaşayan bir azərbaycanlıdan tut Braziliyada işləyən bir azərbaycanlıya qədər hamı hadisələrə həmfikir reaksiya verirsə, səbəbi mentalitetdir. Bu anlayış yaxşı və ya pis olaraq ayrılmalı deyil də, düzgün və ya yanlış olaraq ayrılmalıdır deyə düşünürəm. söhbət nisbilik söhbətidir yəni.səbəbi isə Mental dəyərlərin dini, coğrafi, tarixi hadisələr tərəfindən formalaşmasıdır.

+1 əjdaha

20. və köhnə qalmaq, yerində saymaq, sərhədləri aşa bilməmək, yenilənməmək, inkişaf etməmək, dəyişməmək, fərqlənməmək, təsir altında yaşamaq, əsir olmaq...

+1 əjdaha

8. gül kimi tefekkür sözümüzün evezine işledilen söz. milli mentalitet demek yerine milli tefekkür demeyin terefdarıyam, daha xoşagelendi. (baxma: patriot mood on)

+2 əjdaha

39. mümükünsə yığışılması gərək olan mənasız dəyər.inkişafa mane olan ünsür.köhnə nəslin yaşaya bilmədikləri şeyləri cavanlara aşılayıb onları da bu yeniliklərdən məhrum edən şey

+1 əjdaha

25. günümüzdə "kişi sırğa taxmaz", "kişi saç uzatmaz", "kişi şortik geyinməz", "qız uşağının çöldə nə işi var" kimi mənasız cümlələri həyatımıza soxan bir anlayışdır. mentalitet qaydalarını qaqalar öz rahatçılıqlarına uyğun dəyişə bilirlər. məsələn, şortik geyinən bir qaqa şortik geyinən normal bir insana ilişməz, çünki o artıq özü üçün şortik geyinməyin mentalitetə uyğun olmadığını özü də şortik geyindiyi üçün qəbullanmır. mentalitetə uyğun olmayan hərəkət edən oğlana peysər, qıza isə qəhbə deyirlər.

(baxma: mentualet)

+1 əjdaha

36. maqnit kimi bir şey.

+1 əjdaha

1. tefekkür, anlayış, zehniyyet, düşünce quruluşu menasına gelen fransızca söz.

+1 əjdaha

27. siz şortik geyəndə.

+3 əjdaha

4. gül kimi tefekkür sözü dura dura bu mentalitet sözünü kim debe saldı bilmiremde. daha yaxşı seslenir?

+2 əjdaha

22. bununla yaşayırsınızsa, özünüzü həbs etmiş sayılırsınız. öz xalqına xas olmayan adət-ənənələri qəbul etməmək inkişafdan qalmaq deməkdir. təəssüf ki, azərbaycan millətinin bərk-bərk tutub saxladığı bir şeydir mentalitet. mentaliteti həyatınızdan çıxarmadığınız müddətcə sərhədlərdən kənara çıxa, azad ola bilməyəcəksiniz.

+1 əjdaha

6. azerbaycanda televizorda eşitdiyim en çox sözlerden biri.

+1 əjdaha

7. ozunu bogmaq

+3 əjdaha

10. absurd bir anlayish, cəmiyyəti inkishafdan təcrid edən anlayish

+2 əjdaha

49. camaatın anası bacısı məni niyə qozlayır onu anlamıram

+1 əjdaha

35. ana-bacıynan arada olan məsafə ilə tərs mütənasib anlayışdır. beləki hər kəsin * mentalitet qurbanlarının ən güclü mentalitet hərlədiyi yer öz məhləsidir. öz məhləsindən çıxdıqca iş "mənə nə?!"yə gəlir. məsələn metroda açıq-saçıq, öpüşən çift görsə ana-bacı yada düşüb mentalitet davası edə bilər, amma türkiyədə eyni hadisəyə romantika gözüylə baxacaq.



hamısını göstər

mentalitet