bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

zerkalo



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
andrey tarkovski - vor v zakone - spiegel - unudulmaz film səhnələri - nostalghia - yazarların onluğuna girən filmlər - yusuf üçləməsi- yumurta, süt, bal - ən yaxşı final səhnəsi olan film - rauf mirqədirov
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+19 əjdaha

5. Andrey tarkovskinin ərsəyə gətirdiyi və haqqında “anam üçündür” dediyi film.

Filmin ən çox diqqətimi çəkən hissəsi məhz anası və həyat yoldaşını eyni aktrisanın canlandırmasıdır. Onsuz da filmdə açıq şəkildə bu iki qadının bənzər taleləri bölüşdükləri göz önündədir. Məncə, rejissor eyni aktrisanı seçməklə həm bunu, həm də gələcəkdə etdiyimiz hər bir seçimdə keçmişin özümüzün də fərqinə varmadan şüuraltımıza yeritdiyi izlərin əks olunduğunu vurğulayır.


--spoiler--


Əsas qəhrəmanımız anasına qarşı günahkarlıq, əzab duyur. illər sonra isə ona bənzəyən başqa bir qadınla həyat qurur və yenidən eyni əzab və günahkarlıq duyğusuyla üzləşir.


--spoiler--


Nə ediriksə edək, keçmiş ətəklərimizlə birlikdə ardımızca gəlir hər zaman.

+5 əjdaha

3. tarkovsky “zerkalo" filminin moskvadakı nümayişinə qatılır. filmə baxdıqdan sonra tarkovsky-dən film haqqında çoxlu suallar soruşulur. tənqidçilərin film mübahisəsi o qədər uzanır ki, salonu təmizləyən qadın salona girir və salondakılardan salonu təmizləyəcəyini, işlərinin nə zaman bitəcəyini soruşur. içəridəki tənqidçilərdən bəziləri qadına "burada çox mürəkkəb və başa düşülməsi çətin bir filmin müzakirəsi gedir, nə zaman bitəcəyi bilinmir" cavabını verirlər. bundan sonra təmizlikçi qadın "bunda bu qədər aydın olmayan nə var ki?" deyə soruşur. bundan sonra oradakılar çaşmış bir şəkildə qadından filmdən nə anladığını soruşurlar. qadın: "sevdiklərinin və onu sevənlərin haqqını əsla ödəyə bilməyəcəyini düşünən və onları kifayət qədər sevmədiyinii düşündüyü üçün vicdan əzabı və acı çəkən bir adamı izah edən filmdir" deyir. bundan sonra orada olan və rusiyanın rejissor və tənqidçi olaraq əhəmiyyətli kino adamları tarkovsky-ə baxırlar. tarkovsky "bu sözlərə əlavə edəcək başqa heç bir sözüm yoxdur" deyir və nitqini bitirir.

+1 əjdaha

1. andrey tarkovski filmi.bəzi seçkinlərə ilk göstərildiyində bir qadın ayağa qalxmış və " sən dəlisən və öz dəliliyini bizə kino deyə göstərirsən" demiş və zalın haradasa yarısı qadının bu sözlərini dəstəkləmişdir.gəl zaman get zaman kino tarixinin ən yaxşı filmləri arasında girmişdir.

+1 əjdaha

4. ssri haqqındakı göndərmələri demək üçün biraz tarix vərəqləməliydim deyəsən, nəysə onsuzda təkrar izləyəcəm. siyasi göndərmələri keçirəm buna görə, çünki özümdə yaxşı tutmamışam söhbəti. onu deyə bilərəmki, sadəcə siyasi yox elə həmçinin sosyal və varoluşsal göndərimlər. hansıkı gerçək anlamda sizi biraz narat edə bilər.
--spoiler--


-sən həmişə nəsə isdəyirsən

+çünki məni qadınlar yetişdirdi

--spoiler--


--spoiler--

qadın bəlli di ki, bizim görünməz adamı sevir. amma , suçluluq duyğusu ilə özünü yiyib -bitirən adamdan bir fayda gəlməyəcəyini anlayır. eyni zamanda başqa bir namizəd haqqında görünməz adamdan soruşur və qaya kimi cavablar alır.
həmişəmi ilk addımı atmaq belə çətin olur? sualı verilir halbuki elə qadının özü ilk addımı atmağa çalışır və atmır.ikinci sual isə sən niyə gərginsən ? bu çox ikiüzlücə və əxlaqsızca bir sualdır o an üçün. özün gərgin olduğun halda , qarşı tərəfə bu sualı verib onu stresə soxmağa çalışırsan. bu hissə çox gözəl işlənmişdi. belə əxlaqsız hərəkəti edən minlərcə insanın götünə soxur ulu rejisorumuz.

--spoiler--



hamısını göstər

zerkalo