bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

müsəlmanların ateistlərə nəzərən daha həyat dolu olması



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
heç nəyə maraq və həvəsin olmaması
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+11 əjdaha

2. tək müsəlmanlarıa yox, bütün inanclı insanlara şamil ediləbilinəcək ifadədir. bütün dinlərdə yaşamın mənası, nəticəsi açıqlanılır, əbədi dünya üçün edilməsi gərəkilənlər. və inanclılar etdikləri hərəkətləri inanclarını düşünərək edirlər. bir ateistin isə tutunacağı belə bir inancı, tanrısı olmadığı üçün boşluqda yaşayır, necəki öldükdən sonra boşluğa gedəcəyinə inandığı kimi. inanclı insanın başına pis hadisə də gəlsə "vardır bir hikmət", "hər işdə bir xeyr var", "allah kərimdir" deyib özünə təsəlli verir. ala maşın vurur ayağı kəsilir, deyir hər işdə bir xeyr var, deməli o maşın vurmasa o birisi vursa öləcəkdim. lan?
boş ver atesit həyat dolu olmasın, ama ən azından bütün həyatını bir inanca bağlı qalaraq əli qolu bağlı da yaşamaz. etdiyi hər hərəkətdə onu kiminsə izlədiyini, və hərəkətinin günah olduğunu sanıb günahından belə zövq ala bilməməkdənsə, "həyat dolu" olmaması daha yaxşıdır.

+7 əjdaha

11. həyat dolu deyilərkən işləyib pul qazanmaq, ailə qurmaq, pulun çatdığı qədər uşaq dünyaya gətirmək, torpaq alıb ev tikmək nəzərdə tutulursa mən bu fikirlə razıyam. hələ ağdamlı müsəlmandan söhbət gedirsə qətiyyətlə razıyam. * allah saa qurban olum

+5 əjdaha

13. Əsassız iddiadır. Bütün ateistlərin varlıq sıxıntısı, existential crisis yaşadığını varsayar, halbuki bunlar inanclı insanların da yaşaya biləcəyi duyğulardır (baxma: kierkagaard). Dünya əhalisini iki yerə bölüb belə sadə bir iddianın iki ucunu onlara aid etmək, əlbəttə, xətalı, qeyri-dəqiq nəticə verəcəkdir. Sadəcə bir həyatı dolu-dolu yaşayan ateistin varlığı belə bu fərziyyəni rədd etməyə bəsdir.

Xoşbəxtliyin, fərdin həyatının dolu olmasının dinlə mütləq şəkildə əlaqəli olduğunu düşünmürəm. Sosial və ekonomik faktorlar bundan daha böyük rol oynayır.

Qeyd: ateistəm və indiyə qədər tanıdığım müsəlmanlardan daha az həyat dolu olduğumu heç görməmişəm.

+4 əjdaha

6. aşağıda açıqlayacağım səbəblərə görə qatılmadığım bir fikir

müsəlman və ya qeyri müsəlman inanclı biri özünə, hərəkətlərinə sərhədlər qoyduğu üçün həyatı demək olar tam yaşamaqdan məhrum qalır. * dırnaq arası müsəlmanları çıxmaq şərti ilə inancsız biri isə içkidən tutmuş, seksə qədər hər şeyi rahatlıqla etməyi bacarır. bunları edərkən özündə günah hiss etmir. bu da daha az stressə səbəb olur. elə həyatın mənası dediyimiz də, seksdən, içkidən və sevgidən ibarətdir. müsəlmanların "ateistsənsə istədiyin hər pisliyi edə bilərsən" deyimi də buna ən yaxşı sübutlardan biridir. ateist olmağın fikir azadlığı demək olduğunu da heç kiçiltməyək.

inancı olmayan birisinin həyatında boşluq yaşaması fikrinə isə heç qatılmıram. boşluq dediyin dinini itirdiyin ilk 3 gündə yox olacaqdır. əlbəttə boş yaşayan insan, inanclıykən də boş yaşamış olur onsuzda.

inancın yerini kainatın dərinliklərini * elmi düşünərək doldurmaq çox asandı

bu müzakirədə hər iki tərəfə də uğurlar arzulayıram. dolu bir insan olmaq insanın inancından asılı bir şey deyil


yaxşılıq etməyə gəldikdə isə insan yaxşılıq edərkən, qabağındakının üzündəki xoşbəxtliyi görməklə, özü də dünyanın ən xoşbəxt insanına çevrilir. nəyinki "o biri dünyada" qarşılığını gözləməklə

bu mövzuda sözlük yazarı kimi, ziyalı mövqeyim bu qədər. öz fikrimə gəldikdə isə: (baxma: götünüzdən element uydurmayın)

+3 əjdaha

10. həyatını istədiyi kimi,kayfnan yaşayan bir ateist olaraq götümlə güldüyüm fikir.bizdə o biri dünya dərdi çəkmək,vacib,icbar filan yoxdur.hərkəs həyatına istədiyi mənanı yükləyib istədiyi kimi yaşayır.

+3 əjdaha

4. doğru olan başlıq.niyə?çünki,inanclı insan həyat qanunlarını mənimsəyir.məsələn inanclı insan atasını itirirsə bunun təbii hal olduğunu və kim tərəfinnən edildiyini düşünüb yenidən həyata adaptasiya olunur.inancı olmayan insan üçün isə itirdiyini tapmaq "mütləq sıfır"nöqtəsindədir.yəni inanclı paralel dünyada valideynini görəcəyini bilir.inancı olmayanlarçün torpaq son mənzildir.
inanclı insanda istər-istəməz yaxşılıq etməyə motivasiya var.o etdiyi yaxşılığı ilə tapşırığı kamil şəkildə yerinə yetirmiş əsgər kimi qürurlanır və yaxşılıqdan zövq alıb yaşıyır.inancı olmayan insan üçün isə,hətta yol yoldaşına "düşərsən"demək "qəpik itkisi"nnən başqa bir şey deyil.

+3 əjdaha

8. heç uzağa getmək lazım deyil buradakı 1 ergen, 1 alkaş-zinakar, 1 keçmiş abi-indiki kafir, 1 camaatın arvasını tovlamaq istəyənin qatəlmıram,əslində elə deyil falan deyə götdən sallamalarına baxmayaraq yazdıqları entrylər,məsləhətxanadakı requestləri ortadadır. ağalar qatılmıram,düz deyil zad burdan bura gəlməyindəə. sizin entryləri oxuyanda mən belə depresyona düşürəm gör siz nə haleti-ruhiyyedesiniz.hansı başlığınıza baxıram yox sıxıldım, yox bezdim həyatdan,yox nə bilim eşşəyin *iki və s. digər tərəfdən sözlükdəki müsəlmanların entrylərinə baxın maşallah hamısının kefi yerindədi.

not-1: yuxarıda təsvir edilən şəxsləri rencide ettiysəm o ayamaları silə bilərəm.

not-2: həmin ayamaların sahibləri özlərini bilir. səmimi ortam olsun deyə yazdım.

not-3: yazarın birinə anlatamadım ki, bizdə sekslə məşğuluq-nikah aktı ilə təsdiqlənəndən sonra, bizdə içki içirik -alkaqol yox.

not-4: 1-2 yazarı tanımıram ona görə ayama qoşa bilmədim.

(bax: ayama)

+2 əjdaha

12. əhalinin əzici çoxluğunun müsəlman olduğu ölkədə belə bir statistikanın ərsəyə gətirilməsində əməyi keçən hər kəsin amk.

+2 əjdaha

3. həm doğru, həm də doğru olmayan təsbit. doğru deyil ona görə ki, həyat dolu olmaq, xoşbəxt olmaq daha çox insanın özəl həyatındakı hadisələrə bağlıdır, nəinki dinə. insanın həyatında hər şey yağ kimi gedəndə baxmırsanki ateistsən ya nəsən. bilirsən ki, öləcəksən, çürüyəcəksən, başqa bir həyat yoxdu və.s. amma bunları elə də dərt etmirsən.
hə o ki, həyatında hansısa bədbəxtçilik baş verir burda timudusun #118913 entrysinə qüvvət din təsəlli obyekti olaraq köməyə yetişir. ən çox da xəstəlikdə, şikəstlikdə. ya da kimdənsə pislik görürsən, onu cəzalandırmağa gücün yetmir "səni allaha tapşırıram, o dünyada belə yanacaqsan, elə qovrulacaqsan" deyib şirin yalanla təsəlli tapırsan. bu mənada bəli, onlar 1-0 üstündürlər. sonda da shaw reyizdən bir sitat gətirim. bu məsələnin ən yaxşı tərifini o verib zənnimcə: " inanclı insanın şübhəci insandan daha xoşbəxt olması, sərxoş birinin ayıq birindən daha xoşbəxt olmasından fərqli deyil"

+2 əjdaha

7. müsəlmanlar bu dünya üçün yox, obiri dünya üçün yaşayırlar. daim axirət üçün yaşadıqlarını, bu dünyanın imtahan olduğunu deyirlər. hələ öləndə də yas mərasimlərində yaxşı "yolasalma" deyə birşey var. hər il vaxtı-vaxtında ölülərinə yasin oxutdururlar ki, o dünyada qohumları bonus qazansın * glş

(baxma: mücahidlər)
(baxma: terroristlər)
(baxma: oruc tutub özünə işgəncə etmək)

bütün bunlardan sonra müsəlmanlar necə həyat dolusu ola bilər axı?

+1 əjdaha

5. biri həyatını inandığı varlığının olmasını sübut etməsi üçün sərf edir digəri olmaması üçün, nəticədə birinin digərindən daha maraqlı həyat yaşadığını düşünmək o qədər də məntiqli deyil.



hamısını göstər

müsəlmanların ateistlərə nəzərən daha həyat dolu olması